Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Helenalla jo oma asunto ja töitä? Mitään uutisia?
On ollut asunto jo hetken kuten tiedät. Miten sun muistisairauden hoito, milloin seuraava lääkäri?
Ihmettelen kuka tolle vuokraa yhtään mitään. Julkisesti todettu todella epäluotettavaksi. Rikollinen, murtautunut toisen kiinteistöön, rikkonut paikkoja, kertonut itse olevansa rahaton ja työtön. Olisi itselle ainakin ihan ehdoton nounou entisenä vuokranantajana. Onneksi ei ole enää sitä vaivaa elämässä.
Kyllä sinä hullu olet sitten sekaisin. Kuvittelet olleesi vuokranantaja, vaikka koko elämäsi asunut köyhien paskaläävissä. Tirsk.
Vierailija kirjoitti:
Joko Helena on asunnon ja työpaikan hankkinut? Ei taida pitää kiirettä kun vasta 6 vuotta ollut aikaa hankkia. Tarvii toiset 6 vuotta. Vai eikö kukaan ota töihin kun maine on mikä on? Laiskanpuoleinen.
Onko Virossa vielä niitä mummoja, jotka istui jossain portilla vahtimassa työkseen kommunistiaikoina? Se olisi Hellulle justiinsa sopiva virka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen oikeuslaitos päätti aiemmin lainvoimaisesti, ettei avioeroa ja aviovarallisuutta koskevia kysymyksiä voida toimivallan puuttumisen takia käsitellä Suomessa.
Eli kaikki oikeudet käyty läpi js ja lisää rahaa ei tippu.
Miksi spämmäät saman tänne sata kertaa päivässä? Oletko jotenkin sairas?
Minä mielelläni luen hänen kirjoituksensa vaikka kuinka usein. Kyllä se niin mieltä lämmittää.
Että mikä hänen kirjoituksissaan mieltäsi lämmittää erityisen paljon?
Oikeus. Meillä joillakin kun on oikeudentuntoa. Varsin vieras käsite sinulle taatusti.
Sinä et liene tarpeeksi pätevä ihminen arvioimaan täällä kenenkään palstalaisen oikeudentuntoa.
Turhaan sinä hellua vainoava ylläpidon paska laitat jatkuvasti banneja, ipt ei lopu maailmassa kesken.. 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Helena on asunnon ja työpaikan hankkinut? Ei taida pitää kiirettä kun vasta 6 vuotta ollut aikaa hankkia. Tarvii toiset 6 vuotta. Vai eikö kukaan ota töihin kun maine on mikä on? Laiskanpuoleinen.
Onko jenkeissä vielä niitä mummoja, jotka istui jossain portilla kerjäämässä työkseen lantteja? Se olisi natikalle justiinsa sopiva virka.
Tulevaisuuden ammatti sitten eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mennyt vähän rahat sekaisin jos joku väittää että Helena on käyttänyt jenkeissä omia rahoja. Ensinäkin hänellä ei ollut omia tuloja,kyseinen rasvafirma ei tuottanut lainkaan voittoa. Mikko antoi rahaa käyttöön.
Yhteisiä rahoja. Avioliitto, taloudellinen valta-asema, lapset -> yhteinen talous. Ei ole mitään muuta vaihtoehtoa, eikä ole oikein alistaa toista elämään *minun rahoilla*. Se on yhteistä silloin.
Hellu eli luksuksessa tekemättä mitään. Avioliitossa molempien pitäisi panostaa.
Ja kun avioliitto päättyy, pitää itse huolehtia itsestään.
Mikko eli itse samassa luksuksessa, ja tuskin hänelle olisi tavallinen maatiais-muija kelvannut.
Mikko työllään teki ne rahat siihen luksukseen. Siinä on aikamoinen ero. Natalie ei ole maatiaismuija mutta ihan eri planeetalta kuin Helena. Joka ei kyllä ole luksusrouva muuta kuin rahan- ja helpon elämän himoltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Helena Koivu kulutti miljoonan parissa vuodessa Ihan mennyt elämiseen"
Helena Koivu kertoo lehdelle käyttäneensä Mikko Koivulta saamansa miljoonan ja olevansa nyt tyhjän päällä.
-Ihan elämiseen Mikon maksama miljoona meni. Sähkölaskuun ja kouluruokiin. Minulla ei ole enää yhtään rahaa eikä mitään. Ystäväni yrittävät auttaa minua ja keräävät minulle rahaa. Minulla ei ole varaa edes lentää Suomeen lapsiani tapaamaan, Helena toteaa ja selittää tällä jäämistään Minnesotaan, vaikka lapset muuttivat Suomeen."
Vähän ajan päästähän Helenan selitys vaihtui:
"En voi tulla Suomeen edes käymään ja katsomaan lapsiani, sillä viisumini ei mahdollista matkustamista. En voi käydä välillä Suomessa ja sitten palata pääkotiini Minnesotaan, Helena Koivu kertoo."
Pääkotiini Minnesotaan... !!!
Ilmaisua "tapaamaan/katsomaan meet/see lapsiani" Helena Koivu käytti Minnesotassa koko ajan. Sanoihin kiinnitettiin huomiota, sillä ne kertoivat, ettei äidillä ollut mitään aikomusta muuttaa Suomeen ja asua lasten kanssa. Kaikki oli aina pelkkää vierailua ja käväisemistä.
Yhdessä tuon "pääkoti"-termin kanssa voi kyllä vetää sen johtopäätöksen, että Helena Koivun vakaana tarkoituksena oli asua Minnesotassa. Hänhän muutti Suomeen vasta pakon edessä. Muuten ei olisi tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mennyt vähän rahat sekaisin jos joku väittää että Helena on käyttänyt jenkeissä omia rahoja. Ensinäkin hänellä ei ollut omia tuloja,kyseinen rasvafirma ei tuottanut lainkaan voittoa. Mikko antoi rahaa käyttöön.
Yhteisiä rahoja. Avioliitto, taloudellinen valta-asema, lapset -> yhteinen talous. Ei ole mitään muuta vaihtoehtoa, eikä ole oikein alistaa toista elämään *minun rahoilla*. Se on yhteistä silloin.
Hellu eli luksuksessa tekemättä mitään. Avioliitossa molempien pitäisi panostaa.
Mikko eli itse samassa luksuksessa, ja tuskin hänelle olisi tavallinen maatiais-muija kelvannut.
Helenahan on nimenomaan tavallinen maatiaismuija. Joka vain kuvittelee olevansa jotenkin erityisen arvokas ja oikeutettu vaikka mihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut asunto jo hetken kuten tiedät. Miten sun muistisairauden hoito, milloin seuraava lääkäri?
Ihmettelen kuka tolle vuokraa yhtään mitään. Julkisesti todettu todella epäluotettavaksi. Rikollinen, murtautunut toisen kiinteistöön, rikkonut paikkoja, kertonut itse olevansa rahaton ja työtön. Olisi itselle ainakin ihan ehdoton nounou entisenä vuokranantajana. Onneksi ei ole enää sitä vaivaa elämässä.
Mitä vastaa kun kysytään työnantajan nimeä? Ei kukaan tuota ota vuokralaiseksi kun ei ole takuuta että maksaa vuokran.
Kysy Helenalta !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jenkeissä vielä niitä mummoja, jotka istui jossain portilla kerjäämässä työkseen lantteja? Se olisi natikalle justiinsa sopiva virka.
Tulevaisuuden ammatti sitten eron jälkeen.
Ai siis Helenan nykyinen ammatti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, Nataliehan oli se rikas yläluokkainen kreikkalainen laivanvarustamosuvun perijätär 🤣🤣 kas kun ei ranskalainen aivokirurgi!
täysin toista kuin nauriinkuopija Helena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Helena Koivu kulutti miljoonan parissa vuodessa Ihan mennyt elämiseen"
Helena Koivu kertoo lehdelle käyttäneensä Mikko Koivulta saamansa miljoonan ja olevansa nyt tyhjän päällä.
-Ihan elämiseen Mikon maksama miljoona meni. Sähkölaskuun ja kouluruokiin. Minulla ei ole enää yhtään rahaa eikä mitään. Ystäväni yrittävät auttaa minua ja keräävät minulle rahaa. Minulla ei ole varaa edes lentää Suomeen lapsiani tapaamaan, Helena toteaa ja selittää tällä jäämistään Minnesotaan, vaikka lapset muuttivat Suomeen."
Vähän ajan päästähän Helenan selitys vaihtui:
"En voi tulla Suomeen edes käymään ja katsomaan lapsiani, sillä viisumini ei mahdollista matkustamista. En voi käydä välillä Suomessa ja sitten palata pääkotiini Minnesotaan
Harmi kun eivät pitäneet lokkia Usassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Helena kuvittele. Kaikki on sairaan pääsi tuotosta. Menehän nyt ottamaan iltalääkkeesi ja maate.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikollinen siellä itse jsuhaa psskaa 🤣🤣
Tottakai vuokraa, jos luottotiedot on kunnossa. Sulle varmasti täysin vieras asia noin ulosoton asiakkaana.
En ole rikollinen. Toi on kunnianloukkaus Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohho, ylläpidon helluvihahullu laittoi pitkästä aikaa bannit🤣🤣 muita?
Jatkat sitten toisella puhelimellasi ?
Ihan yhtä ja samaa käytän aina tänne palstallesi kirjoitellessa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Helena sun murjuus edes olisi tullut !
Se oli Hesan keskustassa, ei missään Mellunmäessä. Että olisi saattanut kelvatakin, tosin häntä en sinne olisi huolinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai vuokraa, jos luottotiedot on kunnossa. Sulle varmasti täysin vieras asia noin ulosoton asiakkaana.
En ole rikollinen. Toi on k
Kyllä olet, vuosien kokemuksella.
Täyttä r o s k a väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä voi kodiksi sanoa, jos asunto on myynnissä oleva airbnb kämppä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole rikollinen. Toi on kunnianloukkaus Suomessa.
Ensin pitäisi olla kunnia, mitä loukata.
Eihän Helena sun murjuus edes olisi tullut !