Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
5081/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua huvittaa se, että kiinteistötarkastusta suorittava henkilö ottaa kantaa siihen, että kenellä on oikeus olla ko. kiinteistöllä. Kuuluuko se hänen tehtäviinsä? Ja mikäli luin oikein niin poliisit jututtavat häntä pari tuntia kiinteistöllä.

Vierailija
5082/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai mikko ja nati saa hoitoa ja lääkitystä ongelmiinsa?

kyllä, kiitos kysymästä, Hellun heittäminen ulos Kakskerrasta on ihaninta mahdollista palsamia haavoihin, nuoripari pääsee rauhassa nauttimaan elämästään ja toisistaan yksissä maailman hienoimmista puitteista. Onnea heille ja kaikkea parasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5083/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjoittanut jo aiemmin että persaukisten ei pidä koskaan mennä naimisiin rikkaan kanssa. 

Oikeasti: rikkaan ei kannata mennä naimisiin persaukisen, persjalkaisen,virolaisen tai venäläisen nakkisormen kanssa.

Mutta aku hirviniemen näköisen hullun jenkkinaisen kanssa kannattaa? 

Kyllä. Oliko muuta vielä?

Vierailija
5084/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena ei tainnut uskoa, että tosiaan joutuu poistetuksi. Hän on pitkään käyttänyt lapsia kilpenä ja kuvitellut, että sen takia on koskematon.  Ja kun riittävän pitkään uskottelee itselleen jotain, siihen alkaa tosiaan uskoa ja kun maailma sitten toimiikin eri tavalla kuin mielikuvitus, järkytys ja kiukku on suuri. Ja todellisuuteen putoaminen sattuu. 

Ei tuo ole todellisuutta. Miten hänen olisi pitänyt voida edes kuvitella tuollaista tapahtuvan? Kotoaan ei tule poistetuksi kukaan oikeassa elämässä. Tuo on ihan käsittämätön homma. Kiinteistökartoitusta muurilla istuen tehneet kodittomalta näyttäneet ukot vielä kaiken lisäksi asialla. 

Helena meni luvatta Vierastaloon, on mennyt saunan ikkunasta tai lapsi, Päätaloon autotallin kautta ilmanvaihtokanavavia pitkin tai lapsi. 7/2023 oli jo Mikon omistuksessa. 

Vierailija
5085/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä asun täällä! No ei mulla mitään avaimia oo mun kotiin mut mun koti!"

Lukot oli vaihdettu. 

Missä nii luki

Etkö osaa katsoa videoita. Helena tuli niin lukot oli ovissa, Vierastalossahan ei ollut lukkoa. 

Jaa että miljoonakiinteistön ovissa ei ole lukkoja?

Hellu itsekin sanoi että "lukot on vaihdettu".

Vierailija
5086/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten minua huvittaa se, että kiinteistötarkastusta suorittava henkilö ottaa kantaa siihen, että kenellä on oikeus olla ko. kiinteistöllä. Kuuluuko se hänen tehtäviinsä? Ja mikäli luin oikein niin poliisit jututtavat häntä pari tuntia kiinteistöllä.

Tietenkin hän voi ottaa siihen kantaa kun paikalle pelmahtaa rikollinen.

Ja kai ne nyt lähinnä siellä talkkarin kanssa kiinteistön omistajaa edustivat.

Vierailija
5087/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena ei tainnut uskoa, että tosiaan joutuu poistetuksi. Hän on pitkään käyttänyt lapsia kilpenä ja kuvitellut, että sen takia on koskematon.  Ja kun riittävän pitkään uskottelee itselleen jotain, siihen alkaa tosiaan uskoa ja kun maailma sitten toimiikin eri tavalla kuin mielikuvitus, järkytys ja kiukku on suuri. Ja todellisuuteen putoaminen sattuu. 

Ei tuo ole todellisuutta. Miten hänen olisi pitänyt voida edes kuvitella tuollaista tapahtuvan? Kotoaan ei tule poistetuksi kukaan oikeassa elämässä. Tuo on ihan käsittämätön homma. Kiinteistökartoitusta muurilla istuen tehneet kodittomalta näyttäneet ukot vielä kaiken lisäksi asialla. 

Oletko koskaan kuullut, että asioista ilmoitetaan etukäteen? Et sitten vissiin ole. Ei tullut yllätyksenä hellulle, mutta kun ei usko mitä sanotaan, niin eihän sille sitten kukaan mitään voi.

Vierailija
5088/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa miettiä että miten täällä kirjoitatte ihmisestä, jonka psyyke on rankkojen kokemusten seurauksena koetuksella. Jos kuvittelette itsenne Helenan tilalle, niin saatatte ymmärtää, että hän on nyt paikassa jossa hän tarvii ja ansaitsee apua, tukea, turvaa ja rakkautta.

Jaetaan rakkautta, kiltteyttä ja turvaa. 

Joo jaetaan juuri sitä, samaa mitä Helena on jakanut ympärilleen viimeiset vuodet. Olen hyvinkin empaattinen ihminen mutta tämä - en viitsi kirjoittaa mikä, mutta asiasta on ollut paljon puhetta - ihminen ei ainakaan minulta saa tippaakaan sääliä kaiken karmeuden jälkeen mitä on aiheuttanut. Nyt saa maata kuten petaa.

Vierailija
5089/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Miljonäärin vaimona voi puuhastella ihan mitä milloinkin tykkää. Ja sekös sinua harmittaa. 

ihan samalla lailla köyhät laittaa selfiee ja belfiee ja mietelauseit kuin tää mikon elätti

Vierailija
5090/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättikö se aina oven auki kun kävi jossain? 

Kyllä. Ikkunan kautta sisälle. Sen jälkeen ei laittanut ovea lukkoon.

Vierailija
5091/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et lukenut oikein. 

Vierailija
5092/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat poliisin tietolähteet? Viralliset paperit vai Mikko Koivun asianajajan tiskin alta antamat tiedot?

Vierailija
5093/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukot oli vaihdettu. 

Missä nii luki

Ei ollut lukkoja vaihdettu vaan ovet oli laitettu lukkoon. Helenalla ei vaan ole ollut avaimia koko tuolla oloaikana ja sillä on ollut ovi auki yötä päivää. 

Vierailija
5094/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime perjantain kuvissa patikoimassa ystävänsä kanssa. Aiemmin julkaissut kuvan lounaalta eri ystävän kanssa. Järjesti jooga/hyvinvointi-illan Kropp Turku -yrityksen kanssa, illasta julkaistu paljon kuvia jne jne.

Vierailija
5095/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättikö se aina oven auki kun kävi jossain? 

Kyllä. Ikkunan kautta sisälle. Sen jälkeen ei laittanut ovea lukkoon.

Ja kaiken aikaa päivitti someen irl milloin Mikon lapset on siellä rikotun portin ja lukottoman oven takana hullun äidin kanssa keskellä mettää.

Pariin otteeseen pani vielä julkisen haun murtokeikasta kiinnostuneille ventovieraille.

Ei yhtään turvatonta lapsille.

Vierailija
5096/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla että täällä keskustellaan asiasta saako omalla mökillä laittomasti asuvan poistaa sieltä? Saako teidän mökille tulla vuodeksi asumaan? Miten on? Muistakaapa sitten että todella törkeä ylilyönti jos ihmisen sieltä rauhallisesti ohjaat ulos. Laitonta kerta kaikkiaan ihan varmaan ja abuse. 

No kun sen "mökin" omistajuusasia ei ole aivan niin yksiselitteinen, kuten tänään mediassa haastateltu oikeusoppinut asiaa selvensi. Ulkomaisen oikeusistuimen päätöksiä ei voida Suomessa panna toimeen noin vaan. Täällä mennään Suomen lain mukaan. 

Ensin Mikko Koivu halusi, että avioeronsa käsitellään Suomessa ja niin tehtiin. Mutta sitten ei kelvannut Suomen lain mukaan meneminen, vaan piti Minnesotasta tuomarilta hakea Helenalle pidätysmääräys ja jenkkituomarilta määräys 50/50 omistukseen kirjattu kiinteistö kokonaan Mikolle. Kumpi se nyt on? Noudate

Kyllä se oli Helena joka halusi käsittelyt Minnesotaan. Mikko tosiaan halusi, että ero ja ositukset hoidetaan Suomessa. Helena vastusti ja vaati että ero hoidetaan Usassa missä he asuvat. Ja näin sitten oikeus Suomessa päättikin. Nyt kun Helena ei Minnesotan oikeuslaitokselta saanutkaan puolta Mikon omaisuudesta on hän sitä mieltä, että Usan päätökset ei pädekään vaan Suomi onkin se oikea maa. Helena se tässä sekoilee ja vaatii milloin mitäkin. Kohta varmaan vaaditaan, että se onkin Viro joka päättää heidän eronsa. Jos sieltä sais niitä "oikeita" päätöksiä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008839688.html

Pidätysmääräys taas tuli siitä, että Helena ei noudattanut oikeuden päätöstä. Oikeus päätti (eikä Helena sitä vastustanut eikä siitä valittanut) että Kakskerta menee Mikolle. Helenan piti tämän jälkeen allekirjoittaa paperit. Tämän hän yhtäkkiä sitten päättikin jättää tekemättä. Vaikka oikeus oli hänet sen velvoittanut tekemään. Sama oikeus velvoitti myös Mikon hoitamaan paperit kuntoon ja Mikon puoli näin toimikin. Pakkohan Mikon tiimin oli asia viedä oikeuden tietoon, koska jos Helena ei allekirjoita papereita niin silloin Mikkokaan ei ole oikeuden päätöstä noudattanut. Oikeus velvoitti Mikon poistamaan Helenan nimen kaikista Kakskerran virallisista papereista, jottei Helenalle enää synny siitä mitään kuluja yms. Pidätysmääräys oli seurausta ihan Helenan omista päätöksistä. Jos ei tee mitä oikeus om määrännyt tehtäväksi niin siitä voipi olla seurauksia.

Vierailija
5097/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että. Miljonäärin vaimona voi puuhastella ihan mitä milloinkin tykkää. Ja sekös sinua harmittaa. 

ihan samalla lailla köyhät laittaa selfiee ja belfiee ja mietelauseit kuin tää mikon elätti

Ei Mikko enää Helenaa elätä. 

Vierailija
5098/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjoittanut jo aiemmin että persaukisten ei pidä koskaan mennä naimisiin rikkaan kanssa. 

Oikeasti: rikkaan ei kannata mennä naimisiin persaukisen, persjalkaisen,virolaisen tai venäläisen nakkisormen kanssa.

Mutta aku hirviniemen näköisen hullun jenkkinaisen kanssa kannattaa? 

Tervehdys, sinä K/B-kompostin kirjoittelija Kaksplussalta!

Vierailija
5099/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime perjantain kuvissa patikoimassa ystävänsä kanssa. Aiemmin julkaissut kuvan lounaalta eri ystävän kanssa. Järjesti jooga/hyvinvointi-illan Kropp Turku -yrityksen kanssa, illasta julkaistu paljon kuvia jne jne.

Natalie siis.

Vierailija
5100/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videoilla kukaan ei korota ääntään, ei edes kävele aggressiivisesti. Paitsi Helena. Miten hän ei tajua kuinka huonolta nämä näyttävät nimenomaan hänen itsensä kannalta?

Ketju on lukittu.