Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
5041/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä että miten täällä kirjoitatte ihmisestä, jonka psyyke on rankkojen kokemusten seurauksena koetuksella. Jos kuvittelette itsenne Helenan tilalle, niin saatatte ymmärtää, että hän on nyt paikassa jossa hän tarvii ja ansaitsee apua, tukea, turvaa ja rakkautta.

Jaetaan rakkautta, kiltteyttä ja turvaa. 

Vierailija
5042/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että Helena saa elämänsä järjestykseen, jos tarvii apua niin saa ammatti ihmisiltä, kodin, en ymmärrä kun Helena lukee Raamattua että eikö sieltä saa elämänviisauksia, rauhaa sielulleen jne 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5043/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ton Helenan vois vaan karkottaa maasta? On kyllä rasittava tyyppi. 

Ei se kuule ihan noin toimi, että mt-potilas sanoo kuka karkotetaan :D 

Vierailija
5044/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjoittanut jo aiemmin että persaukisten ei pidä koskaan mennä naimisiin rikkaan kanssa. 

Oikeasti: rikkaan ei kannata mennä naimisiin persaukisen, persjalkaisen,virolaisen tai venäläisen nakkisormen kanssa.

Vierailija
5045/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritetäänpä pitää mielessä että tämä nainen olisi saanut VIISI MILJOONAA vaan ei huolinut. Siinä valossa tämä on täysin järjetön juttu. 

Ne ehdot unohdit.

Helppohan se on tarjota toiselle vaikka kymmeniä miljoonia sellaisilla ehdoilla tietäen, ettei toinen suostu niihin. Rahallakaan ei saa ihan kaikkea ja kaikki eivät ole ostettavissa tai myytävissä.

Ja mitkä ne ehdot olivat? Jättää rauhaan eikä paasaa asioita netissä? Aika helpot ehdot. 

Helenaa ei kuulemma hiljennetä 😂 Mitä ihmettä se vielä meinaa saavuttaa? 

Jos sen tavoite on päästä valtionmajoitukseen?

Tämä tavoite voi ehdollisena täyttyä jo tämän vuoden puolella.

Vierailija
5046/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt viimeistään tyhmäkin alkaa tajuamaan, miten mikko rikkoo lakia. Sairasta menoa. Huoltajuus äkkiä äidille.

Se olisi lasten heitteillejättö, huh huh. Onneksi lasu on tehtäviensä tasalla.

Vierailija
5047/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä hulhellu punkkaa?

Valtionhotellissa?

Sulle kovinkin tuttu paikka?

Vierailija
5048/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä asun täällä! No ei mulla mitään avaimia oo mun kotiin mut mun koti!"

Lukot oli vaihdettu. 

Oliko ne 2 miestä vaihtaneet? Tietenkin lukkojen vaihto, portti jne, koodit

Vierailija
5049/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritetäänpä pitää mielessä että tämä nainen olisi saanut VIISI MILJOONAA vaan ei huolinut. Siinä valossa tämä on täysin järjetön juttu. 

Ne ehdot unohdit.

Helppohan se on tarjota toiselle vaikka kymmeniä miljoonia sellaisilla ehdoilla tietäen, ettei toinen suostu niihin. Rahallakaan ei saa ihan kaikkea ja kaikki eivät ole ostettavissa tai myytävissä.

Ja mitkä ne ehdot olivat? Jättää rauhaan eikä paasaa asioita netissä? Aika helpot ehdot. 

Helenaa ei kuulemma hiljennetä 😂 Mitä ihmettä se vielä meinaa saavuttaa? 

Jos sen tavoite on päästä valtionmajoitukseen?

Mistä olet saanut syytteet? Ei ole pakko kertoa tietenkään.

Vierailija
5050/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena ei tainnut uskoa, että tosiaan joutuu poistetuksi. Hän on pitkään käyttänyt lapsia kilpenä ja kuvitellut, että sen takia on koskematon.  Ja kun riittävän pitkään uskottelee itselleen jotain, siihen alkaa tosiaan uskoa ja kun maailma sitten toimiikin eri tavalla kuin mielikuvitus, järkytys ja kiukku on suuri. Ja todellisuuteen putoaminen sattuu. 

Ei varmasti uskonut, ajatteli että Mikko ei voi kuitenkaan poistatuttaa häntä koska lapset. Lapsethan pääsee isin ja Natalien kanssa Päätalolle, isompiin tiloihin, omat huoneet ja voi kavereitakin kutsua jne

Toivottavasti Mikko ei kutsu humppa-Anitan lasta. Minä kieltäisin lastani olemasta sen kanssa tekemisissä. Anitta voi seurustella hullu-hellun kanssa.

Ei lapsia saa rangaista vanhempiensa tekosista, ei hellun eikä humppamamman, viattomia ovat.

Vierailija
5051/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä asun täällä! No ei mulla mitään avaimia oo mun kotiin mut mun koti!"

Jättikö se aina oven auki kun kävi jossain? 

Vierailija
5052/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Miljonäärin vaimona voi puuhastella ihan mitä milloinkin tykkää. Ja sekös sinua harmittaa. 

Mistähän ne tuntee onnistumisen iloa elämässään? Somepeukutuksista?

Vierailija
5053/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nuo uudet videot osoittaa sen, että Helena ei millään tavalla ole järkyttynyt naamioista. Hänelle se myös selitetään, mutta kuvaaminen ei lopu. Käytös on perus Helenaa, itku alkaa siinä vaiheessa, kun asianajaja ymmärtää ja selventää, että nyt on lähdettävä. Ja siitä alkaa se pikkulapsen kiukuttelu ja kitinä. Ja en usko hetkeäkään, etteikö Helenalla olisi ollut tietoa siitä lähdöstä. Olisi pakannut tavaransa ja lähtenyt vapaaehtoisesti, mutta eihän sillä olisi saanut tarpeeksi draamaa mukijengille.

Ehkei tiennyt että just ke tulee lähtö, sen verran yllättynyt oli ts ei valmistautunut lähtöön. 

Vierailija
5054/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ton Helenan vois vaan karkottaa maasta? On kyllä rasittava tyyppi. 

Ei se kuule ihan noin toimi, että mt-potilas sanoo kuka karkotetaan :D 

Nii tarviin kyl seuraa tänne suljetulle. 

Vierailija
5055/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa miettiä että miten täällä kirjoitatte ihmisestä, jonka psyyke on rankkojen kokemusten seurauksena koetuksella. Jos kuvittelette itsenne Helenan tilalle, niin saatatte ymmärtää, että hän on nyt paikassa jossa hän tarvii ja ansaitsee apua, tukea, turvaa ja rakkautta.

Jaetaan rakkautta, kiltteyttä ja turvaa. 

No ei. Jos se psyyke siltä on koetuksella että pitäisi elättää itse itsensä nelikymppisenä. Niin sittenpä on. Tai no, olet oikeassa että jotain apua tarvitsee, mutta akuutimmin lapset jotka ihan todellisesti kärsivät tästä.

Vierailija
5056/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahoilla jotka Hellu ostanut viinit, olisi voinut hommata lapselle sängyn. Yhdessä videossa näkyi joku uimapatja, siinäkö joku lapsi nukkunut!?

Vierailija
5057/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, miten väärässä olet, kuten Natalien instasta voimme nähdä. Hänellä on Suomessa paljon muutakin elämää kuin Mikko ja Mikon lapset - ystäviä, yhteistyökuvioita, ulkoilua, opiskelua jne.

Voi että. Miljonäärin vaimona voi puuhastella ihan mitä milloinkin tykkää. Ja sekös sinua harmittaa.

Ja se vielä enemmän, että miljonääri Natalie on rikkaampi kuin Mikko. Ei ole onnenonkija kuten Helena. 

Vierailija
5058/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Mikste on vankilassa? 

Vierailija
5059/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on vieläkin epäselvää, missä vaiheessa nämä gangsterit käyttäytyivät uhkaavasti hellua kohtaan. Toinen miehistä tuli kuuloetäisyydelle kertomaan mitä tekee. Toinen on vaan jossain kaukana taustalla. Hellu kertoo näiden miesten tulleen ihan naamalle ja nostelleen käsiään kohti. Kyl ny on Hellulla ollu ihan liikaa väriliitua mukana. Ja Hellu ite ei todellakaan oo pelokas vaan enemmänkin ärsyyntynyt. 

Katso eilisen videot. Siellä toinen miehistä sanoi, ettei Helenalla ole mitään asiaa tontille.

Vierailija
5060/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena ei tainnut uskoa, että tosiaan joutuu poistetuksi. Hän on pitkään käyttänyt lapsia kilpenä ja kuvitellut, että sen takia on koskematon.  Ja kun riittävän pitkään uskottelee itselleen jotain, siihen alkaa tosiaan uskoa ja kun maailma sitten toimiikin eri tavalla kuin mielikuvitus, järkytys ja kiukku on suuri. Ja todellisuuteen putoaminen sattuu. 

Ei tuo ole todellisuutta. Miten hänen olisi pitänyt voida edes kuvitella tuollaista tapahtuvan? Kotoaan ei tule poistetuksi kukaan oikeassa elämässä. Tuo on ihan käsittämätön homma. Kiinteistökartoitusta muurilla istuen tehneet kodittomalta näyttäneet ukot vielä kaiken lisäksi asialla. 

Ketju on lukittu.