Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55670)

Vierailija
47041/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena Koivu siis kyttää pusikossa tai nurkan takana, kuka  ajaa Mikko Koivun perheen autoa ja kuskaa ketäkin. Ja  sitten Helena yrittää kontrolloida ja  määrätä, kuka saa niin tehdä.

Mitä hlvettiä se hänelle kuuluu?   Ei mitään. Käsittämätöntä potaskaa ja vallanhalua.

Noin toimii vainooja ja on toiminut jo viimeiset kuusi vuotta.

Vierailija
47042/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Helena, Mikon elämä ei todellakaan pyöri sinun ympärilläsi, eikä hän mieti kaiken aikaa, miten sinä reagoit mihinkin, ja miten reagoit siihen, että Natalie tuo lapset. Mikko on mennyt eteenpäin elämässään, hän elää normaalia arkielämää perheensä kanssa, hänellä on työnsä. Sinä se mietit vain Mikkoa, Natalieta, Mikon rahoja, Mikkoa, Natalieta, Mikon rahoja.

Ja normaalissa elämässä isä ei aina voi tuoda lapsia paikalle tapaamaan äitiä, vaan joskus joku toinen aikuinen tuo lapset. Tai joudutaan aikataulujen puitteissa vaikka tuomaan lapset kahdella autolla, jos heillä on ollut vaikka harrastuksia eri paikoissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47043/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena vetänyt kilarit tapaamispaikan ulkopuolella ja nyt laittaa kaiken vastapuolen syyksi. Yrittää kaasuvalottaa ja valkopestä kun tajuaa mokanneensa jälleen kerran.

En ole kiireiltäni ehtinyt lukea ketjua moneen päivään.

Mitä ihmettä on nyt siis tapahtunut?

Vierailija
47044/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natalie on ollut mukana Helenan lasten elämässä jo vuosia, rakastavana aikuisena, turvallisena arjen pyörittäjänä lasten isän kanssa. Natalie tekee ruokaa, vie lapsia harjoituksiin, leikkii heidän kanssaan, kalastaa heidän kanssaan. Kuka tahansa muu paitsi Helena olisi syvästi kiitollinen, että lapsilla on Natalie elämässään. 

Tuo kommenttisi kertoo vain sen, ettei sinulla ole omia lapsia eikä siksi mitään aavistustakaan siitä, mitä kaikkia tunteita äiti tuntee siinä tilanteessa, kun joku vieras nainen on päässyt hallitsemaan ja sekaantumaan äidin omien lasten elämään.

Helena toimii ihan kuten kissaemo tms, jolta ollaan varastamassa poikasia... 

Tää kissaemo vois nyt sit kanavoida ne tunteensa oikeisiin asioihin! Että sieppaa, kun muija ei tee mitään muuta kun valittaa ja kiusaa eikä tee elettäkään sen eteen, että tarjoaisi lapsille vakaan elämän. Käsittämätön!!! Kaikki pitäisi tarjoilla valmiilta tarjottimelta. Siis miten toi on saanut perheensäkin kiedottua tohon showhun mukaan, kukaan ei herätä sitä ja auta eteenpäin.

Vierailija
47045/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena Koivu siis kyttää pusikossa tai nurkan takana, kuka  ajaa Mikko Koivun perheen autoa ja kuskaa ketäkin. Ja  sitten Helena yrittää kontrolloida ja  määrätä, kuka saa niin tehdä.

Mitä hlvettiä se hänelle kuuluu?   Ei mitään. Käsittämätöntä potaskaa ja vallanhalua.

Kuuluko se sinule ?

Vierailija
47046/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yrittänyt seurata tätä keissiä, mutta vielä en ole päässyt ihan jyvälle. Voisiko joku vääntää mulle rautalankaa; mikä on se muutos, jonka nimissä Helena tässä taistelee? Hän sanoo, ettei mikään muutos ole alkanut siitä, että pysytään hiljaa, siksi hän nyt puhuu. Mutta mikä on se konkreettinen muutos, mitä hän nyt kollektiivisesti meille äideille hakee? Minkä puolesta taistelee?

Rahaa ja rahaa.

Vierailija
47047/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama Helenan ääretön vallanhalu ja tavoite kontrolloida  muita näkyi Kakskerrassakin. "Toinen omistaja" ei saanut misään nimessä huvilalla olla. Se on vain Helenan yksinoikeus ja hän voi määrätä muut poistumaan. Jos eivät poistu, Helena soittaa 12 kertaa hätäkeskukseen.

Vierailija
47048/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Hellu kännissä noisss uusimmissa videoissa? 

On! 

Vierailija
47049/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Eihän se kuulu hänelle millään tavalla kuka ajaa ja kuskaa Mikon perheessä ketäkin. Uskomatonta kontrollointia ja vielä kehtaa tuoda sen eetteriin kaiken kansan nähtäväksi. 

Vierailija
47050/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena vetänyt kilarit tapaamispaikan ulkopuolella ja nyt laittaa kaiken vastapuolen syyksi. Yrittää kaasuvalottaa ja valkopestä kun tajuaa mokanneensa jälleen kerran.

Siksikö vasta ensi torstaina seuraava tapaaminen? Eli mokasi tänään. Voi voi.

Epänormaalia olisi, jos ei reagoisi jotenkin.  On tää sen verran härskiä touhua ollut.

Hellun kannattaisi kannella lastensuojelusta ja tehdä rikosilmo Turun poliisista. 

Vierailija
47051/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yrittänyt seurata tätä keissiä, mutta vielä en ole päässyt ihan jyvälle. Voisiko joku vääntää mulle rautalankaa; mikä on se muutos, jonka nimissä Helena tässä taistelee? Hän sanoo, ettei mikään muutos ole alkanut siitä, että pysytään hiljaa, siksi hän nyt puhuu. Mutta mikä on se konkreettinen muutos, mitä hän nyt kollektiivisesti meille äideille hakee? Minkä puolesta taistelee?

Hän taistelee sen puolesta, että saa Mikon miljoonat itselleen. Siitä tässä koko ajan on ollut kyse.

Vierailija
47052/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä on Natalie. Ja miksi yhtä lasta ei tuotu, kun noin harvoin muutoinkin näkevät. Menikö harrastus äidin tapaamisen edelle? Mikko kunnianhimpisesti koittaa kadvattaa huippu-urheilijoita. 

Tää on törkeyden huippu! Lasten isä on toinen vamhempi ja hänen roolinsa on hoitaa nämä kohtaaniset. Laittaa vainonsa asialle ja kuvaa lasten äitiä. Nää on kyllä äärimmäisen lapsellisia kiusaajia! Hullua on se että näillä rahaa niin etteivät pas..alle taivu. Kuvittelevat selkeästi olevansa parempia ihmisiä kuin muut ja tekevät lasten äidille kiusaa tahallaan. Kuka äiti ei hermostuisi tuollaisesta??? 

Vierailija
47053/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne vallanhaluiset ole enemmän siellä suuresti palvotun Koivuklaanin porukoissa?

Kyllä kai lapset maailmaan synnyttäneellä äidilläkin pitäisi sentään olla jotain oikeuksia.

Vierailija
47054/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jelenan tunteiden säätelyn taidot ovat 3v tasolla

Vierailija
47055/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole ikinä kertonut vastauksia noihin kysymyksiin, niitä on odoteltu.

Vierailija
47056/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan Hellu menossa baariin, kun niin touhukkaasti pisteli menemään räntäinen Turun kaduilla?

Vierailija
47057/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaamisoikeutta ei voi ohittaa mikon kuuluu antaa lapset tapaamaan äitiään kaksi kertaa viikossa. Käräjäoikeus voi antaa sakon niskuroinnista mikolle. 

Mikään syy ei ohita tapaanusoikeutra!

Olen kyllä aika varma että Mikko on ollut lasten kanssa lasun määräämässä paikassa ajallaan, eli silloin kun virallinen valvojakin on, hellullahan on ne oikeuden määräämät valvotut tapaamiset...

Ilman tuota valvojaa ei ole mitään syytä olla helenan kanssa missään tekemisissä, ei vastata yhteydenottoihin, ja jotenkin luulen että Mikko ei koita helenaa tavoitella missään tapauksessa enää ja hyvä niin.

Vierailija
47058/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän taistelee sen puolesta, että saa Mikon miljoonat itselleen. Siitä tässä koko ajan on ollut kyse.

Eikä taistele. Vaan LAPSISTAAN! Tää upporikas ökypariskunta haluaa lasten hallinnan täysin itselleen keinoja kaihtamatta.

Vierailija
47059/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan taas yksi todiste, että yhteishuoltajuus ei tule onnistumaan 🙄.

Vierailija
47060/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalloista vallanhalua sanella ex-exän perheen elämää ja sisäistä työnjakoa. Tuo on ollut koko ajan nähtävillä ja on osa Helena Koivun persoonaa ja sielunmaisemaa. Janoaa valtaa ja haluaa kontrolloida ja määrätä. Rippuu ja roikkuu kiinni aivan sairaalloisesti kynsin hampain.

Ketju on lukittu.