Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
45381/55669 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköistä, että huoltajuuskärhämät loppuu 2036, kun nuorin lapsi on täysi-ikäinen. 

Helenan raha-vaateet eivät lopu silloinkaan.

Vierailija
45382/55669 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköistä, että huoltajuuskärhämät loppuu 2036, kun nuorin lapsi on täysi-ikäinen. 

Eiköhän tämä menestynyt mies perheineen asu jo silloin yhdysvalloissa mihin tämä exä ei saa viisumia vielä silloinkaan. Virossa voi sitte somettaa tyyliin 60-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45383/55669 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että täälläkin moni nainen käy uudelleen lävitse omaa henkistä eroaan omista eksistään.

Todennäköisesti kukaan näistä ei saanu liioin avioehdon vuoksi mitään kuin omat tavaransa ja parin satkun elarit sekä yhteishuoltajuuden.

Omaa henkistä eroaan eksistään, kyllä se oli silloin niin selvää pässinlihaa, helpotuksen huokaus tää viimeinen josta 1 lapsi, pyrin olemaan sovinnollinen, joustava, ex oli taas vähäpuheinen, ei hätiä mitiä, sai 3 lasta vielä, hyvä juttu pojalleni. 

Vierailija
45384/55669 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käräjäoikeuden päätös ei todellakaan ole mikään erävoitto Helena Koivulle. Lapset isälle edelleen eikä katsota lasten edun mukaisesi palata vanhaan käytäntöön. Passitkin isälle.

Lisäksi oikeus korostaa päätöksessään, miten poikkeuksellista on, että on pitänyt tällainen oikeudenkäsittely järjestää ja päätös tehdä.

Huh huh. Paljon on kaikenlaista  siis tapahtunut yksityisestikin ja se on näytön perusteella todistettu oikeuden mukaan.

Juuri näin! M UTTA VIRALLISIA LOPULLISIA PÄÄTÖKSIÄ EI OLE VIELÄ JULKASISTU MISSÄÄN.  👍👍👍👍...

Vierailija
45385/55669 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä rahalla auto ostettu? Millä rahoilla elää nyt? No Mikon maksamilla avioehtorahoilla tietenkin. Vaikka määkii ettei ole saanut mitään.

Mitä väliä millä rahalla ostaa pääasia että hänellä on rahaa ostaa 

Silloin pitäisi myös jättää pois itkuvirret ettei ole rahaa eikä ole saanut mitään. Helluhan ei ole respahommista lähtönsä jälkeen tienannut senttiäkään itse. 

Miksi pitäisi? Etkö itse itkisi Helenan tilanteessa? 

En. Tarttuisin itseäni niskasta ja alkaisin hommiin. 

TÄMÄ TÄSSÄ TUOMITSEE MUITA .TUOMITSE SITTEN IHMISIÄ KUN OLET KULKENUT HEIDÄN SAAPPAISSAAN !

Vierailija
45386/55669 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä rahalla auto ostettu? Millä rahoilla elää nyt? No Mikon maksamilla avioehtorahoilla tietenkin. Vaikka määkii ettei ole saanut mitään.

Silloin pitäisi myös jättää pois itkuvirret ettei ole rahaa eikä ole saanut mitään. Helluhan ei ole respahommista lähtönsä jälkeen tienannut senttiäkään itse. 

Voi sua Sivonen...

???

Vierailija
45387/55669 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ TÄSSÄ TUO

En olisi mennyt älyttömyyksiin, Suomeen ja lapset mukaan, Suomessa avioero, lapsen isään kanssakäyminen, asiallinen. 

Vierailija
45388/55669 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapuolta on kuultava, ellei asian välitön väliaikainen ratkaiseminen ole välttämätöntä lapsen aseman turvaamiseksi. 

Ilmeisesti Helena on sotkenut asiat muutenkin kuin mitä istassa näyttää.

Vierailija
45389/55669 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ TÄSSÄ TUO

Minua ei mikään tuomitseminen kiinnosta. Totean vain että somekirjoittelun ja kaikenlaisen valittamisen sijaan Hoo voisi näin kuuden vuoden jälkeen pikku hiljaa alkaa tehdä OIKEITA ratkaisuja elämässään. 

Vierailija
45390/55669 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käräjäoikeuden poikkeuksellisesta puuttumisesta asiaan ja päätöksen sanamuodoista näkee, että on ollut syytä puuttua tilanteeseen npeasti ja tehdä päätös  viivytyksettä "tilanteen rauhoittamiseksi".

Päätöksen passeja koskevasta osasta voi päätellä, että lapsiin kohdistuvaa kaappausuhkaa on pidetty merkittävänä. Eikä ihme, kun ajattelee Helena Koivun aiempaa toimintaa ja holtitonta ja vastuutonta julkistakin käytöstä. Mitä lie tapahtunut yksityisesti.

Kaappausuhka ! Kyllä järjesti isä lapsilleen tivolin kun poliisit haki turvakodista lapset.Tytär muistaa tämän tivolin ikuisesti.

Sen ikäisiä kaikki että muistavat ja kevät Mikolta vanhana ulkona  samoin Natalielta josko on enää kuvioissa.

Vierailija
45391/55669 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TAAS TODENNÄKÖSTÄ ARVUUTTELU.        TODENNÄKÖISESTI  NATALIELLA EI OLE IKIOMAA LASTA ENNEN 2036. OOTTELU EI LOPU SILLOINKAAN.

Mitä Natalie tähän kuuluu? Nyt keskustellaan Helenan kyvyttömyydestä järjestää elämäänsä, ei kotia, ei työtä ja lapsetkin saa nähdä valvotusti. 

On niin luotettava, että lasten passitkin pitää antaa pois.

Vierailija
45392/55669 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukat täällä kännissä höpisee mitä sattuu. Kaikki kirjoitukset täynnä kirjoitus- ja asiavirheitä ja silti päiväkaudet muka tietävinään kännipäissään jaaritellaan. Kyllä on sairasta sakkia! 

Katso itseäsi peilistä.Tälläinen pieni rupusakki Suomssa  mitä väliä sillä on miten kukakin kirjoittaa!

Vierailija
45393/55669 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tämä huutaja onkin äiti Helena itse.Rsivo revennyt oikein kunnolla.Taitaa  Airbnb kämpässä seinät helistä .

Vierailija
45394/55669 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastapuolta on kuultava, ellei asian välitön väliaikainen ratkaiseminen ole välttämätöntä lapsen aseman turvaamiseksi. 

ILMEISESTI. ARVUUTTELIJA VAUHTI PÄÄLLÄ !

Vierailija
45395/55669 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena ei ole ollut yhteistyökykyinen minkään tahon suhteen.

Vierailija
45396/55669 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Tarttuisin itseäni niskasta ja alkaisin hommii

TOTEA TOKI.SITÄ MAAILMAAN MAHTUU!

Vierailija
45397/55669 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käräjäoikeuden poikkeuksellisesta puuttumisesta asiaan ja päätöksen sanamuodoista näkee, että on ollut syytä puuttua tilanteeseen npeasti ja tehdä päätös  viivytyksettä "tilanteen rauhoittamiseksi".

Päätöksen passeja koskevasta osasta voi päätellä, että lapsiin kohdistuvaa kaappausuhkaa on pidetty merkittävänä. Eikä ihme, kun ajattelee Helena Koivun aiempaa toimintaa ja holtitonta ja vastuutonta julkistakin käytöstä. Mitä lie tapahtunut yksityisesti.

Kaappausuhka ! Kyllä järjesti isä lapsilleen tivolin kun poliisit haki turvakodista lapset.Tytär muistaa tämän tivolin ikuisesti.

Onko sulla käynyt mielessä että Mikolla voisi olla myös ihan oikeasti hätä tilanteessa? Muistathan että hän ei tiennyt missä lapset ovat ja Helena käyttäytyi melko kiihtyneellä tavalla. Helppo mei

Mikon tilanne on raskas, vaikka hän ei ilmaise huoltaan. Ex ilmaisee senkin edestä kiireitään ja vaivojaan. Jos ja kun pöly joskus laskeutuu, taitaa tulla aika tyhjä olo touhuistaan. Jaksaako joku silloin vielä kuunnella jupinoitaan.

Vierailija
45398/55669 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että täälläkin moni nainen käy uudelleen lävitse omaa henkistä eroaan omista eksistään.

Todennäköisesti kukaan näistä ei saanu liioin avioehdon vuoksi mitään kuin omat tavaransa ja parin satkun elarit sekä yhteishuoltajuuden.

Mä en saanut erossa exältä mitään, enkä halunnut. En siltikään ymmärrä tai multa ei heru tippaakaan myötätuntoa Helenalle. Ihan itse sössinyt asiansa eikä edelleenkään osaa lopettaa. 

Vierailija
45399/55669 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo jotain muutakin siellä on tapahtunut kuin että hän on pyörtynyt suihkuun. 

Vierailija
45400/55669 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä Helenaa kiihkeästi puolustavat ovat hiljaa  ku seiskakin kirjoittaa auton myynnistä. Näin se totuus minkä monet on nähnyt jo heti alkaa paljastumaan pikku hiljaa. 

Niin tai ovat ehkä töissä, toisin kuin mikon fanit :D

Enpä sanoisi itseäni Mikko-faniksi vaikka hänen puolellaan olenkin. Olet oikeassa siinä etten ole töissä. En kuitenkaan ole eläkkeelläkään enkä työttömänä, minä elelen ihan omalla omaisuudellani ja teen mitä milloinkin huvittaa. Aina välillä huvittaa (no ennemmin ehkä surettaa kuin huvittaa) seurata tätä tapausta.

Ketju on lukittu.