Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että täälläkin moni nainen käy uudelleen lävitse omaa henkistä eroaan omista eksistään.
Todennäköisesti kukaan näistä ei saanu liioin avioehdon vuoksi mitään kuin omat tavaransa ja parin satkun elarit sekä yhteishuoltajuuden.
Mä en saanut erossa exältä mitään, enkä halunnut. En siltikään ymmärrä tai multa ei heru tippaakaan myötätuntoa Helenalle. Ihan itse sössinyt asiansa eikä edelleenkään osaa lopettaa.
KUKA VÄLITÄÄ !
Helena ei oo antanut rokotuttaa lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että täälläkin moni nainen käy uudelleen lävitse omaa henkistä eroaan omista eksistään.
Todennäköisesti kukaan näistä ei saanu liioin avioehdon vuoksi mitään kuin omat tavaransa ja parin satkun elarit sekä yhteishuoltajuuden.
Mä en saanut erossa exältä mitään, enkä halunnut. En siltikään ymmärrä tai multa ei heru tippaakaan myötätuntoa Helenalle. Ihan itse sössinyt asiansa eikä edelleenkään osaa lopettaa.
KUKA VÄLITÄÄ !
t kirjain pois, välittää
Mikäs mison tilanne tutkimushommissa`? Viikko alkanut ruutia keksiessä`?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUKA VÄLITÄÄ !
Who Cares ei ole todellakaan suomeksi KUKA VÄLITTÄÄ vaan se on suomeksi KETÄ KIINNOSTAA. Kertoo helenafanien todella todella järkyttävän alhaisesta kielitajusta ja kielen ymmärtämisestä, kun ei kielikorva sano mitään tai aivot pysty sujuvasti puhumaan useampaa kieltä. Säälittävää sakkia! Ei mikään ihme, että helenan sumutus ja valheet uppoa niin hyvin kun ei ole kielitajua alkeellisellakaan tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUKA VÄLITÄÄ !
Who Cares ei ole todellakaan suomeksi KUKA VÄLITTÄÄ vaan se on suomeksi KETÄ KIINNOSTAA. Kertoo helenafanien todella todella järkyttävän alhaisesta kielitajusta ja kielen ymmärtämisestä, kun ei kielikorva sano mitään tai aivot pysty sujuvasti puhumaan us
Miten luulet fanien ymmärtävän oikeuden asiakirjoja, jotka on englanniksi?
He eivät myöskään tiedä, että puhelimessa on sellainen toiminto kuin "käännä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käräjäoikeuden päätös ei todellakaan ole mikään erävoitto Helena Koivulle. Lapset isälle edelleen eikä katsota lasten edun mukaisesi palata vanhaan käytäntöön. Passitkin isälle.
Lisäksi oikeus korostaa päätöksessään, miten poikkeuksellista on, että on pitänyt tällainen oikeudenkäsittely järjestää ja päätös tehdä.
Huh huh. Paljon on kaikenlaista siis tapahtunut yksityisestikin ja se on näytön perusteella todistettu oikeuden mukaan.
Juuri näin! M UTTA VIRALLISIA LOPULLISIA PÄÄTÖKSIÄ EI OLE VIELÄ JULKASISTU MISSÄÄN. 👍👍👍👍
Ei ole vielä käräjiä käyty, 5.6. joku valmisteleva istunto, onko niin että ensiksi katsotaan tuleeko sopua. Helenan kanssa sopua, mahdottomuus,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUKA VÄLITÄÄ !
Who Cares ei ole todellakaan suomeksi KUKA VÄLITTÄÄ vaan se on suomeksi KETÄ KIINNOSTAA. Kertoo helenafanien todella todella järkyttävän alhaisesta kielitajusta ja kielen ymmärtämisestä, kun ei kielikorva
Ollaan me tyhmiä joo! En ole asunut vuosiin Suomessa ja käytän englantia päivittäin. Jos käännökset on huonoja, johtuu se siitä että en osaa enää suomea niin hyvin, oikea ilmaisu ei välttämättä heti löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä rahalla auto ostettu? Millä rahoilla elää nyt? No Mikon maksamilla avioehtorahoilla tietenkin. Vaikka määkii ettei ole saanut mitään.
Mitä väliä millä rahalla ostaa pääasia että hänellä on rahaa ostaa
Silloin pitäisi myös jättää pois itkuvirret ettei ole rahaa eikä ole saanut mitään. Helluhan ei ole respahommista lähtönsä jälkeen tienannut senttiäkään itse.
Miksi pitäisi? Etkö itse itkisi Helenan tilanteessa?
En. Tarttuisin itseäni niskasta ja alkaisin hommiin.
Niin tein minäkin ja hyvin olen pärjännyt. Ennen kaikkea säilytin mielenrauhani ja tasapainoinen elämä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen roolimalli ja kasvattaja lapsilleen on nainen, jonka "totuudet" muuttuvat jatkuvasti. Samaan aikaan, kun oli katuojassa ilman mitään, osti 28000 dollarin auton jne.
Toivottavasti Mikko saa yksinhuoltajuuden.
Ei hän ole sanonut olleensa katuojassa ilman mitään, höpsö. Miten huoltajuus liittyy siihen miten hän on kuvannut tilannettaan ja eroaan?
Vierailija kirjoitti:
Vastapuolta on kuultava, ellei asian välitön väliaikainen ratkaiseminen ole välttämätöntä lapsen aseman turvaamiseksi.
Ilmeisesti Helena on sotkenut asiat muutenkin kuin mitä istassa näyttää.
Tätä minäkin epäilen vahvasti. Ja mistä me tiedetään miten on käyttäytynyt lasu tapaamisissa. Onha se voinu olla ihan sekopää sielläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen roolimalli ja kasvattaja lapsilleen on nainen, jonka "totuudet" muuttuvat jatkuvasti. Samaan aikaan, kun oli katuojassa ilman mitään, osti 28000 dollarin auton jne.
Toivottavasti Mikko saa yksinhuoltajuuden.
Ei hän ole sanonut olleensa katuojassa ilman mitään, höpsö. Miten huoltajuus liittyy siihen miten hän on kuvannut tilannettaan ja eroaan?
On sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastapuolta on kuultava, ellei asian välitön väliaikainen ratkaiseminen ole välttämätöntä lapsen aseman turvaamiseksi.
Ilmeisesti Mikkoon sotkenut asiat muutenkin kuin mitä istassa näyttää.
Tätä minäkin epäilen vahvasti. Ja mistä me tiedetään miten Mikko on käyttäytynyt lasu tapaamisissa. Onha se voinu olla ihan sekopää sielläkin. Odotellaan nyt kumminkin lain virallinen päätös. Turhaa täällä ne moukkien ilmeistä paskapuheet.
Vierailija kirjoitti:
Voi miten sympaattisen oloinen Helenan äiti on. Lapsilla on varmasti ikävä häntä.<3
Miten se Reinikainen sano siitä bostonin kuristajasta?, jotenki että ei se paha ihminen ollut vaan ei voinu luonnolleen mitään. Sympaattisen oloinen esiintyjä helenan kerjuunäytelmässä lienee kuitenkin kyseenalainen sekä rehellisyyden että moraalin suhteen vaikka instassa näyttelisi mitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se mikko pelkää 😂😂😂
Pelkää tavaroittensa puolesta ja ajelee ympäri kortteleita. 0nko vainoharhainen?
Onko ne uusintahäät tulossa kakskertaan juhannuksena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan itsekään ymmärrä mikä "erävoitto" toi Helenalle oli. Ilmeisesti siis se, että Mikko ei HETI saanut yksinhuoltajuutta oli se erävoitto.
Toisaalta seiskan mukaan käräjäoikeus oli myös todennut että "Käräjäoikeuden mukaan tässä vaiheessa esitetyn näytön perusteella alkuperäiseen päätökseen takaisin siirtyminen ei ole lasten edun mukaista."
Eli 50/50 huoltajuus ei vaikuta kovin todennäköiseltä vaihtoehdolta enää. Ja kun ottaa huomioon kaikki tapahtunut, niin jotenkin on tässä kohtaa vaikea uskoa myöskään että Helena tässä saisi jotenkin Mikkoa suuremman roolin lasten huoltajuudessa.
Vaikuttaa ihan todennäköiseltä. Tässä vaiheessa ei varmasti, koska Mikko pelkää kaappausta ja Helenalla on sen vuoksi valvotut. Olen melkoisen varma, että palaavat ennalleen.
Ei
Mitkä muka? Sano yksikin.
"Helenalla pitää olla koti, eikö se Rauhakadulla oleva ole myynnissä, eli hyvin epävarmaa, odottaako Helena jos Mikko aukaisee kukkaron nyörejä. Helenalle ei kelpaa tavallinen asunto. "
Kävisikö sellainen hieman valvotumpi asumismuoto, jossa henkilökunta huolehtii asukkaan kaikki perustarpeet lääkitystä ja ulkoilua myöten? Myös pyykit pestään talon puolesta.
ÅSNA ! VAR GÖR DET ONT ,SÅÅÅÅ ONT ?