Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
41941/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun, HERRA , on suuruus ja voima, kunnia, kirkkaus ja valta, sillä sinun on kaikki taivaassa ja maan päällä.           Herra, siunaa ja varjele Helenaa ja hänen lapsiaan väärintekijöiä ja uskottomia vastaan.

Miten se toinen käsky menikään? Älä käytä väärin Herran, Jumalasi, nimeä.

Vierailija
41942/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se4iskassa, Helena haluaa sopua. Nytkö kun on kaiken menettänyt. Paljonko RAHAA???  Mene vvaan Mikko päätyyn. 

Helenan sopu:

- Mikko antaa Helenalle pari miljoonaa euroa

- Helena saa jatkaa ränttejä somessa miten haluaa

Niin että nimeä alle Mikko, hus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41943/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vaivaa noissa Helenan videoissa (useimmissa) se, miten se liikuttaa suutaan. Se jotenkin vääntelee leukaansa ja ikäänkuin nuolee suutaan sisäpuolelta. Mulla on omassa elämässä ollut ihminen, joka käytti kaikkiin läheisiinsä ihan surutta henkistä väkivaltaa, toistuvasti. Välillä kun yritin hänen kanssaan järkevästi keskustella, että mikä meidän väleissä on pielessä ja mikä mua hänen käytöksessään harmittaa, niin hän teki just täysin samaa liikettä. Joka ikinen kerta hän pystyi noiden keskustelujen aikana kääntämään kaiken oman käytöksensä mun syyksi. Ihan joka kerta. Helena käyttäytyy monella tavalla täysin samanlailla kuin tuo ihminen.

Kaiken kaikkiaan koko tämä keissi on kyllä tosi surullinen. Helena tarvitsisi apua, mutta niin kauan kuin ei itse sitä myönnä, niin eihän sitä voi auttaa. Vähän sama kuin alkoholistien tai narkkareiden kanssa. Silti itse toivoisin että hän jossain vaiheessa kykenisi katsomaan peili

Kaameat nielemisäänet kuuluvat kun se puhuu, kuin kurnuttaisi. Halla-Aho tulee mieleen. Klunks.

Vierailija
41944/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan kallis loppusiivous tuli mökille, että sai pinttyneen sellerinhajun ja esivaihdevuosien eltaantuneen löyhkän pois?

Mahorkkapierut siihen päälle. Niiden lemu tarttui tapetteihin.

Niitä pieruja kun ei tule varmaan muilta kuin sulta kun näin hyvin pierujesi hajun tunnet !!!

Vierailija
41945/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natalie piikoo ..Miksei Mikko itse hoidakaan lapsia eikö pää kestä.

Kysytkin :D

Hyvå kun edes yrittää nyt olla enemmän läsnä. Lasten ensimmäiset vuodet oli lähinnä joku setä, joka toi leluja ja kävi silloin tällöin kotona kääntymässä.

Hellu on kyllä todistanut toisin antamissaan haastatteluissa. Kertonut, että Mikko on ollut hyvä isä, tehnyt ruokaa ja ollut paljon lasten kanssa. Lisäksi Mikko on palkannut melkoisen joukon auttamaan Helenaa lasten ja kodin hoidossa, koska ei ole halunnut eikä varmaan uskaltanutkaan jättää holtitonta Helenaa yksin kolmen pienen lapsen kanssa. Viime vuodet eron jälkeen hoitanut mallikkaasti lapsia Minnesotassa ja Suomessa myös vuoden Helenan osuuden, kun lasten äiti heilasteli Jenkeissä. 

Olihan Mikko hyvä isä ja on sitä edelleenkin. Ja Helena on hyvä äiti, ollut ja edelleen on. Natalie on hyvä äitipuoli. Jne. Mutta kun tulee välirikko ja negatiivisia tapahtuu ja tunteet menevät miinukselle ja tehdään ja sanotaan puolin ja toisin ikäviä, asiat muuttuvat. Kauniista tulee rumaa! Erot ovat yleensä joko rumia tai hyvin rumia. Ja kun raha ja luksus ollut näyttävä osa näiden ihmisten elämässä ovat ne näyttävässä osassa erossakin.

Vähän nyt ymmärrystä jokaiselle tässä kohtaa kiitos!

Tässä kohtaa ei ole mitään muuta ongelmaa kuin Helenan käyttäytyminen ja hänen "taistelunsa".

Vierailija
41946/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ota toisen omaa. 

Hyvä muistutus Nataliellekin. Saa nähdä miten siunattua liitto on kun lapsiperheen isän nappaa ja omii lapsetkin.

Miksi valehtelet? Natalie ei rikkonut perhettä eikä vienyt Mikkoa Helenalta. Sen sijaan puhutaan että Helenalla oli suhde Troyhin jo kun olivat vielä Mikon kanssa naimisissa ja Troy kävi Helenan luona Mikon talossa, lasten kotona kun Mikko oli pelimatkoilla. Joten osoitapa sanasi idolillesi Helenalle.

Natalie kiilasi väliin, kun näki mahdollisuuden päästä viimein naimisiin. Se on päivän selvä asia.

Natalie ei ollut kuvioissa kuin vasta sen jälkeen kun sekä Helena että Mikko olivat hakeneet avioeroa. Toisin oli Troyn kanssa.

Vierailija
41947/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vaivaa noissa Helenan videoissa (useimmissa) se, miten se liikuttaa suutaan. Se jotenkin vääntelee leukaansa ja ikäänkuin nuolee suutaan sisäpuolelta. Mulla on omassa elämässä ollut ihminen, joka käytti kaikkiin läheisiinsä ihan surutta henkistä väkivaltaa, toistuvasti. Välillä kun yritin hänen kanssaan järkevästi keskustella, että mikä meidän väleissä on pielessä ja mikä mua hänen käytöksessään harmittaa, niin hän teki just täysin samaa liikettä. Joka ikinen kerta hän pystyi noiden keskustelujen aikana kääntämään kaiken oman käytöksensä mun syyksi. Ihan joka kerta. Helena käyttäytyy monella tavalla täysin samanlailla kuin tuo ihminen.

Kaiken kaikkiaan koko tämä keissi on kyllä tosi surullinen. Helena tarvitsisi apua, mutta niin kauan kuin ei itse sitä myönnä, niin eihän sitä voi auttaa. Vähän sama kuin alkoholistien tai narkkareiden kanssa. Silti itse toivoisin e

Aha sammakkohan se siinä itsensä tunnistaa.

Vierailija
41948/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa nyt kuinka absurdi tuo koko tilanne (ja nainen) on. Kuusi vuotta erosta rähjätään aamusta iltaan julkisuudessa exästä ja penätään jotain olemattomia oikeuksia ja kerrotaan kuinka haluaisi sopua. Siis mitä sopua? Riihikuivaa tilille? Voi jestas on mielisairasta. Oma koti ja työpaikkakin puuttuu, niistä olisi varmaan hyvä aloittaa. 

Vierailija
41949/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites mison to-illan pussailut natskun kanssa, löytyikö jo mison huulet?

Vierailija
41950/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken kaikkiaan koko tämä keissi on kyllä tosi surullinen. Helena tarvitsisi apua, mutta niin kauan kuin ei itse sitä myönnä, niin eihän sitä voi auttaa. Vähän sama kuin alkoholistien tai narkkareiden kanssa. Silti itse toivoisin e

Aha sammakkohan se siinä itsensä tunnistaa.

Vierailija
41951/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako lohjan alkosta apinaviiniä?

Vierailija
41952/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mites mison to-illan pussailut natskun kanssa, löytyikö jo mison huulet?

ylähuulten kohdalla ei toivoa, mutta ehkä natskulta löytyy vinkkejä alahuulen turvottamiseen ;)

Vierailija
41953/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas sitten vielä jälleen kerran uhkailee somessa, miten nyt hän aikoo paljastaa kaiken.

Vaihteeksi samaa paskaa.

Sehän se onkin lasten etu, että Helena jatkaa, jatkaa, jatkaa typerää solvauskampanjaansa.

Ei lakaista vain maton alle Koivujen toimia. Hyvä niin, että Helena kertoo miten asiat on.

Hyvä että hän uskaltaa taistella tuota alueella hallitsevaa mafiaperhettä vastaan!  Erittäin vaikeaan asemaan joutuu naisessa  turkulaisen Koivusuvun upporikkaan änärikundin.

"Upporikkaan änärikundin"? Millaisessa maailmassa sinä elät, jos muutaman kymmenen miljoonan euron omistaja on sinusta upporikas?

Suomen rikkainen on Antti Herlin, jonka omaisuus on 3,7 miljoonaa dollaria Forbesin mukaan. Siinä sin

Korjaanpa tämän oman kirjoitukseni, ennakoiva kirjoitus teki tepposet:

Suomen rikkainen on Antti Herlin, jonka omaisuus on 3,7 miljardia dollaria Forbesin mukaan.

Vierailija
41954/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa nyt kuinka absurdi tuo koko tilanne (ja nainen) on. Kuusi vuotta erosta rähjätään aamusta iltaan julkisuudessa exästä ja penätään jotain olemattomia oikeuksia ja kerrotaan kuinka haluaisi sopua. Siis mitä sopua? Riihikuivaa tilille? Voi jestas on mielisairasta. Oma koti ja työpaikkakin puuttuu, niistä olisi varmaan hyvä aloittaa. 

Onhan Helena moneen kertaan sanonut ettei hän halua muuta kuin miljoonia tilille ja luvan tehdä itse mitä ikinä haluaakin, niin sitten on "sopu".

Joku voisi vääntää Helenalle rautalangasta, että sopua tehdessä pitää itsekin luopua jostain.

Vierailija
41955/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on Helena.<3

Vierailija
41956/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä nuo Hellun sekavat sepustukset uppoavat joihinkin kuin kuuma veitsi voihin? Muija sekoili eilenkin pahasti ränteissään ja puhui sekaisin siitä tilanteesta, jossa hänet poistettiin Kakskerrasta (päätyi sairaalaan) ja siitä, jossa meni luvatta hakemaan tavaroitaan Kakskerrasta. Lisäksi kehuskelee, että hänellä on todisteita kaikista asioista, mutta eipä vaan ole tuonut niitä esille silloin kun olisi pitänyt. Haiskahtaa pahasti uhkailulta ja kiristykseltä. Mutta ei Mikolla mitään hätää ole, koska jos Hellulla olisi oikeasti jotain maata järisyttävää Mikolle haitallista tietoa takataskussaan, hän olisi kertonut siitä jo ajat sitten.

Vierailija
41957/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis on Helena.<3

Jumalainen kaunotar <3

https://img.ilcdn.fi/7ruUMDj_8tvnrRqV9Mkf4mUmPxM=/401x723:930x1120/full…

Vierailija
41958/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa Mikko on haukkunut omassa instassa Helenaa tai jakanut kuvia lapsistaan julkisesti muille. Kuinka monta kertaa Helena on sitä tehnyt  ? 

Oletpa neropatti🤣 Mikko haukkunut miljoonien levikillä olevissa lehdissä. Lasten normaalien kuvien jakaminen ei ole millään muotoa väärin. Lasten kuvia on joka puolella ja lapset ovat myös osa tätäkin (lapsivihamielistä)yhteiskuntaa. 

Mikko on antanut kaksi haastattelua, yhden Iltalehteen ja yhden IltaSanomiin. Kummassakaan hän ei haukkunut Helenaa, vaan kertoi asiallisesti tilanteesta.

Lasten kuvia on joka puolella siksi, että Helena julkaisee niitä Instagrammissaan. Helena on antanut varmaan sata haastattelua Seiskaan, Iltalehteen ja IltaSanomiin. Lisäksi varsinkin Seiska kertoo Helenan Instagram-julkaisuista omissa artikkeleissaan, joten Helenan niin sanotut totuudet ovat saaneet  1000 kertaa enemmän palstatilaa mediassa kuin Mikon kaksi haastattelua.

Vierailija
41959/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylilaudalla ja muualla halutaan tietää missä Helena on??? 😳  Omituista.

Lohjalla on, kuvakin yl.laud

Uusi mies, toivottavasti antaa Hellulle mitä hän kaipaa..

Vierailija
41960/55669 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa Mikko on haukkunut omassa instassa Helenaa tai jakanut kuvia lapsistaan julkisesti muille. Kuinka monta kertaa Helena on sitä tehnyt  ? 

Oletpa neropatti🤣 Mikko haukkunut miljoonien levikillä olevissa lehdissä. Lasten normaalien kuvien jakaminen ei ole millään muotoa väärin. Lasten kuvia on joka puolella ja lapset ovat myös osa tätäkin (lapsivihamielistä)yhteiskuntaa. 

Mikko on antanut kaksi haastattelua, yhden Iltalehteen ja yhden IltaSanomiin. Kummassakaan hän ei haukkunut Helenaa, vaan kertoi asiallisesti tilanteesta.

Lasten kuvia on joka puolella siksi, että Helena julkaisee niitä Instagrammissaan. Helena on antanut varmaan sata haastattelua Seiskaan, Iltalehteen ja IltaSanomiin. Lisäksi varsinkin Seiska kertoo Helenan Instagram-julkaisuista omissa artikkeleissaan, joten H

Unohtamatta alibia johon Helena on myös päässyt. 

Ketju on lukittu.