Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
38201/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko on varmaan rikkonut kaikki Helenan tavarat.🙄

Miksi noin päättelet? Tuskin hänellä on kauheasti mielenkiintoa Helenan kamoja kohtaan.

Ainakin on vimma niitä piilotella. Helena joutunut monesti ihmettelmään missä tavaransa ovat kun Mikko ei niitä hänelle luovuta. 

Ns Helenan tavaroista poliisi sanoi että niihin kohdistuu varkausepäily eli Helena yritti varastaa sieltä lisää Koivujen omaisuutta.

Eikö ne kaikki tavarat ole siinä majassa missä ne on koko ajan ollutkin. Onko Mikolla harhat menossa? 😂😂😂

Vierailija
38202/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset kertovat totuuden tunteistaan ja kokemastaan. Juhannuksena puhuivat rumasti isän avovaimosta, huusivat ja vaativat isää tilille. Jotain todella ikävää saavat kokea arjessaan isän ja Natalien kanssa. Kaikkea ei tule julkisuuteen mutta riittävästi infoa kuitenkin. Viimeinen kauheus oli se että lapsia pidettiin väkivalloin kiinni ja vankina kun äiti oli oven takana. Itkien pääsivät takaovesta äidin syliin ja taas sai isä huutia. Ei ole Mikko turvallinen isä! Onko masennus syventynyt? Onko vainoharhaa? Voin uskoa ettei voi hyvin kaiken sen jälkeen mitä aiheuttanut lasten äidille ja sen myötä lapsille. Luulisi että syyllisyys painaa! Masennuksen takana on usein syvää syyllisyyttä.

No jätä tämä höpötys. Masennuksen syy ei todellakaan ole syvä syyllisyys. Masennuksen usein laukaisee on raskas elämäntapahtuma tai menetys.

Ai tällainen varsinainen terapiatäti on tänne eksynyt. Kyllä luulette olevanne niin syvällisiä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38203/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko haistelee Helenan alusvaatteita. Ei pysty vieläkään päästämään irti vaikka on toisen kanssa naimisissa,

Onkohan sillä nytkin patjan alla Helenan pikkareita? Joku puute vaivaa.

Helena on kaunis ja muodokas nainen oisko se.

No onhan siellä intohimoinen suhde näillä kahdella kun Mikko halusi juuri Helenan, kaikista vaihtoehdoista, mukaansa USA: an.  Ja saivat kolme rakkauden hedelmää! Kyllä on Helenan kanssa sujunut erotiikka aivan huikealla tasolla ja varmasti kaipaa niitä hyviä hetkiä mies aika ajoin. Miehen luonto on sellainen, joidenkin kanssa seksi vaan on niin hoitaa että vaikka suhde olisi historiaa sitä muistelee aina.

Vierailija
38204/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En toki oo tommonen tyrkkyjulkkis kuin tää lokki Kipper, mut mun lapsista on 3 vuoden ajalta 5 kuvaa mun somessa, miehellä vissiin kans 2.

Odotellaan aikaa et itse antavat luvat mitä saa laittaa heistä 

Miljoonat perheet kuvaa lapsiaan ja videoivat someen.Paris Hilton on yksi heistä eikä kukaan kritisoi häntä.Miksi tälläinen häly Helenan laittamista kuvista ??

Vierailija
38205/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko haistelee Helenan alusvaatteita. Ei pysty vieläkään päästämään irti vaikka on toisen kanssa naimisissa,

Onkohan sillä nytkin patjan alla Helenan pikkareita? Joku puute vaivaa.

Helena on kaunis ja muodokas nainen oisko se.

No onhan siellä intohimoinen suhde näillä kahdella kun Mikko halusi juuri Helenan, kaikista vaihtoehdoista, mukaansa USA: an.  Ja saivat kolme rakkauden hedelmää! Kyllä on Helenan kanssa sujunut erotiikka aivan huikealla tasolla ja varmasti kaipaa niitä hyviä hetkiä mies aika ajoin. Miehen luonto on sellainen, joidenkin kanssa seksi vaan on niin hoitaa että vaikka suhde olisi historiaa sitä muistelee aina.

Hottia  olin sanomassa. 

Vierailija
38206/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta missä on Troy, tuo jumalainen könsikäs?

Vierailija
38207/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Mikolla vielä fantasiat Helenasta? Cindystä ?

Tottakai. Mikko on naistenmies! Aina ollut.

Vierailija
38208/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko hääti lastensa äidin heidän yhteisestä kodista kesken koulupäivän. 

Ei mitään alkeellisiakaan käytöstapoja Mikolla.  Näin toimii vain täysi k******.

Olisihan Helenalla ollut aikaa poistua omatoimisesti koko kuukausi. Hänhän sai siitä tiedonannon hyvissä ajoin, mutta niin vain oli kaikki pakkaamatta ja vierasmökki sekaisin. Helenan pitäisi palkata parempia asianajajia, kun Erno ei tiennyt eikä ennakoinut, että korkeimman oikeuden tuore päätös sinetöisi Helenn poiston kiinteistöltä. Helenan poisti poliisin yleisjohdon määräyksellä järjestyspoliisi,  koska Helena oli luvattomasti kiinteistöllä. Rekisterimerkinnät yms. ratkaistaan maaoikeudessa aikanaan.

Koko ajan olen funtsinut, että Erno ei pitänyt

Haha !

Vierailija
38209/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että Helenalle järjestyi vihdoin oma koti Turusta! Nyt hänen ei tarvitse pelätä pimeää, lämmintä vettä tulee suihkusta, kamerat eivät seuraa häntä, kukaan ei kuvaa puskista, talonmiehet tai korjaajat eivät  häiritse häntä, ei tarvitse soittaa hälytyskeskukseen ja poliisille, hän voi laittaa sisustushärpäkkeensä minne haluaa, pihatöitä ei tarvitse tehdä, raamattua saa lukea kaikessa rauhassa, matkat lasten kouluun ja harrastuksiin ovat lyhentyneet, ruokakauppaan pääsee kävellen. Olen todella iloinen hänen puolestaan ja hän itsekin on varmasti  tyytyväinen!

Vierailija
38210/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En toki oo tommonen tyrkkyjulkkis kuin tää lokki Kipper, mut mun lapsista on 3 vuoden ajalta 5 kuvaa mun somessa, miehellä vissiin kans 2.

Miljoonat perheet kuvaa lapsiaan ja videoivat someen.Paris Hilton on yksi heistä eikä kukaan kritisoi häntä.Miksi tälläinen häly Helenan laittamista kuvista ??

Eihän ne edes oo Parisin lapsia

Vierailija
38211/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin päättelet? Tuskin hänellä on kauheasti mielenkiintoa Helenan kamoja kohtaan.

Ainakin on vimma niitä piilotella. Helena joutunut monesti ihmettelmään missä tavaransa ovat kun Mikko ei niitä hänelle luovuta. 

Ns Helenan tavaroista poliisi sanoi että niihin kohdistuu varkausepäily eli Helena yritti varastaa sieltä lisää Koivujen omaisuutta.

Eikö ne kaikki tavarat ole siinä majassa missä ne on koko ajan ollutkin. Onko Mikolla harhat menossa? 😂😂😂

Mikko luuli löytäneensä veitsen Helenan patjan alta sekaisinhan se on🤣😂😂

Vierailija
38212/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset kertovat totuuden tunteistaan ja kokemastaan. Juhannuksena puhuivat rumasti isän avovaimosta, huusivat ja vaativat isää tilille. Jotain todella ikävää saavat kokea arjessaan isän ja Natalien kanssa. Kaikkea ei tule julkisuuteen mutta riittävästi infoa kuitenkin. Viimeinen kauheus oli se että lapsia pidettiin väkivalloin kiinni ja vankina kun äiti oli oven takana. Itkien pääsivät takaovesta äidin syliin ja taas sai isä huutia. Ei ole Mikko turvallinen isä! Onko masennus syventynyt? Onko vainoharhaa? Voin uskoa ettei voi hyvin kaiken sen jälkeen mitä aiheuttanut lasten äidille ja sen myötä lapsille. Luulisi että syyllisyys painaa! Masennuksen takana on usein syvää syyllisyyttä.

No jätä tämä höpötys. Masennuksen syy ei todellakaan ole syvä syyllisyys. Masennuksen usein laukaisee on raskas elämäntapahtuma tai menetys.

Tottakai Mikkofanina käännät asiat noin päin. Mutta et sinä voi tietää mikä on masennuksen todellinen syy. Ihminenhän keksii vaikka miten selityksiä pahalle ololleen. Mutta syyllisyys on todellakin yksi masennusta laukaiseva JA ylläpitävä tekijä jos omatunto ei ole puhdas.

Olosuhteet ovat usein vaikeat ja kriisejä kokee jokainen. Tärkeää olisi löytää sisäinen rauha ja puhdas omatunto. Siitä voi lähteä myös mielen paraneminen. Kirkkohistoria tuntee hyvin ihmisen tilan ja siksi onkin tarjolla sielunhoitoa ja armon julistusta ihmipoloille. Mutta ei se oikein auta ellei ihminen näe tilaansa ja saa aitoa katumuksen kokemusta. 

Ihan omien kokemusten perusteella sanon että tuo on höpinää enkä halua että syyllistät masennukseen sairastunutta. Kirkkohistorialla ei muuten ole mitään tekemistä asian kanssa vaan kannattaa ihan kääntyä terveydenhuollon ammattilaisten puoleen. Siinä olen kyllä samaa mieltä että ihminen ei voi kasvaa tai toipua jollei henkilö pysty reflektoimaan omaa toimintaansa tai sen vaikutuksia muihin. Tästä syystä esimerkiksi Helena toistaa edelleen samoja virheitä. 

Vierailija
38213/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Paris Hiltonin penskoja vahtia turvamiehet? 

Onko Koivujen lapsilla turvamiehet vahtimassa mahdollisten kidnappausten varalta?

Vierailija
38214/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pääkotini on Minnesotassa ja viisumi-  ja asuntoasiani ovat kunnossa. Aivan vääriä tietoja, ettei minulla muka olisi viisumia ja etten voisi  asua ja elää  lasteni kanssa Minnesotassa. Taisteluni jatkuu."

- Helena Koivu kesällä -24.

"Olen asunut Kakskerrassa vuodesta 2018 asti ja se on kotini".  - Helena Koivu maaliskuussa -25.

"Minulla ei ole Turussa mitään. Ei kotia eikä mitään" - Helena Koivu  syksyllä -23 lasten jo asuessa Turussa 

Niin ja sinä pönttö mustamaalaaja luulet jatkuvasti että Helena tarkoitti tuolla lapsia.  Miten voi kukaan olla noin aivotona ja pahanilkine

Como estas ? 

Vierailija
38215/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska heluna abuse lapset

Vierailija
38216/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että Helenalle järjestyi vihdoin oma koti Turusta! Nyt hänen ei tarvitse pelätä pimeää, lämmintä vettä tulee suihkusta, kamerat eivät seuraa häntä, kukaan ei kuvaa puskista, talonmiehet tai korjaajat eivät  häiritse häntä, ei tarvitse soittaa hälytyskeskukseen ja poliisille, hän voi laittaa sisustushärpäkkeensä minne haluaa, pihatöitä ei tarvitse tehdä, raamattua saa lukea kaikessa rauhassa, matkat lasten kouluun ja harrastuksiin ovat lyhentyneet, ruokakauppaan pääsee kävellen. Olen todella iloinen hänen puolestaan ja hän itsekin on varmasti  tyytyväinen!

Kyllä pitää pelätä. Yksityisetsivä.

Vierailija
38217/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko luuli löytäneensä veitsen Helenan patjan alta sekaisinhan se

Poliisi löysi. Ja Helena myönsi sen jo.

Vierailija
38218/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko luuli löytäneensä veitsen Helenan patjan alta sekaisinhan se

Helena tunnisti veitsen keittiössä. Eli oli ollut.

Vierailija
38219/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain pitää Helenaa syyttää ja mustamaalata eikä haluta päästää irti. On kuin haaskalinnut.

Vierailija
38220/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Paris Hiltonin penskoja vahtia turvamiehet? 

Onko Koivujen lapsilla turvamiehet vahtimassa mahdollisten kidnappausten varalta?

Suomessa tehty 1 kidnappaus,Herlin kidnapattiin ja pidettiin muutama päivä vankina just Turussa tais olla Turkulainen asialla  ! Ai olihan se Jammu setäkin mutta ne tytöt ei ollet miljonäärien lapsia .Jammu oli namusetä Jakomäestä.

Ketju on lukittu.