Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
38221/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko on varmaan rikkonut kaikki Helenan tavarat.🙄

Miksi noin päättelet? Tuskin hänellä on kauheasti mielenkiintoa Helenan kamoja kohtaan.

Ainakin on vimma niitä piilotella. Helena joutunut monesti ihmettelmään missä tavaransa ovat kun Mikko ei niitä hänelle luovuta. 

Ns Helenan tavaroista poliisi sanoi että niihin kohdistuu varkausepäily eli Helena yritti varastaa sieltä lisää Koivujen omaisuutta.

Eikö ne kaikki tavarat ole siinä majassa missä ne on koko ajan ollutkin. Onko Mikolla harhat menossa? 😂😂😂

Mikko luuli löytäneensä veitsen Helenan patjan alta sekaisinhan se

Luuletko Mikon olleen keräämässä Helenan tavaroita vierastalossa? Eiköhän siellä ole ollut ulkopuoliset henkilöt ja kaikki on varmaan kuvattu.

Vierailija
38222/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisa lipsaus Helenalta se veitsijuttu. "TÄMÄN veitsen väitettiin  muka olleen patjan alla. Pöydällähän se tässä on.."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38223/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne kaikki tavarat ole siinä majassa missä ne on koko ajan ollutkin. Onko Mikolla harhat menossa? 😂😂😂

Mikko luuli löytäneensä veitsen Helenan patjan alta sekaisinhan se on🤣😂😂

Ei kun poliisi sen löysi. Dokumentit tallennettu poliisin asiakirjoihin. Paljon muutakin, josta ei ole julkisuuteen kerrottu.

Vierailija
38224/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tainnu heluna saada pippelssöniä pitkään aikaan kun ränttää menemään

Vierailija
38225/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En toki oo tommonen tyrkkyjulkkis kuin tää lokki Kipper, mut mun lapsista on 3 vuoden ajalta 5 kuvaa mun somessa, miehellä vissiin kans 2.

Odotellaan aikaa et itse antavat luvat mitä saa laittaa heistä 

Miljoonat perheet kuvaa lapsiaan ja videoivat someen.Paris Hilton on yksi heistä eikä kukaan kritisoi häntä.Miksi tälläinen häly Helenan laittamista kuvista ??

Taitaa Paris Hiltonin penskoja vahtia turvamiehet? 

Onko Koivujen lapsilla turvamiehet vahtimassa mahdollisten kidnappausten varalta?

Suomessa tehty 1 kidnappaus,Herlin kidnapattiin ja pidettiin muutama päivä vankina just Turussa tais olla Turkulainen asialla  ! Ai olihan se Jammu setäkin mutta ne tytöt ei ollet miljonäärien lapsia

Kulosaaressa siepattiin alakoululainem koulumatkalla miljonäärin poika. Kiristäjä.

Vierailija
38226/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En toki oo tommonen tyrkkyjulkkis kuin tää lokki Kipper, mut mun lapsista on 3 vuoden ajalta 5 kuvaa mun somessa, miehellä vissiin kans 2.

Miljoonat perheet kuvaa lapsiaan ja videoivat someen.Paris Hilton on yksi heistä eikä kukaan kritisoi häntä.Miksi tälläinen häly Helenan laittamista kuvista ??

Eihän ne edes oo Parisin lapsia

Lapsia kuitenkin !

Vierailija
38227/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt jakelee elåmänohjeitaan kirkkohistorioitsijat ja muut perheenperustajat, joilla ei ole mitään kokemusta oikeasta elämästä. Sanoisin, että työntäkää nyt se päänne vielä syvemmälle sinne pensaaseen ennen kuin tulette tänne oksentamaan muka hienoja analyysejanne. Itse asiassa tähän aikaan illasta on kuitenkin parasta, että painutte ihan vain sänkyynne häpeämään. 

Vierailija
38228/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin päättelet? Tuskin hänellä on kauheasti mielenkiintoa Helenan kamoja kohtaan.

Ainakin on vimma niitä piilotella. Helena joutunut monesti ihmettelmään missä tavaransa ovat kun Mikko ei niitä hänelle luovuta. 

Ns Helenan tavaroista poliisi sanoi että niihin kohdistuu varkausepäily eli Helena yritti varastaa sieltä lisää Koivujen omaisuutta.

Mikko luuli löytäneensä veitsen Helenan patjan alta sekaisinhan se on! 

Kunnon panoa vailla. Ei muuta. Mies on aina mies vaikka mikä olisi.

Vierailija
38229/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt jakelee elåmänohjeitaan kirkkohistorioitsijat ja muut perheenperustajat, joilla ei ole mitään kokemusta oikeasta elämästä. Sanoisin, että työntäkää nyt se päänne vielä syvemmälle sinne pensaaseen ennen kuin tulette tänne oksentamaan muka hienoja analyysejanne. Itse asiassa tähän aikaan illasta on kuitenkin parasta, että painutte ihan vain sänkyynne häpeämään. 

Oo hellu hilijaa

Vierailija
38230/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa vaikeeta sietää muita keskustelijoita kuin haukkujia. Oot säälittävä mesoaja. Yllisläisiä.

Vierailija
38231/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo tainnu  saada kostumaan värkkiään pitkään aikaan kun hormoonit puuttuu. Nokoivunmahlaa kakkoseen.Ihan sama.

Vierailija
38232/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään. Eipä ole tainnut Mikkokaan saada enää kunnon kyytiä. Poikapolo, meni naamaan sellaisen ristiä toljottavan siveyssipulin. 😁

Vierailija
38233/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siihenhän ne kuuluisat calucuccaro-jututkin viittaa. 

Vierailija
38234/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään. Eipä ole tainnut Mikkokaan saada enää kunnon kyytiä. Poikapolo, meni naamaan sellaisen ristiä toljottavan siveyssipulin. 😁  Siis naimaan. 

Vierailija
38235/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Paris Hiltonin penskoja vahtia turvamiehet? 

Onko Koivujen lapsilla turvamiehet vahtimassa mahdollisten kidnappausten varalta?

Suomessa tehty 1 kidnappaus,Herlin kidnapattiin ja pidettiin muutama päivä vankina just Turussa tais olla Turkulainen asialla  ! Ai olihan se Jammu set

Eikös Antti Herlin ole Suomen rikkain mies ? Hänen omaisuus 3.7 miljardia dollaria.

Vierailija
38236/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Alatalo laulaa just nyt bändeineen yle1: llä biisiä "Panomies". Kaikille lienee tuttu J.Leskisen biis. Semmosia nää monet miehet on. 😀

Vierailija
38237/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko luuli löyt

Mikko etsi Helenan alushousuja sängystä...

Vierailija
38238/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko Alatalo laulaa just nyt bändeineen yle1: llä biisiä "Panomies". Kaikille lienee tuttu J.Leskisen biis. Semmosia nää monet miehet on. 😀

"Tääl on tuskin mestaa, mis mua ei tunnistettas

Kun turkiksessa puuhastelen klubin vessas

Mä en puhu enkä pussaa vaan nussin eka

Mä tuon muijille parruu ku tukkirekal"

Vierailija
38239/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tääl on tuskin mestaa, mis mua ei tunnistettas

Kun turkiksessa puuhastelen klubin vessas

Mä en puhu enkä pussaa vaan nussin eka

Mä tuon muijille parruu ku tukkirekal"

Juice oli kyllä nero. Rehellinen biisinikkari. Totuuden torvi. Nykyaika pilannut tällaiset nerokkuuden. Saa kaikesta syytteen jos lausuu karun totuuden.

Vierailija
38240/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Antti Herlin ole Suomen rikkain mies ? Hänen omaisuus 3.7 miljardia dollaria.

--

Onkos hänellä kumppania, ihan kaverin puolesta kyselen.

Ketju on lukittu.