Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä moottoripyöräkerhoa Helena instassa seuraa? Jotain oikeaa moottoripyöräkerhoa vai jotain rikollisjärjestöksi luokiteltua?
Hells Angelsia.
Eli ne mikon naamiomiehet oli sitten jostain muusta kerhosta.
🤣🤣 Crocsit?
Sandaalimafia. 🤣
Oliko ne crocsit sillä pallomahalla? Näytti siltä kun ois joutunut lähtee hommiin kesken ryyppäämisen 🤣 mutta varmasti sai hyvät juomarahat mikolta, ehkä lisäksi vielä viinapullon.
Ottakaa huomioon, että on crocsien näköisiä turvakenkiä. Minullakin on työkengät crocsien näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ja lasten äiti ansaitsee parempaa kuin tulla hyväksikäytetyksi ja sitten heitetyksi syrjään.
Helena tuskin on sitä yli miljoonan euron erokorvauksineen. Mielestäni Helena on etuoikeutettu.
Tavallinen eronnut virolainen tai suomalainen lasten äiti saa yleensä erossa asuntovelat niskaansa, käy kokopäiväisesti töissä, hoitaa lapset, harrastukset ja pärjää kuitenkin. Eikä valita.Mutta eihän tavallinen ole eronnut miljonääristä. Kyllä se tavallinenkin pettyisi, jos erotessaan MILJONÄÄRISTÄ saisi asuntovelan niskaansa.
Etkö todella tajua, että nuo eivät ole mitenkään vertailukelpoisia asioita?
Ero on aina ero vaikka miten on rahaa.Käsittely samanlainen jos vielä on ollut avioehto.Avioehto nykyisin miltei jo vakio.Jos ihminen kuvittelee että ns miljonääri mies tekee euroakaan liiton aikana ansainneesta naisesta miljonäärin elää harhoissa.Sinä olet miljonääri jos sinulla itselläsi on varallisuutta miljoona et aiemmin.
Kyllä mä ennustan nyt Hellun paluuta ensi viikolle. Nyt ollaan selvästi Turussa ja siellä uudella asunnolla laittamassa paikkoja kuntoon. Surullinen musiikki soi mutta vähän vilautetaan jo uutta, ihan kivan näköistä kotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ja lasten äiti ansaitsee parempaa kuin tulla hyväksikäytetyksi ja sitten heitetyksi syrjään.
Helena tuskin on sitä yli miljoonan euron erokorvauksineen. Mielestäni Helena on etuoikeutettu.
Tavallinen eronnut virolainen tai suomalainen lasten äiti saa yleensä erossa asuntovelat niskaansa, käy kokopäiväisesti töissä, hoitaa lapset, harrastukset ja pärjää kuitenkin. Eikä valita.Mutta eihän tavallinen ole eronnut miljonääristä. Kyllä se tavallinenkin pettyisi, jos erotessaan MILJONÄÄRISTÄ saisi asuntovelan niskaansa.
Etkö todella tajua, että nuo eivät ole mitenkään vertailukelpoisia asioita?
Ovat. Miljonäärin vaimo/mies saa yli miljoonan ja tavallisen duunarin vaimo/mies saa asuntovelat.
Vierailija kirjoitti:
No voi herranjestas sentään! Samalla punttiksella käyvät! Tuleekohan niille vielä keskenään "kissatappelu"!?
Hellu stalkkaa Natalieta. Samalla ketjullakin olisi toinen sali Turussa, mutta ei Kakskerrastakin ajeli juuri tuonne.
Hyvin sairas on tuo eukko.
Turun aatelistoon Koivumafia ilman muuta kuuluu, mutta ei kai sentään omista sitä punttisalia, missä vain nykyinen rouva Koivu saa käydä, mutta entiselle rouvalle pitäisikö antaa porttikielto mainitulle salille?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ennustan nyt Hellun paluuta ensi viikolle. Nyt ollaan selvästi Turussa ja siellä uudella asunnolla laittamassa paikkoja kuntoon. Surullinen musiikki soi mutta vähän vilautetaan jo uutta, ihan kivan näköistä kotia.
Kivan näköinen asunto minustakin. Toivottavasti saa nyt elämänsä vihdoin kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivan näköinen asunto minustakin. Toivottavasti saa nyt elämänsä vihdoin kuntoon.
Vähän näytti siltä että toisessa makkarissa parisänky, eli toinen huone lapsille?
Jännää että yhden bimbon, julkkiksen vaimon edesottamukset ovat kiinnostaneet 1903 sivun verran.
Tulin tänne vain ihmettelemään sitä.
Nähdään taas sivulla 2903 kun seuraavan kerran tulen ihmettelemään tätä.
Tunnen itsenäi älyköksi kun huomautan asista.
Minä ajattelen että se on melkoinen parannus entiseen jos Helena tosiaan asuu asunnossa ja vielä luvallisesti. Siitä se lähtee :D
Mitähän Helena seuraavaksi keksii valehdella. Milloin muuten LA:ssa tehdään se Helenan lupaama case Koivuun liittyvä dokumentti? Tai missä viipyy se jenkkimedian haastattelu? Tai podcastit molemmilla mantereilla? Entä paljastuskirja? No niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä muki? Missä joku mukikuva on???
Yliks ainakin 1 kuva missä Helena istuu, 78 neliötä, 3 h
Rauhankatu Turku in ilmeisesti Hellun nykyinen majapaikka. On ollut pakko toimia, koska on ryssinyt lasten tapaamiset. Majakkaranta ei kelvannut, mutta 78m2 on ilmeisesti Hellun mielestä oikein sopiva. Myyntihinta on ollut 285 500e. Onko Hellu kaivanut jemmarahat vai kuka on kämpän ostanut? Mitä veikkaatte?
Se kyseli sitä vuokrakämppää Turussa eli oma veikkaus on että joku on ollut ostamassa sijoituskämppää ja halunnut vuokralaisen. Hellulla on käynyt pulla jos noin tosiaan on, mutta semmoista se julkkisten elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän näytti siltä että toisessa makkarissa parisänky, eli toinen huone lapsille?
Tytär yöpynee äitinsä kanssa siinä makkarissa ja pojat toisessa huoneessa....
Olen iloinen Helenan puolesta, että hänellä on nyt oma koti, missä hän saa olla rauhassa lastensa kanssa.
Äitienpäiväkin on tulossa ja toivottavasti Helena lapsineen saa viettää sen juhlapäivän keskenään.
Valvoja odottakoon vaikka oven takana ja toinen ikkunan alla, jos karkaamista hysteerisenä pelätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta toimisto täti. Mitä muuta näkyy 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Helena seuraavaksi keksii valehdella. Milloin muuten LA:ssa tehdään se Helenan lupaama case Koivuun liittyvä dokumentti? Tai missä viipyy se jenkkimedian haastattelu? Tai podcastit molemmilla mantereilla? Entä paljastuskirja? No niinpä.
Minä ennustan että ketju täyttyy taas tuttuun tapaan herjasta ja ala-arvoisista haukkumisista höystettynä "hanki lehmä oma elämä" -lisukkeilla. Se tuntuu olevan vakiintunut kaava näissä eri käänteissä.
Miksi se ei anna lapsile molempia makkareita kuten normaali äiti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä muki? Missä joku mukikuva on???
Yliks ainakin 1 kuva missä Helena istuu, 78 neliötä, 3 h
Rauhankatu Turku in ilmeisesti Hellun nykyinen majapaikka. On ollut pakko toimia, koska on ryssinyt lasten tapaamiset. Majakkaranta ei kelvannut, mutta 78m2 on ilmeisesti Hellun mielestä oikein sopiva. Myyntihinta on ollut 285 500e. Onko Hellu kaivanut jemmarahat vai kuka on kämpän ostanut? Mitä veikkaatte?
Lopeta stalkkeri jo. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytär yöpynee äitinsä kanssa siinä makkarissa ja pojat toisessa huoneessa....
Olen iloinen Helenan puolesta, että hänellä on nyt oma koti, missä hän saa olla rauhassa lastensa kanssa.
Äitienpäiväkin on tulossa ja toivottavasti Helena lapsineen saa viettää sen juhlapäivän keskenään.
Valvoja odottakoon va
Lähinnä se on se ns äidin rikollinen asiaton käytös jota ei haluta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei parveketta ja taitaa olla alin kerros. No, Hellu on tottunut kulkemaan myös ikkunasta, joten siten ei häntä varmaankaan haittaa.
Se vuokra-asunnon kysely instassa saattoi olla hämäystä - katsokaa kuinka köyhä oon ja kuinka tyhjänpäälle Mikko minut jätti. Oikeasti kaivoi kuvettaan ja osti asunnon.
"Eli kaikki eronneet naiset on hyväksikäytettyjä ja sen jälkeen heitetty syrjään". Helena haki ensimmäisenä eroa.
Järkyttävää toimintaa puhua muka naisten oikeuksista vain ajaakseen omaa etua. Hän tuskin välittää pätkääkään sitä mitä muille tapahtuu eroissa.