Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55670)

Vierailija
35621/55670 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Helena olisi hyvä kännykkäfirman myyntikasvo? 

Vierailija
35622/55670 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen se takavuosien tositarins Lastani ette saa. Tää ois ehkä Kakskertaa ette saa (mutta lapset ehkä?)

Lapseni saatte, mutta haluun 2.5 miljoonaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35623/55670 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväni murmelina -leffaan tehdään Losissa jatko-osa, jossa eksä saa avioehtomiljoonansa joka aamu uudestaan.

Vierailija
35624/55670 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ehkä muista, mutta Helenan ongelma oli se, ettei hänelle ikinä ilmoitettu milloin tontilla tehdään huoltotöitä. Ihan kohtuullinen pyyntö normaaleille ihmisille saada tietää etukäteen milloin huoltomies tulee tekemään töitään.

Ai on sun mielestä ihan normaalia murtautua sisään toisen omistamaan taloon, asettua sinne väkisinkin asumaan ilmaiseksi tontin omistajan maksaessa kaikki kulut, on ilman avaimia ja lupaa ja sitten tällaiselle talonvaltaajalle pitäisi etukäteen ilmoittaa, milloin huoltomies tulee tekemään töitään? Salli mun nauraa! Hän ei sitä paitsi ollut normaali ihminen vaan talonvaltaaja.

Viranomaiset on kanssasi eri mieltä, joten turha on vängätä vastaan. Joonakselle huomautettiin tuosta kommunikoimattomuudesta ihan oikeudessa asti. Sä saat laskea ken

Joonas teki ulkotöitä, olisi vetänyt verhot eteen ja jatkanut unia tai mitä tekikään. 

Vierailija
35625/55670 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tulla tylsä kirja jos on samaa jankkausta kuin Instagramissa. Mun koti,mut ku ,mut ku,mun koti.

Eihän sen sönkötyksistä paraskaan haamukirjoittaja saa mitään kirjaa aikaiseksi. 

Mä tässä mietin että mikä kirjan nimi voisi olla, ehkä Taisteluni? Iskevä ja napakka, kääntynee helposti ulkomaan kielille koska bestsellerhän tämä on. Toivottavasti Helena lukee itse äänikirjan!

Hän lukee sitä öiseen aikaan, kun muut nukkuvat. Taustalla soivat hälytysajoneuvojen pillit ja koirat haukkuvat raivoisasti. Särkyvän lasin helinä luo parhaan tunnelman hänen kertoessaan Kakskerran valtauksestaan. Loppohuipennuksessa kuuluu, miten apinaviinitonkka avataan ja taistelumukit täytetään

Tuttua hommaa sinullekin kun lorinan tiedät.

Vierailija
35626/55670 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Mikko ja Natalie haluavat lapsia niin toivoisin heille pientä tytärtä jolla olisi äitinsä kultainen ja herttainen luonne. Pieni päivänsäde varmasti yhdistäisi koko perhettä.

Vierailija
35627/55670 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jaksatte pitää keskustelua yllä? Tilannehan jo ohi. Akalta otettiin lapset pois ja rahaakaan ei ole tulossa. Mukitkaan ei enää käy kaupaksi.

Kummasti nuo misofanit jaksaa, mutta kun ei muutakaan elämää ole.

Sitä samaa mietin, että joillakin 'mikkoslaisilla' on mennyt koko vappu täällä palstalla Helenaa haukkuessa.

Mikähän on heidän lopullinen tavoitteensa/toiveensa, jotta ruotimiskeskustelun hänestä malttaisivat lopettaa?

Vierailija
35628/55670 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi tehdä bisnestä omalla avioerolla,onko koko tää vöyhötys vain rahan tekoa? Ostaako ihmiset oikeasti niitä team Helena -paitoja ja mukeja?

Vierailija
35629/55670 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä taas huokuu kateus Natalieta kohtaan. Miljonäärin sai itselleen ja Hellut nuolee näppejään. 

Kyllä. Mikko elää mukavaa perhe-elämää vaimonsa kanssa. Kaunis koti ja ihana merenrantahuvila ja mielenkiintoiset työt kummallakin, eivät ole 8-16 sidottuja töissään.

Vierailija
35630/55670 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä taas huokuu kateus Natalieta kohtaan. Miljonäärin sai itselleen ja Hellut nuolee näppejään. 

Kerropa mistä ihmeestä joku sille olisi kateellinen? En keksi kuin yhden mahdollisen syyn eli rikkaasta elättäjästä. Mutta kun nykynaiset mielummin maksaa itse elämänsä kuin olisi jonkun vajaan äijän orja.

Natalie ei tarvitse elättäjää, kun on rahaa ihan omasta takaa niin että riittää loppuelämäksi.

Vierailija
35631/55670 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kuulkaa nyt on semmoinen homma, että Mikko tämän vei. 

Kyllä. Toivottavasti Mikko saa yksinhuoltajuuden.

Vierailija
35632/55670 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleeni sellainen ajatus, että usein adoption jälkeen perheeseen syntyy yllättäen omakin lapsi.

Näin kävi esim. Arja Korisevan tapauksessa, että adoptoidun tyttären jälkeen syntyi biologinen tytärkin.

Hoivahormoonit saattavat vaikuttaa silleenkin.... 

Ehkä Natalie on tietoinen tällaisesta, kun hän on halunnut päästä kiireellä hoitamaan Helenan lapsia?

Lähtökohtaisesti tilanne on kuitenkin erilainen, koska adoptiossa vanhemmat luopuvat lapsestaan vapaaehtoisesti, mutta Koivujen kohdalla lapset vietiin Helena-äidiltä vääryydellä ja viekkaudella. 

Vierailija
35633/55670 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahojankuttaja sammunut, vai miten täällä on niin rauhallista?

Vierailija
35634/55670 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tulla tylsä kirja jos on samaa jankkausta kuin Instagramissa. Mun koti,mut ku ,mut ku,mun koti.

Eihän sen sönkötyksistä paraskaan haamukirjoittaja saa mitään kirjaa aikaiseksi. 

Mä tässä mietin että mikä kirjan nimi voisi olla, ehkä Taisteluni? Iskevä ja napakka, kääntynee helposti ulkomaan kielille koska bestsellerhän tämä on. Toivottavasti Helena lukee itse äänikirjan!

Se kirjan nimi on jo varattu, saksaksi Mein Kampf. Tuskin Hellukaan haluaa samaa nimeä kun tällä natsilla. 

Vierailija
35635/55670 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helenan haukkujat lienevät kyllästyneet komppamaan toisiaan. Osa niistä jankkaajista on varmaan jo sammunut.

Vierailija
35637/55670 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa mieleeni sellainen ajatus, että usein adoption jälkeen perheeseen syntyy yllättäen omakin lapsi.

Näin kävi esim. Arja Korisevan tapauksessa, että adoptoidun tyttären jälkeen syntyi biologinen tytärkin.

Ehkä Natalie on tietoinen tällaisesta, kun hän on halunnut päästä kiireellä hoitamaan Helenan lapsia?

Lähtökohtaisesti tilanne on kuitenkin erilainen, koska adoptiossa vanhemmat luopuvat lapsestaan vapaaehtoisesti, mutta Koivujen kohdalla lapset vietiin Helena-äidiltä vääryydellä ja viekkaudella. 

Minua ei kiinnostanut adoptio, ihme tapahtui ja sain vauvvan yli 40 v. luomusti

Vierailija
35638/55670 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kirjan nimi on jo varattu, saksaksi Mein Kampf. Tuskin Hellukaan haluaa samaa nimeä kun tällä natsilla. 

Sarkasmi on näemmä taito, jota ei ole kaikilla.

Vierailija
35639/55670 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnostanut adoptio, ihme tapahtui ja sain vauvvan yli 40 v. luomusti

Sinulle kävi hyvin, hienoa! Tuskin ajattelitkaan koskaan alkavasi omimaan jonkun toisen äidin lapsia?

Vierailija
35640/55670 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusi, että henkilöllisyytensä on tiedossa ja menossa poliisille, joten himmailee nyt.

Ketju on lukittu.