Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55670)
Vierailija kirjoitti:
Nokkelaa vastata tuolla Helenan yksityisviestin tekstillä. Et kuitenkaan taida olla Helena, haluat vain antaa sen kuvan.
sekin vielä
En tiedä mitä tarkoitat olen Mikko K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näin Helenan Tehtaankadulla, oli kuin myrkyn niellyt. Taitaa omatunto kolkuttaa.
Jospa hakee Ukrainaan taistelemaan Venäjän puolella. Tarvitsevat uusia taistelijoita ja maksavat kuulemma nykyään melko kivastikin. Lisäksihän Helenalla on näitä taistelumukeja ja taisteluhaalarit valmiina sekä kokemusta löytyy. Taistelutahtoa ehdottomasti on!
Venäjä on lähettänyt sinne paljon muitakin rikollisia.
Miksei poliisi vieny Helenaa jo aiemmin pois ? Ei ollut laillinen vuokralainen jonka häätöprosessi kestää, vaan talonvaltaaja... onko Mikolla niin pitkä pinna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Mikko on ennenaikaisesti vanhentunut? Kasvot kuin 65v papan. Maistuuko alko reippaammin?
Mikko ei ole todellakaan ennenaikaisesti vanhentunut, kuten tästä lokakuussa tehdystä haastattelusta näemme, ihan ikäiseltään 42-vuotiaalta näyttää. Ja komealta!
No mun mielestä hän näyttää kyllä ikäistään vanhemmalta, mutta silti tosi hyvältä. Eikä sillä ole tässä yhtään mitään väliä. Helenan pitää lopettaa tuo ränttäys. Lasua voi toki kritisoida, mutta jos on tilanne henkilökohtaisesti päällä, kannattaa kyllä tehdä niin kuin lasu haluaa. Kritisoida voi sitten myöhemmin.
Natalie näyttää vanha
Helenan suuhun mahtuu perhepizza kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Miksei poliisi vieny Helenaa jo aiemmin pois ? Ei ollut laillinen vuokralainen jonka häätöprosessi kestää, vaan talonvaltaaja... onko Mikolla niin pitkä pinna.
Mikko on antanut useita tilaisuuksia hankkia se koti, laittaa asiansa kuntoon ja säilyttää yhteishuoltajuus.
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla tylsä kirja jos on samaa jankkausta kuin Instagramissa. Mun koti,mut ku ,mut ku,mun koti.
Eihän sen sönkötyksistä paraskaan haamukirjoittaja saa mitään kirjaa aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näin Helenan Tehtaankadulla, oli kuin myrkyn niellyt. Taitaa omatunto kolkuttaa.
Jospa hakee Ukrainaan taistelemaan Venäjän puolella. Tarvitsevat uusia taistelijoita ja maksavat kuulemma nykyään melko kivastikin. Lisäksihän Helenalla on näitä taistelumukeja ja taisteluhaalarit valmiina sekä kokemusta löytyy. Taistelutahtoa ehdottomasti on!
Houkuttelee ukrainalaisia sotilaita piwwuwwa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla tylsä kirja jos on samaa jankkausta kuin Instagramissa. Mun koti,mut ku ,mut ku,mun koti.
Eihän sen sönkötyksistä paraskaan haamukirjoittaja saa mitään kirjaa aikaiseksi.
Mä tässä mietin että mikä kirjan nimi voisi olla, ehkä Taisteluni? Iskevä ja napakka, kääntynee helposti ulkomaan kielille koska bestsellerhän tämä on. Toivottavasti Helena lukee itse äänikirjan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tässä mietin että mikä kirjan nimi voisi olla, ehkä Taisteluni? Iskevä ja napakka, kääntynee helposti ulkomaan kielille koska bestsellerhän tämä on. Toivottavasti Helena lukee itse äänikirjan!
Hellu ehdottomasti lukee rallienglanninkielisen äänikirjan. Dis än dät and wotevör.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Ympäri ämpäri voisi olla hyvä nimi mutta ehkä ei ole helppo kääntää sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Ympäri ämpäri voisi olla hyvä nimi mutta ehkä ei ole helppo kääntää sitä?
Jatko-osa sitten Sen vielä halusin tulla sanomaan että
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän lukee sitä öiseen aikaan, kun muut nukkuvat. Taustalla soivat hälytysajoneuvojen pillit ja koirat haukkuvat raivoisasti. Särkyvän lasin helinä luo parhaan tunnelman hänen kertoessaan Kakskerran valtauksestaan. Loppohuipennuksessa kuuluu, miten apinaviinitonkka avataan ja taistelumukit täytetään.
Ja nyt viedään Neloskertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englanninkielisen kirjan nimi kuulemma on My name is Kipper, Hellu Kipper. James Bondia mukaillen.
Tulee mieleen se takavuosien tositarins Lastani ette saa. Tää ois ehkä Kakskertaa ette saa (mutta lapset ehkä?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
what goes around , goes around
Vierailija kirjoitti:
Viranomaiset on NIIIN eri mieltä, että kun Helena Koivu taas kerran haittasi töitä kiinteistöllä ja soitti turhaan hätäkeskukseen, poliisi tulikin ja vei hänet itsensä pois eikä pääsyä huvilalle enää ole.
Eihän se sitten ollutkaan turha soitto hätäkeskukseen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän lukee sitä öiseen aikaan, kun muut nukkuvat. Taustalla soivat hälytysajoneuvojen pillit ja koirat haukkuvat raivoisasti. Särkyvän lasin helinä luo parhaan tunnelman hänen kertoessaan Kakskerran valtauksestaan. Loppohuipennuksessa kuuluu, miten apinaviinitonkka avataan ja taistelumukit täytetään.
Äänitysstudiossa melkoinen duuni häivyttää lukemisen aikana tonkkaviinin hanan lorina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä Mikkokaan onnelliselta vaikka on nyt uus ihana vaimo, tuore rakkaus, rahaa pilvin pimein, lakimiesarmeija hoitamassa riidat ja nyt vielä lapsetkin.
Aina on vihaisen ja onnettoman näköinen. Ei ikinä hymyile.
Asun lähellä ja usein näen häntä.
Sisimmässään tietää toimineensa väärin ja varmasti omatunto kolkuttaa. Mielenrauha kateissa.
Älä trolli puhu p**kaa.
Minunkin naapurit taitavat olla onnettomia, koskaan eivät tule suu korvissa vastaan
Ja vauhti kiihtyy !
Poliisi on poistanut Hellun kahdesti ja hyväksynyt sen että Jelenalle ei kommunikoida eikä näytetä edes kasvoja.
Oikeus moitti Helenan kommunikointitapaa.