Kylpylässä naisten suihkutiloissa oli n. 9-10-vuotias poika
Olin eilen eräässä isossa kylpylässä. Siellä naisten suihkutiloissa oli joku mun arvion mukaan 9-10-vuotias poika yhdessä ilmeisesti äitinsä kanssa (tai voihan se olla vaikka täti tms). Ainakin Se poika oli lähes yhtä pitkä kuin äitinsä, joten tuskin se mikään 1.-2. luokkalainen kauan voi olla. Ei sillä minulle ole tietenkään väliä, jos noin iso poika on naisten puolella, mutta mun mielestä tosi kiusallista samanikäisille tytöille kun samassa tilassa joutuu olemaan alasti pojan kanssa. Toki voihan sillä pojalla olla joku lievä kehitysviivästymä jne ja ei pärjää yksin miesten puolella, mutta toisaalta, se on sen huoltajan tehtävä sitten hankkia paikalle joku mies saattaja tai sitten jättää koko uintireissu väliin.
Onko teillä kokemuksia siitä, että jos olet liikkeellä kylpylssä tai uimahallissa lapsen kanssa, joka on eri sukupuolta kuin sinä, niin kysyykö ne kassalla, että meneekö lapsi miesten vai naisten puolelle? Siis saako lapsi itse sen päättää, että mille puolelle menee pukuhuoneeseen? Eikö noissa paikoissa ole sääntöä, että esim. 7+ ikäiset omat sukupuolen mukaiseen pukuhuoneeseen?
Kommentit (25)
Mennään pojan (16v) kanssa aina molemmat naisten puolelle, kerron vain että identifioidutaan naisiksi
M55+
Minun lapsi saa päättää kumpaa sukupuolta on, vai onko sukupuoleton, tai jotain muuta. Myös ikä on ympäristön asettama, meidän lapsilla se on fluidi. Joskus ollaan aikuisia, joskus vauvoja. Sen mukaan sitten valitaan pukuhuone. Ahdistavia tuollaiset kivikauden jäänteet jotka alkavat määkimään jostain ikävuosista ja sukupuolista, kun eivät selkeästi tajua mitään!
T. Kolmen isä
Poika miestenpuolelle, jos iskee kunnon stondis.
Eli AP pahoitti mielensä tyttölasten, joita ei ollut edes paikalla, puolesta! Vau, tässä sulle mitali 🏅
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se on homo eikä voi mennä miesten puolelle?
Oliko pili tanassa? Tuonikäisillä alkaa olla.
Aikaisemmin kylpylöissä oli 10v ikäraja. Nykyään ehkä 7v. Kaverin 4 vuotiaasta kysyttiin monellako luokalla hän on. Jotkut on isoja.
Vierailija kirjoitti:
Siellä saa sitten roiskia mällit rauhassa 🍆💦
Vierailija kirjoitti:
Minä kysyn aina pojalta [16v, mutta pienikokoinen], kun käydään usein, tahtoiko tänään Miesten puolelle vai näiemään pilluja, poika sitten päivän fiiliksen mukaan päättää. :)
Jos poika on terve, menee mieluumin miesten kuin merinorsujen puolellw
Mun veljenpoika on ekaluokkalainen, mutta todella pitkä ikäisekseen, eli voisi luulla 9-10 vuotiaaksi. Lisäksi monet kehitysviivästymät ym ei näy päälle.
Vierailija kirjoitti:
AP tais pahoittaa mielensä kun ei pojan paisuvaiskudon hänelle turvonnut?
kyllä on taas saatanan typerää porukkaa täällä ollut kommentoimassa
Mulla on kohta 9v poika jolla neurohaasteita, ei pärjää yksin. kun suunsa avaa kassalla, niin miltei aina on päässyt yksityispukkariin tai muuhun erilliseen tilaan.
Äiti
Jotkut ovat isokokoisia. Kysy pojan ikää ja jos se on yli 9 vuotta, niin kerro, että sinun mielestäsi pitäisi mennä jo miesten puolelle. Eiköhän näin myös seuraavan kerran tapahdu, ellei sitten ole pojalla kehitysviivästymä.
Tytöt naisten puolelle isänsä kanssa, se on nykysääntö. Hidasta mutta palkitsevaa kun pitää odotella aulassa niitä superbodyja.
eräässä nimeltä mainitussa kylpylässä henkilökunnan nuorempaa naishenkilökuntaa kiinnosti tulla miesten tiloihin ml. saunaan katsomaan kun siellä oli asiakkaana kivan näköinen ja näköisiä poikia.
No annapa pojan olla ihan rauhassa ja lopeta se kyylääminen.
Vierailija kirjoitti:
Eli AP pahoitti mielensä tyttölasten, joita ei ollut edes paikalla, puolesta! Vau, tässä sulle mitali 🏅
On se hyvä, että joku pahoittaa. Muuten tuollaiset incelit saisi riehua miten sattuu.
Kuinka häiriintynyt pitää olla jos pikkupojat ahdistaa?
Minä kysyn aina pojalta [16v, mutta pienikokoinen], kun käydään usein, tahtoiko tänään Miesten puolelle vai näiemään pilluja, poika sitten päivän fiiliksen mukaan päättää. :)