Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Helenalle on tullut vuorokaudessa 2000 seuraajaa lisää😂 Tämähän vain kannustaa tuohon sekoiluun, siinä varmaan suurin syy eikä jonkun epäilemät juristit.
Vierailija kirjoitti:
Kohta siltä huostaanotetaan lapset epävakaan käytöksen takia ja sitten saa taas aiheen parkua netissä. Eikö se näe itsessään mitään vikaa? Soittelee lehtiin joka päivä ja haukkuu lasten isää. Näin ei tehdä oli sitten oikeassa tai väärässä (olen kyllä sitä mieltä että H on väärässä mutta silti). Kannustajat instassa on jotain ihme mt-sakkia teksteistä päätellen.
Toivottavasti syy päivystykseen on pakkohoidon arviointi, ettei pahenna lisää omia ja lastensa asioita.
Näemmä osa mammoista ollut oikeassa pitkään. Pitkälle hoitojaksolle Helena ja ilman kännykkää. Ei ole ivaa, vaan nyt todellisuus. Helenan todellisuudentaju on hämärtynyt syvästi.
Ja loppuviikosta kun hiffaa, ettei oikeasti vieläkään pääse kakskertaan ja mihin ottaa lapset vastaan, ja kun ei saakaan lapsia kun ei ole paikkaa asua.. mikäs sitten flippaa..
Mukilaiset aivottomat: Helenaa ei voitu häätää, koska ei ole asunut laillisesti kakskerrassa. Kirjojen siirto luvattomasti on myöskin rangaistava teko eli rikos, se ei määritä sitä missä koti on. Koti on paikka, jossa sinulla on lupa olla ja saa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkea Mikko voisi tehdä helpottaakseen Helenan huolta ja hätää???!!!
Miten olisi Helenan omat läheiset?
Avioero saatu ja Helena on omillaan, ei halua olla Mikon köysissä. Mikko tarjosi Majakkarantaa kaikilla herkuilla v 2024/5.
Vierailija kirjoitti:
Ilmesesti olisi voinut jo poistatuttaa jo viime vuonna
Mikko on ollut liian kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi Helenan omat läheiset?
Tämäpä juuri. Helena "huolineen ja hätineen" fi ole Mikon vastuulla. Ero tarkoittaa eroa exän lompsasta ja sen jälkeen kumpikin järjästää itse elämänsä. Helena sai tähän tarkoitukseen yli miljoonan, mitta kun piti hulluna tuhlata se.Eiköhän kumminkin jemmassa vielä löydy sen verran ,että alkuun pääsee. Ainakaan ei näytä mitään huolta olevan työpaikan ja oman asunnon hankkimisesta. Talous kestää myös lounaat ravintoloissa ja juhlimisen Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vuokrasopimusta ei ole, tarviiko Mikko Koivu häätömääräystä oikeudelta?
Ps. Mikolle terkkuja, terassi pitäisi öljytä!!!!
Joonas hoitaa. Ei Mikko tiedä mitään tällaisesta.
Näkee hän sen milloin pitää öljytä tai tehdä jotain.
Vierailija kirjoitti:
😂
Minäkin siirrän osoitteeni Kultarantaan meen sinne riehuu
Aina tässä maailmassa ei saa oikeutta. Silloinkin kannattaa oman itsensä vuoksi päästää irti. Jos oletetaan, että Mikko Koivu olisikin kiusannut Helenaa kaikki nämä vuodet, niin joskus on kuitenkin aika päästää irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan ne aloitti hommat
Mikko ja Natalie muuttavat kesäksi Kakskertaan, paikat laitetaan kuntoon ennen sitä. Meneeköhän vierastalo remonttiin Helenan jäljiltä? Varmaan rikkonut paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Helena murtautui mökiinn jota hän ei ole koskaan omistanut. Hän on omistanut tontista puolet, mutta luopunut siitä sopimuksella. Ei tarvita mitään häätömääräyksiä luvatta talossa oleskelevan poistamiseksi.
Jaahas, helena petaa siellä tarinaa kuinka poliisit pahoinpitelivät hänet tajuttomaksi. Eikös poliiseilla ole aina haalarikamerat?
Onko Helena sairaalassa, hotellissa vai missä? Taitaa olla vielä heikossa hapessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta siltä huostaanotetaan lapset epävakaan käytöksen takia ja sitten saa taas aiheen parkua netissä. Eikö se näe itsessään mitään vikaa? Soittelee lehtiin joka päivä ja haukkuu lasten isää. Näin ei tehdä oli sitten oikeassa tai väärässä (olen kyllä sitä mieltä että H on väärässä mutta silti). Kannustajat instassa on jotain ihme mt-sakkia teksteistä päätellen.
Näin on. Itse kullakin voisi olla vaikka mitä sanottavaa lastensa toisesta vanhemmasta, mutta ei ole lasten edun mukaista haukkua sitä henkilöä kymmenien stoorien verran jokaikinen päivä. Ei ole myöskään Helenalle itselleen hyväksi.
Mutta täällä silti sinäkin Helenaa haukkumassa! Ihmistä, jota tuskin tunnet. Pata nyt soimaa kattilaa! Ja tuhansia haukkuja ihmisiltä. . Ja Helenan haukkuja tuomitaan, vaikka kukaan ei ole elänyt hänen elämäänsä. Huippu-urheilijat on usein jäätävän itsekkäitä, kilpailullisia, epäempaattisia sekä myös narsistisia. Ilman noita piirteitä he eivät olisi huippu-urheilijoita. Oikeassa elämässä tuntevien ihmisten kanssa vaan eivät sovi samat itsekkyyden, ahneuden ja röyhkeyden lait kuin kaukalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä porukka puolustaa suu vaahdossa Mikkoa, vaikka ei henkilökohtaisesti tunne kumpaakaan. En tunne minäkään, enkä ota tämän parin tapaukseen kantaa juuri siitä syystä.
Mutta...monta kertaa tällaiselta näyttävässä tilanteessa on ollutkin niin, että se rauhalliselta näyttävä mies on täysi paska ja on juossut vieraissa ja kiusannut puolisoaan vuosikausia. Sitten viimeinkin menee sillä kiusatulla naisella kippa nurin ja se onkin se ainoa mikä näkyy ulospäin. Sitten kaikki puolustavat sitä miestä, joka on niin ihana ja kunnollinen ja nainen on sekopää. Sukupuolet voi toki olla myös toisinpäin.
Lehdet kirjoittaa mitä kirjoittaa ja jääkiekkoilijasta tehdään joka tapauksessa aina kansallissankari. Edelleenkään en ota kantaa Koivujen tilanteeseen, koska totuutta en tiedä minä eikä kukaan täällä palstalla. Ja siinä se pointti onkin, älkää menkö täysillä mukaan lietso
Tää alkuperäinen on ihan naurettava ja hirveä kiero käärme. Ensin aloittaa tosi viattomasti, että juu minä olen tosi suoraselkäinen ja en ota kantaa. Sitten vaahtoa suu vaahdossa kolme kappaletta ihme mielikuvituksen tuotetta kuinka paha Mikko nyt on. Kuule mukilainen, mene itseesi ja hanki keskusteluapua tuohon Mikko vihaasi. Helena on rikollinen ja on nyt saanut ansionsa mukaan. Mikko hirveän kiusaamisen ja vainon uhri - by Helena. Lopeta kiusaajan puolustelu senkin käärme.
Mulle on epäselvää mikä tässä on Helenan päämäärä? Miksi hän haluaa asua exän vierasmökissä ja miten hän ajattelee sen edistävän elämäänsä?
Keski-ikäinen, aikuinen nainen.
Joudutaan poistamaan TOISTAMISEEN talosta josta olisi pitänyt poistua itse. Ensin Minnesotassa ja nyt 2x.
Onko sinne instaan tullut uutta kontenttia?
Joonas hoitaa. Ei Mikko tiedä mitään tällaisesta.