Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Helena: Otan asuntoon tarkoitetun 500 000 mieluummin rahana, käytän sen kuten haluan
Helena myöhemmin: Miksei Mikko ostanut minulle asuntoa? Minä olen koditon katuojassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylsi peruste yksinhuoltajuuteen on vanhempien pitkäaikainen ja korjaamaton erimielisyys. Tämähän pitää todellakin paikkaansa Koivujen kohdalla.
Piti jo Helenan hakemuksen aikaan. Tuossa tilanteessa vanhemmat sopivat yksinhuoltajuudesta. Mikäli sen oikeus määrää, pitää täyttyä muukin kriteeri. Mikkohan on nyt Helenan pyrkinyt näyttämään epävakaalta ja vaaralliselta, lasun sitomut agendaansa. Jos Helena ei juristinsa kanssa saa oikeutta vakuutettua muusta, Mikon kauan rakentama show (mukaanlukien Kakskerran riita) saa kruununsa.
Olen eri mutta Mikon ei kyllä tarvitse pyrkiä näyttämään Helenaa missään epävakaassa valossa koska Helena tekee sen aivan itse. Kuvata nyt herranjestas itseään huutamalla videolla että minkä ikkunan haluat Mikko että rikon.
<
Helena alitajuisesti haluaa tuhota itsensä. Surullista mutta Minkäpä sille mahtaa. Lätinä, sisko, vanhemmat kaikki katsovat vierestä. No, niin se vain menee sitten.
SEISKASSAHAN LUKI ETTÄ KUN hELENA PUHUU NIIN SIT EI OLE HILJAISTA .ODOTELKAA HAN RAUHASSA MITÄ SIELTÄ TULEE.
Sen piti olla se näyttävä turvakoti-episodi, lasten kanssa yhdessä näytelty ja Seiskan taltioima. Otsikko olisi ollut superliikuttavasti: Helena Koivu lapsineen joutui henkensä hädässä pakenemaan Mikko Koivua turvakotiin.
Mutta se meni sitten mönkään, perhana soikoon, kun poliisi ottikin lapset Helenalta ja pikasijoitti heidät Mikon luokse turvaan. Juuri tämä viimeksimainittu juttu olisi ollut ikävästi ristiriidassa otsikon kanssa.
Siksi se Hörkkökin vaani Mikkoa. Helena oli varmaan laittanut gps-paikantimen Mikon autoon, niin Hörkkö tiesi, missä Mikko liikkuu. Nuo rikolliset toimittajat Hörkkö ja Enbuske ovat täysin moraalittomia pas***sia.
Kuka niitä M. Koivun yrityksen asuntoja haluaa ostaa tämän kaiken p*skan jälkeen. Pois vaan Turusta on onneksi paremman ilmapiirin omaavia kaupunkeja muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua mennä koskaan enää Turkuun. Kamalin kaupunki missä olen koskaan ollut.
Sama täällä saa kyllä ahdistavan ja puolueellisen kuvan Lasun toiminnasta ja tämä pirullisen näköinen asianajaja Juha Manner ajaa rikkaiden etua ilman inhimillisyyttä toimissa.
No älä! Eipä tee mieli lapsia hankkia, jos Suomen lasun toimintakin täysin mielivaltaista. Ihan sekopäisiä keissejä putkahtelee esiin. Väkivaltaisten narkomaanien annetaan pahoinpidellä lapsensa kuolleiksi ja sitten tavallisilta sijoitetaan lapset pois eksän puheiden perusteella.
"Ilman itse tekemäänsä avioehdon riitauttamista Helena elelisi mukavasti ja taloudellisesti turvatusti omassa puolen millin asunnossaan ja tilillä olisi muhkea summa. Automaallisesti ilman mitään oikeudenkäyntiä olisi milli kilahtanut. Tuon kaiken Helena itse tuhosi."
Aika ihmeellisesti tämä koko keissin peruslähtökohta joko unohtuu tai jopa yritetään tahallaan piilottaa. Jauhetaan ja jankataan kaikenlaista sälää ja säätöä, joka on seurausta tuosta perusfaktasta.
Sitähän Helena Koivu tekee itsekin. Hän ei ole kai kertaakaan julkisesti myöntänyt, että kaikki johtuu tuosta, että hän itse nosti oikeusjutun, vaikka ilman mitään olisi saanut sen miljoonansa ja nyt olisi turvattu elämä ja oma asunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä saa kyllä ahdistavan ja puolueellisen kuvan Lasun toiminnasta ja tämä pirullisen näköinen asianajaja Juha Manner ajaa rikkaiden etua ilman inhimillisyyttä toimissa.
Mutta onneksi Helenalla oli Minnesotassa lähes miljoonalla dollarilla Mikon maksamia asianajajia ainakin seitsemän. Helenalla on onneksi nyt ihanan näköinen Erno:
2121 Helena Koivun asianajaja Erno Bombergin mukaan hovioikeuden päätös tarkoittaa, että ex-parin omaisuuden jako siirtyy Yhdysvaltain tuomioistuimen käsittelyyn. 2025 Erno Kuivasaari: Kiinteistöjen omistajuus ja omistuksen julkinen luotettavuus liittyy niin voimakkaasti julkiseen etuun ja valtion suvereniteettiin, ettei ulkomaalaisella viranomaisella voi olla toimivaltaa tutkia ja määrätä Suomessa sijaitsevan kiinteän omaisuuden omistajuuskysymyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä! Eipä tee mieli lapsia hankkia, jos Suomen lasun toimintakin täysin mielivaltaista. Ihan sekopäisiä keissejä putkahtelee esiin. Väkivaltaisten narkomaanien annetaan pahoinpidellä lapsensa kuolleiksi ja sitten tavallisilta sijoitetaan lapset pois eksän puheiden perusteella.
Et kai sinä nyt haukkunut Helenaa tavikseksi???? Siitä hän ei kyllä pidä!
Turkkulaiset mummelit rakastavat juoruja ja pahanpuhumista koska heidän kylässä ei ole muuta tekemistä.
Pikku kylä ja yksi Mikko. Siinä elämänsisältö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kaikki tuli julki. Henkeen ja vereen olen aina heikoimman puolella!
Joo. Minäkin olen vainotun uhrin eli Mikon puolella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Minäkin olen vainotun uhrin eli Mikon puolella!
Lasten ja Mikon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan olisi kannattanut kuunnella niitä, jotka varoitteli Mikosta suhteen alussa. Mutta Mikko vei kiireellä jenkkeihin ja loppu on historiaa.
Hauska! Helenallahan ei näytä olevan omaa tahtoa. Roikkuu Mikossa edelleenkin, vaikka erosta on jo yli viisi vuotta. Muutti neljän vuoden poissaolon jälkeen ikkunasta samaan taloonkin, jossa Mikko oli jo asunut vuoden uuden puolisonsa kanssa.
Höpöhöpö siihen ei kukaan koskisi tikullakaan voisi vain hoitaa sen rahan Helenalle mikä hänelle kuuluu. Raukka äijä ei voi muuta sanoa!
HIFK voittaa TPS ihan samantien!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan olisi kannattanut kuunnella niitä, jotka varoitteli Mikosta suhteen alussa. Mutta Mikko vei kiireellä jenkkeihin ja loppu on historiaa.
Hauska! Helenallahan ei näytä olevan omaa tahtoa. Roikkuu Mikossa edelleenkin, vaikka erosta on jo yli viisi vuotta. Muutti neljän vuoden poissaolon jälkeen ikkunasta samaan taloonkin, jossa Mikko oli jo asunut vuoden uuden puolisonsa kanssa.
Höpöhöpö siihen ei kukaan koskisi tikullakaan voisi vain hoitaa sen rahan Helenalle mikä hänelle kuuluu. Raukka äijä ei voi muuta sanoa!
Helena on saanut rahansa jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Turkkulaiset mummelit rakastavat juoruja ja pahanpuhumista koska heidän kylässä ei ole muuta tekemistä.
Pikku kylä ja yksi Mikko. Siinä elämänsisältö.
Me turun mummot rakastetaan tuiren mikkopoikaa on siinä hieno mies ja vaimokin niin komia että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on koko kuviona sellainen keissi että on otettava huomioon monta asiaa. Eikä tässä puhuta nyt hyvästä äitiydestä tai hyvästä isyydestä vaan muista kuvioista.
On myös totta että kun vastapuolella on virolaissyntyinen kotiäiti ja suomalainen entinen NHL jääkiekkoilija niin väistämättä asia herättää erilaisia mielikuvia.
This and that and whatever.
Tässä on koko ajan korostettu sitä, että virolainen on yhtä kuin väärää rotua ilman muuta ja jos on työskennellyt hotellin respassa on halveksuttava/eri asia kuin vaikkapa päässyt ylioppilaaksi Suomessa ja sitten naitu jäkisjätkän vaimoksi. Jepjep suomalaista rotuoppia ja kumpiko on rahan perässä. No ihan samanlaiset pyrkimykset mahdollisesti kummallakin ja yleensäkin katsokaa pariutumiskinkereitä niin kyllä muutkin naiset/miehet tietynlais
Kenen matkaan sinä lähdit Marjut?
Vierailija kirjoitti:
😂😂Olet kääntänyt tämän ympäri ämpäri hellumaiseen tyyliin. Köyhä virolainen respaharjoittelija-golddiggeri iski miljonäärijääkiekkoilijan. Kyllä Mikkoa varoiteltiin tuosta kamalasta hampuusista. Valitettavasti ei kuunnellut ja meni halpaan. Elämänsä pahin virhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on saanut rahansa jo vuosia sitten.
Ei ole saanut, jäi miljoona kokonaan saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂Olet kääntänyt tämän ympäri ämpäri hellumaiseen tyyliin. Köyhä virolainen respaharjoittelija-golddiggeri iski miljonäärijääkiekkoilijan. Kyllä Mikkoa varoiteltiin tuosta kamalasta hampuusista. Valitettavasti ei kuunnellut ja meni halpaan. Elämänsä pahin virhe.
Mikko se iski hotellin respan, rakastui ensisilmäyksellä ja vei heti jenkkeihin. LOL🤣🤣😂