Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen osapuoli on onneksi syvästi uskovainen! Se vähän hillitsee käytöstä. Ajatelkaa, jos hän EI olisi syvästi uskovainen, käytös voisi olla aika kaameaa ja huolestuttavaa...
Ketä tarkoitat? Natalie on oikeasti. Helenan on friikkiyttä.
Natalie ei ole uskovainen oikeesti . Se on täällä käsitelty ja jätetty Luojan käsittelyyn. Olet täältä lukenut.
Montakohan sataa viestiä tästä toimistosta on mennyt tänään silppuriin. Naiset tekee pitkää työpäivää. Voi harmitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua muuten kuinka viestejä, joissa penätään Helenan "todisteiden" perään poistuvat alta aikayksikön. Ei vissiin sovi mukilaisille että Helenan narratiivia kyseenalaistetaan.
Samoin poistuu viestit, joissa kerrotaan se fakta, että Helena Koivu olisi ilman mitään oikeudenkäyntiä saanut automaattisesti sen avioehdossa sovitun korvauksen esim mallilla 500 000 asuntoon ja 500 000 rahana.
Ja että Helena Koivu ITSE riitautti avioehdon ja nosti oikeusjutun. Ei siis ex.
Helena Koivu yrittää piilotella omaa ratkaisevaa rooliaan asiassa.
Samoin poistuu viestit siitä, että Helena laittoi sitten asunnon sijaan 300 000 rasvafirmaansa ja kestitsi lähipiiriään luksusmatkoin ja kauneuskirurgialla ym ym ja laittoi menemään 150-200 000.
Helenahan kertoi medialle, että "miljoona meni ihan elämisee
Ei voi pitää paikkaansa koska pyhä helena ei ole tuollaista kertonut, ja helenan kertomissa tarinoissa seisoo pyhä totuus.
Sellasta olen tässä miettinyt että onkohan montakin team-Mikkoa laittamassa Hellulle näitä tsemppi- ja yllytysviestejä.
Veikkaan että ainakin muutamia siellä on heittämässä lisää bensaa liekkeihin ja näin ollen usuttamassa Hellua ampumaan itseään jalkaan uudestaan ja uudestaan.
Mieti sitä Helena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena ei ole kovin hyvä äiti ja etenkin toiset äidit näkevät sen päivänselvästi. Helena tekee just niin kuin ei kuulu äidin tehdä. Tämä on selvää.
Vai kuinka moni äideistä tekisi saman kuin Helena ja kuvittelisi vielä olevansa hyvä äiti?
On vielä rikollinenkin. Saa lapset hävetä hirveästi. Tuskallista.
Hävetä Hävetä Hävetä
Häpeä Helena sanoo vauva palstan lapseton keski-ikäinen.
Ei Mikko varmaankaan häpeä, mutta lapset senkin edestä kun isä rikkoi heidän kodin äidin kanssa ja näin halusi erottaa äidistä. Tämä ei unohdu koskaan. Ne haavat on ikuiset.
Lapset ovat kiitollisia isälleen, kun saavat asua rauhallisessa ja viihtyisässä kodissa, jossa heitä rakastetaan ja heidän hyvinvoinnistaan huolehditaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen osapuoli on onneksi syvästi uskovainen! Se vähän hillitsee käytöstä. Ajatelkaa, jos hän EI olisi syvästi uskovainen, käytös voisi olla aika kaameaa ja huolestuttavaa...
Natalie ei ole uskovainen oikeesti . Se on täällä käsitelty ja jätetty Luojan käsittelyyn. Olet täältä lukenut.
Natalie on oikeasti uskovainen, Helena hakenut uskovaisena olemisen kautta hyötyä itselleen, kuten tekee aina muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Sellasta olen tässä miettinyt että onkohan montakin team-Mikkoa laittamassa Hellulle näitä tsemppi- ja yllytysviestejä.
Veikkaan että ainakin muutamia siellä on heittämässä lisää bensaa liekkeihin ja näin ollen usuttamassa Hellua ampumaan itseään jalkaan uudestaan ja uudestaan.
Mieti sitä Helena.
On. Nämä kannustusviestit ovat niin järjettömiä. Ihmiset haluavat sirkushuveja, heille tämä on todellista elämää.
Jotkut mummelit jotka eivät ole koskaan synnyttäneet lapsia tähän maailmaan jaarittelevat joutavia.
Vierailija kirjoitti:
Jos Natalie tai perheensä, sukunsa, ystävänsä Minnesotassa lukisivat näitä sairaita kirjoituksia vauva- palstalta!! Mitä ihmettä he ajattelisivat???
Järkevinä ihmisinä he tietävät Helenan masinoimista julkisuusrumbasta. Ei se heitä hetkauta, ovat tyttärensä ja tämän aviomiehen tukena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaivaa ihmistä, jolla on pakkomielle kokoajan kuvata todisteita?
Epävarma tilanne. OIkeudellinen kiista.
Kukapa häntä uskoisi ilman todisteita ? Koko ajan huutelette häntä valehteliaksi.Siksi kuvaa.
Eivätpä nuo *todisteet* auta helenaa, päin vastoin. Mutta hyvä kun kuvaa ja julkaisee :) Kaikki n vain Mikon hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Mieti sitä Helena.
Ainakin y.liksellä on myönnetty avoimesti, että sieltä käy porukkaa feikkitilein heittämässä bensaa liekkeihin ja toimimaan ns. agitaattoireina. Jotkut Hellun poUstaamista tukiviesteistä onkin sen verran sakeita, etten ihmettelisi jos olisi just tätä porukkaa. Toki jotkut "aidot" tiimiläisetkin kirjoittelevat tosi rajuja viestejä, joten on vaikea tietää, mitkä ovat ns. vilpittömiä (vaikkakin sekopäisiä).
Mun mielestä ei pitäisi kenenkään huonontaa tilannetta yhtään. Lapset kärsii eniten ja lopulta Helena myös itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on jokaisen ihmisen oma asia. Hän varmasti tietää oman uskonsa, syntinsä, ja oman elämänsä. 🙂 Elämme vuotta 2025
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Hellu vapautettaisiinkin varkaus-, salakatselu- ja kotirauhanrikkomissyytteistä, on kaiken päällä vielä murtokeikka joka on luvaton tunkeutuminen. Poliisi yllätti kiinni itse teosta ja kamerakuvaa on luultavasti paljon, joten Helena tuskin pääsee luikertelemaan siitä pois ilman tuomiota.
Enkä hetkeäkään usko, että Helenan laukuista Kakskerrassa olisi löytynyt muka vain jotain pari hänen itse hankkimaansa kuppia, kuten stoorissaan valehteli. Siellä on luultavasti ollut kokonaisia Mikon ja Natalien arvokkaita astiastoja, niin että selkä mutkalla saivat murtokeikalla olleet Kipperin siskokset niitä rakennuksista ulos kantaa. Opettikohan isä Kipper tiirikoimaan lukot ja antoiko mukaan sopivat välineet?
Mikolla ja Nataliella täytyy olla sen verran kovat to
Helena sai jo nyssykät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käsittänyt että nämä Helenaa haukkuvat naiset ovat 40 - 60 vuotiaita lapsettomia naisia.
Olenko oikeassa?
Et..Vaan Munahaukat sekä vielä vanhemmat mummot kuin 60 vuotiaat, koska valitettavasti ovat oppineet käyttämään I N T E R N E T T I Ä ja nyt pitää loppuelmän ehtoon ratoksi räkyttää kaikki pska ulos mitä on korvien väliin kertynyt elämän aikana. Vanhukset osaavat olla tosi pi ru ll isia.
Faktaviestien poistaminenhan osoittaa vain sen, että ne kirpaisevat eikä vasta-argumentteja ole. On siis merkki siitä, että poistaja itsekin myöntää asian olevan fakta.
Hupaisaa ja oikeastaan siis kunniaksi viestille. Osioittaa jonkun pelkäävän totuutta ja halauavan piilotella sitä ehkäpä jopa itseltä.
Siitä vaan. Eivät faktat ja reaalimaailman miksikään muutu.
Vierailija kirjoitti:
Mieti sitä Helena.
Sellaista olen tässä miettinyt ja sellaista olen tässä spekuloinut
Just tähän tapaan nämä jaarittelut täällä kulkevat.
Olisi ihana tavata sinut kaunis, hehkeä ja hedelmällinen mikko fani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viro häviää muuten Euroviisut tänä vuonna. Suomi tai Ruotsi voittaa.
Niille on sama. Pääasia että persut hupenee Suomesta.Naurettuuiin ihan hulluna kun luki että prujen seuraava puheenjohtaja olisi Keskisarja.
Siis mitä avustuksia tähän aikaan kuuta jaetaan että halvin kuraviini on jo tuollain vaikuttanut?, vai käänsitkö jonkun mummon alkon kulmalla?
Ära talle retsepti avalda, Pille! Küllo retsept on salajane. Shh!
Mummut menivät nukkumaan. Niin hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Miten se on saatu pääteltyä ja mitä jonkun toisen uskon asiat kuuluu muutenkaan muille?