Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Natalie tai perheensä, sukunsa, ystävänsä Minnesotassa lukisivat näitä sairaita kirjoituksia vauva- palstalta!! Mitä ihmettä he ajattelisivat???
Ortodoksit hyväksyy siellä että heidän ukkonsa saa pökkiä vapaita naisia, ei ole Hille syntiä. 😬😬😬😬
Tuohan aikamoinen uskonto. Pyyhkii vaan verhoon munansa ja marssii kirkon etupenkkiin hurskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs muuten kuuluu suurelle kansanliikkeelle perussuomalaiset? Onko yksikään tavoite vielä toteutunut? 😂😂😂😂😂romahtiko kannatus puolella.
Miten persut liittyvät Helenaan? Tosin hän kyllä saattaa ollakin persu, kun Trumpista ja Muskista tykkää.
Minä olen kyllä yleensä ollut joko demari tai vihreä, joten persujen romahdus on oikein hyvä juttu.
Enkä tue Team Helenaa. En pidä Helenan kaltaisista rikollisista kiusaajista. Ehkä persut onkin hänelle oikea puolue?
Persut liittyvät Team Mikkoon.
Ja todisteet tälle on...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää myöntää se että nautin ärsyttää noita ilkeitä naisia jotka aamusta iltaan haluavat pahaa naisille jotka ovat kyenneet saamaan lapsia.
Miten tämä liittyy Helenaan, joka on ilkeä nainen joka on saanut lapsia?
Helena on kiusaaja ja huono äiti lapsilleen. Myös tiimiläiset tietävät ja myöntävät sen, täälläkin se on nähty.
Silleen liittyy että se ilkeys näkyy näistä viesteistä miten ihmiset kohtelevat Helenaa. Naisten pitäisi olla aina toistensa puolella.
Suomalaiset ovat heikomman puolella. Sodassa ja onnettomuuksissa suomalaiset miehet pelastaa ensin äidit lapsineen.Ne muutamat rakkikoirat palstalla ovat oma pieni lukunsa joista en edes vaivaudu sanomaan mitää
Niin tuotahan tekevät tuolla välimeren tasolla ja alapuolella olevat ukot. Syyriastakin nuoret miehet lähtivät "turvaamaan" perheitään ja jättivät naiset ja lapset tapettaviksi. Kunnia tuon alueen naisille, monet tarttuivat aseisiin ja olivat varsin kykeneviä sotilaina. Meille sit tuli tähteet, tällaiset sotilaat kuin helena, ja noista tänne laahautuneista ukoista on tullut jo ne tuhat ja yksi raiskaustarinaa, taitaa olla jo potenssiin 3.kkin todelliselta määrältään.
Kyllä suomalainen mies on monesti uhrannut itsensä pelastaaksen niitä jotka eivät siihen itse kykene.
Se on: lähettyvillä.
Kännykkä ei vissiin korjaa suomea oikein, jos se on viron asetuksilla...
Hassua muuten kuinka viestejä, joissa penätään Helenan "todisteiden" perään poistuvat alta aikayksikön. Ei vissiin sovi mukilaisille että Helenan narratiivia kyseenalaistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää ihan uteliaisuutta onko Nati raskaana? Ja voiko tulla raskaaksi enää? Ja kenen tahto on saada lapset kokonaan Mikolle?
Yliksen mukaan on raskaana. Odottaa mahdollisesti kolmosia. Voihan nainen alle 5-kymppisenä raskautua. Helpostikin. Natalie kuitenkin hyvässä kondiksessa ikäisekseen. Ei liikakiloja tms. Jumalan tahto on saada lapset hyvään kotiin.
Kolmosia? Sehän tarkoittaa että on keinohedelmöitetty. Good Luck. :D
Eesti, eesti.
Kaipaan sinne niin perkeleesti.
"Minkä ikkunan haluat että rikon seuraavaksi, Mikko?"
Näin sanoi Helena kuukausia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs muuten kuuluu suurelle kansanliikkeelle perussuomalaiset? Onko yksikään tavoite vielä toteutunut? 😂😂😂😂😂romahtiko kannatus puolella.
Miten persut liittyvät Helenaan? Tosin hän kyllä saattaa ollakin persu, kun Trumpista ja Muskista tykkää.
Minä olen kyllä yleensä ollut joko demari tai vihreä, joten persujen romahdus on oikein hyvä juttu.
Enkä tue Team Helenaa. En pidä Helenan kaltaisista rikollisista kiusaajista. Ehkä persut onkin hänelle oikea puolue?
Aivan samantyyppinen käyttäytyminen ja joukkospämmi.
Viro häviää muuten Euroviisut tänä vuonna. Suomi tai Ruotsi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
= UHKAILUA
Vierailija kirjoitti:
"Älä ainakaan sitä, minkä takana lapset seisoo."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan samantyyppinen käy
Aika huono "todiste". Ja sitäpaitsi, Helena on itse kovin persuhenkinen.
Vierailija kirjoitti:
"Omasi."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikäli että persu äijät alistaa aikojaan ja vihaa naisia. Nämä heidän akat ovat katkeroituneit naisten hakkujia jotka ei alistu tossun alle.on ihan tutkittu ett vauvalla käy 72 % persuja ja sen kyllä ketjuissa näkee , tiedät mitä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Olen käsittänyt että nämä Helenaa haukkuvat naiset ovat 40 - 60 vuotiaita lapsettomia naisia.
Olenko oikeassa?
Et.
Vierailija kirjoitti:
Ja tiimiläisten mielestä tämä oli ihan ok. Jos ei, niin Koivumafian vika, tietty.
Huomaa taas kuinka joillakin on mätä oikeustaju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pää. helenan haukkuja on Vanhapiika mikä tykkää kun tökkii persujutuilla....kiva sitä kiusata. 🥳🥳🥳🤠🤠
Se asia täytyy Helenan hyväksi sanoa, että hän on kyllä Mikon lakitiimin paras ase; ns. tähtitodistaja. Harmi vaan kun hän itse tulee kärsimään siitä, mutta on kyllä Mikolle oiken avuliasta!