Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
32341/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs muuten kuuluu suurelle kansanliikkeelle perussuomalaiset? Onko yksikään tavoite vielä toteutunut? 😂😂😂😂😂romahtiko kannatus  puolella.  

Miten persut liittyvät Helenaan? Tosin hän kyllä saattaa ollakin persu, kun Trumpista ja Muskista tykkää.

Minä olen kyllä yleensä ollut joko demari tai vihreä, joten persujen romahdus on oikein hyvä juttu.

Enkä tue Team Helenaa. En pidä Helenan kaltaisista rikollisista kiusaajista. Ehkä persut onkin hänelle oikea puolue?

Persut liittyvät Team Mikkoon. 

Vierailija
32342/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Natalie tai perheensä, sukunsa, ystävänsä Minnesotassa lukisivat näitä sairaita kirjoituksia vauva- palstalta!! Mitä ihmettä he ajattelisivat??? 

Ortodoksit hyväksyy siellä että heidän ukkonsa saa pökkiä vapaita naisia, ei ole Hille syntiä.  😬😬😬😬

Tuohan aikamoinen uskonto. Pyyhkii vaan verhoon munansa ja marssii kirkon etupenkkiin hurskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32343/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs muuten kuuluu suurelle kansanliikkeelle perussuomalaiset? Onko yksikään tavoite vielä toteutunut? 😂😂😂😂😂romahtiko kannatus  puolella.  

Miten persut liittyvät Helenaan? Tosin hän kyllä saattaa ollakin persu, kun Trumpista ja Muskista tykkää.

Minä olen kyllä yleensä ollut joko demari tai vihreä, joten persujen romahdus on oikein hyvä juttu.

Enkä tue Team Helenaa. En pidä Helenan kaltaisista rikollisista kiusaajista. Ehkä persut onkin hänelle oikea puolue?

Ja todisteet tälle on...?

Vierailija
32344/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää myöntää se että nautin ärsyttää noita ilkeitä naisia jotka aamusta iltaan haluavat pahaa naisille jotka ovat kyenneet saamaan lapsia.

Miten tämä liittyy Helenaan, joka on ilkeä nainen joka on saanut lapsia?

Helena on kiusaaja ja huono äiti lapsilleen. Myös tiimiläiset tietävät ja myöntävät sen, täälläkin se on nähty.

Silleen liittyy että se ilkeys näkyy näistä viesteistä miten ihmiset kohtelevat Helenaa. Naisten pitäisi olla aina toistensa puolella.

Suomalaiset ovat heikomman puolella. Sodassa ja onnettomuuksissa suomalaiset miehet pelastaa ensin äidit lapsineen.Ne muutamat rakkikoirat palstalla ovat oma pieni lukunsa joista en edes vaivaudu sanomaan mitää

Niin tuotahan tekevät tuolla välimeren tasolla ja alapuolella olevat ukot. Syyriastakin nuoret miehet lähtivät "turvaamaan" perheitään ja jättivät naiset ja lapset tapettaviksi. Kunnia tuon alueen naisille, monet tarttuivat aseisiin ja olivat varsin kykeneviä sotilaina. Meille sit tuli tähteet, tällaiset sotilaat kuin helena, ja noista tänne laahautuneista ukoista on tullut jo ne tuhat ja yksi raiskaustarinaa, taitaa olla jo potenssiin 3.kkin todelliselta määrältään.

Kyllä suomalainen mies on monesti uhrannut itsensä pelastaaksen niitä jotka eivät siihen itse kykene.

Vierailija
32345/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on: lähettyvillä.

Kännykkä ei vissiin korjaa suomea oikein, jos se on viron asetuksilla...

Vierailija
32346/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua muuten kuinka viestejä, joissa penätään Helenan "todisteiden" perään poistuvat alta aikayksikön. Ei vissiin sovi mukilaisille että Helenan narratiivia kyseenalaistetaan.

Vierailija
32347/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää ihan uteliaisuutta onko Nati raskaana? Ja voiko tulla raskaaksi enää? Ja kenen tahto on saada lapset kokonaan Mikolle? 

Yliksen mukaan on raskaana. Odottaa mahdollisesti kolmosia. Voihan nainen alle 5-kymppisenä raskautua. Helpostikin. Natalie kuitenkin hyvässä kondiksessa ikäisekseen. Ei liikakiloja tms. Jumalan tahto on saada lapset hyvään kotiin.

Kolmosia? Sehän tarkoittaa että on keinohedelmöitetty. Good Luck. :D

Vierailija
32348/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eesti, eesti.

Kaipaan sinne niin perkeleesti.

Vierailija
32349/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minkä ikkunan haluat että rikon seuraavaksi, Mikko?"

Näin sanoi Helena kuukausia sitten.

Vierailija
32350/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan samantyyppinen käyttäytyminen ja joukkospämmi.

Vierailija
32351/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro häviää muuten Euroviisut tänä vuonna. Suomi tai Ruotsi voittaa.

Vierailija
32352/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

= UHKAILUA

Vierailija
32353/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Älä ainakaan sitä, minkä takana lapset seisoo."

Vierailija
32354/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan samantyyppinen käy

Aika huono "todiste". Ja sitäpaitsi, Helena on itse kovin persuhenkinen.

Vierailija
32355/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Omasi."

Vierailija
32356/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sikäli että persu äijät alistaa aikojaan ja vihaa naisia. Nämä heidän akat ovat katkeroituneit naisten hakkujia jotka ei alistu tossun alle.on ihan tutkittu ett vauvalla käy 72 % persuja ja sen kyllä ketjuissa näkee , tiedät mitä tarkoitan.

Vierailija
32357/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käsittänyt että nämä Helenaa haukkuvat naiset ovat 40 - 60 vuotiaita lapsettomia naisia.

Olenko oikeassa?

Et.

Vierailija
32358/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tiimiläisten mielestä tämä oli ihan ok. Jos ei, niin Koivumafian vika, tietty.

Huomaa taas kuinka joillakin on mätä oikeustaju.

Vierailija
32359/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pää.  helenan haukkuja on Vanhapiika mikä tykkää kun tökkii persujutuilla....kiva sitä kiusata. 🥳🥳🥳🤠🤠

Vierailija
32360/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se asia täytyy Helenan hyväksi sanoa, että hän on kyllä Mikon lakitiimin paras ase; ns. tähtitodistaja. Harmi vaan kun hän itse tulee kärsimään siitä, mutta on kyllä Mikolle oiken avuliasta!

Ketju on lukittu.