Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55671)

Vierailija
30101/55671 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olet nyt sinä, joka syyllistyy rikokseen. Tästä IP ylös.

Laita ip vielä tästäkin ylös. Enemmän nuo on rikollisia kuin minä. Murtautua nyt toisten mökille.

Et vieläkään tajua? Sä et voi sanoa tuon olleen murtautuminen tai rikos ennenkuin se sellaiseksi tuomitaan. Senkin jälkeen herjaaminen asiasta on kunnianloukkaus. Mun IPn saa ottaa ylös, minä en syyllisty avlla mihinkään. 

Mikon lakimies puhui tunkeutumisesta ja rikosilmoituksesta. 

Murto eli murtovarkaus on rikos, jossa toinen varastaa toisen asunnosta toiselle kuuluvaa tavaraa ja vie sen pois. Julkisuudessahan ei ole kerrottu, että Helenan pusseissa ja kasseissa olisi ollut Mikon omistamia tavaroita. On kunnianloukkaus väittää toisen tehneen murron, jos oikeus ei ole tällaista tuomiota antanut.

Vierailija
30102/55671 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta yöllisissä videoissa oli ahdistava tunnelma. Kuin kauhuelokuvasta. Kohtaus missä kuvattiin hymyilevää siskoa oli myös jotenkin karmiva. 

En kokenut huvittavana ja jotenkin nukkumaan laittaessakin pyöri mielessä. No menin vielä kerran kurkkaamaan, niin sinnehän oli tullut Helenan yksinpuheluvideoita tyhjästä kerrostaloasunnosta. 

Ylilaudalta löytyy videot, jos joku ei kerennyt näkemään. 

Pääseekö Ylilautaa lukemaan kirjautumatta sisään?

Pääsee. Videot löytyy Helena Koivun sekoilut jatkuvat vol. 66.

Kiitos.

Kirjoitin googleen "Helena Koivun sekoilut jatkuvat vol. 66" (google muuten tunnisti tuon lauseen, ehdotti sitä mulle kesken kirjoittamisen).

Nyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30103/55671 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita ip vielä tästäkin ylös. Enemmän nuo on rikollisia kuin minä. Murtautua nyt toisten mökille.

Et vieläkään tajua? Sä et voi sanoa tuon olleen murtautuminen tai rikos ennenkuin se sellaiseksi tuomitaan. Senkin jälkeen herjaaminen asiasta on kunnianloukkaus. Mun IPn saa ottaa ylös, minä en syyllisty avlla mihinkään. 

Ihan kuule sama miten asian ilmaisee. Hälyt siellä soi ja Mikko itse kertoi, että Hellu murtautui sinne. Poliisit tuli paikalle ja rikosilmoitus on tehty. Kukaan muu ei ole syyllistynyt rikokseen kuin nuo naiset.

Aha. Jatka vaan, sitoä selittelet, jos Helena päättää sut puheistasi vastuuseen laittaa. 

Ei voisi yhtään vähempää kiinnostaa. Ihan lehdessä tuo juttu luki ja Helena eilen instassa esitteli, kuinka Kakskerran vierasmökin hälyt soi. Ihan oikeasti kuvittelet, että poliisia kiinnostaa minun kirjoitukset, kun Helena on itse mennyt mitä lie kautta Kakskertaan. Älä nyt viitsi. 

Vierailija
30104/55671 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitus on ihan eri asia kuin syyte, puhumattakaan tuomiosta. Mikko teki rikosilmoituksen samasta asiasta jo aiemmin eikä se sitten mihinkään edennyt. Sekin muuten on jo kunnianloukkaus, että edelleen siitä huolimatta puhutte murrosta ja laittomasta asumisest

Helena Koivua vastaan on yleinen syyttäjä nostanut kolme rikossyytettä.

Vierailija
30105/55671 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne eiliset videot sieltä nyt poistui?

En edelleenkään tajua mitä Hellu ajatteli niillä todistavansa. Hälytys kuului taustalla videossa eli jo  väite siitä että hän ei tiennyt hälystä, ei pitänyt paikkaansa.

Patjojen välistä veitsen etsiskely ei sekään todista mitään koska veitsihän löydettiin jo, tuskin kukaan sitä nyt takaisin pistää... 

Jokin uusi asumus ilmeisesti on, kun taustat vaihtui ja asunnossa kaikuu, eli olisiko Hellun uusi kämppä?

Vierailija
30106/55671 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan. Nanna on poistanut sen Helena-jakson podcastistaan. Miksi edes otti Helenan siihen?

Hangon punkeroiden Kipper-jakso sen sijaan on kuunneltavissa vielä.

Vierailija
30107/55671 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tili näyttää taas olevan yksityinen

Vierailija
30108/55671 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto on myyty. Voi olla ostettu jemmarahoilla tai voi olla vuokrallakin. Toivottavasti löytää nyt rauhan.

Vierailija
30109/55671 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Mikko voittaa oikeusjutun, kyseessä on kotirauhan rikkominen tunkeutumalla oikeudetta kiinteistön alueelle ja rakennukseen. Ei ollut murto. Sakkoja saa Helena tässä tapauksessa.

Entä jos oikeus toteaa Helenan todellakin omistavan puolet ja sen olleen hänen kotinsa? Tuomitaanko Mikko ja likaisen työn tehneet naamioidut koiramiehet törkeästä kotirauhanhäirinnästä? Kenties salakatselusta, jos valvontakameroihin ei ole Helenan lupaa?

Vierailija
30110/55671 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tulee ihan fyysisesti paha olo kun katsoo kuinka Helena suutaan suipistellen ja sanoja venytellen laskettelee paksuja valeita. Siis ihan jokainen juttu, minkä hän suustaan suoltaa on silkkaa valetta."

Pelottavinta tässä on se, että hän on hyvin vakuuttava noilla videoilla. Jos ei tietäisi totuutta, niin helposti voisi uskoa hänen juttunsa.

Vierailija
30111/55671 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Mikko voittaa oikeusjutun, kyseessä on kotirauhan rikkominen tunkeutumalla oikeudetta kiinteistön alueelle ja rakennukseen. Ei ollut murto. Sakkoja saa Helena tässä tapauksessa.

Entä jos oikeus toteaa Helenan todellakin omistavan puolet ja sen olleen hänen kotinsa? Tuomitaanko Mikko ja likaisen työn tehneet naamioidut koira

ei se sellaista totea, höntti

Vierailija
30112/55671 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimivalta juu. Sen sijaan sellaista päätöstä ei ole olemassakaan että muut päätökset tulisivat voimaan ilman vahvistusta.

Kyllä se siellä hovioikeuden päätöksessä lukee, että päätökset tulevat voimaan ilman erillistä vahvistusta. Hovioikeuden päätöksessä on myös huomautus, että avioeron käsittely siirtyy Minnesotaan Helenan pyynnöstä. Mutta jatka toki omalla linjallasi. Sinun mielipiteelläsi ei nyt kuitenkaan ole mitään merkitystä ja sinun mielipiteesi ei asioita mihinkään muuta.

Ei lue. Sulla menee sekaisin nyt ero ja muut päätökset. Eroa ei tarvitse vahvistaa, koska siitä ei voi valittaa. Kaikki muut päätökset vahvistetaan aina. Se ei tokikaan tarkoita mitään uudelleen käsittelyä tai oikeudenkäyntiä tai edes tarkistamista vaan ihan vain sitä, että ne ovat virallisia vasta leimattun

Minnesotan päätökset on tullut Suomessa voimaan ja niin tuli myös lainhuutokin Mikolle, kun Minnesotan korkeimman oikeuden päätös tuli. 

Helena nyt sitten vaan keksi valittaa tuosta, että mukamas Minnesotan oikeus ei ole pätevä tekemään päätöstä Suomessa olevasta kiinteistöstä ja että lainhuutoa ei voi tehdä Mikolle

Eli väität että lainhuuto on tehty ja Helena valitti siitä? Olisko lähdettä? 

Todellisuudessa lainhuutoa ei ole ja Helena ei ole siitä valittanut (kun sitä ei ole). Helena on sen sijaan tuolla em. syyllä pyrkinyt saamaan asian käsittelyyn, mutta sitä ei ole otettu käsittelyyn. 

Vierailija
30113/55671 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan. Nanna on poistanut sen Helena-jakson podcastistaan. Miksi edes otti Helenan siihen?

Nannaa varmasti hävettää. Sillä Hellu-jaksollahan oli niin riipaiseva otsikko: Äidin taistelu. 

Melko kornia, kun nyt kuitenkin jo jokseenkin jokainen suomalainen tietää, että Helena Koivu on valtakunnan ykkösvainoaja ja exän narsistikiusaaja. ÄIDIN TAISTELU tosiaan. Voi kyynelvirta.

Ei ihme että Nanna häpeissään poisti Hellu-jakson.

Vierailija
30114/55671 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus tod.näk. tehty kotirauhan rikkomisesta. No kaikki käsitellään syksyllä. Vaikuttaa myös huoltajuusasioihin eli simat porisemaan!!!!

Vierailija
30115/55671 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos oikeus toteaa Helenan todellakin omistavan puolet ja sen olleen hänen kotinsa? Tuomitaanko Mikko ja likaisen työn tehneet naamioidut koira

Eikö kuitenkin ole kyse Minnesotan päätöksen vahvistamisesta eikä uudesta oikeudenkäynnistä? Mikkohan on osansa Helenalle maksanut eli silloin voisi olettaa että Helenan tulee maksaa oma osansa lainasta Mikolle. En tiedä summia mutta koska tuo oli ylilainoitettu niin varmaan ihan kohtuullisesti maksoi? 

Vierailija
30116/55671 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin hiljaa hiljaa hiivitään nyt kaksikerran yössä, 

On kaikki kansa pötköllään, vain hellu hiipii työssä.

Vähän muutakin kuin pöksyjä, voi pyykkipussiin eksyä

Mut muuten vie hiukkaakin piukkaakin niukemman siskokset kilikalikeikalla...

Ja siskojahan ne on mukitiimin sielunsiskotkin, ei tarvitse olla biologinen sisko.

Elisabeth on Kippereiden karvalakkimalli.

Jos Ellu joskus eroaa Kurkusta niin Kurkku voi käyttää tätä murtokeikkaa Ellua vastaan, jos heille myös tulisi lastenhuollon kanssa erimielisyyksiä.  Kaikkea hyvää heille, mutta Ellun kannattanee lopettaa ihan tykkänään tuo rikollinen toiminta vink vink. 

Vierailija
30117/55671 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuule sama miten asian ilmaisee. Hälyt siellä soi ja Mikko itse kertoi, että Hellu murtautui sinne. Poliisit tuli paikalle ja rikosilmoitus on tehty. Kukaan muu ei ole syyllistynyt rikokseen kuin nuo naiset.

Aha. Jatka vaan, sitoä selittelet, jos Helena päättää sut puheistasi vastuuseen laittaa. 

Ei helkkari mitä naurettavaa saivartelua onko exän kesähuvilalle tunkeutuminen murto vai ei 🤣  

Vierailija
30118/55671 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murto eli murtovarkaus on rikos, jossa toinen varastaa toisen asunnosta toiselle kuuluvaa tavaraa ja vie sen pois. Julkisuudessahan ei ole kerrottu, että Helenan pusseissa ja kasseissa olisi ollut Mikon omistamia tavaroita. On kunnianloukkaus väittää toisen tehneen

Kunnianloukkaus on syvällä hanurissasi.

Vierailija
30119/55671 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos oikeus toteaa Helenan todellakin omistavan puolet ja sen olleen hänen kotinsa?

Ei oikeus mitään enää totea. Kaikki oikeusasteet on koluttu loppuut. The end. Finito. 

Kakskerta on ollut Mikon jo monta vuotta. Piste.

Vierailija
30120/55671 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä oikeusjuttuja on monta vireillä ja kaikki oikeastaan kiteytyy siihen kakskerran omistajuuteen. Kukaan ei tiedä, miten tässä käy.

Ketju on lukittu.