Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55671)
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos Mikko onkin ostanut Hellulle sen kerrostaloasunnon? Olis aika kaamea turnoff.
Mitä kaameaa siinä olisi ?
Laitapas tähän se kohta, jossa todetaan että päätöksiä ei tarvitse vahvistaa. Jos tällainen kohta oikeuden papereissa on, saattaisi se kiinnostaa vähän ylempänäkin.
Siinä. Ernohan se siellä on nii mielissään, kun Helena sai avioero käsittelyn Minnesotaan. Sen jälkeen leuka on toistuvasti loksahtanut Ernolla.
HOVIOIKEUS huomautti myös, että avioeroasia on Helena Koivun tahdosta vireillä yhdysvaltalaisessa tuomioistuimessa. Hovioikeuden mukaan yhdysvaltalaisen tuomioistuimen päätös tunnustetaan Suomessa ilman eri vahvistusta.
Helena Koivun asianajajan Erno Bomberginmukaan yhdysvaltalainen tuomioistuin ei ole vielä antanut lainvoimaista ratkaisua avioeroasiassa.
Bombergin mukaan Turun hovioikeuden ratkaisu oli odotettu.
Tämä oli mielestämme odotettavissa. Ei suuria yllätyksiä tarjoiltu, Bomberg kertoo IS:lle.
Tosiaan. Nanna on poistanut sen Helena-jakson podcastistaan. Miksi edes otti Helenan siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olet nyt sinä, joka syyllistyy rikokseen. Tästä IP ylös.
Laita ip vielä tästäkin ylös. Enemmän nuo on rikollisia kuin minä. Murtautua nyt toisten mökille.
Et vieläkään tajua? Sä et voi sanoa tuon olleen murtautuminen tai rikos ennenkuin se sellaiseksi tuomitaan. Senkin jälkeen herjaaminen asiasta on kunnianloukkaus. Mun IPn saa ottaa ylös, minä en syyllisty avlla mihinkään.
Mikon lakimies puhui tunkeutumisesta ja rikosilmoituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita ip vielä tästäkin ylös. Enemmän nuo on rikollisia kuin minä. Murtautua nyt toisten mökille.
Et vieläkään tajua? Sä et voi sanoa tuon olleen murtautuminen tai rikos ennenkuin se sellaiseksi tuomitaan. Senkin jälkeen herjaaminen asiasta on kunnianloukkaus. Mun IPn saa ottaa ylös, minä en syyllisty avlla mihinkään.
Ihan kuule sama miten asian ilmaisee. Hälyt siellä soi ja Mikko itse kertoi, että Hellu murtautui sinne. Poliisit tuli paikalle ja rikosilmoitus on tehty. Kukaan muu ei ole syyllistynyt rikokseen kuin nuo naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena aiheutti nyt sisarelleen aivan käsittämättömän tilanteen.Helenan ig pätkät olivat aina eri aikajanassa.Murtokeikalla Helena kesä sandaaleissa ja kuljettajaa ei näytetä.Tämä jossa sisar mukana on jo aiemmin tapahtunut luvallinen tavaroiden haku.Josta myös Helena. Ystävä Tiina oli kertonut.Helena ei ymmärrä mitä hän aiheuttaa näillä omilla kehittämilään ns puolustus tarinoilla. Sotkee muut ihmiset mukaan.
Siskohan sillä oli mukana murtokeikallakin. Näkyi päästä alaspäin videolla, missä Helena toteaa, että oli hukkareissu. Siinä missä niitä poliisejakin oli.
Ei ollut hän.Helenalla aivan muut henkilöt mukana.
Höpsis, Elisabetko siellä yrittää kiemurrella ulos häpeällisestä murtokeikasta? Mulla on tallessa kuva samalta murtokeikalta autosta, jossa Elisabet Kipper iloisesti nauraa kameralle. Voin tarvittaessa laittaa sen vaikka Ylilaudalle jos esiintyy epäselvyyttä murtautumiskavereista!
Aivar-isukin vanhat murtovehkeet on näköjään saaneet uutta käyttöä tyttärien käsissä!
No ei kai omena kauas puusta putoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä traumasta kumpuaa naiset jotka vihaavat naisia?
Kun tämä saaga loppuu niin samat naiset etsivät taas uuden uhrin jota nylkeä koska he eivät voi itse hyvin.
Jep, uskomatonta muten Jelenan puolustajat jotka ovat kaikkien naisten ja lasten oikeuksien puolella , hyökkäävät säälimättä Natalien kimppuun. Ei käy järkeen. Ovatko mukilaiset mieltään sairaita?
Hyökkäävät myös kaikkien lapsettomien naisten kimppuun ilkkuen ja pilkaten heitä.
Tämä! Nyt olen kolmen lapsen äiti, mutta jouduin vuosia elämään luulossa että en tulisi saamaan biologisia lapsia. Luojan kiitos luulo oli väärä. Halveksin suuresti näitä ihmisiä jotka kehtaavat pilkata lapsettomuutta. Aina kun täällä luen jotain liittyen aiheeseen en voi kuin miettiä, että toivottavasti karma näyttää tuollaisille ihmishirviöille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee kotirauhan rikkomisen puolelle, ei ole murto. Rangaistuksena sakkoja tai puoli vuotta vankeutta. Ensin täytyy oikeuden todeta, oliko tunkeutuminen oikeudeton, eli Helenalla ei enää ollut tuolloin mitään omistussuhdetta kiinteistöön. Nämä oikeustapaukset menevät päällekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Toimivalta juu. Sen sijaan sellaista päätöstä ei ole olemassakaan että muut päätökset tulisivat voimaan ilman vahvistusta.
Kyllä se siellä hovioikeuden päätöksessä lukee, että päätökset tulevat voimaan ilman erillistä vahvistusta. Hovioikeuden päätöksessä on myös huomautus, että avioeron käsittely siirtyy Minnesotaan Helenan pyynnöstä. Mutta jatka toki omalla linjallasi. Sinun mielipiteelläsi ei nyt kuitenkaan ole mitään merkitystä ja sinun mielipiteesi ei asioita mihinkään muuta.
Ei lue. Sulla menee sekaisin nyt ero ja muut päätökset. Eroa ei tarvitse vahvistaa, koska siitä ei voi valittaa. Kaikki muut päätökset vahvistetaan aina. Se ei tokikaan tarkoita mitään uudelleen käsittelyä tai oikeudenkäyntiä tai edes tarkistamista vaan ihan vain sitä, että ne ovat virallisia vasta leimattuna. Kakskerran kohdalla ei edes ole kyse vahvistuksesta vaan siitä, että rekisterikään ei voi päivittyä ilman lainhuudatusta, joka seisoo, koska osituspaperi ei tähän riitä. Olisko nyt riittävän selvää vai vieläkö tuntuu että pitäisi jauhaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Mikko voittaa oikeusjutun, kyseessä on kotirauhan rikkominen tunkeutumalla oikeudetta kiinteistön alueelle ja rakennukseen. Ei ollut murto. Sakkoja saa Helena tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Laitapas tähän se kohta, jossa todetaan että päätöksiä ei tarvitse vahvistaa. Jos tällainen kohta oikeuden papereissa on, saattaisi se kiinnostaa vähän ylempänäkin.
Siinä. Ernohan se siellä on nii mielissään, kun Helena sai avioero käsittelyn Minnesotaan. Sen jälkeen leuka on toistuvasti loksahtanut Ernolla.
HOVIOIKEUS huomautti myös, että avioeroasia on Helena Koivun tahdosta vireillä yhdysvaltalaisessa tuomioistuimessa. Hovioikeuden mukaan yhdysvaltalaisen tuomioistuimen päätös tunnustetaan Suomessa ilman eri vahvistusta.
Helena Koivun asianajajan Erno Bomberginmukaan yhdysvaltalainen tuomioistuin ei ole vielä antanut lainvoimaista ratkaisua avioeroasiassa.
Bombergin mukaan Turun hovioikeuden ratkaisu oli odotettu.
Tämä oli mielestämme odotettavissa. Ei suuria yllätyksiä tarjoiltu, Bomberg kertoo IS:lle.
Niin missä se mystinen päätös siitä ettei päätöksiä tarvitse vahvistaa, on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa helena! Nyt videokuvasi oman murtautumisensa huvilalle, eikä tunnu kadulla olevan!
Missäs sä sen väitetyn murtautumisen näit? Ja miksi hän olisi kadulla?
Helenalla ei ole avainta huvilaan.Tuli esille ja näkyy huvilalla poisto videoilla.Helena oli huvilan sisällä taustalla hälyytysääni,siis murtauduttu rakennukseen.Hälyutys meni vartiointi liikkeelle ja he tulivat paikalle.Rakennukseen murtauduttu siksi myös poliisi paikalla.Velä se että Helena on poistettu huvilasta.Ette nyt saa mitenkään ns likapyykkien hakua lailliseksi.
Eihän Helenaa poistettu mistään, ihan siinä keskustelivat siitä onko poliiseilla jokin määräys
Eikö tuo kaappien tonkiminen tapahtunut Mikon ystävien luona Turussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta yöllisissä videoissa oli ahdistava tunnelma. Kuin kauhuelokuvasta. Kohtaus missä kuvattiin hymyilevää siskoa oli myös jotenkin karmiva.
En kokenut huvittavana ja jotenkin nukkumaan laittaessakin pyöri mielessä. No menin vielä kerran kurkkaamaan, niin sinnehän oli tullut Helenan yksinpuheluvideoita tyhjästä kerrostaloasunnosta.
Ylilaudalta löytyy videot, jos joku ei kerennyt näkemään.
Pääseekö Ylilautaa lukemaan kirjautumatta sisään?
Pääsee. Videot löytyy Helena Koivun sekoilut jatkuvat vol. 66.
Kiitos.
Kirjoitin googleen "Helena Koivun sekoilut jatkuvat vol. 66" (google muuten tunnisti tuon lauseen, ehdotti sitä mulle kesken kirjoittamisen).
Nyt katson näitä videoita. Oon pari minsaa katsonut, täyttä paskaa suoltaa huh huh huh huh huh
Tulee ihan fyysisesti paha olo kun katsoo kuinka Helena suutaan suipistellen ja sanoja venytellen laskettelee paksuja valeita. Siis ihan jokainen juttu, minkä hän suustaan suoltaa on silkkaa valetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikosilmoitus on ihan eri asia kuin syyte, puhumattakaan tuomiosta. Mikko teki rikosilmoituksen samasta asiasta jo aiemmin eikä se sitten mihinkään edennyt. Sekin muuten on jo kunnianloukkaus, että edelleen siitä huolimatta puhutte murrosta ja laittomasta asumisesta. Ei tää ole niin vaikeeta, eihän?
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos Mikko onkin ostanut Hellulle sen kerrostaloasunnon? Olis aika kaamea turnoff.
Melkoinen lahjavero tulisi Helenalle maksettavaksi. Joutuisi kaivamaan jemmaansa.
Periaatteessa tuollaista piinaajaa ei pitäisi palkita rahalla eikä asunnolla.
Olisi ottanut silloin, kun aiemmin tarjottiin, mutta Helena alkoi kesän jälkeen vain entistä pahemmin riehua ja mustamaalata ja piinata ex-exää törkeästi. Ja pilata lasten kasvurauhaa ja loukata näiden yksityisyyden suojaa täysin piittaamattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimivalta juu. Sen sijaan sellaista päätöstä ei ole olemassakaan että muut päätökset tulisivat voimaan ilman vahvistusta.
Kyllä se siellä hovioikeuden päätöksessä lukee, että päätökset tulevat voimaan ilman erillistä vahvistusta. Hovioikeuden päätöksessä on myös huomautus, että avioeron käsittely siirtyy Minnesotaan Helenan pyynnöstä. Mutta jatka toki omalla linjallasi. Sinun mielipiteelläsi ei nyt kuitenkaan ole mitään merkitystä ja sinun mielipiteesi ei asioita mihinkään muuta.
Ei lue. Sulla menee sekaisin nyt ero ja muut päätökset. Eroa ei tarvitse vahvistaa, koska siitä ei voi valittaa. Kaikki muut päätökset vahvistetaan aina. Se ei tokikaan tarkoita mitään uudelleen käsittelyä tai oikeudenkäyntiä tai edes tarkistamista vaan ihan vain sitä, että ne ovat virallisia vasta leimattuna. Kakskerran kohdalla ei edes ole kyse vahvistukses
Ernoko se siellä nyt yrittää paikkailla juttujaan? Se on kuule myöhäistä nyt. Minnesotan päätökset on tullut Suomessa voimaan ja niin tuli myös lainhuutokin Mikolle, kun Minnesotan korkeimman oikeuden päätös tuli. Helena nyt sitten vaan keksi valittaa tuosta, että mukamas Minnesotan oikeus ei ole pätevä tekemään päätöstä Suomessa olevasta kiinteistöstä ja että lainhuutoa ei voi tehdä Mikolle ilman erillistä vahvistusta. Ihan vaan Helenan ilkeyttä ja mikään ei tule muuttumaan. Helena yritti tuolla keinoll kiristää Mikolta rahaa ja yritti pitkittää kakskerrassa asumistaan. Totta kai valitus on käsiteltävä, mutta mitään se ei muuta ja valitus ei estänyt Helenan poistoa kakskerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan. Nanna on poistanut sen Helena-jakson podcastistaan. Miksi edes otti Helenan siihen?
Hangon punkerot varmaankaan eivt ole poistaneet omaa lepertelyään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuule sama miten asian ilmaisee. Hälyt siellä soi ja Mikko itse kertoi, että Hellu murtautui sinne. Poliisit tuli paikalle ja rikosilmoitus on tehty. Kukaan muu ei ole syyllistynyt rikokseen kuin nuo naiset.
Aha. Jatka vaan, sitoä selittelet, jos Helena päättää sut puheistasi vastuuseen laittaa.
Laita tähän, ole hyvä. Kyse ei ole mielipiteestä lainkaan. Jos olisi, Kakskerta-asia olisi paketissa ollut jo kauan.