Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei tehty niin että allekirjoitus ja sitten rahat heti
Täh? Helluhan sai nimenomaan heti rahat eli Mikko otti lainoissa takkiin 55 000.
Ei vaan miksi ei Helenalta ensin otettu allkirjoitusta ja sen jälkeen saman tien olisi saanut rahat.
Ei se allekirjoituksen puute vaikuta tuohon asiaan (pitkittää kyllä). Helenalla oli aikaa valittaa päätöksestä (mihin suostumuksensa antoi kakskerran osalta), mutta ei valittanut. Myöhäistä enää itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Joko Hellu on rauhoittunut vai vieläkö iso pyörä pyörii? Tuleeko vappuna seuraava välikohtaus?
Matkalla Turkuun. Voi olla, että illan hämärryttyä taas kilin kalin Kakskertaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis vaatiiko joku, että Mikon pitäisi maksaa hellun tulevan miehen asumiskulut? Haluaisin nähdä, millanen lökäpöksy kirjoittaa tuollaista tai millanen mies tuohon suostuu.
Samat lökäpöksyt nimittävät Natalieta, Mikon vihittyä aviovaimoa, lokiksi kun asuu Mikon talossa ja Mikko elättää.
No minä sanon: olen Helena. Myönnän tehneeni karmeita virheitä, olleeni tosi ilkeä kiusaaja ja vainoaja Koivuja kohtaan ja kateuksissani solvannut kaunista, kilttiä, upeata Natalieta. Hävettää ja kaduttaa. Olen ollut myös ahne ja vaatinut sellaista mikä minulle ei lainkaan kuulu, Mikko on ollut ihana ja antelias ja minä olen herjannut häntä pihiksi ja pahaksi. Tiesin etten saa olla Kakskerrassa mutta aiheuttaakseni harmia olin vaan. Murtauduinkin muutaman kerran saadakseni draamaa ja Mikon huonoon valoon mediassa. Pyydän anteeksi lapsiltani joiden hyvinvoinnin olen laiminlyönyt, Mikolta ja vaimoltansa sekä koko Koivun suvulta ja muilta joita olen nimeltä maalittanut. Ja Joonas, olen pahoillani, olet huipputyyppi!
Tuon ylläolevan voisi lähettää iltapäivälehtiin ja julkaista kissankokoisella otsikkotekstillä: HELENA KOIVU PYYTÄÄ ANTEEKSI KAIKILTA!!!
"No minä sanon: olen Helena. Myönnän tehneeni karmeita virheitä, olleeni tosi ilkeä kiusaaja ja vainoaja Koivuja kohtaan ja kateuksissani solvannut kaunista, kilttiä, upeata Natalieta. Hävettää ja kaduttaa. Olen ollut myös ahne ja vaatinut sellaista mikä minulle ei lainkaan kuulu, Mikko on ollut ihana ja antelias ja minä olen herjannut häntä pihiksi ja pahaksi. Tiesin etten saa olla Kakskerrassa mutta aiheuttaakseni harmia olin vaan. Murtauduinkin muutaman kerran saadakseni draamaa ja Mikon huonoon valoon mediassa. Pyydän anteeksi lapsiltani joiden hyvinvoinnin olen laiminlyönyt, Mikolta ja vaimoltansa sekä koko Koivun suvulta ja muilta joita olen nimeltä maalittanut. Ja Joonas, olen pahoillani, olet huipputyyppi!"
Eihän Helena kykene aitoon katumukseen eikä häpeään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vaatiiko joku, että Mikon pitäisi maksaa hellun tulevan miehen asumiskulut? Haluaisin nähdä, millanen lökäpöksy kirjoittaa tuollaista tai millanen mies tuohon suostuu.
Samat lökäpöksyt nimittävät Natalieta, Mikon vihittyä aviovaimoa, lokiksi kun asuu Mikon talossa ja Mikko elättää.
Tämä! Just sitä kuuluisaa mukilogiikkaa ja rationaalista perustelua väittämmille. Mikon vaimo ei saisi elää Mikon rahoilla (emme me edes tiedä millainen rahapolitiikka heillä on eikä se kuulu meille) mutta Mikon tulisi elättää mahdollinen Helenan, ex-vaimonsa, tuleva puoliso ja se asia kyllä kuuluu mukijengille sitten niin perusteellisesti että! Niin kuin Mikon rahat ja omaisuus muutenkin, Helenan varallisuus on Helenan yksityisasia ja siitä on sopimatonta kysyä/puhua, niin tekee vain rajaton mt-potilas. Nuo ovat siis mukilaisen omia sanoja tältä palstalta, en muista oliko tässä ketjussa vai aiemmassa.
Vierailija kirjoitti:
No minä sanon: olen Helena. Myönnän tehneeni karmeita virheitä, olleeni tosi ilkeä kiusaaja ja vainoaja Koivuja kohtaan ja kateuksissani solvannut kaunista, kilttiä, upeata Natalieta. Hävettää ja kaduttaa. Olen ollut myös ahne ja vaatinut sellaista mikä minulle ei lainkaan kuulu, Mikko on ollut ihana ja antelias ja minä olen herjannut häntä pihiksi ja pahaksi. Tiesin etten saa olla Kakskerrassa mutta aiheuttaakseni harmia olin vaan. Murtauduinkin muutaman kerran saadakseni draamaa ja Mikon huonoon valoon mediassa. Pyydän anteeksi lapsiltani joiden hyvinvoinnin olen laiminlyönyt, Mikolta ja vaimoltansa sekä koko Koivun suvulta ja muilta joita olen nimeltä maalittanut. Ja Joonas, olen pahoillani, olet huipputyyppi!
Tuon ylläolevan voisi lähettää iltapäivälehtiin ja julkaista kissankokoisella otsikkotekstillä: HELENA KOIVU PYYTÄÄ ANTEEKSI KAIKILTA!!!
Älkää nyt vaan niin tehkö, kirjoitin sen osoituksena siitä että kuka vaan voi sanoa täällä olevansa kuka tahansa eikä sitä kannata uskoa.
Olen Helena. Myönnän tehneeni karmeita virheitä, olleeni tosi ilkeä kiusaaja ja vainoaja Koivuja kohtaan ja kateuksissani solvannut kaunista, kilttiä, upeata Natalieta. Hävettää ja kaduttaa. Olen ollut myös ahne ja vaatinut sellaista mikä minulle ei lainkaan kuulu, Mikko on ollut ihana ja antelias ja minä olen herjannut häntä pihiksi ja pahaksi. Tiesin etten saa olla Kakskerrassa mutta aiheuttaakseni harmia olin vaan. Murtauduinkin muutaman kerran saadakseni draamaa ja Mikon huonoon valoon mediassa. Pyydän anteeksi lapsiltani joiden hyvinvoinnin olen laiminlyönyt, Mikolta ja vaimoltansa sekä koko Koivun suvulta ja muilta joita olen nimeltä maalittanut. Ja Joonas, olen pahoillani, olet huipputyyppi!
Tuo ylläoleva teksti pitäisi lähettää iltapäivälehtiin ja julkaista kissankokoisella otsikolla: HELENA KOIVU PYYTÄÄ ANTEEKSI KAIKILTA!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset kansainväliseen kouluun Helsinkiin pois ahdasmielisestä Turusta, jossa koivut vain koittaa jyrätä Helenan kaikessa. Ei ole terveellinen paikka lapsille.
Luulisi voivan sopia miljonäärin kanssa eiköhän hänellä ole asuntoja Helsingissäkin. Vai pystyykö hänen kanssaan mitään sopimaan ilman juristia tai poliisia...🙄
Helena ei ainakaan näköjään pysty tekemään mitään ilman poliisia ja juristia. Hätäkeskukseenkin soitti viime juhannuksena 12 kertaa, täysin syyttä.
Totta. Poistuminen Kakskerrastakaan ei onnistunut ilman juristia ja paria poliisia. "Helena, nyt pitäisi lähteä". Eikä muuten onnistunut lopulta lähtö ilman ensihoitoakaan. 🤭
<
Tiedoksi mukilaisille että yhteishuollossa oleville lapsille pitää olla molempien vanhempien lupa niihin Vironkin reissuihin.
No oliko ne Virossa? Silloin kun sossulle sanotaan jotakin ja sossu ei sitä itse todellisuudessa näe, kiireelliseen sijoitukseen ei ryhdytä. Ja jos ryhdytään, se puretaan pikimmiten. Vai olisko sulle ok, jos sun ex keksisi että sä olet lapset viemässä Viroon, että sossu tulisi hakemaan lapset? Ja sen päälle valvotut tapaamisetkin olisi tosi oukkidoukki? Eihöhän tuosta selvityspyyntö lähde ja pari muutakin juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on junassa. Minkähän takia ei aja autolla, on kuitenkin jo pyörtymisen jälkeen ollut ratissa.
Onko kortti mennyt jonkin muun asian takia? Vai eikö isäpappa anna enää autoa lainaa?
Autolla ainakin eilen ajeli. Joten mitä lässytätte???
Eipä olisi ensimmäinen kerta kun Helena olisi laittomuuksia touhuillut. Joten mitä lässytät???
Ei Mikon tarvitse Helenalle taloa ostaa, jos Helena ei saa omia asioitaan järjestymään itse, niin yksinhuoltajuus Mikolle. Vituttaa lapsilla rahan kiristäminen.
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi Helenalta onko Kakskerran viimeisimmästä poliisioperaatiosta videota. Helena vastasi "on". Ihme että ei ole jo tuutannut sitä instaan vai onko niin että Helenan toiminnalle saadaan vihdoin asetettua rajoja. Lasten huostaanotto ja valvotut tapaamiset alkaneet suitsia Helenan uskallusta ja tekemisiä. Uskalsi tosin niiden jälkeen vielä murtautua Kakskertaan mutta videota ei uskaltanut julkaista.
Jos poliisi tietää tuosta videosta, niin sehän on todistusaineistoa poliisille. Eikö poliisi voi jopa kieltää sen käytön muuhun tarkoitukseen?
Siellä sitä ollaan tapaamassa lapsia valvotusti 2 tuntia, ei sentään turvakodissa?
Hupaisia ovat ovat myös pläjäykset missä juoksee Jelina pitkin Kakskertaa huutelemassa talonmiehelle tai muille huoltojoukoille, että mitä te täällä teette? Tämä paikka on minun omistuksessa ja te lähdette täältä pois kiusaa tekemästä.
Kakskerta sai vuoden ajan rapistua ja olla ilman huoltotöitä?
Joko punsero vetänyt päiccärit`?
Vierailija kirjoitti:
Ei Mikon tarvitse Helenalle taloa ostaa, jos Helena ei saa omia asioitaan järjestymään itse, niin yksinhuoltajuus Mikolle. Vituttaa lapsilla rahan kiristäminen.
Ja yksinhuoltajuus ratkaisisi mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan Helenakin lokki sun mielestä samoilla kriteereillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Helena saamassa omakotitalon Turusta? Ihan omaksi vai Mikon nimissä????
Niinkauan kunnes nuorin 18 v? Mikäli mies niin hän maksaa vuokraa??? Helena ei suostu. Vai?????
Missä tällainen juttu? Jos tuollainen "miesehto",.niin sehän tarkoittaa, että Mikko ostaa talon nimiinsä.
Ja silloinkin tuollainen järjestely on ihan sairas. Tmä tulee siis siitä sovittelun ehdosta, Mikko haluaa hallita sitä mitä Helenan tuleva mies maksaa ja kenelle.
Kai te ymmärrätte, että jos Mikko ostaa Helenalle talon, kyseessä on lahja? Teidän mielestä kylkiäisenä pitäisi tie
Ei osu nää lainasukset, avioehdossa ainoastaan 1 miljoona indeksikorotuksineen, ei ollut taloja, ei maita eikä mantuja,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ylläolevan voisi lähettää iltapäivälehtiin ja julkaista kissankokoisella otsikkotekstillä: HELENA KOIVU PYYTÄÄ ANTEEKSI KA
En uskonut että Helena kirjoittaisi
Joko Hellu on rauhoittunut vai vieläkö iso pyörä pyörii? Tuleeko vappuna seuraava välikohtaus?