Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
27681/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenalle tiedoksi, että todellakin hänen lapsiaan ei vapauteta ruotsista.

Helsingin kouluissa ruotsia opiskelevat lähtökohtaisesti ihan kaikki kansalaisuudesta huolimatta.

Ihan erikoistapauksissa JUURI maahan tulleet täysin suomen kielen taidottomat vapautetaan.

Minulla tällä hetkellä 241 oppilasta. Yksi ummikko ukrainalainen on vapautettu.

Ja järjestelmää jossa lapsilla koulupaikat Turussa, ei vuoroviikkoinen kotikoulu onnistu todellakaan.

t. ruotsin opettaja Helsingistä

Mikä tämä juttu nyt on? 

Helena kuvittelee muuttavansa Helsinkiin, jossa pitäisi omat vuoroviikkonsa kotikoulua.

Ja että koska lapset Usan kansal

Ei se ole sopimusjuttu. Lapsilla voi olla vain yksi koulupaikka.

Ja se on joko kokonaan normikoulua tai kotikoulua. Ei voi vuorotella.

Ja mitään vapautusta ei tule heille.

Yksi koulupaikka niin, mutta totta kai voi vuorotella. Meidänkin lapset monta vuotta jo osan kouluvuodesta tehdäneet ulkomailta esim. 

Vierailija
27682/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisuus ei muuten myöskään määrää onko s2-status vai ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27683/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingin kouluissa ruotsia opiskelevat lähtökohtaisesti ihan kaikki kansalaisuudesta huolimatta.

Ihan erikoistapauksissa JUURI maahan tulleet täysin suomen kielen taidottomat vapautetaan.

Ja järjestelmää jossa lapsilla koulupaikat Turussa, ei vuoroviikkoinen kotikoulu onnistu todellakaan.

Mikä tämä juttu nyt on? 

Helena kuvittelee muuttavansa Helsinkiin, jossa pitäisi omat vuoroviikkonsa kot

Osa vuodesta on eri asia kuin joka toinen viikko.

Vierailija
27684/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Hellu itse lähri sen Troyn matkaan, niin miksi hän mekastaa siitä, että Mikko löysi rakkauden? 

Vierailija
27685/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tiedemiehen tiistai alkanut? :D

Tänään lepoa, koko pääsiäinen meni huhkiessa Cernissä!

Vierailija
27686/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Hellu itse lähri sen Troyn matkaan, niin miksi hän mekastaa siitä, että Mikko löysi rakkauden? 

Koska julistaa olevansa UHRI. Troysta ei hiisku sanaakaan enää.

Vierailija
27687/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellulle on omat säännöt. Muille sitten surkeammat. Ja Troy on hyshys.

Vierailija
27688/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tullut siihen tulokseen vuosia tapausta seurattuani, että Helena voi olla ihan hyvä äiti ja tyyppi, mutta kaipaisi apua siihen. Elämäntavan menetys on ollut vaikein ja valtava isku, ja sen hyväksyminen nyt on vaikeinta. 

Itse osaan muutamallakin tapaa asettua samaan asemaan. Olen avioerolapsi, ja paljon varakkaampi isäni pisti meidät kirjaimellisesti pihalle. Eli ei maksanut asuntoa äidille ja meille lapsille. Olimme jo niin isoja että saimme päättää että emme halua isän ja uuden vaimon luo. Lapsena koin ihan käsittämättömänä sen, että isä ei halunnut maksaa meille kotia. Muutin omilleni todella nuorena kun vaihtoehtoa ei ollut. Tässä siis lapsen näkökulma asiaan. Tiedän mistä Helena on kieltäytynyt ja pidän sitä Ihan hulluna. Ja Mikko varmaan maksaisi lapsilleen mitä vain. Lapsen näkökulma äidin asumiseen siis.

Toinen pointti on se, että nyt olen miljonäärin vaimo. Tilanne on sillä tavoin eri, että rahat on

No se voi ihan rauhassa käsitellä asioitaan jossain hoitolaitoksessa. Kunhan jättää Mikon, Natalien ja lapset rauhaan. 

Vierailija
27689/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kansainväliseen kouluun Helsinkiin pois ahdasmielisestä Turusta, jossa koivut vain koittaa jyrätä Helenan kaikessa. Ei ole terveellinen paikka lapsille. 

Luulisi voivan sopia miljonäärin kanssa eiköhän hänellä ole asuntoja Helsingissäkin. Vai pystyykö hänen kanssaan mitään sopimaan ilman juristia tai poliisia...🙄

Vierailija
27690/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusisko antaa Hellun loisia luonaan koska on velkaa niistä tisseistään? Kurkkukin on hipihiljaa, kun onhan ne silarit kivat.

Vierailija
27691/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin kielen opettaja on hyvä ja päivittää tietonsa. Jokainen S-2-statuksella voi hakea ruotsista vapautumista ja läpi ne menee aika sukkana. 

Ei mene. Ja Koivun lapset eivät ole S2-oppilaita, höntti.

En myöskään ymmärrä miksi Helena haluaa vaikeuttaa lastensa uravalintoja.

En tiedä Koivun lapsista, mistäs sinä sen tiedät?

Vierailija
27692/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nuo Helenan suunnitelmat on? Vai onko tuo paskan jauhantaa? 

Vierailija
27693/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset kansainväliseen kouluun Helsinkiin pois ahdasmielisestä Turusta, jossa koivut vain koittaa jyrätä Helenan kaikessa. Ei ole terveellinen paikka lapsille. 

Luulisi voivan sopia miljonäärin kanssa eiköhän hänellä ole asuntoja Helsingissäkin. Vai pystyykö hänen kanssaan mitään sopimaan ilman juristia tai poliisia...🙄

Helena ei ainakaan näköjään pysty tekemään mitään ilman poliisia ja juristia. Hätäkeskukseenkin soitti viime juhannuksena 12 kertaa, täysin syyttä.

Vierailija
27694/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin kielen opettaja on hyvä ja päivittää tietonsa. Jokainen S-2-statuksella voi hakea ruotsista vapautumista ja läpi ne menee aika sukkana. 

Ei mene. Ja Koivun lapset eivät ole S2-oppilaita, höntti.

En myöskään ymmärrä miksi Helena haluaa vaikeuttaa lastensa uravalintoja.

Ehkä lapset eivät tarvitse uraa, kun isä rikas? 

Vierailija
27695/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska julistaa olevansa UHRI. Troysta ei hiisku sanaakaan enää.

Olet niin sairas hae lääkitys.

Vierailija
27696/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena viihtyy Hesassa. Paras ratkaisu olisi lapset joka toinen viikonloppu Hesassa, lomilla pitempään. Kotikoulu on kuolleena syntynyt ajatus. Pienimmän lapsen kanssa menettelisi, mutta ei isompien.

Vierailija
27697/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä helenalta tuollaista suunnitelmaa, en edes asumisesta mitään. 

Vierailija
27698/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska vain hänellä itsellään saisi mennä hyvin?

Vierailija
27699/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena ei ainakaan näköjään pysty tekemään mitään ilman poliisia ja juristia. Hätäkeskukseenkin soitti viime juhannuksena 12 kertaa, täysin syyttä.

Totta. Poistuminen Kakskerrastakaan ei onnistunut ilman juristia ja paria poliisia. "Helena, nyt pitäisi lähteä". Eikä muuten onnistunut lopulta lähtö ilman ensihoitoakaan. 🤭

Vierailija
27700/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Poistuminen Kakskerrastakaan ei onnistunut ilman juristia ja paria poliisia. "Helena, nyt pitäisi lähteä". Eikä muuten onnistunut lopulta lähtö ilman ensihoitoakaan. 🤭

Olihan se aika hupaisaa, kun Hellu soitti poliisit ja ne veivätkin hänet. 🤭🤭🤭🤭🤭🤭

Ketju on lukittu.