Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
27641/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenalle yksinhuoltajuus ja hyvä asunto järkätään Helsingistä. Lastenkin mielipidettä kysytään onneksi.👍

Yritä kiristäjäkipperskä vielä lisää. Et ole yrittänyt vielä tarpeeksi. Voit valehdella enemmän! Mahtuu, mahtuu! Kerropa nyt lisää! Käy multipeukuttamassa ja sitten takaisin! Päivä ei vielä ole ohi! Ehdit paljon vielä! Action!

Tuolla ilveellä se laittaa kun viimeinenkin äly lähtee.

Vierailija
27642/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eix oikeus tehnyt vanhemmuus arvioinnin ja määrännyt lapset Mikolle Turkuun. Ehkä ne tajus jotain äidin tilasta.

Ei sellaista ehditty tekemään, vaan nopea sijoitus mikon ja natikan puheiden perusteella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27643/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedemiehellä äly lähdössä? Mitenkäs sitten menee reissut ja tulevat Nobel-tason tutkimukset?

Vierailija
27644/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenalle yksinhuoltajuus ja hyvä asunto järkätään Helsingistä. Lastenkin mielipidettä kysytään onneksi.👍

Yritä kiristäjäkipperskä vielä lisää. Et ole yrittänyt vielä tarpeeksi. Voit valehdella enemmän! Mahtuu, mahtuu! Kerropa nyt lisää! Käy multipeukuttamassa ja sitten takaisin! Päivä ei vielä ole ohi! Ehdit paljon vielä! Action!

Kylä lapsian etu otetaan huomioon ja varmasti paras on asunto Helsingisä ja lyhyt matka Tallinna, varmasti yksinhuoltajuus ja asunto järjestyy.

Vierailija
27645/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku jaksaa koko ajan heittää tuota itkunauru hymiötä? Ei ole normaalia.. 

Kivaa että saa piristettä tähän samojen viestien mäskyttämiseen.  Naura sinäkin.😂😂😂🤣🤣🤣😅😅

Kyllä olen nauranutkin ripsipiirakka kommeteista ja kermakakua päälle.

Vierailija
27646/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun aivot ei käänny asentoon jotta ymmärtäisin miksi Mikon vielä pitäisi antaa Helenalle rahaa. Lapsilla ei ole mitään hätää , isänsä luona saavat kaiken tarvittavan. Äidin asia on mennä töihin ja hoitaa omat oltavansa. Suomi on tasa-arvoinen maa , jokainen hoitaa omat asiansa.

Juuri niin. En kerta kaikkiaan ymmärrä, kuinka Helena kehtaa vielä yrittää kerjätä lisää rahaa. Vaikka on saanut summan, jolla olisi elänyt mukavasti loppuelämänsä, kun olisi mennyt vaikka osapäivätöihin.

Eipä tarvitse ymmärtääkään. Helena tekee just niinkuin haluaa. Emmekä saa koskaan tietää miten itse olisi toiminut vastaavassa tilanteessa. Ollaan onnekkaita kun ei. 

Mikä tilanne? En päästäisi itseäni niin huonoon jamaan missä Helena on nyt. 

Vierailija
27647/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eix oikeus tehnyt vanhemmuus arvioinnin ja määrännyt lapset Mikolle Turkuun. Ehkä ne tajus jotain äidin tilasta.

Siinä oli kyllä se että Mikolla loppui viisumi ja Helenalla v 2024/6.  Katsottiin myös se että voiko vanhemmat olla usassa niinkauan että lapset täysi-ikäisiä. 

Vierailija
27648/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilut 10 min aikaa ja pääsette mukit nukumaan

Vierailija
27649/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun aivot ei käänny asentoon jotta ymmärtäisin miksi Mikon vielä pitäisi antaa Helenalle rahaa. Lapsilla ei ole mitään hätää , isänsä luona saavat kaiken tarvittavan. Äidin asia on mennä töihin ja hoitaa omat oltavansa. Suomi on tasa-arvoinen maa , jokainen hoitaa omat asiansa.

Juuri niin. En kerta kaikkiaan ymmärrä, kuinka Helena kehtaa vielä yrittää kerjätä lisää rahaa. Vaikka on saanut summan, jolla olisi elänyt mukavasti loppuelämänsä, kun olisi mennyt vaikka osapäivätöihin.

Eipä tarvitse ymmärtääkään. Helena tekee just niinkuin haluaa. Emmekä saa koskaan tietää miten itse olisi toiminut vastaavassa tilanteessa. Ollaan onnekkaita kun ei. 

Mikä tilanne? En päästäisi itseäni niin huonoon jamaan missä

Mutta silti olet koko säälittävän elämäsi ollut pahemmassa🤣

Vierailija
27650/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

reilut 10 min aikaa ja pääsette mukit nukumaan

Menetkö sinä

vielä ränttäämään helluvihaa ylikselle? Kannattaisi ottaa lääkkeet ja käydä maate.

Vierailija
27651/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Natia saatu tiineksi? Pääsiäinen on hedelmällisyyden aikaa.

Tyhjällä katseella soirotettu menemään? :D

Vierailija
27652/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tullut siihen tulokseen vuosia tapausta seurattuani, että Helena voi olla ihan hyvä äiti ja tyyppi, mutta kaipaisi apua siihen. Elämäntavan menetys on ollut vaikein ja valtava isku, ja sen hyväksyminen nyt on vaikeinta. 

Itse osaan muutamallakin tapaa asettua samaan asemaan. Olen avioerolapsi, ja paljon varakkaampi isäni pisti meidät kirjaimellisesti pihalle. Eli ei maksanut asuntoa äidille ja meille lapsille. Olimme jo niin isoja että saimme päättää että emme halua isän ja uuden vaimon luo. Lapsena koin ihan käsittämättömänä sen, että isä ei halunnut maksaa meille kotia. Muutin omilleni todella nuorena kun vaihtoehtoa ei ollut. Tässä siis lapsen näkökulma asiaan. Tiedän mistä Helena on kieltäytynyt ja pidän sitä Ihan hulluna. Ja Mikko varmaan maksaisi lapsilleen mitä vain. Lapsen näkökulma äidin asumiseen siis.

Toinen pointti on se, että nyt olen miljonäärin vaimo. Tilanne on sillä tavoin eri, että rahat on yhdessä ansaittu ja puolet on minun, mutta ymmärrän että siitä luopuminen on tosi vaikeaa.

Totta kai Helenan somekäyttäytyminen, ja etenkin ymmärtämättömyys lapsille itse aiheutetusta kärsimyksestä on hirveää. Mitään siitä en puolla enkä hyväksy. Mutta ajattelen että hänelle annettiin tilanne, eli ne lapset ja oltavat, eikä ehkä ollut edellytyksiä. Nyt soisi hänen saavan, lasten takia, jotain apua tämän kaiken käsittelyyn. Että se lopputulema kuitenkin olisi se, että lapset voisivat elää ilman tätä kaikkea hulluutta. Ja olisi jotenkin saatavilla se äiti, joka kuitenkin rakastaa kovasti.

Vierailija
27653/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TEHDÄÄNPÄ TESTI: KUMMAN PUOLELLA OLET?

Team-H > paina PEUKKU ALAS

Team-M > PEUKKU YLÖS

Laita hullu se peukku persrekääsi.  Hullu olet.

50/2 Mikon hyväksi. Tulos ei tainnut miellyttää?

Mison uusi Nobel-tason kaava, 50/2? :D

Vierailija
27654/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🖕🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
27655/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🖕🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Mutta normaalia on, että herää klo 7 tänne jossain kainuussa sönköttämään Helenasta?

Vierailija
27656/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

26v on täysin normaali ikä opiskella AMK:ssa. Niissä on paljon jopa nelikymppisiä.

Juu iässä ei ole mitään vikaa, mutta Hellu on restonomi, ei restonomi (AMK). Kertoi käyneensä merkonomikoulua.

Vierailija
27657/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Restiä käytetään snookerissa, joidenkin maalaisjunttien kannattaisi ketjussa vähän ottaa restiä ja käydä vähän huomenna haukkaamassa happea. ;)

Vierailija
27658/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tullut siihen tulokseen vuosia tapausta seurattuani, että Helena voi olla ihan hyvä äiti ja tyyppi, mutta kaipaisi apua siihen. Elämäntavan menetys on ollut vaikein ja valtava isku, ja sen hyväksyminen nyt on vaikeinta. 

Itse osaan muutamallakin tapaa asettua samaan asemaan. Olen avioerolapsi, ja paljon varakkaampi isäni pisti meidät kirjaimellisesti pihalle. Eli ei maksanut asuntoa äidille ja meille lapsille. Olimme jo niin isoja että saimme päättää että emme halua isän ja uuden vaimon luo. Lapsena koin ihan käsittämättömänä sen, että isä ei halunnut maksaa meille kotia. Muutin omilleni todella nuorena kun vaihtoehtoa ei ollut. Tässä siis lapsen näkökulma asiaan. Tiedän mistä Helena on kieltäytynyt ja pidän sitä Ihan hulluna. Ja Mikko varmaan maksaisi lapsilleen mitä vain. Lapsen näkökulma äidin asumiseen siis.

Toinen pointti on se, että nyt olen miljonäärin vaimo. Tilanne on sillä tavoin eri, että rahat on

Että tällainen manipulointi yritys. Laitahan lisää kiljua mukiin, ja yritä uudelleen...

Vierailija
27659/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helenan koti on Kakskerrassa.

Vitsiniekka siellä iltavillissä..

Vierailija
27660/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokos miso palannut Sveitsin-reissultaan?

Onkohan syönyt yökerhossa ripsipiirakkaa kun Suomessa  ei niin herkkua saa ???

Minä ainaki käytän tilaisuutta hyväksi ulkomaan reissuilla kun  emäänällllä niin kuivia nämä piirakat. Tuoreet piirakat ei siellä paljon maka ja ovat luomua.  🤑🤑🤑

Sama.  Kotona olevalle lapsenpiialle sanon että ime munaa ja siivoo se keittiö.

Nyt kävi lenti lattialle. Aattele livenä kun tiedemies tulee kotiin. 😆😆😆...

Ketju on lukittu.