Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis elää rauhassa kodissaan? Missä kodissaan?
Jossakin mainittiin, että hänellä olisi joku asunto, mutta en tiedä pitääkö paikkaansa.
Helena itse sanoi somessa että "asuntoasia on hoidossa", mutta sen enempää emme tiedä. Mitään uutta kämppää hän ei ole omanaan esitellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Helenan uusin avautuminen. Miten naurettavaa p*skaa. Kerro nyt ihmeessä mikä uutisessa ei ollut totta. Eikö Kakskerrassa olekaan ollut mitään poliisitehtävää?
Oletko tyhmä? Eikö se nyt ole jo sinullekin tullut selväksi, että Helenan mukaan ei murtautunut, koska hänen mukaansa oikeus olisi edelleen olla kakskerrassa. On sulla pitkät piuhat!
No sehän ei muuta rikosta miksikään, vaikka murtovarkaalla jokin mutu olisikin.
Jos Helena haluaa vain rauhassa elää omassa kotona niin hommaa sen kodin ja lopettaa riehumisen ja rötöstelyn.
Kaikkihan tässä juuri sitä toivoo, että eläisi vain rauhassa omassa kotonaan. Paino sanalla omassa, ei toisen.
Kaikkihan me toivotaan että Helenalla olisi jo koti ja ilme
Höpöhöpö. Ethän sinä toivo, että Helena oman asunnon saisi. Toivot Helenalle yhtä paskaa elämää kuin itsellesi. Omasta kurjuudestasi vihasi ja katkeruutesi juuri kumpuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikko hakee nyt vaan sen yksinhuoltajuuden. Ei kai tässä muuta vaihtoehtoa ole.
Siihen pitää olla perusteet. Lasun kautta ei Mikko valitettavasti sitä saa.
Ajattelisin, että perusteiksi riittää varsin hyvin vuosien epävakaa käytös, lasten isää vastaan masinoitu vihakampanja perättömine syytöksineen mm. väkivallasta sekä useat rikokset. Puhumattakaan lasten yksityisasioiden tuomisesta julkisuuteen. Kodittomuus, kykenemättömyys huolehtia lapsista. Pitääkö listaa vielä jatkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Mikko ei ole antanut niitä kamoja, niin se on silkkaa kiusantekoa, ei mitään muuta.
Toistelet papukaijana Helenan uhriutumisnarratiivia, jolla ei tietenkään ole mitään totuuspohjaa. Harmittaako, kun täällä on niin paljon älykkäitä keskustelijoita, että nuo höpinät eivät mene läpi?
Sinä et ainakaan älykkäisiin kuulu. :D olet täysin harhainen spämmääjä, selvästi vakavasti mielenterveysongelmainen.
Voi voi - ota hei rusina! 😄
Vierailija kirjoitti:
Helena ei ole kykenevä hoitamaan omia asioitaan.Tuki asunto kunnes pystyy itsenäiseen elämään.On ollut vuosi aikaa hankkia asunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutusta sai käsityksen, että Helena pyrki päätaloon
Jutusta ei saanut mitään käsitystä kumpaan rakennukseen hän pyrki.
Eikä hän vain pyrkinyt, vaan myös onnistui pääsemään sisään. Se sanotaan ihan yksiselitteisesti.
ei ollut kumpaan pyrki ja pääsi laittomasti, miten sitten menikään, tarviko minkälaista välinettä päästääkseen sisälle? Itse en saanut edes murrettua vintin komeroa, omaa.
Hellu viihdyttää melkoista ihmisjoukkoja pääsiäisen tylsinä pyhinä 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku tekee lasun Mikon käytöksestä. Hän olisi voinut sanoa toimittajalle, että en kommentoi. Nyt hän kommentoi ja mainitsi lastensa äidin nimen, eli hän ei ole kyennyt suojaamaan lapsiaan vanhempien välisiltä riidoilta. Näinhän sijoituspäätöksessä syytettiin Helenan tekevän. Helenaan on käytetty lasun ja Mikon toimesta tough love menetelmää, eli et saa lapsiasi luoksesi, ennen kuin sinulla on sopiva asunto yms. Nyt pitäisi lapset siirtää ihan muualle ja sanoa, että selvittäkäähän asianne.
Miten Helena on suojellut lapsiaan? Julkaissut videoita ja kuvia heistä jatkuvasti ja lisäksi haukkunut Mikkoa minkä ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua alkais jo kunnolla pelottamaan, jos olisin Mikko tai Natalie.
Kyllä, ihan aidosti. Jos hän nukkuukin puukko patjan alla, niin onko tapana myös kulkea puukko mukana?
Ja Teamhellu vaan tsemppaa että sä oot hyvä äiti kun puolustat lapsiasi väkivaltaa vastaan, jatka taistelua!
Eikö yhtään tule mieleen mitä se voi tarkoittaa, jos toisella ei ole ihan kaikki muumit laaksossa?
Ottavatkohan mukilaiset vastuun, jos Helenan käytös eskaloituu tuosta vielä pahastikin? Onko mukilaisilla sitten hyvä olo, jos jotain peruuttamatonta tapahtuu? Kestättekö katsoa itseänne peiliin siinä vaiheessa? Olette yhtälailla vastuussa.
Niin, ovatko "mukilaiset" ottaneet tämän puolen asiasta ollenkaan huomioon?
Mitä sinä höpötät? Jokainen on itse vastuussa aina omista teoistaan. Miten tyhmiä ihmisiä täällä kirjoittelee ylipäätään täysin vääristellen asioita. Jos jotkut ihmiset kirjoittavat mielipiteitään asioista somessa, se ei tietenkään tee heistä lain mukaan syyllisiä yhtään mihinkään. Täällä vääristellään lakejakin monessa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon Helenalle kaikkea hyvää, mutta lasten tapaamista vain valvotusti kunnes Helena on saanut oman elämänsä kuntoon. Se ei varmasti tule kuntoon menemällä ilman lupaa Kakskertaan tai somettamalla.
Jatkan: Oma tai vuokra-asunto, kuten ihmisillä yleensäkin, ja asioiden hoitaminen sopimalla ja/tai virallisia reittejä. Ei mitään omavaltaisia tunkeutumisia ja draamaa.
Mene töihin!
Jos jotkut ihmiset kirjoittavat mielipiteitään asioista somessa, se ei tietenkään tee heistä lain mukaan syyllisiä yhtään mihinkään.
Solvaus, kunnianloukkaus, uhkailu jne. on kyllä ihan rikoksia. Ja niihin Hellu syyllistyy käytännössä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikko hakee nyt vaan sen yksinhuoltajuuden. Ei kai tässä muuta vaihtoehtoa ole.
Siihen pitää olla perusteet. Lasun kautta ei Mikko valitettavasti sitä saa.
Helena on yrittänyt saada kolme kertaa yksinhuoltajuutta, 2 x Minnesotassa ja kerran Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Mikko ei ole antanut niitä kamoja, niin se on silkkaa kiusantekoa, ei mitään muuta.
Toistelet papukaijana Helenan uhriutumisnarratiivia, jolla ei tietenkään ole mitään totuuspohjaa. Harmittaako, kun täällä on niin paljon älykkäitä keskustelijoita, että nuo höpinät eivät mene läpi?
Sinä et ainakaan älykkäisiin kuulu. :D olet täysin harhainen spämmääjä, selvästi vakavasti mielenterveysongelmainen.
Voi voi - ota hei rusina! 😄
Menisit jo töihin 😁 vai estääkö mt-diagnoosit😆
Vierailija kirjoitti:
Hellun iigeetä ihan seuranneena voin todeta, että tämä ei ole median luoma kuva. Ihan itse hän on tarinansa sinne laittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on nyt järkyttynyt siitå, millaisen kuvan media haluaa hänestä antaa 🤣! Helena, itse olet laittanut someen todellisen, ei järin fiksun kuvan itsestäsi.
Kylläpä olet typerä ja median ohjattavissa oleva 🤣
Helena itse olet tuonnut kaiken julki ig tarinoissasi.Aivan,sinä itse olet antanut kuvan itsestäsi ja elämästäsi.Nyt et voi kääntää sitä median syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutusta sai käsityksen, että Helena pyrki päätaloon
Jutusta ei saanut mitään käsitystä kumpaan rakennukseen hän pyrki.
Eikä hän vain pyrkinyt, vaan myös onnistui pääsemään sisään. Se sanotaan ihan yksiselitteisesti.
ei ollut kumpaan pyrki ja pääsi laittomasti, miten sitten menikään, tarviko minkälaista välinettä päästääkseen sisälle? Itse en saanut edes murrettua vintin komeroa, omaa.
Edellisellä kerralla oli (ja tämän Helena luki suoraan lasun papereista) kaasupullolla hakkaamalla yritetty mennä ovesta läpi.
Tästä kerrasta emme vielä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Hellu viihdyttää melkoista ihmisjoukkoja pääsiäisen tylsinä pyhinä 😂😂
Tässä on vaan se kun on lapset ja hänellä parin tunnin tapaamiset viikossa oliko 2 x.
Vierailija kirjoitti:
Jos jotkut ihmiset kirjoittavat mielipiteitään asioista somessa, se ei tietenkään tee heistä lain mukaan syyllisiä yhtään mihinkään.
Solvaus, kunnianloukkaus, uhkailu jne. on kyllä ihan rikoksia. Ja niihin Hellu syyllistyy käytännössä päivittäin.
Ei, et sinä ole Helena.
Eli sinulle Mikon kertomus > fakta. 🤣🤣🤣😂
Oletpa yksinkertainen! Se on kyllä tullut ilmi jo kauan sitten.
Minulle oikeuden tekemät päätökset edustavat faktaa. Minnesotan oikeuden päätökset ovat hyvin perusteltuja. Esim se, että viisumia ei ole ja siinä tapauksessa lapset muuttavat Suomeen. Helena ei halunnut, mutta se on fakta, että ilman viisumia USAssa ei voi asua. Uskon myös sen, kun Mikko on sanonut, että haluaa Helenan jättävän heidät rauhaan. Uskon tuon todellakin, koska vastaavassa tilanteessa minä myös haluaisin exäni jättävän minut rauhaan. Tarjouksia Mikko on tehnyt ja niistä löytyy mustaavalkoisella. Helena on, ihme kyllä, sanonut, että tarjouksia on Mikolta tullut. Helenaa vaan harmitti se, että Mikko kertoi tarjousten suuruuden. Olen myös nähnyt miten Helena mustamaalaa Mikkoa julkisesti. Minusta se on kamalaa ja Helena toimii väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossakin mainittiin, että hänellä olisi joku asunto, mutta en tiedä pitääkö paikkaansa.
Helena itse sanoi somessa että "asuntoasia on hoidossa", mutta sen enempää emme tiedä. Mitään uutta kämppää hän ei ole omanaan esitellyt.
Jossakin noita mukeja on pakattu postiin.
Ei he varmaan ole vaarallisia, älä nyt ylihysterisoi, lehmä.