En tiedä mikä tuossa Stubbissa on mutta hän ei vain herätä minussa lainkaan samanlaista luottamusta kuin Niinistö herätti
Hankala ihan tarkalleen sanoa, että mistä se johtuu..
Kyse ei ole mistään yksittäisestä sanomisesta tai teosta yms.
Kyse on jotenkin hänen persoonastaan ihan yleisesti..
Hänen mielipiteensä monista asioista ovat ihan ok, mutta silti jokin tökkii..
Niinistössä oli jotain sellaista harkitsevuutta ja vakautta enemmän mielestäni.
Kommentit (247)
Ei ole samanlaista ulkoista arvokkuutta. Liian suuri suu ja hampaat yhdistettynä silmälaseihin aiheuttaa vähän hassun olemuksen.
Niinistö harkitsee erittäin tarkkaan mitä sanoo julkisesti. Stubbissa on taipumusta sanoa asioita ääneen liian spontaanisti välillä. Toivon että jatkossa miettii erittäin tarkkaan mitä sanoo julkisesti.
Tuppikrpä on samanlainen pojanjolppi kuin on Orpourpo, Käteinen, Ryytmani, Häkis ja muut vastaavat. Ei niitä vain voi ottaa ihan tosissaan. Työnantajien lahjattomia juoksupoikia ja hissinpainoja. Ne tyrkätään politiikkaan toteuttamaan ek:n visioita.
Mua ärsyttää se puhekin kun ei puhu presidentillisesti, vaan puhekieltä. "MÄ aion johtaa." Ush. Ja välillä jotain rentoa vitsailua.
Pitäisi olla vakaa ja arvokas.
Minä en alkuun ollut hänestä innoissani, mutta pikkuhiljaa olen alkanut tykkäämään. Tykkään siitä, ettei hän ole niin jäyhä kuin Niinistö, vaan lähestyttävämpi. Minussa hän on herättänyt luottamuksen, että on varmasti hyvä presidentti. Ei nopea temperamentti ja avoin olemus tee kenestäkään huonompaa.
Tulpero EI OLE KOKO KANSAN PRESSA VAAN AINOASTAAN RIKKAIDEN ja täysi paska ukko
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää se puhekin kun ei puhu presidentillisesti, vaan puhekieltä. "MÄ aion johtaa." Ush. Ja välillä jotain rentoa vitsailua.
Mua aikoinaan ärsytti Ahtisaaressa sen mä-puhe eli ei ole eka laatuaan Stubb.
Vierailija kirjoitti:
maailma muuttuu, eskoseni.
En finlandssvensk president är vad Finland har behövt sedan Mannerheim. Nu har ni fått en sådan. Var lyckliga.
Vierailija kirjoitti:
Minä en alkuun ollut hänestä innoissani, mutta pikkuhiljaa olen alkanut tykkäämään. Tykkään siitä, ettei hän ole niin jäyhä kuin Niinistö, vaan lähestyttävämpi. Minussa hän on herättänyt luottamuksen, että on varmasti hyvä presidentti. Ei nopea temperamentti ja avoin olemus tee kenestäkään huonompaa.
Pressana ei saa olla liian nopea temperamentti ainakaan julkisissa yhteyksissä.
"Meillä on täällä privabileet", sanoi Stubb äsken.
Jonkun mielestä voi olla tosi vitsikästä, mutta Stubb vaan ei osaa juuri mitään sanoa kuulostamatta tavattoman ylimieliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pressana ei saa olla liian nopea temperamentti ainakaan julkisissa yhteyksissä.
ei hän ole nopeutta osoittanutkaan vaalien aikana.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole samanlaista ulkoista arvokkuutta. Liian suuri suu ja hampaat yhdistettynä silmälaseihin aiheuttaa vähän hassun olemuksen.
He is the Näsä!
Laura Huhtasaari (ps) arvioi, että Stubb on hyvin erilainen persoona kuin Niinistö.
Hän (Stubb) on hyvin valoisa, karismaattinen ja eläväinen. Stubb puhuu puhekieltä hän puhuu huippareista, mitä heti toimittajatkin alkoivat matkia. Ennen on puhuttu huippukokouksista.
Huhtasaari lisää, että Niinistö oli loistava presidentti, mutta tyyliltään vähän sellainen jäykkä.
Se oli arvokasta. Nyt meille tulee sellainen rento... Instituution tehtävä ei muutu eikä välttämättä Suomen politiikka, mutta persoona ja sitä kautta kulttuuri lähtee muokkautumaan.
Eiköhän luottamus tule ajan kanssa,jos on tullakseen.
Ei kai se vain valinnalla tule
Ei mun aivot ainakaan heti käsitä,että se on pressa. Etenkään,kun en äänestänyt sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko pasko vielä sellissä housuun
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan ei tarvitse olla hirveän jäyhä, mutta pitää kuitenkin osata esiintyä myös vakaasti ja arvokkaasti pääosin.
Kyseessä ei ole pelkkä henkilö, vaan kokonainen instituutio.
Silmät. Niissä näkyy kylmyys ja ylemmyydentuntoisuus kanssaihmistä kohtaan. Suurlähettiläätkin tänään katselivat että mikäs tämä tällainen ipana on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun.
Kun en tykkää, niin en tykkää. On vaan välttämätön paha.
Se johtuu siitä, että olet palstan venäläinen trolli. Stubb on kannattanut Suomen Nato-jäsenyyttä vuosikaudet ja Niinistö.oli epäröivä, joten ymmärrämme kyllä, miksi et tykkää Stubbista.