Aikuinen miesystävä on pikkutarkka tasajakomies - nykyaikaako?
Kyse ei ole nyt vain tarjoamisesta treffeillä, vaikka sitäkään ei toki ole, vaan siitä kun miesystävä on jotenkin omituisen tarkka siitä, että kaiken on mentävä tasan. Autoreissutkin on vastenmielisen hankalia, kun pitää muistella kumman autolla nyt mentiin minnekin ja oliko se matka niin pitkä, että nyt pitää mennä toisen autolla pari lyhyempää peräkkäin että "menee tasan", normiajot pitää mennä vuorotellen. Minulle on se ja sama, mennäänkö millä autolla ja kuinka monta kertaa, mutta jos miehen autolla on menty kerta enemmän tai pitempi matka ja mennään vaikka kahville niin mies vihjailee, että minun pitäisi nyt tarjota hänelle kahvit kun on menty hänen autolla enemmän. Minulle ei kuitenkaan ole tarjoamassa jos minä olenkin hänen logiikallaan "saamapuolella". On aikanaan kertonut, että hän ei naiselle tarjoa vain siksi, että naisystävä tai ilahduttaakseen, mutta jostakin palveluksesta voi kiitokseksi tarjota - no en tarjoa minäkään tietenkään hänelle koska sitä saa mitä tilaa, joten sikäli ihan sama, mutta erikoinen on suhtautuminen rahaan ja ihmisiin.
Onkä tämä jokin nykyajan ilmiö kun ei vielä nuoruudessa viime vuosituhannella tällaista ollut? Kumpikaan ei siis ole työtön tai muuta vastaavaa, joka olisi looginen selitys sentinvenytykselle ja autotkin ihan kunnollisia uusia, tosin eihän tuossa oikeastaan säästäväisyydestä ole kyse vaan jonkinlaisesta saituudesta ja haluttomuudesta antaa kenellekään mitään.
Kommentit (343)
Miten olis jos vaan tarjoutuisit maksaan kaiken niin jää se sentin venytys.
M
Vierailija kirjoitti:
M
Lokki
Vierailija kirjoitti:
M
Dorkan ehdotus.
Seurustelin aikani juuri samanlaisen miehen kanssa. Mies asuu Rovaniemellä. Ihan ihmeellisen tarkka laskija ja paheni vain ajan kanssa. En jaksanut katsella.
No onko ap sinusta sanomaan sille, että et halua enää hänen seuraansa?
Vai mikä sinua estää etsimästä toisenlaista seuraa? Ei kai se tyyppi ole ainut mies niillä hoodeilla?
Kai sinä muitakin miesystäviä löydät. Miks just tollaisen kanssa haaskaat parhaat vuotesi?
Meneekö orkut tasan? Kokkailetteko vuorotellen?
Jos olisit sinkkuäiti niin tuo olisi aivan ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin aikani juuri samanlaisen miehen kanssa. Mies asuu Rovaniemellä. Ihan ihmeellisen tarkka laskija ja paheni vain ajan kanssa. En jaksanut katsella.
No miksi et halunnut maksaa kaikesta puolet?
On kai olemassa normaali miehiäkin?
Ihan normaalia pistää kulut puoliksi.
Älä vaan anna pillua tuolle miehelle. sano että tarttet jonkun palveluksen jotta ootte tasan.
Miksi kyselet? Ei tuo kyselemällä tau pohtimalla muutu. Itse en katselisi tuommoista. Kunnon aikuinen työssäkäyvä mies ihan mielellään välillä tarjoaa seurustelukumppanille eikä siinä lasketa meneekö tasan. Vaihda miestä! On parempia!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ihan oikea tyyli. Miksi naisten pitäisi saada kaikki ilmaiseksi?
Kun miehen autolla on ajettu 5 km niin ei riitä että naisen autolla ajetaan 4,8 km?
Oikeastaan, jos oikein laskemaan ruvetaan, pitäisi ottaa huomioon myös reitin vaativuus, tien kunto ja keliolosuhteet. Rapaisella kelillä ja huonolla tiellä auto kuluu enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te naiset ole vuosikausia vaatineet tasa-arvoa ja kertoneet, miten vastanmielisiä ovat miehet, jotka toteuttavat toksista maskuliinisuutta? Sitten, kun mies käyttäytyy tasa-arvoisesti, niin se ei kelpaakaan.
Miksi ymmärrät tämän tahallasi väärin? On tasa-arvoisuutta ja sitten on älytöntä nipottamista. Kyllähän sinä sen tiedät.
Sinäkö päätät, mikä on tasa-arvoa ja mikä on nipottamista? Tälle miehelle taloudellinen tasa-arvo on tärkeää.
Autoreissutkin on vastenmielisen hankalia, kun pitää muistella kumman autolla nyt mentiin minnekin ja oliko se matka niin pitkä, että nyt pitää mennä toisen autolla pari lyhyempää peräkkäin että "menee tasan", normiajot pitää mennä vuorotellen.
Minulla ei ole ajokorttia, joten olen erittäin kiitollinen, jos joku haluaa kyyditä minua. Tarjoan ilman muuta syötävät matkalla tai maksan osani bensoista. Auto on kuluva laite, joten ei ole ihan yhdentekevää, jos miehen autolla on menty tuhat kilsaa ja naisen autolla puolen kilsan kauppareissu.
Itse elän sillä periaatteella, että seurasta jonka on itse saanut valita, ei ole lupaa esittää mitään valituksia.
On vain oikeus valita parempaa seuraa.
Toista ihmistähän ei ole lupa muuttaa, jälleen kerran, voi vain valita itselleen parempaa seuraa.
Työkavereita ja sukulaisia ei voi valita itse ja sen vuoksi niistä on täysi valitusoikeus. Itse valituista kavereista ja puolisosta sen sijaan ei ole. Tästä syystä en suostu sellaisia valituksia kuuntelemaan kuin max. kerran, siinä kohtaa kerron sitten että "valitse parempaa seuraa." Jos sama ihminen yrittää uudelleen valittaa minulle siitä samasta itse valitusta kaverista/puolisosta, torppaan heti jo valitusyrityksen kertomalla että tästähän me jo puhuttiin.
Eli ihmettelen myös sitä, miksi tällä foorumilla viitsitään niistä ihan itse valituista kavereista/puolisoista jne. jatkuvasti valittaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te naiset ole vuosikausia vaatineet tasa-arvoa ja kertoneet, miten vastanmielisiä ovat miehet, jotka toteuttavat toksista maskuliinisuutta? Sitten, kun mies käyttäytyy tasa-arvoisesti, niin se ei kelpaakaan.
Miksi ymmärrät tämän tahallasi väärin? On tasa-arvoisuutta ja sitten on älytöntä nipottamista. Kyllähän sinä sen tiedät.
Sinäkö päätät, mikä on tasa-arvoa ja mikä on nipottamista? Tälle miehelle taloudellinen tasa-arvo on tärkeää.
Lopeta jo nillittäminen. Aloituksen miehelle tasa-arvo ei todellakaan ollut tärkeää, sillä eihän hän AP:lle tarjoa mitään vaikka AP olisi miehen logiikankin mukaan saamapuolella.
Miksi pitäisi tarjota? Kumpikin huolehtii omista menoistaan ja laskuistaan, niin ei tule tällaisia ongelmia. Tasa-arvo ei kelpaa, kun itse joutuu maksamaan omat kulunsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi et halunnut maksaa kaikesta puolet?
Voisiko joku "kaikki puoliksi on tasa-arvoa"-jankkaajat kertoa, millä perusteella on tasa-arvoista laittaa KAIKKI kulut puoliksi esim. ruokakaupassa, jos mies syö määrällisesti enemmän ja joukossa kaljaa, jota nainen ei juo lainkaan? Tai siellä ravintolassa naisen lasku tekee 50e ja miehen 100e niin on "tasa-arvoista", että molemmat maksavat 75e? On tasa-arvoista, että nainen maksaa 25e miehen laskusta ja mies säästää kyseisen summan, vaikka tätä puolittamista perustellaan TASAjaolla??????
Ei matematiikka nyt noin vaikeaa sentään ole vaikka olisi tyhmempikin ihminen kyseessä.
Voi olla tarkka siksi, että pelkää suhteen luisuvan siihen tilanteeseen, että hänen oletetaankin kustantavsn kaiken.
Nyt kun ei ole vielä pahempaa sattunut, niin unohda se tyyppi nyt heti.
Kohta voit olla kyynärpäätä myöden pàskàssa.