Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen miesystävä on pikkutarkka tasajakomies - nykyaikaako?

Vierailija
02.04.2025 |

Kyse ei ole nyt vain tarjoamisesta treffeillä, vaikka sitäkään ei toki ole, vaan siitä kun miesystävä on jotenkin omituisen tarkka siitä, että kaiken on mentävä tasan. Autoreissutkin on vastenmielisen hankalia, kun pitää muistella kumman autolla nyt mentiin minnekin ja oliko se matka niin pitkä, että nyt pitää mennä toisen autolla pari lyhyempää peräkkäin että "menee tasan", normiajot pitää mennä vuorotellen. Minulle on se ja sama, mennäänkö millä autolla ja kuinka monta kertaa, mutta jos miehen autolla on menty kerta enemmän tai pitempi matka ja mennään vaikka kahville niin mies vihjailee, että minun pitäisi nyt tarjota hänelle kahvit kun on menty hänen autolla enemmän. Minulle ei kuitenkaan ole tarjoamassa jos minä olenkin hänen logiikallaan "saamapuolella". On aikanaan kertonut, että hän ei naiselle tarjoa vain siksi, että naisystävä tai ilahduttaakseen, mutta jostakin palveluksesta voi kiitokseksi tarjota - no en tarjoa minäkään tietenkään hänelle koska sitä saa mitä tilaa, joten sikäli ihan sama, mutta erikoinen on suhtautuminen rahaan ja ihmisiin.

Onkä tämä jokin nykyajan ilmiö kun ei vielä nuoruudessa viime vuosituhannella tällaista ollut? Kumpikaan ei siis ole työtön tai muuta vastaavaa, joka olisi looginen selitys sentinvenytykselle ja autotkin ihan kunnollisia uusia, tosin eihän tuossa oikeastaan säästäväisyydestä ole kyse vaan jonkinlaisesta saituudesta ja haluttomuudesta antaa kenellekään mitään.

Kommentit (343)

Vierailija
1/343 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti, kontrollointia. Pitää sinut tuolla penninvenytyksellä varpaillasi.

Tietää, että alat jatkossa tehdä samoin ja laskea pennejä,

Seuraava.

Vierailija
2/343 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään yleinen nykyajan ilmiö, olet vain sattunut löytämään harvinaisen inhottavan yksilön. 

Pihit ihmiset pihistelevät muussakin kuin rahassa, kuten läheisyydessä, seksissä, hoivassa. Ja pitävät huolen siitä, etteivät anna mitään takaisin, ellei toinen kehtaa pyytää kuten he kehtaavat. Laita luiskaan ja etsi tolkun ihminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/343 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on surkeaa, kun ei saa elää siivellä.

Vierailija
4/343 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole kysymys mistään nykyajasta tai vanhasta ajasta. Tuo on luonteenpiirre ajasta riippumatta.

Mikä sun pointti nyt oli? Saada tietää liittyykö pihiys nykyaikaan? No, kuten todettu, ei liity.

Vierailija
5/343 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoit, hän on vain luonteeltaan pihi. Todella raskasta seurustella sellaisen tyypin kanssa, varsinkin jos itse et ole niin tarkka siitä, että kaikki menee tasan. Sekin on jännä, miten yleensä tuon tyyppiset ihmiset eivät kuitenkaan huomioi niitä juttuja, jotka se toinen ihminen on maksanut enemmän. Mutta jos hän maksaa jostakin vaikka euron enemmän, niin ihan varmasti hän muistaa sen, että sinä olet euron velkaa hänelle.

Ainakin tuollaisessa suhteessa pitää olla selkeät pelisäännöt, eli ole sinäkin tarkkana siitä, että et maksa yhtään ylimääräistä.

Vierailija
6/343 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi, jos vain jättäisit sen?

Vierailija
7/343 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on sun nykyaikaa, ehkä siihen on syynsä, miksi tämä miesystävä on ollut vapailla markkinoilla.

Vierailija
8/343 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia kuten ei ex-miehenikään ollut. Suurinpiirtein samantyyppinen. Jos hän kävi kaupassa, vei roskapussin, teki  jokin kotityön, ilmoitti hän aina, että HÄNELLE OLLAAN NYT VELKAA NÄISTÄ TEKEMISISTÄ, en kauan kuunnellut vaan otin eron. Jos hän keitti aamuisin kahvin jos oli heräänyt ensimmäisenä, mainitsi hän siitä aina, KUKA KEITTI, KUKA KEITTI. Jos hän kävi kaupasaa, muisti hän mainita monta kertaa KUKA KÄVI KUKA KÄVI ja siiten vaati minulta jotain ikäänkuin vastapalvelukseksi. Parisuhteessa se tekee joka osaa tai se hankkii jolla nyt on parempi rahatilanne, ei parisuhteessa jäädä mitään velkaa mistään näin minä parisuhteen miellän.

Vierailija
9/343 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa aika karmealle en jaksaisi nanosekuntiakaan.

Vierailija
10/343 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti tuollaista niuhoa jaksaa. En jaksais tuollaista naista sekuntiakaan.

Vierailija
11/343 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykypäivänä ei ole pakko olla parisuhteessa, joten ei tarvitse tyytyä huonoon kumppaniin vaan voi etsiä parhaimman. Tällekin miehelle kävisi kumppaniksi joku tosi varakas sugar mama.

Vierailija
12/343 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän pyytää sinua jonnekin, silti vaatii puoliksi maksamista, sitten on niuho.

Vierailija
13/343 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten tyyppien kanssa ei kannata olla tekemisissä.

Vierailija
14/343 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hivuttautuu sun lompakolle vähitellen.

Vierailija
15/343 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on talous liian tiukalle vedetty.

Velka-auto ja luotot tapissa.

Vierailija
16/343 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kauanko teidän suhde on kestänyt?

Vierailija
17/343 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole tasajakomies vaan mulle kaikki ja ylimääräiset myös. En katselisi.

Vierailija
18/343 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään yleinen nykyajan ilmiö, olet vain sattunut löytämään harvinaisen inhottavan yksilön. 

Pihit ihmiset pihistelevät muussakin kuin rahassa, kuten läheisyydessä, seksissä, hoivassa. Ja pitävät huolen siitä, etteivät anna mitään takaisin, ellei toinen kehtaa pyytää kuten he kehtaavat. Laita luiskaan ja etsi tolkun ihminen. 

Molemmat, aikuiset ihmiset maksavat reilusti omansa= inhottava yksilö. Näin naisilla.

Vierailija
19/343 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo mikään tasajakomies, jos se ei huolehdi että sä et maksa enempää kuin se. Tyyppi on enemmäkin semmoinen "mun rahat on mun ja sun rahat on meidän" -tyyppi. 

Ei tule muuttumaan. Joskus tällaisen kanssa seurustelin ja alkoi nyppiä, kun hän söi mun luona kyllä mitä tarjosin, mutta hänen luonaan olisi sitten pitänyt maksaa ruuista tai tuoda omat sapuskat. 

Vierailija
20/343 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat, aikuiset ihmiset maksavat reilusti omansa= inhottava yksilö. Näin naisilla.

Ei tuollaista kilometrikorvaus-penninhinkkaajaa kyllä katso kukaan mieskään.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan