Kaura ja soijamaito ei maistu oikealle maidolle ollenkaan!
laimeaa kusta kaikki, miksi tällaista kusetusta myydään edes?
Kommentit (234)
Ei tietenkään maistu oikealle maidolle, koska ne ei ole oikeaa maitoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos, ap, kun kaikki eivät voi juoda sitä lehmänmaitoa, esimerkiksi minä, kun minulla on maitoallergia, ja kahviin on kiva laittaa sitä maitoa, niin siksi käytän kauramaitoa.
Se on kaurajuomaa, ei maitoa
Kielitoimiston sanakirjan mukaan kauramaito on aivan ok nimi. Maito tarkoittaa vaaleaa nestettä. Lehmänmaito on lehmänmaitoa, kauramaito on kauramaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään maistu oikealle maidolle, koska ne ei ole oikeaa maitoa!
Kyllä ne ovat aivan oikeaa kauramaitoa/soijamaitoa jne. Lehmänmaidolle ne tietysti eivät maistu koska lehmänmaitoa ne eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ostaisi navetan tunkkaista makuista lehmänmaitoa kun voi sen sijaan ostaa herkullista ja raikasta kauramaitoa?
Varmaan ainakin ravintoarvojen takia
Vuohenmaito ei myöskään maistu lehmänmaidolle. Silti sitä maidoksi kutsutaan. Lehmänmaito ei ole ainoa asia jolle sana maito varattu, vaan maitoja on monenlaisia. Myös esim vaikkapa mantelimaitoa, kookosmaitoa ja puhdistusmaitoa. Nekään eivät maistu lehmänmaidolle.
Tuore lehmänmaitokaan maistu kaupan lehmänmaidolle. Saako sitäkään kutsua maidoksi? 😂
Turhaan jankkaatte ku ei kysyjä kysy tietääkseen vaan haukkuakseen.
Huomannee siitäkin että vastauksia sivukaupalla mutta kysyminen ei lopu.
Vierailija kirjoitti:
Moni asia ei maistu maidolle. On se kummaa ja ihmeellistä.
En ole kymmeniin vuosiin juonut lehmänmaitoa, se on tympeän makuista ja kitalakeen jää tahmea kalvo. En juo nykyään maitojuomiakaan, mutta käytän ruoanlaittoon ja leipomiseen soijamaitoa, mantelimaitoa tai soijamaitoa, siis maitojuomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni asia ei maistu maidolle. On se kummaa ja ihmeellistä.
En ole kymmeniin vuosiin juonut lehmänmaitoa, se on tympeän makuista ja kitalakeen jää tahmea kalvo. En juo nykyään maitojuomiakaan, mutta käytän ruoanlaittoon ja leipomiseen soijamaitoa, mantelimaitoa tai soijamaitoa, siis maitojuomia.
Siis toisen soijamaidon tilalle piti laittaa kauramaito 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pilattu makuaisti muilla ultraprosessoiduilla valmissapuskoilla niin mitä väliä jos tuo porukka juo vaikka mitä litkua. Itse en suostu noita litkuja käyttämään. Oikeaa luomulehmänmaitoa kuluu meillä yksi litra viikossa kahvimaitona.
Lehmästä tullut maito se vasta ultraprosessoitua onkin. Vai juotko sinä maidon suoraan utareesta?
On tullut sekin tehdyksi. Olin pienenä tädin kanssa lypsyllä ja täti osasi lypsäessään suihkauttaa suoraan utareesta suuhuni. Hyvää oli.
Niiden pitäisi ollakin "juomia" eikä maitoja, vaikka korvikkeina niitä myydäänkin.
Ei maistu fleshlightinkaan nuoleminen samalta kuin lihavulvan.
Vierailija kirjoitti:
Niiden pitäisi ollakin "juomia" eikä maitoja, vaikka korvikkeina niitä myydäänkin.
Ne ovat maitoja, eli vaaleita nesteitä. Lehmästä tulee lehmänmaitoa, soijasta voidaan valmistaa soijamaitoa.
Vain kahvinjuontia harjoittelevan lapsen kahviin laitetaan mitään valkoista.