Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

🙈 Jari-Matti Latvalan naismaku

Vierailija
02.04.2025 |

MikÀ miestÀ riivaa, kun kiinnostuksen kohteina hÀnellÀ on Seiskan kuvien kaltaiset naiset?

Kommentit (289)

Vierailija
81/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari-Matti ja Janni olisivat mukava pari. Reippaita, hoikkia, iloisia,"tavallisia" ,menestyneitÀ omilla ansioillaan. Toivottavasti rakastuisivat ja perustaisivat perheen ja saisivat muksuja.

Voi v..... Jolle on fiksu ja mukava mies. 

Vierailija
82/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun milestÀ toi Jenna on ihan tyylikÀs nainen

Ihan nÀtti hÀn on mutta tyylikÀstÀ ei ole kyllÀ nÀhnytkÀÀn. Mieti sitÀ siltÀ kannalta ettÀ nÀkisitkö hÀnet vaikka presidentin puolisona edustamassa? SiitÀ voi pÀÀtellÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla on muodostunut Jari-Matista sellainen kuva ettÀ hÀn on kovin kiltti ja konflikteja vÀlttelevÀ henkilö, jonka on kenties hieman vaikeaa jakaa itsestÀÀn mitÀÀn ja hÀn ehkÀ kokee hÀpeÀÀ sisÀllÀÀn siitÀ, ettÀ hÀnellÀ on kovin vÀhÀn sanottavaa mistÀÀn muusta asiasta kuin rallista. Todella yleinen suomalaisilla miehillÀ sellainen omaan persoonaan (supliikin puute, se kun olet tavallinen mies, "mies jonka ympÀriltÀ tuolit viedÀÀn") kohdistuva hÀpeÀ. HeitÀ on kasvanut kodeissa, joissa lasten kanssa ei keskustella, eikÀ vÀlttÀmÀttÀ vanhemmat juuri keskustele keskenÀÀnkÀÀn. ElÀmÀ on arkisten asioiden suorittamista, ja valopilkkuna sitten harrastus jossa pyritÀÀn saamaan menestystÀ, jotta oltaisi "jotain". Joku toki rakentaa uraakin. Jari-Matille sopii varmasti nainen, joka on silmÀt ihmetyksestÀ pyöreÀnÀ kun hÀn kertoo kokemuksista matkoiltaan tai tapaamistaan julkkiksista.

Tuollaisen kiltin, mutta sulkeutuneen miehen kÀÀntöpuoli on epÀluotettavuus ja kunnioituksen puute. YhteyttÀ ei synny niin toinen ihminen jÀÀ vÀlineeksi.

Vierailija
84/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Juntti bensalenkkari on juntti bensalenkkari. Ei mitenkÀÀn yllĂ€ttĂ€vÀÀ ettĂ€ bimbot kiinnostaa, noitahan autoja rassaavat amispojat aina on kyydittĂ€neet. 

Vierailija
85/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari-Matti hakee itsetunnon pönkitystÀ, mutta yksikÀÀn suhde ei kauan kestÀ, onko sitten vika naisissa ettÀ huomaavat hÀnessÀ jotain hÀmÀrÀÀ tai onko Jari-Matti jotenkin pukkimainen, en tiiÀ ?

Vaikuttaa ajattelevan muna edellÀ. SillÀ tekniikalla harvemmin saa pysyviÀ suhteita.

Vierailija
86/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun mĂ€ olin TinderissĂ€, niin Jari-Matin profiili tuli vastaan. :D Ihan oli vahvistettu kuva. En vain taida mĂ€ 40+ ikĂ€inen, vĂ€hĂ€n ylipainoinen Ă€iti-ihminen olla Jari-Matin makuun. :D :D Isot tissit mulla on, mutta ne ei ole kumiset. 

huh oletko sinkku

Olen, mutta mitÀ se tÀhÀn liittyy? Mua ei kiinnosta parisuhde ja seksisuhde mulla on jo.

ketÀ sua panee

Vierailija
87/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on muodostunut Jari-Matista sellainen kuva ettÀ hÀn on kovin kiltti ja konflikteja vÀlttelevÀ henkilö, jonka on kenties hieman vaikeaa jakaa itsestÀÀn mitÀÀn ja hÀn ehkÀ kokee hÀpeÀÀ sisÀllÀÀn siitÀ, ettÀ hÀnellÀ on kovin vÀhÀn sanottavaa mistÀÀn muusta asiasta kuin rallista. Todella yleinen suomalaisilla miehillÀ sellainen omaan persoonaan (supliikin puute, se kun olet tavallinen mies, "mies jonka ympÀriltÀ tuolit viedÀÀn") kohdistuva hÀpeÀ. HeitÀ on kasvanut kodeissa, joissa lasten kanssa ei keskustella, eikÀ vÀlttÀmÀttÀ vanhemmat juuri keskustele keskenÀÀnkÀÀn. ElÀmÀ on arkisten asioiden suorittamista, ja valopilkkuna sitten harrastus jossa pyritÀÀn saamaan menestystÀ, jotta oltaisi "jotain". Joku toki rakentaa uraakin. Jari-Matille sopii varmasti nainen, joka on silmÀt ihmetyksestÀ pyöreÀnÀ kun hÀn kertoo kokemuksista matkoiltaan tai tapaamistaan julkkiksista.

Tuollaisen kiltin, mutta sulkeutuneen miehen kÀÀn

joo tosi sulkeutunut

haluisin nÀhdÀ sut toyotan tallipÀÀllikkönÀ antamassa tv-haastatteluja suorissa lÀhetyksissÀ ympÀri maailmaa

Vierailija
88/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun mĂ€ olin TinderissĂ€, niin Jari-Matin profiili tuli vastaan. :D Ihan oli vahvistettu kuva. En vain taida mĂ€ 40+ ikĂ€inen, vĂ€hĂ€n ylipainoinen Ă€iti-ihminen olla Jari-Matin makuun. :D :D Isot tissit mulla on, mutta ne ei ole kumiset. 

huh oletko sinkku

Olen, mutta mitÀ se tÀhÀn liittyy? Mua ei kiinnosta parisuhde ja seksisuhde mulla on jo.

ketÀ sua panee

KUKA, se sana on kuka. Ei ketĂ€. 

Ei kuulu sulle kenen kanssa mĂ€ seksiĂ€ harrastan. 

Vierailija
89/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun milestÀ toi Jenna on ihan tyylikÀs nainen

Ihan nÀtti hÀn on mutta tyylikÀstÀ ei ole kyllÀ nÀhnytkÀÀn. Mieti sitÀ siltÀ kannalta ettÀ nÀkisitkö hÀnet vaikka presidentin puolisona edustamassa? SiitÀ voi pÀÀtellÀ.

YlipÀÀtÀÀn montako tuommoista maisatorppa-susannapenttilĂ€-igjenna-tyyppistĂ€ naista nĂ€kyy Linnan juhlissa? Luulisi ettĂ€ jos "kaikki miehet" haluaa sellaisen naisen, niin valtaapitĂ€vien vaimot olisi jĂ€rjestÀÀn moisia. Mutta ei, ei ne ole. Jopa menestyvien urheilijoiden vaimot on useimmiten vĂ€hĂ€n hillitympiĂ€, tyyliin Minttu RĂ€ikkönen. 

Vierailija
90/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vaikea sitÀ on varmaan muita kuin kahvittelusuhteita kehenkÀÀn luoda jos on suurimman osan ajasta jossain maaimalla. Silloin nÀihin kahvitteluihin kÀy sopiva halukas neitokainen.

Vierailija
91/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt, ettÀ miksi jÀnnÀmiehet menee naismarkkinoilla kuin kuumille kiville.

Vierailija
92/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No, tuo Jenna on just sitĂ€ tyyppiĂ€ naisia, johon ollaan yhteydessĂ€ vain kun tekee mieli tavata "kahvittelun" merkeissĂ€. Ei tainnut edes Jari-Matille kelvata muuhun. 

Vierailija
93/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"haluisin nÀhdÀ sut toyotan tallipÀÀllikkönÀ antamassa tv-haastatteluja suorissa lÀhetyksissÀ ympÀri maailmaa"

EihÀn se poissulje sulkeutunutta persoonaa ettÀ osaa puhua työstÀÀn.

Sulkeutuneisuus esiintyy sillÀ lailla, ettei osaa jakaa mitÀÀn omasta sielunelÀmÀstÀÀn.

-"mitÀ ajattelet maailmanpoliittisesta tilanteesta?"

-"no onhan se aika hurjaa"

-"huolestuttaako sua"

-"no en mĂ€ tiedĂ€"

-"itse mietin ettÀ minkÀlainen maailma on tuleville lapsilleni"

--"nii"

...

Sitten kÀydÀÀnkin vilkas keskustelu siitÀ miten paljon PuljujÀrvi söi nakkeja finnairin platina-loungessa.

Jenna ja etenkin Jasmina vaikuttaa naisilta jotka ovat mukavuusalueellaan jÀlkimmÀisessÀ keskustelussa :)

Vierailija
94/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VÀhissÀ on akateemiset autourheilu- ja jÀÀkiekkotÀhdet. Miksi ne sitten parisuhteissaan menisivÀt Àly edellÀ?

EhkĂ€ menevĂ€t, suosimalla omantasoisia. 

Vierailija
95/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matala Àlykkyys? Emt

No ei se Jarikaan taida mikÀÀn Ă€lykkö olla. Weeeeeteee tykkÀÀ weeeeeteestĂ€. 

Vierailija
96/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tulipa mieleen Jarno Saarinen vainaa ja vaimonsa Soile. Tosin Jarno ajoi moottoripyörÀÀ, mutta siinÀ oli vakka kantensa löytÀnyt.

Vierailija
97/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jari-Mari Latvala on kilttimies, joka on hyödyntĂ€nyt potentiaalinsa maksimaalisesti. 

Vierailija
98/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa mieleen Jarno Saarinen vainaa ja vaimonsa Soile. Tosin Jarno ajoi moottoripyörÀÀ, mutta siinÀ oli vakka kantensa löytÀnyt.

Mutta niin aika kuin tavatkin olivat toiset.

Vierailija
99/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Upea nainen! Ei harmaa mummomainen vÀssykkÀ!

Vierailija
100/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvÀÀ pÀivÀÀ, millaisia bimboja.

J-M on ihan hyvÀn nÀköinen ja fiksun oloinen, joten saisi kai toisenlaisia ja "normaaleja" naisia.

Veikkaan, ettÀ toisenlainen ja normaali on tÀmÀnkin miehen mielestÀ ihan liian tylsÀ ja tavallinen.