đ Jari-Matti Latvalan naismaku
MikÀ miestÀ riivaa, kun kiinnostuksen kohteina hÀnellÀ on Seiskan kuvien kaltaiset naiset?
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
Mun milestÀ toi Jenna on ihan tyylikÀs nainen
Ihan nÀtti hÀn on mutta tyylikÀstÀ ei ole kyllÀ nÀhnytkÀÀn. Mieti sitÀ siltÀ kannalta ettÀ nÀkisitkö hÀnet vaikka presidentin puolisona edustamassa? SiitÀ voi pÀÀtellÀ.
Mulla on muodostunut Jari-Matista sellainen kuva ettÀ hÀn on kovin kiltti ja konflikteja vÀlttelevÀ henkilö, jonka on kenties hieman vaikeaa jakaa itsestÀÀn mitÀÀn ja hÀn ehkÀ kokee hÀpeÀÀ sisÀllÀÀn siitÀ, ettÀ hÀnellÀ on kovin vÀhÀn sanottavaa mistÀÀn muusta asiasta kuin rallista. Todella yleinen suomalaisilla miehillÀ sellainen omaan persoonaan (supliikin puute, se kun olet tavallinen mies, "mies jonka ympÀriltÀ tuolit viedÀÀn") kohdistuva hÀpeÀ. HeitÀ on kasvanut kodeissa, joissa lasten kanssa ei keskustella, eikÀ vÀlttÀmÀttÀ vanhemmat juuri keskustele keskenÀÀnkÀÀn. ElÀmÀ on arkisten asioiden suorittamista, ja valopilkkuna sitten harrastus jossa pyritÀÀn saamaan menestystÀ, jotta oltaisi "jotain". Joku toki rakentaa uraakin. Jari-Matille sopii varmasti nainen, joka on silmÀt ihmetyksestÀ pyöreÀnÀ kun hÀn kertoo kokemuksista matkoiltaan tai tapaamistaan julkkiksista.
Tuollaisen kiltin, mutta sulkeutuneen miehen kÀÀntöpuoli on epÀluotettavuus ja kunnioituksen puute. YhteyttÀ ei synny niin toinen ihminen jÀÀ vÀlineeksi.
Juntti bensalenkkari on juntti bensalenkkari. Ei mitenkÀÀn yllÀttÀvÀÀ ettÀ bimbot kiinnostaa, noitahan autoja rassaavat amispojat aina on kyydittÀneet.
Vierailija kirjoitti:
Jari-Matti hakee itsetunnon pönkitystÀ, mutta yksikÀÀn suhde ei kauan kestÀ, onko sitten vika naisissa ettÀ huomaavat hÀnessÀ jotain hÀmÀrÀÀ tai onko Jari-Matti jotenkin pukkimainen, en tiiÀ ?
Vaikuttaa ajattelevan muna edellÀ. SillÀ tekniikalla harvemmin saa pysyviÀ suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun mÀ olin TinderissÀ, niin Jari-Matin profiili tuli vastaan. :D Ihan oli vahvistettu kuva. En vain taida mÀ 40+ ikÀinen, vÀhÀn ylipainoinen Àiti-ihminen olla Jari-Matin makuun. :D :D Isot tissit mulla on, mutta ne ei ole kumiset.
huh oletko sinkku
Olen, mutta mitÀ se tÀhÀn liittyy? Mua ei kiinnosta parisuhde ja seksisuhde mulla on jo.
ketÀ sua panee
Vierailija kirjoitti:
Mulla on muodostunut Jari-Matista sellainen kuva ettÀ hÀn on kovin kiltti ja konflikteja vÀlttelevÀ henkilö, jonka on kenties hieman vaikeaa jakaa itsestÀÀn mitÀÀn ja hÀn ehkÀ kokee hÀpeÀÀ sisÀllÀÀn siitÀ, ettÀ hÀnellÀ on kovin vÀhÀn sanottavaa mistÀÀn muusta asiasta kuin rallista. Todella yleinen suomalaisilla miehillÀ sellainen omaan persoonaan (supliikin puute, se kun olet tavallinen mies, "mies jonka ympÀriltÀ tuolit viedÀÀn") kohdistuva hÀpeÀ. HeitÀ on kasvanut kodeissa, joissa lasten kanssa ei keskustella, eikÀ vÀlttÀmÀttÀ vanhemmat juuri keskustele keskenÀÀnkÀÀn. ElÀmÀ on arkisten asioiden suorittamista, ja valopilkkuna sitten harrastus jossa pyritÀÀn saamaan menestystÀ, jotta oltaisi "jotain". Joku toki rakentaa uraakin. Jari-Matille sopii varmasti nainen, joka on silmÀt ihmetyksestÀ pyöreÀnÀ kun hÀn kertoo kokemuksista matkoiltaan tai tapaamistaan julkkiksista.
Tuollaisen kiltin, mutta sulkeutuneen miehen kÀÀn
joo tosi sulkeutunut
haluisin nÀhdÀ sut toyotan tallipÀÀllikkönÀ antamassa tv-haastatteluja suorissa lÀhetyksissÀ ympÀri maailmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun mÀ olin TinderissÀ, niin Jari-Matin profiili tuli vastaan. :D Ihan oli vahvistettu kuva. En vain taida mÀ 40+ ikÀinen, vÀhÀn ylipainoinen Àiti-ihminen olla Jari-Matin makuun. :D :D Isot tissit mulla on, mutta ne ei ole kumiset.
huh oletko sinkku
Olen, mutta mitÀ se tÀhÀn liittyy? Mua ei kiinnosta parisuhde ja seksisuhde mulla on jo.
ketÀ sua panee
KUKA, se sana on kuka. Ei ketÀ.
Ei kuulu sulle kenen kanssa mÀ seksiÀ harrastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun milestÀ toi Jenna on ihan tyylikÀs nainen
Ihan nÀtti hÀn on mutta tyylikÀstÀ ei ole kyllÀ nÀhnytkÀÀn. Mieti sitÀ siltÀ kannalta ettÀ nÀkisitkö hÀnet vaikka presidentin puolisona edustamassa? SiitÀ voi pÀÀtellÀ.
YlipÀÀtÀÀn montako tuommoista maisatorppa-susannapenttilÀ-igjenna-tyyppistÀ naista nÀkyy Linnan juhlissa? Luulisi ettÀ jos "kaikki miehet" haluaa sellaisen naisen, niin valtaapitÀvien vaimot olisi jÀrjestÀÀn moisia. Mutta ei, ei ne ole. Jopa menestyvien urheilijoiden vaimot on useimmiten vÀhÀn hillitympiÀ, tyyliin Minttu RÀikkönen.
Vaikea sitÀ on varmaan muita kuin kahvittelusuhteita kehenkÀÀn luoda jos on suurimman osan ajasta jossain maaimalla. Silloin nÀihin kahvitteluihin kÀy sopiva halukas neitokainen.
Samaa olen ihmetellyt, ettÀ miksi jÀnnÀmiehet menee naismarkkinoilla kuin kuumille kiville.
No, tuo Jenna on just sitÀ tyyppiÀ naisia, johon ollaan yhteydessÀ vain kun tekee mieli tavata "kahvittelun" merkeissÀ. Ei tainnut edes Jari-Matille kelvata muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"haluisin nÀhdÀ sut toyotan tallipÀÀllikkönÀ antamassa tv-haastatteluja suorissa lÀhetyksissÀ ympÀri maailmaa"
EihÀn se poissulje sulkeutunutta persoonaa ettÀ osaa puhua työstÀÀn.
Sulkeutuneisuus esiintyy sillÀ lailla, ettei osaa jakaa mitÀÀn omasta sielunelÀmÀstÀÀn.
-"mitÀ ajattelet maailmanpoliittisesta tilanteesta?"
-"no onhan se aika hurjaa"
-"huolestuttaako sua"
-"no en mÀ tiedÀ"
-"itse mietin ettÀ minkÀlainen maailma on tuleville lapsilleni"
--"nii"
...
Sitten kÀydÀÀnkin vilkas keskustelu siitÀ miten paljon PuljujÀrvi söi nakkeja finnairin platina-loungessa.
Jenna ja etenkin Jasmina vaikuttaa naisilta jotka ovat mukavuusalueellaan jÀlkimmÀisessÀ keskustelussa :)
Vierailija kirjoitti:
VÀhissÀ on akateemiset autourheilu- ja jÀÀkiekkotÀhdet. Miksi ne sitten parisuhteissaan menisivÀt Àly edellÀ?
EhkÀ menevÀt, suosimalla omantasoisia.
Vierailija kirjoitti:
Matala Àlykkyys? Emt
No ei se Jarikaan taida mikÀÀn Àlykkö olla. Weeeeeteee tykkÀÀ weeeeeteestÀ.
Tulipa mieleen Jarno Saarinen vainaa ja vaimonsa Soile. Tosin Jarno ajoi moottoripyörÀÀ, mutta siinÀ oli vakka kantensa löytÀnyt.
Jari-Mari Latvala on kilttimies, joka on hyödyntÀnyt potentiaalinsa maksimaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tulipa mieleen Jarno Saarinen vainaa ja vaimonsa Soile. Tosin Jarno ajoi moottoripyörÀÀ, mutta siinÀ oli vakka kantensa löytÀnyt.
Mutta niin aika kuin tavatkin olivat toiset.
Upea nainen! Ei harmaa mummomainen vÀssykkÀ!
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvÀÀ pÀivÀÀ, millaisia bimboja.
J-M on ihan hyvÀn nÀköinen ja fiksun oloinen, joten saisi kai toisenlaisia ja "normaaleja" naisia.
Veikkaan, ettÀ toisenlainen ja normaali on tÀmÀnkin miehen mielestÀ ihan liian tylsÀ ja tavallinen.