Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

🙈 Jari-Matti Latvalan naismaku

Vierailija
02.04.2025 |

MikÀ miestÀ riivaa, kun kiinnostuksen kohteina hÀnellÀ on Seiskan kuvien kaltaiset naiset?

Kommentit (289)

Vierailija
61/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko tuo joku putoushahmo?

Vierailija
62/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun mĂ€ olin TinderissĂ€, niin Jari-Matin profiili tuli vastaan. :D Ihan oli vahvistettu kuva. En vain taida mĂ€ 40+ ikĂ€inen, vĂ€hĂ€n ylipainoinen Ă€iti-ihminen olla Jari-Matin makuun. :D :D Isot tissit mulla on, mutta ne ei ole kumiset. 

huh oletko sinkku

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mimmit tÀÀllĂ€ taas kommentoimassa kateellisina. Upeita naisia Jar-Matilla. NĂ€yttĂ€viĂ€ ja tyylikkĂ€itĂ€! Kova paikka mimmeille, kun itse ette ole esim. tuon Jennan tai Maisa Torpan kaltaisia upeuksia. Puhumattakaan Susanna PenttilĂ€stĂ€, josta tuli miljonÀÀri Onlyfansin avulla! 

Ei todellakaan kÀy kateeksi mainitsemasi naiset. Pikemminkin tunnen myötÀhÀpeÀÀ siitÀ, miten ovat nolanneet itsensÀ. Ja upeus on heistÀ yhtÀ kaukana kuin heinÀseivÀs ameebasta.

Vierailija
64/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari-Matti ja Janni olisivat mukava pari. Reippaita, hoikkia, iloisia,"tavallisia" ,menestyneitÀ omilla ansioillaan. Toivottavasti rakastuisivat ja perustaisivat perheen ja saisivat muksuja.

Janni vaikuttaa fiksulta. Miksi toivot hĂ€nelle Jari-Matin kaltaista tolloa mieheksi? 

Vierailija
65/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VĂ€hĂ€n semmoinen vĂ€ssykkĂ€. Ei herĂ€tĂ€ kiinnostusta tĂ€yspĂ€isissĂ€, tyylikkĂ€issĂ€ naisissa ja ottaa sitten sitĂ€ mitĂ€ saa. On niin paljon poissa kotoakin ettĂ€ miettikÀÀ nyt, etĂ€suhde jonkun Jari-Matin kanssa... :'D 

Monia miehiÀ nimenomaan kiinnostaa överinaiselliset naiset. Yhteiskunnallisten asioiden vatvominen viinilasillisen ÀÀrellÀ ei kiinnosta vaativaa työtÀ tekeviÀ miehiÀ.

Vain WT-miejen mielestĂ€ överinaisellinen nainen on tatuoitu, silikonitissinen, hiuslisĂ€ke, irtoripset, kilo meikkiĂ€ , tissit tarjolla, tiukkoihin vaatteisiin pukeutuva -nainen. 

Palstan wt-incel ei itse kykene minkÀlaiseen keskusteluun, saatikka ÀlykkÀÀseen keskusteluun.

Erehdyt. Moni koulutettu ja me

Överinaisellisen :D

Oma mies on aika lailla pÀÀtyyn saakka opiskellut (fl.tri, ns kovan tieteen alalta), eikĂ€ ikinĂ€ kuuna pĂ€ivĂ€nĂ€ ilkeĂ€isi nĂ€yttĂ€ytyĂ€ tuollaisen tuhritun rullahuulen kanssa. Tai Maisan. Korkean koulutuksen mukana yleensĂ€ seuraa sosiaalinen viitekehys sekĂ€ jollain lailla luottamusasemaa vaativa työtehtĂ€vĂ€, ja kumppanina tuollainen valkoroskaisuutta ulkomuodollaan henkivĂ€ ihminen olisi rasite. Puhumattakaan siitĂ€, ettĂ€ korkea koulutus vaatii jonkinlaisia Ă€lyllisiĂ€ kykyjĂ€ ja empiirinen kokemus osoittaa, ettĂ€ vaikkapa Jennan ulkoinen olemus ei viesti korkeasta Ă€lystĂ€. ÄlykĂ€s ihminen ei koe rentouttavana Ă€lyllisesti vaatimatonta seuraa, vaan stressaavana.

Vierailija
66/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun milestÀ toi Jenna on ihan tyylikÀs nainen

Vierailija
67/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VĂ€hĂ€n semmoinen vĂ€ssykkĂ€. Ei herĂ€tĂ€ kiinnostusta tĂ€yspĂ€isissĂ€, tyylikkĂ€issĂ€ naisissa ja ottaa sitten sitĂ€ mitĂ€ saa. On niin paljon poissa kotoakin ettĂ€ miettikÀÀ nyt, etĂ€suhde jonkun Jari-Matin kanssa... :'D 

Monia miehiÀ nimenomaan kiinnostaa överinaiselliset naiset. Yhteiskunnallisten asioiden vatvominen viinilasillisen ÀÀrellÀ ei kiinnosta vaativaa työtÀ tekeviÀ miehiÀ.

Vain WT-miejen mielestĂ€ överinaisellinen nainen on tatuoitu, silikonitissinen, hiuslisĂ€ke, irtoripset, kilo meikkiĂ€ , tissit tarjolla, tiukkoihin vaatteisiin pukeutuva -nainen. 

Palstan wt-incel ei itse kykene minkÀlaiseen keskusteluun, saatik

MinÀ tiedÀn asian, koska olen koulutettu mies. Miesten naismaku on hyvin yksinkertainen, vaikka miten poljet jalkaasi ja yritÀt haukkua minua. Tietynlaisten parisuhteeseen kelpaamattomien naisten tapa toimia on, ettÀ kuvittelevat kieltÀvÀnsÀ seksin miehiltÀ, joiden mielipiteet eivÀt miellytÀ. TiedÀt varmaan, ettÀ todellisuus ei toimi noin.

Et sinĂ€ voi toisten miesten naismausta sanoa mitÀÀn. Todellisuus kuitenkin on, ettĂ€ koulutettujen Ă€lykkĂ€iden miesten vaimot harvoin on mitÀÀn silikonitissi-lööppijulkkiksia ja instatĂ€htiĂ€. He on koulutettuja Ă€lykkĂ€itĂ€ ja tyylikkĂ€itĂ€ naisia.  TiedĂ€n, kun sellaisissa piireissĂ€ liikun. Mutta on kai sitĂ€ poikkeuksia, niinhĂ€n sitĂ€ sanltaan ettĂ€ poikkeukset kai vahvistaa sÀÀnnön. 

Vierailija
68/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mimmit tÀÀllĂ€ taas kommentoimassa kateellisina. Upeita naisia Jar-Matilla. NĂ€yttĂ€viĂ€ ja tyylikkĂ€itĂ€! Kova paikka mimmeille, kun itse ette ole esim. tuon Jennan tai Maisa Torpan kaltaisia upeuksia. Puhumattakaan Susanna PenttilĂ€stĂ€, josta tuli miljonÀÀri Onlyfansin avulla! 

Jokainen noista on halvan nÀköinen muovinen suttura. En halua nÀyttÀÀ sellaiselta.

Vierailija
69/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun mĂ€ olin TinderissĂ€, niin Jari-Matin profiili tuli vastaan. :D Ihan oli vahvistettu kuva. En vain taida mĂ€ 40+ ikĂ€inen, vĂ€hĂ€n ylipainoinen Ă€iti-ihminen olla Jari-Matin makuun. :D :D Isot tissit mulla on, mutta ne ei ole kumiset. 

huh oletko sinkku

Olen, mutta mitÀ se tÀhÀn liittyy? Mua ei kiinnosta parisuhde ja seksisuhde mulla on jo.

Vierailija
70/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

suomimammat taas kateellisena

Vierailija
71/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joo, en tiedÀ mikÀ vaivaa, mutta joku vaivaa. Itse pidÀn Jari-Mattia miespuolisena b**londina, hÀn on jotenkin sellaisen reppanan-miehen-kiltinsedÀn-vÀlimaastoa, onko lintu vaiko kala ?

Vierailija
72/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Naisellisuus on minusta ihan jotain muuta kuin piirustuspaperina oleminen ja naaman tykittĂ€minen tĂ€yteen fyllinkejĂ€. Ja siihen pÀÀlle jumalattomat tissit. 

Vierailija
73/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari-Matti ja Janni olisivat mukava pari. Reippaita, hoikkia, iloisia,"tavallisia" ,menestyneitÀ omilla ansioillaan. Toivottavasti rakastuisivat ja perustaisivat perheen ja saisivat muksuja.

Janni vaikuttaa fiksulta. Miksi toivot hĂ€nelle Jari-Matin kaltaista tolloa mieheksi? 

Tollo, joka johtaa rallitallia ja on herra Toyodan ystÀvÀ? Sulla on aika ihme kÀsitys tollosta.

Vierailija
74/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro mille pitÀisi olla kateellinen? En löytÀnyt mitÀÀn kadehdittavaa

Vierailija
75/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollo, joka johtaa rallitallia ja on herra Toyodan ystÀvÀ? Sulla on aika ihme kÀsitys tollosta.

Tolloja on ihan kaikissa ammateissa, urheilijoissa erityisen paljon. MyöskÀÀn varakkuus ei poissulje tolloutta. Mutta eihĂ€n Jari-Matilla ole huolta, tolloillekin riittÀÀ naisia kuten Seiskasta nĂ€emme. 

Vierailija
76/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mille pitÀisi olla kateellinen? En löytÀnyt mitÀÀn kadehdittavaa

En minĂ€kÀÀn. MistÀÀn. 

Vierailija
77/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin reilu 10v nuorempi, niin kyllÀ yrittÀisin Latvalaa. Se on ihan kivan nÀköinen ja voisi olla hauskaa seuraa. Toisaalta mulla ei ole tatuointeja ja tissitkin luomut, niin tuskin kelpaisin

MinĂ€ olisin Jari-Matille sopivan ikĂ€inen, mutta en hemmetti vie koskisi mieheen jonka exĂ€t on tuota sorttia. 

Vierailija
78/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jari-Matti hakee itsetunnon pönkitystÀ, mutta yksikÀÀn suhde ei kauan kestÀ, onko sitten vika naisissa ettÀ huomaavat hÀnessÀ jotain hÀmÀrÀÀ tai onko Jari-Matti jotenkin pukkimainen, en tiiÀ ?

Vierailija
79/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÀÀ on niitÀ tapailunaisia.

HĂ€nhĂ€n aikoi Maisan kanssa naimisiin. 

Vierailija
80/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen noista on halvan nÀköinen muovinen suttura. En halua nÀyttÀÀ sellaiselta.

SitÀ paitsi kuka tahansa voisi nÀyttÀÀ tuollaiselta, kun hommaisi vaan tarpeeksi lisÀkkeitÀ ja meikkiÀ. Jos siis haluaisi.