đ Jari-Matti Latvalan naismaku
MikÀ miestÀ riivaa, kun kiinnostuksen kohteina hÀnellÀ on Seiskan kuvien kaltaiset naiset?
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun mÀ olin TinderissÀ, niin Jari-Matin profiili tuli vastaan. :D Ihan oli vahvistettu kuva. En vain taida mÀ 40+ ikÀinen, vÀhÀn ylipainoinen Àiti-ihminen olla Jari-Matin makuun. :D :D Isot tissit mulla on, mutta ne ei ole kumiset.
huh oletko sinkku
Vierailija kirjoitti:
Mimmit tÀÀllÀ taas kommentoimassa kateellisina. Upeita naisia Jar-Matilla. NÀyttÀviÀ ja tyylikkÀitÀ! Kova paikka mimmeille, kun itse ette ole esim. tuon Jennan tai Maisa Torpan kaltaisia upeuksia. Puhumattakaan Susanna PenttilÀstÀ, josta tuli miljonÀÀri Onlyfansin avulla!
Ei todellakaan kÀy kateeksi mainitsemasi naiset. Pikemminkin tunnen myötÀhÀpeÀÀ siitÀ, miten ovat nolanneet itsensÀ. Ja upeus on heistÀ yhtÀ kaukana kuin heinÀseivÀs ameebasta.
Vierailija kirjoitti:
Jari-Matti ja Janni olisivat mukava pari. Reippaita, hoikkia, iloisia,"tavallisia" ,menestyneitÀ omilla ansioillaan. Toivottavasti rakastuisivat ja perustaisivat perheen ja saisivat muksuja.
Janni vaikuttaa fiksulta. Miksi toivot hÀnelle Jari-Matin kaltaista tolloa mieheksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÀhÀn semmoinen vÀssykkÀ. Ei herÀtÀ kiinnostusta tÀyspÀisissÀ, tyylikkÀissÀ naisissa ja ottaa sitten sitÀ mitÀ saa. On niin paljon poissa kotoakin ettÀ miettikÀÀ nyt, etÀsuhde jonkun Jari-Matin kanssa... :'D
Monia miehiÀ nimenomaan kiinnostaa överinaiselliset naiset. Yhteiskunnallisten asioiden vatvominen viinilasillisen ÀÀrellÀ ei kiinnosta vaativaa työtÀ tekeviÀ miehiÀ.
Vain WT-miejen mielestÀ överinaisellinen nainen on tatuoitu, silikonitissinen, hiuslisÀke, irtoripset, kilo meikkiÀ , tissit tarjolla, tiukkoihin vaatteisiin pukeutuva -nainen.
Palstan wt-incel ei itse kykene minkÀlaiseen keskusteluun, saatikka ÀlykkÀÀseen keskusteluun.
Erehdyt. Moni koulutettu ja me
Ăverinaisellisen :D
Oma mies on aika lailla pÀÀtyyn saakka opiskellut (fl.tri, ns kovan tieteen alalta), eikĂ€ ikinĂ€ kuuna pĂ€ivĂ€nĂ€ ilkeĂ€isi nĂ€yttĂ€ytyĂ€ tuollaisen tuhritun rullahuulen kanssa. Tai Maisan. Korkean koulutuksen mukana yleensĂ€ seuraa sosiaalinen viitekehys sekĂ€ jollain lailla luottamusasemaa vaativa työtehtĂ€vĂ€, ja kumppanina tuollainen valkoroskaisuutta ulkomuodollaan henkivĂ€ ihminen olisi rasite. Puhumattakaan siitĂ€, ettĂ€ korkea koulutus vaatii jonkinlaisia Ă€lyllisiĂ€ kykyjĂ€ ja empiirinen kokemus osoittaa, ettĂ€ vaikkapa Jennan ulkoinen olemus ei viesti korkeasta Ă€lystĂ€. ĂlykĂ€s ihminen ei koe rentouttavana Ă€lyllisesti vaatimatonta seuraa, vaan stressaavana.
Mun milestÀ toi Jenna on ihan tyylikÀs nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÀhÀn semmoinen vÀssykkÀ. Ei herÀtÀ kiinnostusta tÀyspÀisissÀ, tyylikkÀissÀ naisissa ja ottaa sitten sitÀ mitÀ saa. On niin paljon poissa kotoakin ettÀ miettikÀÀ nyt, etÀsuhde jonkun Jari-Matin kanssa... :'D
Monia miehiÀ nimenomaan kiinnostaa överinaiselliset naiset. Yhteiskunnallisten asioiden vatvominen viinilasillisen ÀÀrellÀ ei kiinnosta vaativaa työtÀ tekeviÀ miehiÀ.
Vain WT-miejen mielestÀ överinaisellinen nainen on tatuoitu, silikonitissinen, hiuslisÀke, irtoripset, kilo meikkiÀ , tissit tarjolla, tiukkoihin vaatteisiin pukeutuva -nainen.
Palstan wt-incel ei itse kykene minkÀlaiseen keskusteluun, saatik
MinÀ tiedÀn asian, koska olen koulutettu mies. Miesten naismaku on hyvin yksinkertainen, vaikka miten poljet jalkaasi ja yritÀt haukkua minua. Tietynlaisten parisuhteeseen kelpaamattomien naisten tapa toimia on, ettÀ kuvittelevat kieltÀvÀnsÀ seksin miehiltÀ, joiden mielipiteet eivÀt miellytÀ. TiedÀt varmaan, ettÀ todellisuus ei toimi noin.
Et sinÀ voi toisten miesten naismausta sanoa mitÀÀn. Todellisuus kuitenkin on, ettÀ koulutettujen ÀlykkÀiden miesten vaimot harvoin on mitÀÀn silikonitissi-lööppijulkkiksia ja instatÀhtiÀ. He on koulutettuja ÀlykkÀitÀ ja tyylikkÀitÀ naisia. TiedÀn, kun sellaisissa piireissÀ liikun. Mutta on kai sitÀ poikkeuksia, niinhÀn sitÀ sanltaan ettÀ poikkeukset kai vahvistaa sÀÀnnön.
Vierailija kirjoitti:
Mimmit tÀÀllÀ taas kommentoimassa kateellisina. Upeita naisia Jar-Matilla. NÀyttÀviÀ ja tyylikkÀitÀ! Kova paikka mimmeille, kun itse ette ole esim. tuon Jennan tai Maisa Torpan kaltaisia upeuksia. Puhumattakaan Susanna PenttilÀstÀ, josta tuli miljonÀÀri Onlyfansin avulla!
Jokainen noista on halvan nÀköinen muovinen suttura. En halua nÀyttÀÀ sellaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun mÀ olin TinderissÀ, niin Jari-Matin profiili tuli vastaan. :D Ihan oli vahvistettu kuva. En vain taida mÀ 40+ ikÀinen, vÀhÀn ylipainoinen Àiti-ihminen olla Jari-Matin makuun. :D :D Isot tissit mulla on, mutta ne ei ole kumiset.
huh oletko sinkku
Olen, mutta mitÀ se tÀhÀn liittyy? Mua ei kiinnosta parisuhde ja seksisuhde mulla on jo.
Joo, en tiedÀ mikÀ vaivaa, mutta joku vaivaa. Itse pidÀn Jari-Mattia miespuolisena b**londina, hÀn on jotenkin sellaisen reppanan-miehen-kiltinsedÀn-vÀlimaastoa, onko lintu vaiko kala ?
Naisellisuus on minusta ihan jotain muuta kuin piirustuspaperina oleminen ja naaman tykittÀminen tÀyteen fyllinkejÀ. Ja siihen pÀÀlle jumalattomat tissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari-Matti ja Janni olisivat mukava pari. Reippaita, hoikkia, iloisia,"tavallisia" ,menestyneitÀ omilla ansioillaan. Toivottavasti rakastuisivat ja perustaisivat perheen ja saisivat muksuja.
Janni vaikuttaa fiksulta. Miksi toivot hÀnelle Jari-Matin kaltaista tolloa mieheksi?
Tollo, joka johtaa rallitallia ja on herra Toyodan ystÀvÀ? Sulla on aika ihme kÀsitys tollosta.
Vierailija kirjoitti:
suomimammat taas kateellisena
Kerro mille pitÀisi olla kateellinen? En löytÀnyt mitÀÀn kadehdittavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollo, joka johtaa rallitallia ja on herra Toyodan ystÀvÀ? Sulla on aika ihme kÀsitys tollosta.
Tolloja on ihan kaikissa ammateissa, urheilijoissa erityisen paljon. MyöskÀÀn varakkuus ei poissulje tolloutta. Mutta eihÀn Jari-Matilla ole huolta, tolloillekin riittÀÀ naisia kuten Seiskasta nÀemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suomimammat taas kateellisena
Kerro mille pitÀisi olla kateellinen? En löytÀnyt mitÀÀn kadehdittavaa
En minÀkÀÀn. MistÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin reilu 10v nuorempi, niin kyllÀ yrittÀisin Latvalaa. Se on ihan kivan nÀköinen ja voisi olla hauskaa seuraa. Toisaalta mulla ei ole tatuointeja ja tissitkin luomut, niin tuskin kelpaisin
MinÀ olisin Jari-Matille sopivan ikÀinen, mutta en hemmetti vie koskisi mieheen jonka exÀt on tuota sorttia.
Jari-Matti hakee itsetunnon pönkitystÀ, mutta yksikÀÀn suhde ei kauan kestÀ, onko sitten vika naisissa ettÀ huomaavat hÀnessÀ jotain hÀmÀrÀÀ tai onko Jari-Matti jotenkin pukkimainen, en tiiÀ ?
Vierailija kirjoitti:
NÀÀ on niitÀ tapailunaisia.
HÀnhÀn aikoi Maisan kanssa naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen noista on halvan nÀköinen muovinen suttura. En halua nÀyttÀÀ sellaiselta.
SitÀ paitsi kuka tahansa voisi nÀyttÀÀ tuollaiselta, kun hommaisi vaan tarpeeksi lisÀkkeitÀ ja meikkiÀ. Jos siis haluaisi.
Onko tuo joku putoushahmo?