Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

🙈 Jari-Matti Latvalan naismaku

Vierailija
02.04.2025 |

Mikä miestä riivaa, kun kiinnostuksen kohteina hänellä on Seiskan kuvien kaltaiset naiset?

Kommentit (289)

Vierailija
61/289 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo joku putoushahmo?

Vierailija
62/289 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun mä olin Tinderissä, niin Jari-Matin profiili tuli vastaan. :D Ihan oli vahvistettu kuva. En vain taida mä 40+ ikäinen, vähän ylipainoinen äiti-ihminen olla Jari-Matin makuun. :D :D Isot tissit mulla on, mutta ne ei ole kumiset. 

huh oletko sinkku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/289 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mimmit täällä taas kommentoimassa kateellisina. Upeita naisia Jar-Matilla. Näyttäviä ja tyylikkäitä! Kova paikka mimmeille, kun itse ette ole esim. tuon Jennan tai Maisa Torpan kaltaisia upeuksia. Puhumattakaan Susanna Penttilästä, josta tuli miljonääri Onlyfansin avulla! 

Ei todellakaan käy kateeksi mainitsemasi naiset. Pikemminkin tunnen myötähäpeää siitä, miten ovat nolanneet itsensä. Ja upeus on heistä yhtä kaukana kuin heinäseiväs ameebasta.

Vierailija
64/289 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari-Matti ja Janni olisivat mukava pari. Reippaita, hoikkia, iloisia,"tavallisia" ,menestyneitä omilla ansioillaan. Toivottavasti rakastuisivat ja perustaisivat perheen ja saisivat muksuja.

Janni vaikuttaa fiksulta. Miksi toivot hänelle Jari-Matin kaltaista tolloa mieheksi? 

Vierailija
65/289 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän semmoinen vässykkä. Ei herätä kiinnostusta täyspäisissä, tyylikkäissä naisissa ja ottaa sitten sitä mitä saa. On niin paljon poissa kotoakin että miettikää nyt, etäsuhde jonkun Jari-Matin kanssa... :'D 

Monia miehiä nimenomaan kiinnostaa överinaiselliset naiset. Yhteiskunnallisten asioiden vatvominen viinilasillisen äärellä ei kiinnosta vaativaa työtä tekeviä miehiä.

Vain WT-miejen mielestä överinaisellinen nainen on tatuoitu, silikonitissinen, hiuslisäke, irtoripset, kilo meikkiä , tissit tarjolla, tiukkoihin vaatteisiin pukeutuva -nainen. 

Palstan wt-incel ei itse kykene minkälaiseen keskusteluun, saatikka älykkääseen keskusteluun.

Erehdyt. Moni koulutettu ja me

Överinaisellisen :D

Oma mies on aika lailla päätyyn saakka opiskellut (fl.tri, ns kovan tieteen alalta), eikä ikinä kuuna päivänä ilkeäisi näyttäytyä tuollaisen tuhritun rullahuulen kanssa. Tai Maisan. Korkean koulutuksen mukana yleensä seuraa sosiaalinen viitekehys sekä jollain lailla luottamusasemaa vaativa työtehtävä, ja kumppanina tuollainen valkoroskaisuutta ulkomuodollaan henkivä ihminen olisi rasite. Puhumattakaan siitä, että korkea koulutus vaatii jonkinlaisia älyllisiä kykyjä ja empiirinen kokemus osoittaa, että vaikkapa Jennan ulkoinen olemus ei viesti korkeasta älystä. Älykäs ihminen ei koe rentouttavana älyllisesti vaatimatonta seuraa, vaan stressaavana.

Vierailija
66/289 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun milestä toi Jenna on ihan tyylikäs nainen

Vierailija
67/289 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän semmoinen vässykkä. Ei herätä kiinnostusta täyspäisissä, tyylikkäissä naisissa ja ottaa sitten sitä mitä saa. On niin paljon poissa kotoakin että miettikää nyt, etäsuhde jonkun Jari-Matin kanssa... :'D 

Monia miehiä nimenomaan kiinnostaa överinaiselliset naiset. Yhteiskunnallisten asioiden vatvominen viinilasillisen äärellä ei kiinnosta vaativaa työtä tekeviä miehiä.

Vain WT-miejen mielestä överinaisellinen nainen on tatuoitu, silikonitissinen, hiuslisäke, irtoripset, kilo meikkiä , tissit tarjolla, tiukkoihin vaatteisiin pukeutuva -nainen. 

Palstan wt-incel ei itse kykene minkälaiseen keskusteluun, saatik

Minä tiedän asian, koska olen koulutettu mies. Miesten naismaku on hyvin yksinkertainen, vaikka miten poljet jalkaasi ja yrität haukkua minua. Tietynlaisten parisuhteeseen kelpaamattomien naisten tapa toimia on, että kuvittelevat kieltävänsä seksin miehiltä, joiden mielipiteet eivät miellytä. Tiedät varmaan, että todellisuus ei toimi noin.

Et sinä voi toisten miesten naismausta sanoa mitään. Todellisuus kuitenkin on, että koulutettujen älykkäiden miesten vaimot harvoin on mitään silikonitissi-lööppijulkkiksia ja instatähtiä. He on koulutettuja älykkäitä ja tyylikkäitä naisia.  Tiedän, kun sellaisissa piireissä liikun. Mutta on kai sitä poikkeuksia, niinhän sitä sanltaan että poikkeukset kai vahvistaa säännön. 

Vierailija
68/289 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mimmit täällä taas kommentoimassa kateellisina. Upeita naisia Jar-Matilla. Näyttäviä ja tyylikkäitä! Kova paikka mimmeille, kun itse ette ole esim. tuon Jennan tai Maisa Torpan kaltaisia upeuksia. Puhumattakaan Susanna Penttilästä, josta tuli miljonääri Onlyfansin avulla! 

Jokainen noista on halvan näköinen muovinen suttura. En halua näyttää sellaiselta.

Vierailija
69/289 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun mä olin Tinderissä, niin Jari-Matin profiili tuli vastaan. :D Ihan oli vahvistettu kuva. En vain taida mä 40+ ikäinen, vähän ylipainoinen äiti-ihminen olla Jari-Matin makuun. :D :D Isot tissit mulla on, mutta ne ei ole kumiset. 

huh oletko sinkku

Olen, mutta mitä se tähän liittyy? Mua ei kiinnosta parisuhde ja seksisuhde mulla on jo.

Vierailija
70/289 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomimammat taas kateellisena

Vierailija
71/289 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en tiedä mikä vaivaa, mutta joku vaivaa. Itse pidän Jari-Mattia miespuolisena b**londina, hän on jotenkin sellaisen reppanan-miehen-kiltinsedän-välimaastoa, onko lintu vaiko kala ?

Vierailija
72/289 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisuus on minusta ihan jotain muuta kuin piirustuspaperina oleminen ja naaman tykittäminen täyteen fyllinkejä. Ja siihen päälle jumalattomat tissit. 

Vierailija
73/289 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari-Matti ja Janni olisivat mukava pari. Reippaita, hoikkia, iloisia,"tavallisia" ,menestyneitä omilla ansioillaan. Toivottavasti rakastuisivat ja perustaisivat perheen ja saisivat muksuja.

Janni vaikuttaa fiksulta. Miksi toivot hänelle Jari-Matin kaltaista tolloa mieheksi? 

Tollo, joka johtaa rallitallia ja on herra Toyodan ystävä? Sulla on aika ihme käsitys tollosta.

Vierailija
74/289 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro mille pitäisi olla kateellinen? En löytänyt mitään kadehdittavaa

Vierailija
75/289 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollo, joka johtaa rallitallia ja on herra Toyodan ystävä? Sulla on aika ihme käsitys tollosta.

Tolloja on ihan kaikissa ammateissa, urheilijoissa erityisen paljon. Myöskään varakkuus ei poissulje tolloutta. Mutta eihän Jari-Matilla ole huolta, tolloillekin riittää naisia kuten Seiskasta näemme. 

Vierailija
76/289 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mille pitäisi olla kateellinen? En löytänyt mitään kadehdittavaa

En minäkään. Mistään. 

Vierailija
77/289 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin reilu 10v nuorempi, niin kyllä yrittäisin Latvalaa. Se on ihan kivan näköinen ja voisi olla hauskaa seuraa. Toisaalta mulla ei ole tatuointeja ja tissitkin luomut, niin tuskin kelpaisin

Minä olisin Jari-Matille sopivan ikäinen, mutta en hemmetti vie koskisi mieheen jonka exät on tuota sorttia. 

Vierailija
78/289 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari-Matti hakee itsetunnon pönkitystä, mutta yksikään suhde ei kauan kestä, onko sitten vika naisissa että huomaavat hänessä jotain hämärää tai onko Jari-Matti jotenkin pukkimainen, en tiiä ?

Vierailija
79/289 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on niitä tapailunaisia.

Hänhän aikoi Maisan kanssa naimisiin. 

Vierailija
80/289 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen noista on halvan näköinen muovinen suttura. En halua näyttää sellaiselta.

Sitä paitsi kuka tahansa voisi näyttää tuollaiselta, kun hommaisi vaan tarpeeksi lisäkkeitä ja meikkiä. Jos siis haluaisi.