🙈 Jari-Matti Latvalan naismaku
Mikä miestä riivaa, kun kiinnostuksen kohteina hänellä on Seiskan kuvien kaltaiset naiset?
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän semmoinen vässykkä. Ei herätä kiinnostusta täyspäisissä, tyylikkäissä naisissa ja ottaa sitten sitä mitä saa. On niin paljon poissa kotoakin että miettikää nyt, etäsuhde jonkun Jari-Matin kanssa... :'D
Monia miehiä nimenomaan kiinnostaa överinaiselliset naiset. Yhteiskunnallisten asioiden vatvominen viinilasillisen äärellä ei kiinnosta vaativaa työtä tekeviä miehiä.
Vain WT-miejen mielestä överinaisellinen nainen on tatuoitu, silikonitissinen, hiuslisäke, irtoripset, kilo meikkiä , tissit tarjolla, tiukkoihin vaatteisiin pukeutuva -nainen.
Palstan wt-incel ei itse kykene minkälaiseen keskusteluun, saatikka älykkääseen keskusteluun.
Erehdyt. Moni koulutettu ja menestynyt mies haluaa myös överinaisellisen naisen. Älykästä keskustelua käydään töissä, kotona rentoudutaan. Työtä vieroksuvilla tilanne voi tietysti olla toinen.
Kummankohan valitsisi?
https://arenan.yle.fi/poddar/1-65912885
https://image.seiska.fi/1660640.webp?imageId=1660640&x=0.00&y=0.00&crop…
Ihan älyttömän vaikea valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän semmoinen vässykkä. Ei herätä kiinnostusta täyspäisissä, tyylikkäissä naisissa ja ottaa sitten sitä mitä saa. On niin paljon poissa kotoakin että miettikää nyt, etäsuhde jonkun Jari-Matin kanssa... :'D
Monia miehiä nimenomaan kiinnostaa överinaiselliset naiset. Yhteiskunnallisten asioiden vatvominen viinilasillisen äärellä ei kiinnosta vaativaa työtä tekeviä miehiä.
Vain WT-miejen mielestä överinaisellinen nainen on tatuoitu, silikonitissinen, hiuslisäke, irtoripset, kilo meikkiä , tissit tarjolla, tiukkoihin vaatteisiin pukeutuva -nainen.
Palstan wt-incel ei itse kykene minkälaiseen keskusteluun, saatikka älykkääseen keskusteluun.
Erehdyt. Moni koulutettu ja me
No, sinä et tätä asiaa voi tietää, koska olet itse kouluttautumaton, työtön mies. Sinun makusi ei ole sama, kuin kaikkien miesten maku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän asian, koska olen koulutettu mies. Miesten naismaku on hyvin yksinkertainen, vaikka miten poljet jalkaasi ja yrität haukkua minua. Tietynlaisten parisuhteeseen kelpaamattomien naisten tapa toimia on, että kuvittelevat kieltävänsä seksin miehiltä, joiden mielipiteet eivät miellytä. Tiedät varmaan, että todellisuus ei toimi noin.
Mimmit täällä taas kommentoimassa kateellisina. Upeita naisia Jar-Matilla. Näyttäviä ja tyylikkäitä! Kova paikka mimmeille, kun itse ette ole esim. tuon Jennan tai Maisa Torpan kaltaisia upeuksia. Puhumattakaan Susanna Penttilästä, josta tuli miljonääri Onlyfansin avulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan wt-incel ei itse kykene minkälaiseen keskusteluun, saatik
Mitä sä selität? Et ole naista kyllä ikinä saanut, hyvä että nähnyt
Jos olisin reilu 10v nuorempi, niin kyllä yrittäisin Latvalaa. Se on ihan kivan näköinen ja voisi olla hauskaa seuraa. Toisaalta mulla ei ole tatuointeja ja tissitkin luomut, niin tuskin kelpaisin
Palstanaisten kommentit toistuvat jälleen. Eikö kouluttautuneet keksi uusia retorisia huipennuksia?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin reilu 10v nuorempi, niin kyllä yrittäisin Latvalaa. Se on ihan kivan näköinen ja voisi olla hauskaa seuraa. Toisaalta mulla ei ole tatuointeja ja tissitkin luomut, niin tuskin kelpaisin
oletko sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko sinkku?
Kyllä
Kunkahan paljon nämä rikkaat julkkismiehet saa tyrkkyviestejä näiltä IG-baby-tissi-peppu-tatuointi-emänniltä. Siitä sitten vaan valitsemaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan wt-inc
Ei nämä faktat muutu, vaikka miten yrität polkea 42:n kokoista sorkkaasi.
Vierailija kirjoitti:
Palstanaisten kommentit toistuvat jälleen. Eikö kouluttautuneet keksi uusia retorisia huipennuksia?
Kouluttautuneet naiset eivät vingu inceleistä. Tuollainen kielenkäyttö kielii mt-ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Noi emännät on vaan rahan ja julkisuuden perässä ja tuo Jari-Matti on... perässä.
Jennalle avautui tie julkisuuteen.
Todella noloa tuolta Jennalta avautua Seiskaan jostain "kahvitteluista", mutta kai sitä sitten jotkut tekee mitä vaan saadakseen edes vähän lööppijulkisuutta 🙄
Silloin kun mä olin Tinderissä, niin Jari-Matin profiili tuli vastaan. :D Ihan oli vahvistettu kuva. En vain taida mä 40+ ikäinen, vähän ylipainoinen äiti-ihminen olla Jari-Matin makuun. :D :D Isot tissit mulla on, mutta ne ei ole kumiset.
ryntäät