đ Jari-Matti Latvalan naismaku
MikÀ miestÀ riivaa, kun kiinnostuksen kohteina hÀnellÀ on Seiskan kuvien kaltaiset naiset?
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÀhÀn semmoinen vÀssykkÀ. Ei herÀtÀ kiinnostusta tÀyspÀisissÀ, tyylikkÀissÀ naisissa ja ottaa sitten sitÀ mitÀ saa. On niin paljon poissa kotoakin ettÀ miettikÀÀ nyt, etÀsuhde jonkun Jari-Matin kanssa... :'D
Monia miehiÀ nimenomaan kiinnostaa överinaiselliset naiset. Yhteiskunnallisten asioiden vatvominen viinilasillisen ÀÀrellÀ ei kiinnosta vaativaa työtÀ tekeviÀ miehiÀ.
Vain WT-miejen mielestÀ överinaisellinen nainen on tatuoitu, silikonitissinen, hiuslisÀke, irtoripset, kilo meikkiÀ , tissit tarjolla, tiukkoihin vaatteisiin pukeutuva -nainen.
Palstan wt-incel ei itse kykene minkÀlaiseen keskusteluun, saatikka ÀlykkÀÀseen keskusteluun.
Erehdyt. Moni koulutettu ja menestynyt mies haluaa myös överinaisellisen naisen. ĂlykĂ€stĂ€ keskustelua kĂ€ydÀÀn töissĂ€, kotona rentoudutaan. TyötĂ€ vieroksuvilla tilanne voi tietysti olla toinen.
Kummankohan valitsisi?
https://arenan.yle.fi/poddar/1-65912885
https://image.seiska.fi/1660640.webp?imageId=1660640&x=0.00&y=0.00&cropâŠ
Ihan ÀlyttömÀn vaikea valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÀhÀn semmoinen vÀssykkÀ. Ei herÀtÀ kiinnostusta tÀyspÀisissÀ, tyylikkÀissÀ naisissa ja ottaa sitten sitÀ mitÀ saa. On niin paljon poissa kotoakin ettÀ miettikÀÀ nyt, etÀsuhde jonkun Jari-Matin kanssa... :'D
Monia miehiÀ nimenomaan kiinnostaa överinaiselliset naiset. Yhteiskunnallisten asioiden vatvominen viinilasillisen ÀÀrellÀ ei kiinnosta vaativaa työtÀ tekeviÀ miehiÀ.
Vain WT-miejen mielestÀ överinaisellinen nainen on tatuoitu, silikonitissinen, hiuslisÀke, irtoripset, kilo meikkiÀ , tissit tarjolla, tiukkoihin vaatteisiin pukeutuva -nainen.
Palstan wt-incel ei itse kykene minkÀlaiseen keskusteluun, saatikka ÀlykkÀÀseen keskusteluun.
Erehdyt. Moni koulutettu ja me
No, sinÀ et tÀtÀ asiaa voi tietÀÀ, koska olet itse kouluttautumaton, työtön mies. Sinun makusi ei ole sama, kuin kaikkien miesten maku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinÀ tiedÀn asian, koska olen koulutettu mies. Miesten naismaku on hyvin yksinkertainen, vaikka miten poljet jalkaasi ja yritÀt haukkua minua. Tietynlaisten parisuhteeseen kelpaamattomien naisten tapa toimia on, ettÀ kuvittelevat kieltÀvÀnsÀ seksin miehiltÀ, joiden mielipiteet eivÀt miellytÀ. TiedÀt varmaan, ettÀ todellisuus ei toimi noin.
Mimmit tÀÀllÀ taas kommentoimassa kateellisina. Upeita naisia Jar-Matilla. NÀyttÀviÀ ja tyylikkÀitÀ! Kova paikka mimmeille, kun itse ette ole esim. tuon Jennan tai Maisa Torpan kaltaisia upeuksia. Puhumattakaan Susanna PenttilÀstÀ, josta tuli miljonÀÀri Onlyfansin avulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan wt-incel ei itse kykene minkÀlaiseen keskusteluun, saatik
MitÀ sÀ selitÀt? Et ole naista kyllÀ ikinÀ saanut, hyvÀ ettÀ nÀhnyt
Jos olisin reilu 10v nuorempi, niin kyllÀ yrittÀisin Latvalaa. Se on ihan kivan nÀköinen ja voisi olla hauskaa seuraa. Toisaalta mulla ei ole tatuointeja ja tissitkin luomut, niin tuskin kelpaisin
Palstanaisten kommentit toistuvat jÀlleen. Eikö kouluttautuneet keksi uusia retorisia huipennuksia?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin reilu 10v nuorempi, niin kyllÀ yrittÀisin Latvalaa. Se on ihan kivan nÀköinen ja voisi olla hauskaa seuraa. Toisaalta mulla ei ole tatuointeja ja tissitkin luomut, niin tuskin kelpaisin
oletko sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko sinkku?
KyllÀ
Kunkahan paljon nÀmÀ rikkaat julkkismiehet saa tyrkkyviestejÀ nÀiltÀ IG-baby-tissi-peppu-tatuointi-emÀnniltÀ. SiitÀ sitten vaan valitsemaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan wt-inc
Ei nÀmÀ faktat muutu, vaikka miten yritÀt polkea 42:n kokoista sorkkaasi.
Vierailija kirjoitti:
Palstanaisten kommentit toistuvat jÀlleen. Eikö kouluttautuneet keksi uusia retorisia huipennuksia?
Kouluttautuneet naiset eivÀt vingu inceleistÀ. Tuollainen kielenkÀyttö kielii mt-ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Noi emÀnnÀt on vaan rahan ja julkisuuden perÀssÀ ja tuo Jari-Matti on... perÀssÀ.
Jennalle avautui tie julkisuuteen.
Todella noloa tuolta Jennalta avautua Seiskaan jostain "kahvitteluista", mutta kai sitĂ€ sitten jotkut tekee mitĂ€ vaan saadakseen edes vĂ€hĂ€n lööppijulkisuutta đ
Silloin kun mÀ olin TinderissÀ, niin Jari-Matin profiili tuli vastaan. :D Ihan oli vahvistettu kuva. En vain taida mÀ 40+ ikÀinen, vÀhÀn ylipainoinen Àiti-ihminen olla Jari-Matin makuun. :D :D Isot tissit mulla on, mutta ne ei ole kumiset.
ryntÀÀt