Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

🙈 Jari-Matti Latvalan naismaku

Vierailija
02.04.2025 |

MikÀ miestÀ riivaa, kun kiinnostuksen kohteina hÀnellÀ on Seiskan kuvien kaltaiset naiset?

Kommentit (289)

Vierailija
41/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ryntÀÀt

Vierailija
42/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VĂ€hĂ€n semmoinen vĂ€ssykkĂ€. Ei herĂ€tĂ€ kiinnostusta tĂ€yspĂ€isissĂ€, tyylikkĂ€issĂ€ naisissa ja ottaa sitten sitĂ€ mitĂ€ saa. On niin paljon poissa kotoakin ettĂ€ miettikÀÀ nyt, etĂ€suhde jonkun Jari-Matin kanssa... :'D 

Monia miehiÀ nimenomaan kiinnostaa överinaiselliset naiset. Yhteiskunnallisten asioiden vatvominen viinilasillisen ÀÀrellÀ ei kiinnosta vaativaa työtÀ tekeviÀ miehiÀ.

Vain WT-miejen mielestĂ€ överinaisellinen nainen on tatuoitu, silikonitissinen, hiuslisĂ€ke, irtoripset, kilo meikkiĂ€ , tissit tarjolla, tiukkoihin vaatteisiin pukeutuva -nainen. 

Palstan wt-incel ei itse kykene minkÀlaiseen keskusteluun, saatikka ÀlykkÀÀseen keskusteluun.

Erehdyt. Moni koulutettu ja menestynyt mies haluaa myös överinaisellisen naisen. ÄlykĂ€stĂ€ keskustelua kĂ€ydÀÀn töissĂ€, kotona rentoudutaan. TyötĂ€ vieroksuvilla tilanne voi tietysti olla toinen.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Amisten naismaku.  

Vierailija
44/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

isot hevos- ja tissivoimat

Vierailija
45/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset
Vierailija
46/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VĂ€hĂ€n semmoinen vĂ€ssykkĂ€. Ei herĂ€tĂ€ kiinnostusta tĂ€yspĂ€isissĂ€, tyylikkĂ€issĂ€ naisissa ja ottaa sitten sitĂ€ mitĂ€ saa. On niin paljon poissa kotoakin ettĂ€ miettikÀÀ nyt, etĂ€suhde jonkun Jari-Matin kanssa... :'D 

Monia miehiÀ nimenomaan kiinnostaa överinaiselliset naiset. Yhteiskunnallisten asioiden vatvominen viinilasillisen ÀÀrellÀ ei kiinnosta vaativaa työtÀ tekeviÀ miehiÀ.

Vain WT-miejen mielestĂ€ överinaisellinen nainen on tatuoitu, silikonitissinen, hiuslisĂ€ke, irtoripset, kilo meikkiĂ€ , tissit tarjolla, tiukkoihin vaatteisiin pukeutuva -nainen. 

Palstan wt-incel ei itse kykene minkÀlaiseen keskusteluun, saatikka ÀlykkÀÀseen keskusteluun.

Erehdyt. Moni koulutettu ja me

No, sinĂ€ et tĂ€tĂ€ asiaa voi tietÀÀ, koska olet itse kouluttautumaton, työtön mies. Sinun makusi ei ole sama, kuin kaikkien miesten maku. 

Vierailija
47/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MinÀ tiedÀn asian, koska olen koulutettu mies. Miesten naismaku on hyvin yksinkertainen, vaikka miten poljet jalkaasi ja yritÀt haukkua minua. Tietynlaisten parisuhteeseen kelpaamattomien naisten tapa toimia on, ettÀ kuvittelevat kieltÀvÀnsÀ seksin miehiltÀ, joiden mielipiteet eivÀt miellytÀ. TiedÀt varmaan, ettÀ todellisuus ei toimi noin.

Vierailija
48/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mimmit tÀÀllĂ€ taas kommentoimassa kateellisina. Upeita naisia Jar-Matilla. NĂ€yttĂ€viĂ€ ja tyylikkĂ€itĂ€! Kova paikka mimmeille, kun itse ette ole esim. tuon Jennan tai Maisa Torpan kaltaisia upeuksia. Puhumattakaan Susanna PenttilĂ€stĂ€, josta tuli miljonÀÀri Onlyfansin avulla! 

Vierailija
49/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan wt-incel ei itse kykene minkÀlaiseen keskusteluun, saatik

MitÀ sÀ selitÀt? Et ole naista kyllÀ ikinÀ saanut, hyvÀ ettÀ nÀhnyt

Vierailija
50/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos olisin reilu 10v nuorempi, niin kyllÀ yrittÀisin Latvalaa. Se on ihan kivan nÀköinen ja voisi olla hauskaa seuraa. Toisaalta mulla ei ole tatuointeja ja tissitkin luomut, niin tuskin kelpaisin

Vierailija
51/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Palstanaisten kommentit toistuvat jĂ€lleen. Eikö kouluttautuneet keksi  uusia retorisia huipennuksia?

Vierailija
52/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin reilu 10v nuorempi, niin kyllÀ yrittÀisin Latvalaa. Se on ihan kivan nÀköinen ja voisi olla hauskaa seuraa. Toisaalta mulla ei ole tatuointeja ja tissitkin luomut, niin tuskin kelpaisin

oletko sinkku?

Vierailija
53/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oletko sinkku?

KyllÀ

Vierailija
54/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

rallikuski kulliraski

Vierailija
55/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ralli taikaa kulli raikaa

Vierailija
56/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kunkahan paljon nÀmÀ rikkaat julkkismiehet saa tyrkkyviestejÀ nÀiltÀ IG-baby-tissi-peppu-tatuointi-emÀnniltÀ. SiitÀ sitten vaan valitsemaan...

Vierailija
57/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan wt-inc

Ei nÀmÀ faktat muutu, vaikka miten yritÀt polkea 42:n kokoista sorkkaasi.

Vierailija
58/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstanaisten kommentit toistuvat jĂ€lleen. Eikö kouluttautuneet keksi  uusia retorisia huipennuksia?

Kouluttautuneet naiset eivÀt vingu inceleistÀ. Tuollainen kielenkÀyttö kielii mt-ongelmista.

Vierailija
59/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi emĂ€nnĂ€t on vaan rahan ja julkisuuden perĂ€ssĂ€ ja tuo Jari-Matti on... perĂ€ssĂ€. 

Jennalle avautui tie julkisuuteen. 

Todella noloa tuolta Jennalta avautua Seiskaan jostain "kahvitteluista", mutta kai sitĂ€ sitten jotkut tekee mitĂ€ vaan saadakseen edes vĂ€hĂ€n lööppijulkisuutta 🙄

Vierailija
60/289 |
02.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Silloin kun mÀ olin TinderissÀ, niin Jari-Matin profiili tuli vastaan. :D Ihan oli vahvistettu kuva. En vain taida mÀ 40+ ikÀinen, vÀhÀn ylipainoinen Àiti-ihminen olla Jari-Matin makuun. :D :D Isot tissit mulla on, mutta ne ei ole kumiset.