Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies haluaa mieluummin lenkille kuin luokseni viettämään iltaa

Vierailija
01.04.2025 |

Kertokaahan kokeneemmat mitä tästä pitäisi ajatella. Olemme 40+ vuotta ja itsellä takana pitkä avioliitto eikä kokemusta deittailusta tänä päivänä. Nyt sitten tapasin deittiapissa fiksun oloisen miehen. On nyt tavattu viisi kertaa kahviloissa, lenkillä, ravintolassa syöden.

En hae yhden yön suhteita ja kun tuo mies ei ole vielä mitään vonkaillut eikä edes yrittänyt pussatakaan niin olen ollut vain tyytyväinen. Nyt sitten kutsuin miehen kotiini kahville ja kokkaamaan. Ajatuksena että voisi keskustella vapaammin kuin julkisella paikalla ja tutustua paremmin. Mies ehdotti sen sijaan että mennään lenkkeilemään.

Olen nyt vähän hölmistynyt. Mulla ei ollut edes ajatuksena hypätä sänkyyn, jos mies sitä pelkää.

Mikä tämä juttu on? Millainen mies kieltäytyy kun nainen kutsuu kotiinsa kylään? Eikö sitä enää kiinnosta? Toisaalta hän itse ehdottaa että mennäänkin lenkille. En tajua.

Kommentit (281)

Vierailija
21/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla liikunta-addikti. Syömishäiriö, ei halua kokkauksia?

Ei ole liikunta-addikti. Perus kuntokävelijä/lenkkeilijä. Ei ole syömishäiriötä, ihan normaalisti näyttää syövän ravintoloissa.

ap

Kyllä liikunta-addikti voi olla lenkkeilijä.Tunnen sellaisen joka lenkkeilee pitkiä lenkkejä päivittäin ja myöntää sen olevan   riippuvuus

Vierailija
22/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko mies seurustelumielessä, olette tavanneet jo useita kertoja, suhtautuu kuin keneen tahansa kaveriinsa jonka kanssa ei edetä mihinkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ymmärtää, että vanhuuden vaivojen ennalta ehkäisy aloitetaan nuoruuden terveinä päivinä.

Vierailija
24/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jatkan vielä. Mies on siis DI ja hyvä tuloinen. Iso omakotitalo mitä olen Google Mapsista katsonut. Kertoi osoitteen kun kysyin. Että vähän sillain kiinnostelee.

Ap

Vierailija
25/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän tapailee sinua vain ajankuluksi, eikä halukaan mitäään sen suurempaa? Kaikkien suhteiden kun ei enää oleta päätyvän siihen papin aameneen. Ehkä menet sinne lenkille ja puhutte läpi mitä ajauksia nämä "pakit" sinussa aiheutti? 

Vierailija
26/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennus: tarkoittaako hän juoksulenkkiä vai kävelylenkkiä? Minusta kävelylenkki on ihana, kun voi jutella eikä tule hiki. Juoksulenkistä tulee mieleen, että hän haluaa juosta pakoon.

Kävelylenkille sanoi haluavansa ja ehdotti tiettyä reittiä.

Mä olin ehdottanut että mies tulisi mun luo kahvittelemaan ja kokkaamaan.

ap

Vierailija
27/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... jatkan vielä. Mies on siis DI ja hyvä tuloinen. Iso omakotitalo mitä olen Google Mapsista katsonut. Kertoi osoitteen kun kysyin. Että vähän sillain kiinnostelee.

Ap

heko heko

Vierailija
28/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nii i

Vierailija
29/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Trolli. Kukaan ei ole noin tyhmä.

Vierailija
30/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon jo oikeasti, sxxtanan sexopää. Et ole terve. Tarvitset psykiatrista laitoshoitoa ja rankkaa lääkitystä.

Vierailija
31/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene hoitoon jo oikeasti, sxxtanan sexopää. Et ole terve. Tarvitset psykiatrista laitoshoitoa ja rankkaa lääkitystä.

Mitä jos sinä menisit vaan sinne kouluun? Olisi äitikin tyytyväinen. 

Vierailija
32/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
33/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap eli Aleksi-Petteri. 

Vierailija
34/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä ei todellakaan ole ap. Huono provo.

ap

Vierailija
35/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä ei todellakaan ole ap. Huono provo.

ap

Olen kyllä

ap

Vierailija
36/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on viidet treffit menneet, eikä aktia ole tapahtunut, niin olette pelkästään kavereita.

M41

Vierailija
37/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkennus: tarkoittaako hän juoksulenkkiä vai kävelylenkkiä? Minusta kävelylenkki on ihana, kun voi jutella eikä tule hiki. Juoksulenkistä tulee mieleen, että hän haluaa juosta pakoon.

Kävelylenkille sanoi haluavansa ja ehdotti tiettyä reittiä.

Mä olin ehdottanut että mies tulisi mun luo kahvittelemaan ja kokkaamaan.

ap

On oikeasti ihastunut sen lenkin varrella asuvaan naiseen ja haluaa tehdä hänet mustasukkaiseksi?

Vierailija
38/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei mennyt niin kuin sinä suunnittelit = miehessä on joku vika? 

Ihan perinteinen henkisesti epävakaan naisen ajatusmalli siis. Toivottavasti mies tajuaa juosta karkuun ja helvetin lujaa.

Vierailija
39/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa ottaa sinut spontaanisti siellä lenkkipolulla? Potentiaalinen pervo?

Vierailija
40/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin no milloinpa suomalaista ei kiinnostaisi miehen rahat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme