naisilla "muodissa olevat" löysät farkut turn off.
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä turn off mielletään aina jotenkin negatiiviseksi, jos on vaikka rehellisesti parisuhteessa, eikä halua herättää kerätä muiden intohimoja, eikö ole vain hyvä, että on mahdollisimman paljon turn off?
Ei puhuttu nyt varatuista. Minun mielestä te varatut voitte vaikka pukeutua jätesäkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei tulisi mieleenkään pukeutua päivittäin sillä tavalla, että aiheuttaisin jatkuvasti joka paikassa ja joka ukolla erektion.
Minun elämälläni on aivan muu tarkoitus. Kannattaa miestenkin sellainen hankkia muualta kuin jalkovälistään.
Kannatetaan!
Vierailija kirjoitti:
Minun mielipide levälahkeisista farkuista naisilla on lähinnä, joko on vegaani tai joku feministi tai muuten vaan vihreitä arvoja ajatteleva nainen.
Eihän kaupoista paljoa muuta nyt edes löydy kuin leveälahkeisia!
Vierailija kirjoitti:
Minun mielipide levälahkeisista farkuista naisilla on lähinnä, joko on vegaani tai joku feministi tai muuten vaan vihreitä arvoja ajatteleva nainen.
Tai tällä hetkellä täysin päin vastoin, kun se on muotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä turn off mielletään aina jotenkin negatiiviseksi, jos on vaikka rehellisesti parisuhteessa, eikä halua herättää kerätä muiden intohimoja, eikö ole vain hyvä, että on mahdollisimman paljon turn off?
Ei puhuttu nyt varatuista. Minun mielestä te varatut voitte vaikka pukeutua jätesäkkiin.
Ja mistäs sinä sen tiedät, kuka on varattu ja kuka ei? Sinun mielipiteesi kiinnostaa muutenkin yhtä paljon kuin kilo paskaa.
Äläpäs hermostu varattu.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella hyvä peppu, reidet ja pohkeet niin miksi piilottaa ne säkkiin?
Mun mies saa nähdä ne.
Vierailija kirjoitti:
Minun puoliso käyttää leggingsejä ja näyttää kyllä hyvältä kaupoilla kun kyyristää alahyllyltä jotain.
Lisätäkseni vielä tähän, että en myöskään ymmärrä leveälahkeisia farkkuja naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän APn vehkeet laskee sen parempi. Olisko jotain vaatetta millä ne sais putoomaan pois kokonaan?
Varmankin jotkut leveät farkut missä timantteja reikiä tai liekkejä AP
Vierailija kirjoitti:
Parempi näin. Kapeat pillit oli typerä muoti.
Ovat tulossa takaisin onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän APn vehkeet laskee sen parempi. Olisko jotain vaatetta millä ne sais putoomaan pois kokonaan?
No näitä sitten heti ostamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näitä sitten heti ostamaan!
Tervemenoa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Ja nyt ostoksille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos farkuissa liekkejä tai timantteja tai reikiä, niin on aika kääntyä ympäri ja luikkia pakoon.
Ai, minä ainakin rakastan oman nuoruuteni muotia eli juuri se 2000-luvun alku. Liekit ovat liikaa mutta esim timantit/strassit ovat kivoja. Näissä farkuissa kun yleensä on sitä kangastakin enemmän eli näyttävät oikeilta housuilta eivätkä miltään pilluleggareilta.
Asutko keravalla kenties?
Vierailija kirjoitti:
Puolison kanssa aina nauretaan näille juntti vaatteille kun ollaan ulkona.
Kuulostaa älykkäältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolison kanssa aina nauretaan näille juntti vaatteille kun ollaan ulkona.
Kuulostaa älykkäältä.
Sitä se onkin.
Mies näkee oman naisensa kropan. Se riittää.