naisilla "muodissa olevat" löysät farkut turn off.
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
Kireät vaatteet = tämä on seksikästä!
Tv. Mies
Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä keskustelussa kyllä näkyy hyvin naisena elämisen paradoksia. Länsimaissa nainen ei saisi käyttää löysiä vaatteita koska miehet ei tykkää. Itäisissä maissa ei saisi käyttää tiukkoja ja paljastavia vaatteita koska miehet ei tykkää! :D
Tämä. Niin tämä.
Ei noita löysiä enää pidetä, onneksi, täällä Espoossa. On seksikkäämpää eli tiukempaa ja niukempaa päällä ja upeat väreilevät pyllyt mmm 😉M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaisesti jos treffeille tulisi kyseisissä farkuissa oleva nainen, voisin päätellä jo hänen pukeutumistyylistään hänen vihreän elämän suunnan. Lähtisin pöydästä ja käynnistäisin iso moottorisen ilmaston pilaajan ja lähtisin paikalta.
Asiallista.
M42
HYVÄ nyt voittekin jatkossa mennä treffeille KESKENÄNNE m42 ja mVIhreidenVihaaja, vuorotellen pyppyä pystyyn ja suukkuluukkua auki!! Ihanaa, bensan hajussa rakastella ja siitellä toisianne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä keskustelussa kyllä näkyy hyvin naisena elämisen paradoksia. Länsimaissa nainen ei saisi käyttää löysiä vaatteita koska miehet ei tykkää. Itäisissä maissa ei saisi käyttää tiukkoja ja paljastavia vaatteita koska miehet ei tykkää! :D
Nainen joka pukeutuu kuten itse haluaa on miehen yksi pahimmista painajaisista.
Hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun innoittamana taidan alkaa pukeutumaan löysiin paitoihin, maksihameisiin ja verkkareihin/collareihin ja nekin miesten osastolta ostettuna... Ihan vain karkoittaakseni tässä ketjussa näkyvät ällöttävät miehet ympäriltäni
Itse käytän naisena löysiä vaatteita. Ihanaa kun mistään ei purista tai kiristä.
Itse olen aina pukeutuneet löysiin kun on kivemmat. Mies löytyy kotoota. Mitä varten keikistelisin ulkona tiukoissa farkuissa. En kyllä tehnyt sitä sinkkunakaan. Ei ole tullut paljon inhottavia lähestymisiä
Vierailija kirjoitti:
Ei noita löysiä enää pidetä, onneksi, täällä Espoossa. On seksikkäämpää eli tiukempaa ja niukempaa päällä ja upeat väreilevät pyllyt mmm 😉M42
Mulla on löysät vaatteet. Ja peittävät.
espoolainen
Vierailija kirjoitti:
Varo vaan jos kohdataan täällä espoossa. 🤨
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme..naisenakin voin sanoa että aivan kamalia..! Siksi en niitä käytäkkään. Ihmiset ovan vain niin tyhmiä, että ostavat sen minkä joku muutama ihminen on päättänyt olevan muotia😆!
Kirjoitit minun mielipiteeni tiukoista farkuista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo vaan jos kohdataan täällä espoossa. 🤨
Kuumaa 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies puhuu aloituksessa vehkeestään?!
Varmaan todellinen catch, ja nyt kaikki naiset muodinmukaisissa leveälahkeisissa housuissaan on kovin harmistuneita kun ap vehkeineen on kertonut maanantaiaamuna vauvapalstalla ettei tykkää niistä 😂
Millä perustella? En edes käytä niitä housuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😘 N21
Homopari siinä pusuttelemassa toisiaan... :D
Oletko kateellinen sametti farkuissasi basketi päässä kallion yksiössä jossa ei ole edes liesituuletinta tai suihkua.
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi ap, varmaan rankkaa sinulle!
Leveät housut tuntuvat ihanan mukavilta ja myös naisellisilta päällä pillifarkkuajan jälkeen. Miksi naisten pitäisi tunkea naiselliset muotonsa jatkuvasti tiukkoihin ja tukaliin housuihin? Olen tosi iloinen siitä, ettei jalkoja tarvitse ahtaa enää makkarankuoriin ollakseen ajan henkeen pukeutunut.
Onneksi on vielä terveitä naisia joiden ei tarvitse "ahtaa" itseään tiukkoihin farkkuihin. T: Nainen
Väljät housut ja väljät vaatteet on parasta mitä muodissa on tapahtunut vuosikymmeniin.
Tuon kun yhdistää harkitusti myös niihin pieniin, paljastaviin, yksittäisiin vaatekappaleisiin niin SIINÄ ON TYYLIÄ.
Tyylikkyys tai seksikkyys ei tule siitä että vaatteet on kauttaaltaan kireät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi ap, varmaan rankkaa sinulle!
Leveät housut tuntuvat ihanan mukavilta ja myös naisellisilta päällä pillifarkkuajan jälkeen. Miksi naisten pitäisi tunkea naiselliset muotonsa jatkuvasti tiukkoihin ja tukaliin housuihin? Olen tosi iloinen siitä, ettei jalkoja tarvitse ahtaa enää makkarankuoriin ollakseen ajan henkeen pukeutunut.Onneksi on vielä terveitä naisia joiden ei tarvitse "ahtaa" itseään tiukkoihin farkkuihin. T: Nainen
Nimenomaan. Menevät kyll ihan nätisti jalkaan. Ottaisi isomman koon niin ei tarvitse änkeä.
Ei paljon kiinnosta. Itse asiassa olen vain tyytyväinen, jos saan farkkujeni avulla kiimapetterit pois kimpustani.
Vierailija kirjoitti:
Ihonmyötäiset leggingsit on ihan parhaat.
Sopii kotihousuiksi.
Kireät vaatteet = tämä on seksikästä!
Tv. Mies