Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nuorilla naisilla on varaa matkustella jatkuvasti?

Vierailija
30.03.2025 |

https://www.tiktok.com/@hetskiii/video/7485012310289845526

Siedettävät hotellit ja lennot ovat kalliita. En tarkoita että pitäisi olla 5-tähden luksusta ja lennot business luokassa vaan ihan perus turistiluokassa suorilla lennoilla ja kolmen tähden hotellia eikä tarvi olla kaupungin keskusaukion laidalla, en vaan halua yöpyä torakoita ja luteita kuhisevassa motellissa jossa ei ole edes omaa suihkua ja vessaa ja lentää kohteeseen kahdella välilaskulla. Luteet pilaavat elämän sitten takaisin kotimaassa ja välilaskuilla tarvii lisää lomapäiviä ja sitten kohteessa on väsyneempi kun matka-aika venyy eikä saa nukuttua.

Kommentit (310)

Vierailija
281/310 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempani siirtää minulle ja sisarilleni rahaa pankkitilillemme aivan pyytämättä, kun varaamme lentoja ja hotelleja. Tämä on meillä ollut itsestään selvyys. 

Karhunpalvelus. Teistä on tullut paskahousuja, jotka ei opi hoitamaan omia asioitaan itse. Hävetkää!

Vierailija
282/310 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut penniäkään rahaa vanhemmilta, eikä mulle kukaan mieskään ole matkoja maksellut.

Kyllä asiantuntijatyöstä sen verran tienaa, että pystyy reissaamaan helpostikin. Mitoittaa menonsa sillä tavalla, että on rahaa tehdä niitä asioita, jotka itselle tuo iloa. Minua ei kiinnosta mikään uusin auto vaan käytän rahani muuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/310 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden hengen matka Välimerelle n.600€ (=lennot ja hotelli)päälle käyttöraha

Neljän hengen perheeltä sama 2400€  ja päälle käyttörahaa x 4

Vierailija
284/310 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelin nuorena naisena, koska se oli prioriteetti. Ei ollut lainaa, ruokamenoja, autoa, harrastuksia, lapsen menoja, yhtiövastiketta jne. Oli omat safkat&pikku vuokra. Eikä niin ronkeli reissujen suhteen. 

Vierailija
285/310 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempani siirtää minulle ja sisarilleni rahaa pankkitilillemme aivan pyytämättä, kun varaamme lentoja ja hotelleja. Tämä on meillä ollut itsestään selvyys. 

Karhunpalvelus. Teistä on tullut paskahousuja, jotka ei opi hoitamaan omia asioitaan itse. Hävetkää!

Ihan hyvin hoidamme asiamme. Käymme kaikki  töissä. Ei ole velkoja. Korkeasti koulutettuja olemme kaikki kolme. No hätä eikä mitään syytä hävetä sitä, että on rakastavat vanhemmat. Kaikilla ei ole. 

Vierailija
286/310 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden hengen matka Välimerelle n.600€ (=lennot ja hotelli)päälle käyttöraha

Neljän hengen perheeltä sama 2400€  ja päälle käyttörahaa x 4

Viikoksi ei kannata lähteä. Olemme aina 2-3 viikkoa Välimerellä.

Vierailija
287/310 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa hapanta sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Sitä vartenhan niitä lapsia tehdään, että niitä rakastetaan ja se näytetään monesti aikuisten lasten ollessa kyseessä, että heille voi heittää välillä 5 hunttia tai tonnin.

Vierailija
288/310 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä, keskituloinen .En harrasta kynsihoitoja, ripsien pidennyksiä tai ravaa kerran kuussa kampaajalla. En harrasta muutenkaan mitään kallista. Vuoden sisällä olen käynyt New Yorkissa, kaksi kertaa Italiassa ja kaksi kertaa Saksassa.

Vierailija
289/310 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvavisalla, hehhehhee. Sanottiin meidän nuoruudessa. 

Vierailija
290/310 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmisryhmän näet jatkuvasti somessa julkisesti itkemässä rahan puutetta samalla kun valittaa että ei saa riittävästi vastikkeetonta rahaa yhteskunnalta?

Vierailija
291/310 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on päivänselvä juttu: nuoret naiset istuvat pankin päällä. Olin 20 vuotta sitten kiinteistönhoitajana eräällä VVOn isolla vuokrataloaluella Vantaalla.

Yhteen yksiöön muutti vuokrasopimuksen ja muuttoilmoituksen mukaan 19-vuotias kantasuomalainen nainen. Pari kuukautta muuttopäivän jälkeen sain työmääräyksen ko. asuntoon kylpyhuoneen lattiakaivon viemärin avaukseen.

Soittelin ovikelloa ja kun ei mitään kuulunut, menin yleisavaimella sisään. Menin suoraan kylppäriin ja suihkutilaan. Nostin lattiakaivon ritilän ja näin: koko kaivo oli täynnä mustia kiharia karvoja. Nostin karvakasan roskapussiin ja laskin käsisuihkulla vettä kaivoon. Toimi aivan täydellisesti. Keräsin kamppeeni ja katsoin asuntoa vähän muutenkin. Huoneen puolella ainoa kaluste oli king size -kokoinen parisänky. Keittiössä oli pöytä ja kaksi tuolia. Pöydällä oli passi ja kahta merkkiä kondomeita.

En enää ihmettele, miten nuorilla naisilla on varaa matkustella.

Vierailija
292/310 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten nuorilla naisilla? No, esim. alle parikymppisellä voi olla, jos on hyväpalkkainen työ.

Vierailija
293/310 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on päivänselvä juttu: nuoret naiset istuvat pankin päällä. Olin 20 vuotta sitten kiinteistönhoitajana eräällä VVOn isolla vuokrataloaluella Vantaalla.

Yhteen yksiöön muutti vuokrasopimuksen ja muuttoilmoituksen mukaan 19-vuotias kantasuomalainen nainen. Pari kuukautta muuttopäivän jälkeen sain työmääräyksen ko. asuntoon kylpyhuoneen lattiakaivon viemärin avaukseen.

Soittelin ovikelloa ja kun ei mitään kuulunut, menin yleisavaimella sisään. Menin suoraan kylppäriin ja suihkutilaan. Nostin lattiakaivon ritilän ja näin: koko kaivo oli täynnä mustia kiharia karvoja. Nostin karvakasan roskapussiin ja laskin käsisuihkulla vettä kaivoon. Toimi aivan täydellisesti. Keräsin kamppeeni ja katsoin asuntoa vähän muutenkin. Huoneen puolella ainoa kaluste oli king size -kokoinen parisänky. Keittiössä oli pöytä ja kaksi tuolia. Pöydällä oli passi ja kahta merkkiä kondomeita.

Kiva satu ja kuvitelmat sulla. Ja kokonaista yksi kämppä monesta.

Vierailija
294/310 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todella ole satu. 

Vierailija
295/310 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullisia matkoja löytää kun viitsii etsiä. Tälläkin palstalla usein huomaa että moni ei edes ymmärrä kuinka edullisesti voi matkustaa. Jos kertoo että lentoja saa muutamalla kympillä niin väittävät että ei saa. Luulevat ihan oikeasti että ainoa tapa matkustaa on maksaa 300 euroa Euroopan-lennoista ja 100 €/yö hotellista.

Vierailija
296/310 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä, keskituloinen .En harrasta kynsihoitoja, ripsien pidennyksiä tai ravaa kerran kuussa kampaajalla. En harrasta muutenkaan mitään kallista. Vuoden sisällä olen käynyt New Yorkissa, kaksi kertaa Italiassa ja kaksi kertaa Saksassa.

Tämä just. Raha riittää jos osaa hoitaa talouden ja on työ tai säästöjä. Jos ei tuhlaa muuhun. Itse en pitänyt Suomessa asuntoa kun olin ulkomailla, niin maksoin vain ne majoitukset joissa olin. Eli säästin mm.  vuokrassa, oli vaan majoitus kuluja, bussi lippuja yms. Ja halvin ruoka. Bussi oli halvempi kun juna, ne maksoivat 5-25e riippuen matkan pituudesta. Ei paha. Ja hammashoito kuluissa säästin, en ostanut uutta elektroniikkaa. Nyt jälkeen ajateltuna olisi pitänyt hakea työ ulkomailla myös, ties vaikka olisi parempi palkka ja tulevaisuus kuin täällä. Ruoka oli huomattavasti halvemmalla kuin Suomessa, ainakin ennen. Ja asuntoja niihin ei aina tarvinnut maksaa vakuuksia, Suomessa joutuu. 

Vierailija
297/310 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edullisia matkoja löytää kun viitsii etsiä. Tälläkin palstalla usein huomaa että moni ei edes ymmärrä kuinka edullisesti voi matkustaa. Jos kertoo että lentoja saa muutamalla kympillä niin väittävät että ei saa. Luulevat ihan oikeasti että ainoa tapa matkustaa on maksaa 300 euroa Euroopan-lennoista ja 100 €/yö hotellista.

Totta on. Voi matkustaa bussilla ne liput ei ollut paljoa 5-25e voi päästä jopa maasta toiseen esim. Saksasta. Oma valinta jos maksaa kalliin lennon kaukomaille tai Suomessa juna jonnekin voi olla enemmän. Ne on valintoja. Voi myös kokata itse, eikä käy kalliissa ravintoloissa. Tai majottua hostelliin tai majataloon, eikä 4 tähden hotelliin. Voi tehdä super säästöt, jos valikoi tarkasti ja suunnittelee. Jos käy suositussa kohteessa ei ehkä voi säästää. 

Vierailija
298/310 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubaihin matkaavat ovat prostituutteja, muualle matkaavat ovat myös prostituutteja. Siinä vastaus.

Vierailija
299/310 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten elämä on helppoa siinä syy

Vierailija
300/310 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelen paljon. Käynyt suurimman osan opintojen ajan kokoaikatöissä. Kuukauden reili Euroopassa kokonaisuudessaan 1000e 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä