Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hyvännäköisillä ihmisillä nousee päähän?

Vierailija
20.04.2025 |

Siis se että tietävät olevansa hyvännäköisiä. Se itsetietoisuus omasta komeudesta/kauneudesta on ok mutta joillakin se menee ihan yli. En usko että tällaiset ihmiset ole uskollisia ja pysyvät saman puolison kanssa kyllästyvät kuitenkin. Hyvin usein sitten varsinkin naiset tykkäävät esitellä kroppaansa kireissä housuissaan ja rannallekin pukeutuvat mahdollisimman paljastavasti. Se huomionhaku ja tyrkkyys on niin ilmiselvää. En ole kateellinen, olen itse ihan hyvännäköinen nainen mutta miksi joillakin tosiaan tulee tarve esitellä itseään ja kilpaillaan jopa siitä kuka saa eniten huomiota. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut tuollaista. T. Hoikka nainen

Vierailija
2/22 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole minäkään kiinnittänyt huomiota. T: Ylipainoinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ymmärtää, jos hyvännäköisellä nousee päähän, mutta että monella ei niin hyvännäköiselläkin nousee...

Vierailija
4/22 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali nainen ei huomaa mitään "kireitä housuja" tai "paljastavia ranta-asuja"toisilla naisilla.

Vierailija
5/22 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika pinnallinen ihminen ap, saattaisi tehdä hyvää sinulle nojata vähän siihen ulkonäköön koska sinun pelkkä pääkopan anti ei vakuuta.

Vierailija
6/22 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse hyvännäköinen lainkaan, mutta sen sijaan olen viime vuosina rikastunut huomattavasti. Huomaan että ihan sama pätee maalliseen mammonaan: sitä haluaa jollain hienovaraisella tavalla tuoda esiin että on onnistunut tällä saralla. Näin miehenä se varmaan liittyy siihen biologiseen ohjaukseen yrittää herättää huomiota vastakkaisessa sukupuolessa ja tuoda esiin omia vahvuuksiaan. Hyvännäköiset ihmiset korostaa ulkonäköään, jossain asiassa erityisen lahjakkaat korostavat sitä taitoaan, menestyneet ihmiset korostavat menestystään. Ei tämä ole pelkästään ulkonäköasia.

Vierailija
7/22 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: En ole itse hyvännäköinen lainkaan, mutta sen sijaan olen viime vuosina rikastunut huomattavasti. Huomaan että ihan sama pätee maalliseen mammonaan: sitä haluaa jollain hienovaraisella tavalla tuoda esiin että on onnistunut tällä saralla. Näin miehenä se varmaan liittyy siihen biologiseen ohjaukseen yrittää herättää huomiota vastakkaisessa sukupuolessa ja tuoda esiin omia vahvuuksiaan. Hyvännäköiset ihmiset korostaa ulkonäköään, jossain asiassa erityisen lahjakkaat korostavat sitä taitoaan, menestyneet ihmiset korostavat menestystään. Ei tämä ole pelkästään ulkonäköasia.

Ei, rikkaat kulkevat kuluneissa vaatteissa.

Vierailija
8/22 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi korreloi käänteisesti siihen kuinka paljon muut ihmiset heille merkitsee. Sisäisesti kylmimmät ovat aina niitä jotka ovat tietoisia omasta ulkonäöstään ja joille se on tärkeä heitä itseään määrittävä tekijä. 

40 vuoden kokemuksella, M58

Vierailija
9/22 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö voi auttaa asiaan, muttei ole syy. Kyllä ihmisillä nousee päähän jos on noustakseen. Oli sitten hyvännäköinen tai ruma.

Vierailija
10/22 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ihmiset joskus käyttävät kaikkia keinoja hyödykseen. Naisilla kauneus/nuoruus yks kilpailu valteista.

Vierailija
11/22 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: En ole itse hyvännäköinen lainkaan, mutta sen sijaan olen viime vuosina rikastunut huomattavasti. Huomaan että ihan sama pätee maalliseen mammonaan: sitä haluaa jollain hienovaraisella tavalla tuoda esiin että on onnistunut tällä saralla. Näin miehenä se varmaan liittyy siihen biologiseen ohjaukseen yrittää herättää huomiota vastakkaisessa sukupuolessa ja tuoda esiin omia vahvuuksiaan. Hyvännäköiset ihmiset korostaa ulkonäköään, jossain asiassa erityisen lahjakkaat korostavat sitä taitoaan, menestyneet ihmiset korostavat menestystään. Ei tämä ole pelkästään ulkonäköasia.

Vanhan rahan rikkaat ja omalla työllään hitaasti rikastuneet kulkevat kuluneissa vaatteissa. Nousukkaat ja pikarikkaat kulkevat muotihepenissä.

Vierailija
12/22 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin ihmisestä. Itse olen turvallisemman lapsuuden kokenut ja ehkä siksi enemmän "kell onni on se onnen kätkeköön" -ihmisiä. Mieluummin vähän häpeilen ja vähättelen, jos on tullut hankittua jotakin kalliimpaa. Mieheni sen sijaan on rikkinäisestä perheestä ja laitoksen kasvatti. Ja ero on huima. Ostokset asetetaan "sattumalta" ikkunan ääreen tai johonkin näkyville. (Mistä minä siirrän ne pois.) Uusi auto on ehdottomasti esiteltävä somessa. Jos ei suoraan niin "vahingossa" jossain kuvassa. Hashtagejakin voi olla tuotteiden merkkeihin liittyen. Hän näkee usein ihmiset kateellisina, kun taas minä ajattelen, että kenelläkään tuskin on syytä kateuteen.

Kaikki eivät todellakaan halua korostaa mitään, toiset haluavat kovastikin.

Vierailija
13/22 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olisi peittävä pukeutuminen rannalla? Tai toisaalta paljastava - koetko ap, että uimapuku tai bikinit ovat paljastavaa pukeutumista? 

Vierailija
14/22 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin käytän kireitä housuja siksi, että tykkään niistä enemmän kuin jostain ysärityylisistä löysistä farkuista. Ja näyttävät myös paremmalta. Miksi pitäisi käyttää löysiä housuja?

Vierailija
15/22 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olisi peittävä pukeutuminen rannalla? Tai toisaalta paljastava - koetko ap, että uimapuku tai bikinit ovat paljastavaa pukeutumista? 

Bikinit ja uimapuku ovat ok mutta se miten itseään kantaa, näkee mitä varten siellä on. Olen biseksuaali ja huomioni kiinnittyy näihin jotka käyttäytyvät vaatimattomasti eivätkä ole siellä itsensä esittelyn takia. Kauniita ihmisiä on toki mukava katsella mutta itserakkaita ei. Ap

Vierailija
16/22 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ymmärtää, jos hyvännäköisellä nousee päähän, mutta että monella ei niin hyvännäköiselläkin nousee...

Minusta tämä olisi ideaalitilanne, että jokainen ihminen hyväksyisi itsensä ja kykenisi näkemään itsensä kauniina. En todellakaan tuomitse vaan ihailen. Arviointi ja tuomarointi siitä, kenellä on oikeus olla jotenkin näkyvä, on huomattavasti nolompaa.

Vierailija
17/22 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Nalle Wahlroosillakin niin nuhjuinen ja kulunut puku aina studiossa telkkarissa.😪

Vierailija
18/22 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhan rahan rikkaat ja omalla työllään hitaasti rikastuneet kulkevat kuluneissa vaatteissa. Nousukkaat ja pikarikkaat kulkevat muotihepenissä.

Sanopa yksikin tunnettu rikas, joka käyttää kuluneita vaatteita? Ei ole julkisuudessa.

Vierailija
19/22 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halveksin niitä jotka saa helppoa rahaa attension whorettamalla....

Vierailija
20/22 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokissa näkee noita somekissoja jotka ottavat itsestään 1000 kuvaa aina samasta kuvakulmasta täysinä meikkeineen huulitäytteineen ja filttereineen, miehiltä saa taatusti huomiota. Ne videot on tajuttoman tylsiä ja feikkejä. Silti, joka kerta 100000 sydäntä... ihmiset eivät katso että missä on lahjakas vaan kuinka hyvännäköinen on. Ei ihme että hyvä ulkonäkö myy ja siinä pitää nousta pissa päähän jotta saa myytyä itseään lisää rahaa vastaan. Somenarsismi oksettaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä