Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderissä mies kertoi etsivänsä sporttista naista

Vierailija
30.03.2025 |

Tutustuin Tinderissä kolmekymppiseen mieheen ja hän kertoi, että hän toivoo naisen olevan sporttinen ja pitävänsä itsestään huolta henkisesti ja fyysisesti.

Kuvissa hänen vartalonsa näyttää ihan tavalliselta, ei miltään bodarilta. Kysyin sitten, että millaista liikuntaa hän itse harrastaa. Hän kertoi, että käy satunnaisesti uimahallissa ja kuntosalilla ja talvella pelaa jääkiekkoa. Jotenkin tuli sellainen fiilis, että ei hän itsekään ole mikään himourheilija, mutta toivoo naisen olevan suurin piirtein fitness-harrastaja (näin kärjistetysti sanoen).

Kommentit (364)

361/364 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies kutsui minut treffeille ja kun kohteliaasti kieltäydyin vetoamalla pitkään välimatkaan, niin hän alkoi kuitenkin kinuta, että se ei ole ongelma hänelle. Eli ilmeisesti hänellä ei kauheasti ole matchejä tai potentiaalisia treffikumppaneita, muuten hän ei olisi jäänyt minua vonkaamaan treffeille.

Ap

Vierailija
362/364 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sporttiset naiset ottakee yhteyttä sanoi jo Maick aikoinaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/364 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
364/364 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa niiden "sportti"mummojen persvaossa hiipiviä pöksyjä, karmea haiseva rantu, yök!!!