Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä mies kertoi etsivänsä sporttista naista

Vierailija
30.03.2025 |

Tutustuin Tinderissä kolmekymppiseen mieheen ja hän kertoi, että hän toivoo naisen olevan sporttinen ja pitävänsä itsestään huolta henkisesti ja fyysisesti.

Kuvissa hänen vartalonsa näyttää ihan tavalliselta, ei miltään bodarilta. Kysyin sitten, että millaista liikuntaa hän itse harrastaa. Hän kertoi, että käy satunnaisesti uimahallissa ja kuntosalilla ja talvella pelaa jääkiekkoa. Jotenkin tuli sellainen fiilis, että ei hän itsekään ole mikään himourheilija, mutta toivoo naisen olevan suurin piirtein fitness-harrastaja (näin kärjistetysti sanoen).

Kommentit (364)

Vierailija
321/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosiaan hyvä kaikkien ottaa termejä haltuun. Ei esim. kannata mainostaa itseään rokkariksi, vaikka kuuntelisi päivittäin 7 tuntia rock-musiikkia, jos kuitenkin on lakimies ammatiltaan, pukeutuu pukuun ja kravattiin, leikkauttaa itselleen siistin jakaustukan, ei koskaan käytä päihteitä, harrastaa enimmäkseen tietokonepelejä.

Vierailija
322/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, jotka esittävät vaatimuksia = nounou.

Miehet, jotka eivät esitä vaatimuksia = nounou.

Onko miehillä olemassa mitään muita vaatimuksia elämänkumppanille, kuin pinnallisia ulkonäkövaatimuksia?

Kyllä löytyy esim. itsellä savuttomuus, lapsiluku täynnä, ei-päihdeongelmia, asuu alle 50km etäisyydellä, lapset joko omani ikäisiä tai vanhempia, suomalainen, ei lemmikkejä, yhteisiä kiinnostuksia ja sitten pitäisi treffeillä synkatakin.

Kaikki noista tuntuvat aika pinnallisilta. Ja niitäkin toiveita saa siis ehdottomasti olla. Mutta harva nainen haluaa tulla valituksi siksi, että lapsiluku on jo täynnä eikä ole lemmikkejä. 

Kyllä itsellä on ollut vaatimuksina mm. lapsettomuus, ei lemmikkejä, asuu lähellä yms. ja sitten aloin seurustella 5 lapsen yh:n kanssa, jolla oli koira ja asui 200 km päässä.. eikä ollut vakitöissä, tienasi paljon vähemmän jne. En pidä noita pinnallisina asioina, vaan järjestelykysymyksinä ja ulkoinen olemus (mikä on luonnollisesti pinnallista) antoi kaikki nuo anteeksi, sillä aika harvoin olen tavannut yhtä timmissä kunnossa olevaa lapsetonta naista ja olen tapaillut myös lapsettomia himourheilijoita SM tasolla.

En ymmärrä miksi joku valitsisi kumppanikseen jonkun vastenmielisen tyypin, kun niitä miellyttäviäkin on. Välimatka, lasten- ja koiranhoitojärjestelyt yms on aina järjestettävissä, mutta kenen takia haluaa nähdä vaivaa, onkin sitten eri asia. Tietenkin täytyy huolehtia, että esim lasten elatusvelvollisuus pysyy selkeänä, eikä nainen unohda kuka oli lapsista elatusvelvollinen.

Mutta liikunnallinen, sporttinen, urheilullinen tai lapseton ei takaa yhtään mitään siitä, miltä nainen vaatteet riisuttuasi näyttää.. varsinkin jos näet naista vain treffeillä tai poseeratuissa kuvissa. Se selviää vain kokeilemalla ja vaatii hieman pelisilmää, mutta mitä pidempiaikaista suhdetta haet, niin sitä vähemmän sillä on merkitystä, koska avioliitto lihottaa naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kannattaa miettiä, mitä sinne vaatimuslistaan laittaa. Itse juttelin jonkin aikaa yhden ihan fiksuntuntuisen miehen kanssa. Tämä ei ollut Tinder vaan toinen deittipalvelu. Mies otti yhteyttä enkä edes huomannut lukea hänen profiilitekstiään siinä vaiheessa, koska yhteydenotto oli kiva ja juttu kulki siitä eteenkinpäin mukavasti. Sitten kun kävin lukemassa...mies oli laittanut profiiliin muutaman hassun rivin ja niistä yksi oli 'Liikunta näkyy sinussa'.

Olen liikunnallinen ja se näkyy, ja on ihan ok laittaa toiveeksi, että toinen on liikunnallinen. Mutta tuossa lauseessa oli jotain, mikä ärsytti todella paljon. Siitä tuli niin pinnallinen vaikutelma, että ei kiinnostanut jatkaa enää viestittelyä.

Hänen voittonsa.

Vierailija
324/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapiassa käyminen on nimenomaan omasta psyykestä huolehtimista. Hullua, että aikuisia miehiä noin terapia pelottaa!

Ei miehiä se terapia pelota, vaan se terapiassa käyvä nainen. Tuo ylimääräistä taakkaa suhteeseen. Miksi rupeisin suhteeseen joka ei tuo kun huonoa oloa?

Onko tuo terapiassa käyminen nimenomaan se, mikä sitä suhdetta rasittaa vai? Jos kumppanilla on fyysinen vamma, niin kumpi suhdetta rasittaa, vamma, vaiko sen hoito?

Vamma 

Vierailija
325/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain yksi vaatimus: Liikunnallisuus näkyy sinussa, vaikket edes olisi koskaan harrastanut liikuntaa.

Vierailija
326/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sporttinen ei ole synonyymi laihalle. 

Ei olekaan, eikä lihaksikkaalle. Miehet nyt vaan käyttää sitä sanaa väärin.

Vierailija
327/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voit skipata hänet.

Vierailija
328/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa nykyään läski nainen? Nykymittapuulla normaali oli ennen lievästi ylipainoinen. Ylipainoinen oli entisaikaan lihava jne. Ihmisten paino on noussut. Suurin osa miehistä on itse ylipainoisia/lihavia.

Tässä onkin menty sairaaseen (kirjaimellisesti) suuntaan, koska ylipaino hyväksytään normaalina. Se on kuitenkin suurin kansansairauksien aiheuttaja ja ihmisten elämänlaatua laskeva tekijä. Sen normalisointi "kehopositiivisuuden" tai muiden vastaavien ilmaisujen taakse on vain pään pensaaseen laittamista. Naisilla kuitenkin terveellinen kehon rasvamäärä on 18-28% välillä ja miehillä 10-20% välillä. Tuosta voi katsoa mitä se todellisuudessa tarkoittaa naisilla: https://ultimateperformance.com/your-goal/fat-loss/female-fat-loss/wome…

20% on naiselle noissa kuvissa optimi ja hyvin nuo kumppanit on lähelle sitä aina olleetkin. Itselläkään ei luonnollisesti jenkkakahvoja tai kaljamahaa löydy.

Vierailija
329/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiimalasivartalosta:

Juu on harvinainen, mutta minusta se on ennemminkin normaalit hartiat/isot rinnat + kapea vyörätö + leveä lantio, kuin niinkään leveät hartiat plus nuo. On vaan jotenkin sula mahdottomuus, että luusto kehittyisi niin ristiriitaisesti. 😅

Minulle tiimalasi tarkoittaa sitä, että uuma erottuu, voi olla hoikka ja pienet rinnat. Kuvailemasi nainen on mielessäni rehevä.

Vierailija
330/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei. Mies ei voi sanoa etsivänsä hoikkaa. Ja tiedät sen tasan tarkkaan itsekin. 

Syytätte miehiä valehtelusta ja epärehellisyydestä, mutta samaa teette itse ihan koko ajan. "

Kyllä voi. Se on sitten eri asia, kuinka paljon samaa ominaisuutta arvostavia naisia löytyy. Jos väittää etsivänsä jotain muuta, kuin mitä oikeasti etsii, niin se on valehtelua. Turha sitten sitä naista syyttää, kun se yksi vatsamakkara ilmestyy, eikä nainen muka enää olekaan sitä, mitä sanoi olevansa, eli urheilullinen. 

Jos haluaa löytää hoikan kumppanin, se pitää sanoa suoraan ja etsiä naisia, joille itselleen myös se hoikkuus on tärkeää. 

Tai sitten katsoa sitä naisen kuvaa.

Vierailija
331/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ampuu itseään pahasti jalkaan tuolla, että esittävät laihuusvaatimuksia profiilissaan. Minä olen sekä hoikka että myös sporttinen, mutta en ikinä, ikinä, ikinä, ikinä ottaisi miestä, joka sellaista vaatii. Sellaisilta saisi huomauttelua vaikkapa raskauskiloista, tai jos liikunta jäisi vaikkapa sairauden takia. Vartaloni on ihan vaan kiva plussa sille, joka tykkää muistakin ominaisuuksistani.

Höpöhöpö.. geeneistä kiinni, kaikille ei raskausarpia tule

Vierailija
332/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vaikeaa näiden kriteerilistojen kanssa. Itse olen jo yli 50-vuotias, seurustellut koko aikuisikäni ja naimisissakin olin lähes 20 vuotta. En osaisi sanoa yhdenkään ex-mieheni pituutta, painoa tai rasvaprosenttia, mistään BMI:stä puhumattakaan. Kyllä siinä parinmuodostuksessa keskityin ihan muihin seikkoihin, kuten samanlaisiin mielenkiinnon kohteisiin ja elämänarvoihin. 

Mutta sinun näkee ja arvaa tuon perusteella päällepäin. Nainen joka pitää itsensä kunnossa arvostaa myös miehissä sitä ja olisi pystynyt arvioimaan olivatko exät normaalipainoisia. 

Vierailija
333/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksi tapa sanoa, että ei halua läskiä naista.

Vierailija
334/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sporttinen ja itsestään huolta pitävä ovat koodikieltä ja tarkoittavat sitä, että mies haluaa hoikan naisen. 

Jos olet kokoa S, voit ilmoittautua treffiseuraksi, vaikka liikuntasi koostuisi kävelystä lähikauppaan ja takaisin. 

Minä XL kokoinen taas tiedän, että en ole hänen etsimänsä, vaikka käyn kyllä salilla, uin ja joogaan ja lenkkeilen monta kertaa viikossa. En pahastu, kun en itse välitä kovin hoikista miehistä eikä urheiluharrastus ole mulle miehessä millään tavalla tärkeää.

Yksi ymmärsi 🎉

Vierailija
335/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No niin, tässähän juuri on konkreettinen ja hyvä esimerkki siitä, ettei tuon sanan viljely tuota toivottua tulosta. Miesten pitäisi nyt vaan jaksaa katsoa ne naisten profiilit ja päättää itse, miellyttääkö kuvat ja kiinnostaako profiili kokonaisuutena. Jos esim. siellä on tuollainen kuva ja huomaatte, että eihän se ole sitä, mitä etsitte, niin miksi ette swaippaisi vasemmalle? Mikä ihme siinä on, että kaikki naiset pitää laittaa oikealle ja alkaa sitten valittaa, että tuli matcheja vääränlaisten kanssa?"

Koska tuolla tekniikalla saa haukkua naisia rumiksi ja vääränlaisiksi, mutta saa kokea kelpaavansa naisille.

Jos alkaa valkata tarkemmin, ei tule yhtään matchia ja joutuu kohtaamaan todellisuuden, ettei kelpaa kellekään.

Vierailija
336/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sellainen henkilö sporttinen, joka käy jooga-/pilatestunnilla kolme kertaa viikossa?

Riippuu näyttääkö sporttiselta vai ei. Liikunnallinen hän voi olla.

Vierailija
337/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vaikeaa näiden kriteerilistojen kanssa. Itse olen jo yli 50-vuotias, seurustellut koko aikuisikäni ja naimisissakin olin lähes 20 vuotta. En osaisi sanoa yhdenkään ex-mieheni pituutta, painoa tai rasvaprosenttia, mistään BMI:stä puhumattakaan. Kyllä siinä parinmuodostuksessa keskityin ihan muihin seikkoihin, kuten samanlaisiin mielenkiinnon kohteisiin ja elämänarvoihin. 

Ihmiset ovat lihavampia ja ulkonäkökeskeisempiä nykyään. 

Paradoksi

Vierailija
338/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somessa törmää näihin omasta mielestään "sporttisiin" naisiin, joilla on yllään korkeavyötäröiset housut ja isot treenitopit, jotka huijaavat mahan näyttämään pienemmältä, mutta takapuoli onkin sitten kuin kymmenen leivän uuni ja reidet kuin tukit. Samoin kädet ovat paksut ja tasaiset.

Kaikesta huolimatta, hyvä kun treenaavat ja pitävät itsestään huolta, mutta ihan ei voi tällä vartalolla tyypillä sanoa itseään sporttiseksi vaikka matkalla sitä kohti varmaan ovatkin. 

Sporttinen ei ole vartalotyyppi vaan elämäntapa. Ja vaikka sinä haluaisit, että sporttinen tarkoittaa laihaa niin muu ihmiskunta ei ole velvollinen mukautumaan käsitevirheisiisi. 

Huomauttaisin sivusta, että edes sporttisen näköinen ei tarkoita laihaa.

Vierailija
339/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kuvastakaan ei voi päätellä mitään ulkonäöstä. Kuvat on niin filtteröityjä, että kuvan kohdetta on mahdoton tunnistaa livenä.

Tulispa aidot käsittelemättömät kuvat muotiin...

M46

Vierailija
340/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi tosiaan hyvä kaikkien ottaa termejä haltuun. Ei esim. kannata mainostaa itseään rokkariksi, vaikka kuuntelisi päivittäin 7 tuntia rock-musiikkia, jos kuitenkin on lakimies ammatiltaan, pukeutuu pukuun ja kravattiin, leikkauttaa itselleen siistin jakaustukan, ei koskaan käytä päihteitä, harrastaa enimmäkseen tietokonepelejä.

Tosin jos henkilö on laittanut itsestään kuvia, joista oma tyyli ja hiukset näkyvät, niin en ainakaan itse kokisi tuota ongelmaksi. Päihteettömyyden ja tietokonepelien osalta en edes tajua, miksi muka ne eivät voisi sopia myös rokkariin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi