Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä mies kertoi etsivänsä sporttista naista

Vierailija
30.03.2025 |

Tutustuin Tinderissä kolmekymppiseen mieheen ja hän kertoi, että hän toivoo naisen olevan sporttinen ja pitävänsä itsestään huolta henkisesti ja fyysisesti.

Kuvissa hänen vartalonsa näyttää ihan tavalliselta, ei miltään bodarilta. Kysyin sitten, että millaista liikuntaa hän itse harrastaa. Hän kertoi, että käy satunnaisesti uimahallissa ja kuntosalilla ja talvella pelaa jääkiekkoa. Jotenkin tuli sellainen fiilis, että ei hän itsekään ole mikään himourheilija, mutta toivoo naisen olevan suurin piirtein fitness-harrastaja (näin kärjistetysti sanoen).

Kommentit (364)

Vierailija
281/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ongelma on se, että he kuvittelevat tuollaisella koodikielellä saavansa tietynlaisen naisen. Ulkonäköön liittyvät vaatimukset (oli ne sitten suoraan tai epäsuoraan esitettyjä) antavat aina tyhmän vaikutelman. Luuletteko oikeasti, että ne hoikat naiset sankoin joukoin ottavat yhteyttä, kun joku mies profiilissaan esittää vaatimuksen hoikkuudesta? Ei todellakaan, vaan se on red flag aivan kaikille naisille. Sitten kun yhdistetään tähän se, ettei mitään toiveita parisuhteen laadulle, yhteiselle tulevaisuudelle tai edes arvomaailmalle esitetä niin kumma juttu, kun ei niitä matcheja tule tai jos tuleekin niin vääränlaisilta naisilta.

Jotkut miehet tuntuvat yleensäkin kuvittelevan, että naisen mielenkiinto herää, jos mies ilmaisee naisen täyttävän HÄNEN kriteerinsä. Usein näkee ilmoituksia, joissa mies ei juurikaan kerro itsestään eikä yritäkään markkinoida itseään naisille, vaan kertoo vain sen, mitä HÄN haluaa. Mutta eihän tuo yhdenkään naisen mielenkiintoa herätä. Naurettava ajatus, että ne hoikat naiset innostuisivat noista hoikkuusvaatimuksista vain siksi, että "jee, täällä on joku mies, jolle mun kroppa kelpaa". Hah! Naiset swaippaavat oikealle sen perusteella, kenestä miehestä HE ITSE kiinnostuvat. Se, ketkä kaikki miehet olisivat kiinnostuneita, ei ole kiinnostusta ohjailevaa tietoa.

Vierailija
282/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän "sporttinen" ole kiertoilmaisu seuraavalle: ÄLÄ OLE LÄSKI.

Joo just näin. Mä olen noin 50 kg ylipainoinen ja harrastan liikuntaa keskimäärin 15 t/vko eli pari tuntia joka päivä. Käyn uimassa ja vesijumppaamassa, joogaan joka päivä, salilla lihastreeni koko kropalle neljästi viikossa ja muina päivinä lenkkeilen. Olen siis ihan varmasti sporttinen, mutta en takuulla sellainen, jota tuollaisen urpå-ilmoituksen tehnyt hakee 😁

Jos liikkuu 15t/vko ja on 50kg ylipainoinen, niin ehkä ruokavalion ja unenmäärän tarkastus on paikoillaan, ellei sitten ole kilpirauhas tai muita aineenvaihdunnanongelmia.

Lisäksi salitreenissä on varmasti korjaamista, koska kukaan tosissaan treenaava ei voi treenata tehokkaasti koko kro

Kannattaa tietysti muistaa nyt se, että kaiken liikunnan tarkoitus ei edes ole kiinteytys, lihasmassan kasvattaminen tai rasvan poltto. Liikuntaa harrastetaan myös esimerkiksi vaikkapa ulkoilun vuoksi, selkä- ja hartiavaivojen ennaltaehkäisyys, huvin vuoksi, tms. Joku voi harrastaa liikuntaa montakin kertaa viikossa olematta silti hoikka tai treenattu - tai edes varsinaisesti tavaoittelematta liikunnallaan näitä lopputuloksia. Kaiken liikunnan ei todellakaan tarvitse olla "tehokasta". Ja juuri tämän vuoksi termi "liikunnallinen" voi aiheuttaa kaikenlaisia väärinkäsityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet "sport" naiset ja miehet omaavat syömishäiriön, kehokuvavääristymän, mt-ongelmaa tms. pakko suorittamista, adhd yms.

Onhan tämä jo tullut julki ihan monen urheilijan kertomana. Joku olio ellukka esim. 😝 oikein moniongelmainen lepakkotelija. 

Vierailija
284/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa niihin profiileihin aidot kuvat naamasta ja kropasta. Ei mitään kuvakulma kikkailuja ja 7 filtteriä. Sitten ne jotka etsii sporttista kumppania ei edes yritä mätsiä ihmisten kanssa, jotka ei sovi omaan makuun.

Jokainen ihminen saa asettaa standardit tulevalle kumppanille. Se on sitten oma riski jos jää yksin, mutta minkä hiton takia näistä täytyy kitistä jatkuvasti.

Minä voisin hyvin etsiä "urheilullista miestä" mikä minun tapauksessa tarkoittaa oikeasti urheilullista, hyväkuntoista, terveelliset elämäntavat omaavaa miestä (ei röökiä, alkoa satunnaisesti, ei roska ruokaa), jonka kroppa on urheilullinen = ei ylipainoa, on lihasta mutta ei ole hunks.

En pyydä tulevalta kumppanilta mitään mihin itse en pysty. Kannattaa ehkä omallakin kohdalla miettiä tätätkö itse omat kriteerisi.

Tämä olisi voinut olla omalta näppikseltä. Kun erosin pitkästä suhteesta, pohdin hyvin tarkkaan millaisista ominaisuuksista en ollut valmis joustamaan. Arvostan itse terveellisiä elämäntapoja, johon kuuluu tietynlainen liikkuva elämäntapa ja ruokavalio, mutta ei tiukkapipoista suorittamista. Olen myös kiinnostunut kokeilemaan erilaisia lajeja ja asioita. Ja kyllä, elämäntapani näkyy vartalostani, joka houkuttelee myös niitä "nallekarhuja" lähestymään, vaikka meillä ei olisikaan mitään yhteistä. En voisi kuvitellakaan olevani yhdessä henkilön kanssa, joka makaa kaikki illat sohvalla tissutellen. Nykyinen mieheni jakaa samanlaisen elämäntavan, joka myös näkyy hänen vartalossaan. Yhdessä olemme kokeilleet ja harrastaneet erilaisia lajeja. Tämä ei onnistuisi sellaisen miehen kanssa, joka ei tähän olisi valmis, vaikka ulkonäköni miten paljon miellyttäisikin häntä.

Vierailija
285/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi täyttää itse omat kriteerinsä?

Minun mielestäni on aivan absurdia, että esimerkiksi pienten lasten sinkkuvanhempi asettaa kriteeriksi, että kumppanin on oltava lapseton.

Vierailija
286/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni on aivan absurdia, että esimerkiksi pienten lasten sinkkuvanhempi asettaa kriteeriksi, että kumppanin on oltava lapseton.

Itse taas ajattelen, että jokainen voi itse asettaa sellaiset kriteerit kuin tykkää, mutta ei pidä ihmetellä, jos ei ketään löydy. On lapsettoman oma asia haluaako sellaiseen suhteeseen vai ei.

Vierailija
287/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on sinusta absurdia? Ajatteletko jotenkin liian kaavamaisesti asioista, vai missä vika? Kun kyllähän jokainen voi ihan itse päättää, millaisen kumppanin kanssa haluaa olla, ja esim. tuossa tilanteessa se lapseton osapuoli sitten itse päättää, onko toisen elämäntilanne itselle ok ja kiinnostaako se sinkkuvanhempi. Eihän suhdekriteereissä voi olla sinänsä mitään absurdia, kun suhteessa olo perustuu täysin vapaaehtoisuuteen ja suhdemuotojakin on monenlaisia. 

Itse olen kahden lapsen sinkkuvanhempi, ja toivon kumppanilta lapsettomuutta. Itse asiassa en ole KOSKAAN ollut suhteessa sellaisen kanssa, jolla itselläänkin olisi ollut lapsia, lasten isää lukuunottamatta. En nyt ihan ymmärrä, mitä absurdia tässä on. Vapaaseen tahtoon kaikki deittailu perustuu.

Vierailija
288/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on sinusta absurdia? Ajatteletko jotenkin liian kaavamaisesti asioista, vai missä vika? Kun kyllähän jokainen voi ihan itse päättää, millaisen kumppanin kanssa haluaa olla, ja esim. tuossa tilanteessa se lapseton osapuoli sitten itse päättää, onko toisen elämäntilanne itselle ok ja kiinnostaako se sinkkuvanhempi. Eihän suhdekriteereissä voi olla sinänsä mitään absurdia, kun suhteessa olo perustuu täysin vapaaehtoisuuteen ja suhdemuotojakin on monenlaisia. 

Itse olen kahden lapsen sinkkuvanhempi, ja toivon kumppanilta lapsettomuutta. Itse asiassa en ole KOSKAAN ollut suhteessa sellai

Eli haluat että mies hoitaa sinun lapset, mutta et  haluaisi hoitaa miehen lapsia. Kuulostaa todella houkuttelevalta miehen näkökulmasta!

Mitähän muita rajoitteita kanssasi olisi? Vain sinun kaverit ja sinun harrastukset on ok?

Vierailija
289/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kaveriltani! Hän haluaa urheilullisen naisen, vaikka on itse lihava, kuvailee kuitenkin itseään urheilulliseksi. 

Vierailija
290/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat että mies hoitaa sinun lapset, mutta et  haluaisi hoitaa miehen lapsia. Kuulostaa todella houkuttelevalta miehen näkökulmasta!

Mitähän muita rajoitteita kanssasi olisi? Vain sinun kaverit ja sinun harrastukset on ok?

Ei minulle deittailussa tai parisuhteessa ole kyse lastenhoitopalveluista. Enpä ole yhdeltäkään kumppanilta pyytänyt lastenhoitoapua - toki nyt ovat lapsetkin jo sen verran isoja, että ei  sellaiseen olisi enää tarvetta muutenkaan.

Ja en tosiaan halua hoitaa muiden lapsia. En kauheasti jaksa lasten seuraa, omiani lukuunottamatta. Tämä voi vaikuttaa siinä, miksi sinkkuisät eivät itseäni kiinnosta. Myöskään uusperhekuviot ja hankalasti yhteensovitettavat lastenhoitokuviot eivät houkuttele. Itselläni on lasteni isän kanssa niin joustavat välit, että pystyn esim. tapaamaan kumppania joka viikko, jne. Omalla kohdallani eniten ajallisia rajoitteita taitaakin aiheuttaa oma työni. Eli olisiko se työ sitten minun kohdallani rajoite - en voi kesken työpäivän lähteä treffeille jne. Jaa, on toinenkin rajoite - olen allerginen, eli skippaan myös ne, joilla on lemmikki. Tässäpä ne minun rajoitteeni.

En ymmärrä kysymystä kavereista ja harrastuksista. En minä ole estämässä ketään hankkimasta lapsia, en vain halua seurustella sellaisen kanssa, jolla lapsia on. Mutta suhteessa on ihan hyvä, että kummallakin on omia kavereita ja omia harrastuksia. Tosin se on kyllä ihan hyvä, että on jotain samoja kiinnostuksenkohteita, koska ainakin itse haluan olla suhteessa samanhenkisen ihmisen kanssa. Mutta se nyt liittyy enemmänkin persoonakohtaiseen yhteensopivuuteen.

Mutta hei, sehän on AINA miehen oma päätös ja valinta, haluaako olla kanssani. Se, kuinka houkuttelevalta suhde kanssani kuulostaa, riippuu ihan siitä, miten mies itse sen kokee. Ei minulla ole mitään tarvetta yrittää löytää mahdollisimman monta sellaista, jotka haluaisivat olla kanssani, eli sen takia ei tarvitse sinkkuisiä etsiä. Tähän mennessä on löytynyt sen verran sekä minusta kiinnostuneita että seuraa, etten koe tätä haastavaksi. Ei ole ollut lapset este suhteelle. Toki, jos jollekin on, se on minusta täysin ok, ja hän on täysin vapaa swaippaamaan minut vasemmalle tai olemaan kiinnostumatta, jos livemaailmassa kohdataan. Olen vapaan tahdon kannalla näissä deittiasioissa :)

Vierailija
291/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle deittailussa tai parisuhteessa ole kyse lastenhoitopalveluista. Enpä ole yhdeltäkään kumppanilta pyytänyt lastenhoitoapua - toki nyt ovat lapsetkin jo sen verran isoja, että ei  sellaiseen olisi enää tarvetta muutenkaan.

Ja en tosiaan halua hoitaa muiden lapsia. En kauheasti jaksa lasten seuraa, omiani lukuunottamatta. Tämä voi vaikuttaa siinä, miksi sinkkuisät eivät itseäni kiinnosta. Myöskään uusperhekuviot ja hankalasti yhteensovitettavat lastenhoitokuviot eivät houkuttele. Itselläni on lasteni isän kanssa niin joustavat välit, että pystyn esim. tapaamaan kumppania joka viikko, jne. Om

Eli sinua ei haittaa vaikka mies ei haluaisi tavata lapsiasi, koska ei pidä lapsista ja tapailla vain sinua kahden kesken? Tai jos mies on kiireinen työnsä vuoksi kuten sinä ja ei ehdi sinua tavata aina kun se sinulle sopii niin sekin ok? Vai pitääkö miehen sopeutua sinun aikatauluihisi ja lapsiisi?

Valitettavasti kuulostaa siltä, että olet kovin ehdotonta tyyppiä, jonka vuoksi niitä miehiä ei niin helposti varmasti löydykään. Itse ainakin kiertäisin kaukaa jos vapailla markkinoilla olisin jo pelkästään kuvailemasi rajoitteiden perusteella. Mutta toivottavasti löydät joskus sopivan ihmisen vielä. Ei tosiaankaan kaikkia tarvitse hyväksyä, mutta ehkä voi olla hyvä joskus miettiä niitä omia rajoitteitakin.

Vierailija
292/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja en tosiaan halua hoitaa muiden lapsia. En kauheasti jaksa lasten seuraa, omiani lukuunottamatta. Tämä voi vaikuttaa siinä, miksi sinkkuisät eivät itseäni kiinnosta. Myöskään uusperhekuviot ja hankalasti yhteensovitettavat lastenhoitokuviot eivät houkuttele. Itselläni on lasteni isän kanssa niin joustavat välit, että p

En ole tuo lainaamasi, mutta miksi teet asiasta ongelman? Minusta on muutenkin naurettavaa alkaa ulkoa päin määrittelemään toisten parisuhteita. Enkä ymmärrä miksi niitä miesehdokkaita pitäisi niin hirveästi olla. Polyamoria on varsin harvinaista edelleenkin. Itselleni ainakin riittäisi yksi sopiva kumppani.

Vierailija
293/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinua ei haittaa vaikka mies ei haluaisi tavata lapsiasi, koska ei pidä lapsista ja tapailla vain sinua kahden kesken? Tai jos mies on kiireinen työnsä vuoksi kuten sinä ja ei ehdi sinua tavata aina kun se sinulle sopii niin sekin ok? Vai pitääkö miehen sopeutua sinun aikatauluihisi ja lapsiisi?

Valitettavasti kuulostaa siltä, että olet kovin ehdotonta tyyppiä, jonka vuoksi niitä miehiä ei niin helposti varmasti löydykään. Itse ainakin kiertäisin kaukaa jos vapailla markkinoilla olisin jo pelkästään kuvailemasi rajoitteiden perusteella. Mutta toivottavasti löydät joskus sopivan ihmisen vielä. Ei tosiaankaan kaikkia tarvitse hyväksyä, mutta ehkä voi olla hyvä joskus miettiä niitä omia rajoitteitakin.

Nyt on ihan pakko kysyä, oletko itse työelämässä? Nimittäin todella harvassa työssä on niin joustavat työajat, ettei työ sanelisi yhtään ajankäyttöä. Normaali työssäkäyvä siis on "kiireinen työnsä kanssa" siinä mielessä. Sinä et nyt tunnu ymmärtävän ollenkaan asioita.

Ja kyllä, minä todellakin ymmärrän sen, jos mies on töissä eikä sen vuoksi pysty tapaamaan. Ymmärrän oikein hyvin, että aikuisten elämään kuuluu tällaisia rajoitteita. Ja kyllä, sellaista se aikuisen elämä on, että tavata voi vain silloin, kun se sopii. Jos ollaan töissä, ei voida silloin olla treffeillä. Se on hyvin yksinkertaista. Aikuiset useimmiten ymmärtävät nämä realiteetit ja voivat tavata ja olla yhdessä silloin, kun se kummankin kannalta on mahdollista. Ihmisillä on myös harrastuksia ja muutakin elämää kuin se suhde. En ainakaan itse edes toivoisi, että kumppani olisi "aina käytettävissä", vaan todellakin haluan, että hänellä on elämässään muutakin mielekästä kuin suhde ja minä. Ja samoin on itselläni - minulla on muutakin elämää kuin suhde. Ja se on mielestäni hyvä asia. Normaalit aikuiset pystyvät kuitenkin sopimaan tapaamisista.

Ilmeisesti yrität nyt ärsyttää minua todistelemaan, miten paljon miehiä löytyy, mutta ei minulla siihen ole tarvetta. Jokainen normaali aikuinen ymmärtää, että aikuisten elämä ei ole mitään 24/7 seukkaamista, kuten ehkä joskus teiniaikojen kesälomilla. Ja vain tyhmä ei ymmärrä sitä, että eläinallergiakin on ihan olemassa oleva tosiasia - fiksumpaa silloin etsiä lemmikitöntä mieluummin kuin laittaa se lemmikin omistaja tilanteeseen, jossa hänen lemmikkinsä muodostuu suhteessa ongelmaksi. Ehdottomuutta olisi vaatia toista luopumaan lemmikistä.

Mitä tulee kysymykseesi liittyen lapsiin, niin jos mies ilmoittaisi minulle, että ei halua tavata lapsiani, koska ei pidä lapsista ja haluaa aina tavata kahden kesken, niin tuskinpä se kovin toimiva suhdekuvio voisi olla. Tuossa suurin ongelma olisi hänen epähienotunteinen tapansa töksäytellä epäkohteliaisuuksia, enkä ainakaan itse jaksa noita sosiaalisesti täysin tumpeloita mieshenkilöitä. Ja luulisi, että lapsivihaaja etsisi mieluummin seuraa lapsettomista, eikö? Kuten aiemmin tuli todettua, kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen.

Jännä muuten, että näit nämä mainitsemani asiat (toive kumppanin lapsettomuudesta ja lemmikittömyydestä) jotenkin haastavaksi, koska oma kokemukseni on, että juuri noilla spekseillä on TODELLA helppo löytää seuraa. Se, minkä itse koen haastavaksi, on oikeasti samanhenkisen ihmisen löytäminen - kun haluaa, että on hyvä match sekä persoonan, arvomaailman, romantiikan että seksuaalisuuden osalta, niin eipä niitä oikeanlaisia tule kovin usein vastaan. Ihan kivoja lapsettomia ja lemmikittömiä on pilvin pimein, mutta kun haluaa just oikeanlaisen, niin näitä joutuu vähän etsimään. Silti en aio tinkiä tuosta lapsettomuus-kriteeristä, enkä myöskään ala sietää mitään lemmikkejä, jotka aiheuttavat minulle allergiaoireita.

Vierailija
294/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei todellakaan halua oikeasti sporttista. 

Itse kun deittailin, niin järjestään näitä "haluan sporttisen naisen"-tyyppejä riepoi ihan hirveästi mun treenaaminen. Mulla oli treenit 4 kertaa viikossa ja koko ajan olisi pitänyt skipata tinder-miesten vuoksi. Pari tapailua päättyi lyhyeen koska vinkuivat miten oon "koko ajan" treenaamassa ja kokevat että mulla ei riitä heille tarpeeksi aikaa ja huomiota. 

Pitäisi siis olla sporttinen kroppa mutta urheiluun ei saa käyttää aikaa!

Ei päde kyllä kaikkiin tuo. Itse tinderissä ollessani hain "sporttista" naista ja tarkoitin sillä sekä sporttisen näköistä että urheilua harrastavaa. Haluan siis että voidaan yhdessä harrastaa urheilullisia aktiviteettejä ja että naisella on omatkin treeninsä ettei sitten valita mun treenaamisesta.

Vierailija
295/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kahden lapsen sinkkuvanhempi, ja toivon kumppanilta lapsettomuutta. Itse asiassa en ole KOSKAAN ollut suhteessa sellai

No onhan se suorastaan absurdia, että joku kokee ansaitsevansa toiselta jotain enemmän kuin mitä itse on.

Eri

Vierailija
296/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän "sporttinen" ole kiertoilmaisu seuraavalle: ÄLÄ OLE LÄSKI.

Jep, ja voi olla sporttinen ja läski, eivät mitenkään ole toisiaan poissulkevia asioita.

Meinaatko moukarinaisia 😂

Vierailija
297/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se suorastaan absurdia, että joku kokee ansaitsevansa toiselta jotain enemmän kuin mitä itse on.

Eri

Minusta on absurdia, jos yhtään kukaan kokee ANSAITSEVANSA jonkun toisen ihmisen. Ei suhteissa ole sellaisesta kyse. Suhde perustuu molemminpuoliseen haluun olla yhdessä ja se on täysin vapaaehtoista. Ei suhde tai toinen ihminen ole mitään sellaista, joka toisen osapuolen pitäisi "ansaita".

Vierailija
298/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan lähinnä haussa nainen jonka saa lenkille mukaan tai harrastamaan, joka huolehtii itsestään, elää suht terveellisesti ja perusterve, hoikka. Miksi hakisi ylipainoista jos ei syty niistä?

Tasan ketään miestä ei kiinnosta naisen liikkumiset muuten kuin visuaalisten tulosten osalta. Ja kuten tässä on sataan kertaan todettu, sporttinen ei ole sama kuin hoikka. 

Varmasti kiva löytää kumppani jonka saa mukaan ulkoilemaan, pelaamaan tennistä, rannalle tai pyöräilemään, rinteeseen talvella yms.. 

Milloin sitä omaa aikaa sitten olisi?!

Vierailija
299/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä alotin Tinderöinnin eilen.

Mulla on siellä vaan kolme kuvaa naamastani.

Ehkäpä treffit tiedossa nyt lauvantaina.

Ollaan jo tälläsiä +50 veitä, elikkä pitäis jo vähä nähä pintaa syvemmälle.

Nyt mietityttää tartteeko mun kertoa että mulla on ylipainoa kymmenisen kiloa, vai annanko tulla yllätyksenä treffikumppanille?

Paljo mukiinmeneviä miehiä tarjolla,  nyt mulla on +99 likes.

Ihan tavallista pulliaista etsin, swaippaan Adonikset vasemmalle.

Pidän hevistä, nauran paljon ja seksi ja läheisyys on ehdottomasti tärkeää.

Pitää kertoa ylipainosta, mutta toki oma moka kun ovat tykänneet läskejään piilottelevista. Kuten joku totesi, siihen on syynsä miksi vartalokuvat puuttuu.

Napakuva pitäs olla pakollinen 😁

Vierailija
300/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin mieheltä, että miten hän kuvailisi ihmisen, joka on sporttinen. Yllättäen alkoi selvästi heti kuvailemaan naista, ihan automaattisesti. 

Kuvailu kuului näin: 

Sellainen, jolla on peppuvakotrikoot ja joka on timmi ja jolla on vähän lihasta. Käy lenkillä ja kuntosalilla. Rasvaa ei saa olla, paitsi sen verran, ettei vatsalihakset näy. 

Jatkoin kysymistä ja kysyin, että entäs mies?

Sellainen, jolla on löysät Gaspin housut ja löysä huppari ja joka käy salilla.

Sitten kysyin vielä, että mitä sitten, jos vuosien aikana tälle sporttiselle naiselle tulee vatsamakkara?

Sillä on merkitystä vain siinä etsintävaiheessa. Myöhemmin voikin sitten haluta katsoa vaikka leffoja sohvalla sen naisen kanssa.

Olen sanaton.

Halutaan tapailla sporttista, mutta vakavaan suhteeseen halutaan nainen, joka ei kelpaa muille.. ja aletaan vilkuilla taas niitä muita.. elämän kiertokulku..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä