Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä mies kertoi etsivänsä sporttista naista

Vierailija
30.03.2025 |

Tutustuin Tinderissä kolmekymppiseen mieheen ja hän kertoi, että hän toivoo naisen olevan sporttinen ja pitävänsä itsestään huolta henkisesti ja fyysisesti.

Kuvissa hänen vartalonsa näyttää ihan tavalliselta, ei miltään bodarilta. Kysyin sitten, että millaista liikuntaa hän itse harrastaa. Hän kertoi, että käy satunnaisesti uimahallissa ja kuntosalilla ja talvella pelaa jääkiekkoa. Jotenkin tuli sellainen fiilis, että ei hän itsekään ole mikään himourheilija, mutta toivoo naisen olevan suurin piirtein fitness-harrastaja (näin kärjistetysti sanoen).

Kommentit (364)

Vierailija
301/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia, fiksut naiset menee johonkin tinderiin? Miksi? Nainen joka ei ole tinderissä on puhtaampi ja raikkaampi kuin ne jotka ovat.

Vierailija
302/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Up

Vau kuinka hieno kannanotto sinulta tähän keskusteluun. Peräti kaksi kirjainta pituudeltaan! 

Eikä sun anti ollut yhtään parempi, vaikka osasit useamman kirjaimen 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän haluaa naisen, joka on hoikka. Todennäköisesti hän ei tarkoita fitness-harrastajaa.

Haluaa äkäpussin kesytettäväksi.  Kaikkihan tietävät että läskit on leppoisia.

Vierailija
304/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän haluaa naisen, joka on hoikka. Todennäköisesti hän ei tarkoita fitness-harrastajaa.

Mutta ei laihaläski, vaan kiinteä ja muodokas.

Vierailija
305/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ja todennäköisesti myös sellainen hoikka/laiha nainen kelpaa oikein hyvin, joka ei harrasta urheilua.

Osa miehistä on niin tyhmiä etteivät osaa itse kuvista katsoa, miellyttääkö naisen ulkonäkö. Jos osaisivat, he swaippaisivat hoikat ja hyvännäköiset oikealle ja muut vasemmalle. Mutta kun he ovat tyhmiä, heidän pitää kirjoittaa kriteerinsä koodikielellä ilmoitukseen.

Sitten tulee paha mieli, kun matchin takaa paljastuu joku skrode kuulantyöntäjänainen. Kun jokainen nainen swaipataan oikealle - tyhmä kun on, ei osaa tehdä sitä valikointia.

No onhan se nyt kamalaa, jos nainen näyttää täydelliseltä, mutta kun mies alkaa laskea bmi:ta, se onkin pykälän liian iso. Sillon pitää jättää täydellisen näköinen nainen.

Vierailija
306/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ystäväni on sporttisimpia tuntemiani ihmisiä. Pyöräilee parinkymmenen kilometrin työmatkoja, käy salilla, lenkillä, vaeltamassa. Hän on myös synnynnäisesti runsansmuotoinen, isotissinen, harteikas. Voin kuvitella miten joku itse korkeintaan koiranpaskatuslenkkejä harrastava ja 55-kiloista laihaläskiä itselleen etsivä mies olisi sitä mieltä että ei tämä ole se miltä sporttinen nainen näyttää. 

On se nyt niin HIRVEETÄ ja KAMALAA jos miehilläkin on toiveita!!!! Apua!!!

Miesten pitäis ottaa kiitollisena mitä saa ja naiset on aina vaan loputtoman palvonnan kohteita. Miksei ne paskiaismiehet millään suostu tajuamaan et jokainen nainen on pelk

Bio -> https://fi.m.wikipedia.org/wiki/El%C3%A4m%C3%A4kerta

Vierailija
307/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kuvista ei välttämättä näe, onko henkilö ylipainoinen. Kuvakulmilla jne. leikitään.

Ymmärrän hyvin kriteerin, en itsekän halua lihavaa miestä. Harrastan kohtuullisessa määrin liikuntaa, ja toivon että myös mies tekee niin, ja pitää painonsa kurissa myös. 

Videopuhelu ennen treffejä, jos treffit lihavan kanssa on kauhistus.

Vierailija
308/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kun miehet hakevat "sporttista", se ei kuitenkaan kata esimerkiksi minua, joka teen salilla 40 sarjaa viikossa raskailla painoilla ja lihasmassan määrä on sen mukainen. 

Olen myös huomannut, että "pitää itsestään henkisesti huolta" ei tarkoita esimerkiksi sitä, että syö itselleen määrätyt mielialalääkkeet ja käy terapiassa, vaan on koodikieltä ja tarkoittaa "psyykkisesti sairaat älkööt vaivautuko".

Et ole sporttinen, korkeintaan liikunnallinen ja lääkitys on kyllä

Vierailija
309/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ja todennäköisesti myös sellainen hoikka/laiha nainen kelpaa oikein hyvin, joka ei harrasta urheilua.

Osa miehistä on niin tyhmiä etteivät osaa itse kuvista katsoa, miellyttääkö naisen ulkonäkö. Jos osaisivat, he swaippaisivat hoikat ja hyvännäköiset oikealle ja muut vasemmalle. Mutta kun he ovat tyhmiä, heidän pitää kirjoittaa kriteerinsä koodikielellä ilmoitukseen.

Sitten tulee paha mieli, kun matchin takaa paljastuu joku skrode kuulantyöntäjänainen. Kun jokainen nainen swaipataan oikealle - tyhmä kun on, ei osaa tehdä sitä valikointia.

Tässä on se haaste, että ei siellä kaikilla ole kokovartalokuvia näkyvissä. Kuvissa voi näkyä vain kasvot eri kulmista ja vartalosta ei vil

Mitä sitten? Miehethän epäilee kokovartalokuviakin vanhoiksi, eli mihinkään kuvaan ei voi luottaa. Videopuhelu ei valehtele.

Vierailija
310/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli eka kommentti jonka kirjoitin. Olen nainen sitä paitsi ja on selvää, ettei mies voi toivoa suorasanaisesti hoikkaa naista. Älkää jaksako muuta valehdella. 

Nythän hän käytännössä kuitenkin sanoo, jos kirjoittaa deittiprofiiliin etsivänsä "sporttista/liikunnallista ja itsestään huolta pitävää naista". Jos kerran valtaosa ymmärtää tämän tajuavan hoikkaa, niin miten tilanne on eri? Ainoa ero on se, että osa ei ymmärrä koodikieltä, ja antavat tykkäyksen, vaikka eivät ole tarpeeksi hoikkia.

Tuo on samanlaista koodikieltä kuin jotkut emojit. Eli ei sanota asiaa suoraan, mutta sanotaan asia kuitenkin riittävän selkeästi. Eivät kaikki tajua mustan sydämenkään merkitystä, mutta silti sen kautta on kerrottu ihan suoraan, mitä etsitään.

Emojit on kyllä ehdoton redflag

Vierailija
311/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yrität keksiä uusia merkityksiä miehen sanomisille. Ehkä haluaa naisen joka voisi käydä hänen kanssaan siellä uimahallissa, eli urheilusta tykkäävän naisen. Tuo mitä kerroit ei minusta viittaa yhtään siihen että miestä kiinnostaisi vain ulkonäkö eikä oikeasti se urheilullisuus.

Vierailija
312/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se suorastaan absurdia, että joku kokee ansaitsevansa toiselta jotain enemmän kuin mitä itse on.

Eri

Saako biseksuaali nainen haluta heteromiehen? Jos henkilöllä on jotain terveysongelmia (esim. suolistosairaus, astma, allergia) pitääkö kumppania etsiä niistä, joilla on sama ongelma? Jos on itse rikkinäisestä perheestä, saako etsiä henkilöä, jolla olisi hyvä ja läheinen perhe? Jos on nainen, saako haluta miehen - vai pitäisikö kaikkien hakea vain oman sukupuolen edustajia? Saako toivoa pituuseroa kumpaankaan suuntaan, ja täytyykö pitkän miehen etsiä pitkiä naisia?

Vierailija
313/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tinderissä myös kokovartalokuvia muutama, yksi tyylikäs ilta-aurigossa otettu bikinikuvakin jossa näkyi kaunis lantion kaareni. Olen hoikka, ja halusin että hyvä vartaloni käy kuvistani ilmi, mutta vasuriin meni kaikki sporttista naista etsivät. Fiksu mies osaa katsoa ne kuvat (JA TEKSTIT) ja swaipata oikealle vain itseään oikeasti kiinnostavat profiilit.

Sitten heräsit..

Vierailija
314/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somessa törmää näihin omasta mielestään "sporttisiin" naisiin, joilla on yllään korkeavyötäröiset housut ja isot treenitopit, jotka huijaavat mahan näyttämään pienemmältä, mutta takapuoli onkin sitten kuin kymmenen leivän uuni ja reidet kuin tukit. Samoin kädet ovat paksut ja tasaiset.

Kaikesta huolimatta, hyvä kun treenaavat ja pitävät itsestään huolta, mutta ihan ei voi tällä vartalolla tyypillä sanoa itseään sporttiseksi vaikka matkalla sitä kohti varmaan ovatkin. 

Siellä taas joku amatööri huutelee sohvan nurkasta. Jos treenaa aktiivisesti reisiä ja pakaroita niin silloinhan niissä nimenomaan on kokoa, lajista riippuen jopa todella reilusti. Jonkinlaista mahaakin voi (ja saa!) varsinkin keski-ikäisellä olla, koska mikään määrä linkkareita ja lankutusta ei sitä yksinään poista vaan pyykkilautavatsa edellyttää käytännössä a

Sporttisella ei ole makkaroita

Vierailija
315/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somessa törmää näihin omasta mielestään "sporttisiin" naisiin, joilla on yllään korkeavyötäröiset housut ja isot treenitopit, jotka huijaavat mahan näyttämään pienemmältä, mutta takapuoli onkin sitten kuin kymmenen leivän uuni ja reidet kuin tukit. Samoin kädet ovat paksut ja tasaiset.

Kaikesta huolimatta, hyvä kun treenaavat ja pitävät itsestään huolta, mutta ihan ei voi tällä vartalolla tyypillä sanoa itseään sporttiseksi vaikka matkalla sitä kohti varmaan ovatkin. 

Siellä taas joku amatööri huutelee sohvan nurkasta. Jos treenaa aktiivisesti reisiä ja pakaroita niin silloinhan niissä nimenomaan on kokoa, lajista riippuen jopa todella reilusti. Jonkinlaista mahaakin voi (ja saa!) varsinkin keski-ikäisellä olla, koska mikään määrä linkkareita ja lankutusta ei sitä yksinään poista

Hyvin sanottu. Ylipainoinen ei voi tosiaan olla sporttinen, tuo rajaa tosiaan urheilulliset sumopainijat yms

Vierailija
316/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuvissa hänen vartalonsa näyttää ihan tavalliselta, ei miltään bodarilta. "

Nykyajan vitsaus on se että urheilullinen on ihmisille sama asia kuin se että salilla kasvatetaan lihasta.

Itse pystyn juoksemaa milloin vain maratonin tai ajamaan pyörällä 300 km mutta näytän ihan tavalliselta hoikahkolta mieheltä. Mutta en millään tavalla lihaksikkaalta.

Mutta kestävyyskuntoni on parempi kuin 99 prosentilla salimakeista.

Minusta sporttinen ihminen näyttää tasaisen liikunnalliselta. Ei stereotyyppiseltä maratoonarilta eikä sali-makelta. Terveen lihaksikas ja sellainen että voi juosta pitkiä matkoja. 

Mutta ethän sinä sitä päätä! Moukarinheittäjä näyttää moukarinheittäjältä, ja on kiistattomasti sporttinen. 

On se kumma, kun ei voi suoraan

Moukarinheittäjä EI OLE SPORTTINEN, miksi pitää vängätä jokaisen kirjoittajan kans?!

Vierailija
317/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän "sporttinen" ole kiertoilmaisu seuraavalle: ÄLÄ OLE LÄSKI.

Joo just näin. Mä olen noin 50 kg ylipainoinen ja harrastan liikuntaa keskimäärin 15 t/vko eli pari tuntia joka päivä. Käyn uimassa ja vesijumppaamassa, joogaan joka päivä, salilla lihastreeni koko kropalle neljästi viikossa ja muina päivinä lenkkeilen. Olen siis ihan varmasti sporttinen, mutta en takuulla sellainen, jota tuollaisen urpå-ilmoituksen tehnyt hakee 😁

Läski ryhävalas EI OLE SPORTTINEN, vaikka olisi kuinka liikunnallinen.

Vierailija
318/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka nainen, joka harrastaa kuorolaulua, käsitöitä ja lukemista ei ole sporttinen, jos hän ei ole kova liikkumaan.

VOI NÄYTTÄÄ SPORTTISELTA!

Vierailija
319/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeahan voi haluta, mutta oikeasti ei ole mitään varaa tuollaisia vaarimuksia esittää, jos ei itsekään ole urheilullinen.

Itse kierrän tuollaiset kaukaa, vaikka saliharrastaja olenkin. 

Vierailija
320/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kaveriltani! Hän haluaa urheilullisen naisen, vaikka on itse lihava, kuvailee kuitenkin itseään urheilulliseksi. 

Aika kova itsepetos käynnissä kaverilla. Haasta cooperin testiin tai vastaavaan. Sitten voitte yhdessä ihmetellä, että missä se hänen urheilullisuus oikein näkyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä