Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä mies kertoi etsivänsä sporttista naista

Vierailija
30.03.2025 |

Tutustuin Tinderissä kolmekymppiseen mieheen ja hän kertoi, että hän toivoo naisen olevan sporttinen ja pitävänsä itsestään huolta henkisesti ja fyysisesti.

Kuvissa hänen vartalonsa näyttää ihan tavalliselta, ei miltään bodarilta. Kysyin sitten, että millaista liikuntaa hän itse harrastaa. Hän kertoi, että käy satunnaisesti uimahallissa ja kuntosalilla ja talvella pelaa jääkiekkoa. Jotenkin tuli sellainen fiilis, että ei hän itsekään ole mikään himourheilija, mutta toivoo naisen olevan suurin piirtein fitness-harrastaja (näin kärjistetysti sanoen).

Kommentit (364)

Vierailija
261/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa skipata tuollaiset miehet, oli lihava tai laiha, sporttinen tai ei. Kertoo vain kaiken olennaisen miehen pinnallisesta ajatumaailmasta, varmaan kyttäisi jokaista raskauskiloakin.

Vierailija
262/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kuulkaa ihan sama, mitä siihen deittiprofiiliin tarinoi. Jos kertoo ulkonäkömieltymyksistään, se on lähes poikkeuksetta väärin.

Joku fiksumpi voisi tästä päätellä että harvassa ovat naiset, jotka kiinnostuvat pinnallisista miehistä. Vähemmän fiksut sitten vaan jankkaa että laiha pitää olla, miksei ne laihat minusta tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuvissa hänen vartalonsa näyttää ihan tavalliselta, ei miltään bodarilta. "

Nykyajan vitsaus on se että urheilullinen on ihmisille sama asia kuin se että salilla kasvatetaan lihasta.

Itse pystyn juoksemaa milloin vain maratonin tai ajamaan pyörällä 300 km mutta näytän ihan tavalliselta hoikahkolta mieheltä. Mutta en millään tavalla lihaksikkaalta.

Mutta kestävyyskuntoni on parempi kuin 99 prosentilla salimakeista.

Minusta sporttinen ihminen näyttää tasaisen liikunnalliselta. Ei stereotyyppiseltä maratoonarilta eikä sali-makelta. Terveen lihaksikas ja sellainen että voi juosta pitkiä matkoja. 

Terveen lihaksikas ei ole käytännössä mitenkään näkyvän lihaksikas. Urheilijoilla lihakset näkyvät pääsääntöisesti koska heillä on pieni rasvaprosentti, ei koska heill

Uskooko joku vielä, että kaikilla ammattiurheilijoilla on puhtaat jauhot pussissaan? Ei tavis näytä ikinä samalta, koska samaa kemikaalikoktailia ei ole käytössä huippuvalmentajien opastuksella eikä voi treenata kokopäiväisesti kun pitää ihan päivätöissäkin käydä tienaamassa elantoa. 

Vierailija
264/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsii hoikkaa naista, joka saa olla täysi sohvaperuna, röökaaja ja kipottelija. Kunhan on hoikka. 

Vierailija
265/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsii hoikkaa naista, joka saa olla täysi sohvaperuna, röökaaja ja kipottelija. Kunhan on hoikka. 

Kuulostaa sporttisuuden vastakohdalta. 

Vierailija
266/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kuulkaa ihan sama, mitä siihen deittiprofiiliin tarinoi. Jos kertoo ulkonäkömieltymyksistään, se on lähes poikkeuksetta väärin.

Joku fiksumpi voisi tästä päätellä että harvassa ovat naiset, jotka kiinnostuvat pinnallisista miehistä. Vähemmän fiksut sitten vaan jankkaa että laiha pitää olla, miksei ne laihat minusta tykkää.

Niin, harvempi kiinnostuu toisesta siksi, että se toinen on kiinnostunut ulkonäöstä. Silti kaikki meistä on itse kiinnostunut ulkonäöstä. Itselle sallitaan kaikenlaista, mutta toisille ei.

Vierailija
267/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sentään langan laiha, kovien huumeiden käyttäjä nisti. Se voidaan sulkea pois sporttisista.

268/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyiset "fitness"-naiset eivät kyllä ole kovin lihaksikkaita useimmiten, ainakaan Suomessa. 2000-luvun alussa niitä lihaksiakin oli.

Joo silloin kun steroidien käyttö oli vielä ihan tavallista 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
269/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös sporttinaiset. 

Ruokavalio

Lounas : kanasalaatti, ehkä raejuusto

Kaupasta: (ehkä jotain rasvaton maito, kevyt, light, muu, kaura)

Tod. Sipsit, suklaa, herkkujäätelö, siiderit, karkkipussi.. 

Tulos paino +täyspakkaus

Vierailija
270/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi niitä pitäisi kertoa siinä? Eikö mies osaa itse kuvista katsoa, miellyttääkö naisen ulkonäkö, ja swaipata sen mukaan joko oikealle tai vasemmalle? Lähinnä antaa itsestään vähän yksinkertaisen vaikutelman, kun kirjoittaa deitti-ilmoitukseen jotain ulkonäkömieltymyksiä

Vierailija
271/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha siitä miehiä on syyttää, ettei nykyään saa sanoa suoraan etsivänsä hoikkaa kumppania, te ylipainoiset kun pahoitatte siitä mielenne. Mies on muut huomioonottava ja fiksu, kun käyttää pehmeää kiertoilmaisua jonka merkityksen kaikki kuitenkin käytännössä tuntevat. Jos te naiset kaipaatte suoraa puhetta, niin opetelkaa ensin kestämään sitä. 

No tuleekos paljon matcheja niiltä hoikilta naisilta?

Vierailija
272/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat eivät näytä totuutta painosta, varsinkin jos otettu yläviistosta/poseeraten/tietystä kuvakulmasta. Oon itse lievästi ylipainoinen ja urheilen paljon, ja musta saa otettua  sekä  sporttisen ja sutjakan näköisen kuvan että mursun näköisen kuvan 

Vierailija
273/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha siitä miehiä on syyttää, ettei nykyään saa sanoa suoraan etsivänsä hoikkaa kumppania, te ylipainoiset kun pahoitatte siitä mielenne. Mies on muut huomioonottava ja fiksu, kun käyttää pehmeää kiertoilmaisua jonka merkityksen kaikki kuitenkin käytännössä tuntevat. Jos te naiset kaipaatte suoraa puhetta, niin opetelkaa ensin kestämään sitä. 

Höpö höpö. Nykyajan ongelma on juuri tuollaiset "mitään ei saa sanoa" -inisijät. Ennen sanottiin mielipide ja hyväksyttiin se, ettei kaikki siitä siitä tykkää saati ole samaa mieltä. Nykyään ei jotenkin kestetä tätä erimielisyyttä. Harmitellaan, kun muillakin ihmisillä on oikeus omaan mielipiteeseen, ja joskus se mielipide on valitettavasti "olet ääliö". Entä sitten? Ei kaikkia voi eikä tarvitse miellyttää.

Ja jos se kumppanin löytäminen on vaikeaa, niin ihan tuosta feikistä asenteesta voisi ehkä aloittaa korjausliikkeen. Jos uskaltaisi olla rehellinen oma itsensä, ei ehkä saa miljoonia faneja, mutta ne muutamat jotka tykkää onkin sitten aidosti samalla aaltopituudella - eikä aidon sinun sijaan kiinnostuneita siitä kaikkienmiellyttäjän ja persuksennuolijan naamarista.

Vierailija
274/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä Tindeistä, mutta aikamoisia haaveita tai vaatimuksia ihmiselle. Vähän kuin joululahja tai tavara, joka tilataan. No kiva jos rakkautta löytyy näin.

Vierailija
275/364 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuleekos paljon matcheja niiltä hoikilta naisilta?

Itse en taas tajua, että miksi tätä henkilöä kiinnostaa niiden läskien mielipiteet, kun ei hän kuitenkaan halua sellaisen kanssa treffeille. Eikös se ylipainoisten ärsyttäminen olisi juuri paras tapa välttyä treffeiltä sellaisen kanssa ja win-win molemmin puolin?

Vierailija
276/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän "sporttinen" ole kiertoilmaisu seuraavalle: ÄLÄ OLE LÄSKI.

Joo just näin. Mä olen noin 50 kg ylipainoinen ja harrastan liikuntaa keskimäärin 15 t/vko eli pari tuntia joka päivä. Käyn uimassa ja vesijumppaamassa, joogaan joka päivä, salilla lihastreeni koko kropalle neljästi viikossa ja muina päivinä lenkkeilen. Olen siis ihan varmasti sporttinen, mutta en takuulla sellainen, jota tuollaisen urpå-ilmoituksen tehnyt hakee 😁

Jos liikkuu 15t/vko ja on 50kg ylipainoinen, niin ehkä ruokavalion ja unenmäärän tarkastus on paikoillaan, ellei sitten ole kilpirauhas tai muita aineenvaihdunnanongelmia.

Lisäksi salitreenissä on varmasti korjaamista, koska kukaan tosissaan treenaava ei voi treenata tehokkaasti koko kroppaa neljästi viikossa, ei edes roinaamalla. Veikkaan että tässä on kyseessä omasta mielestään sporttinen, mutta todellisuudessa suurin osa tekemisestä on liian kevyttä ja ruokamäärät on plussakaloreilla ja sisältää paljon ylimääräisiä herkkuja, koska "liikkuu" niin paljon.

Vierailija
277/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavia hakevat usein ilmaisevat sen jo profiilissaan; ei haittaa lievä ylipaino, ei haittaa vaikka kiloja on kertynyt....jne.

Yksinkertaista : Lihavat vastatkaa teitä hakeville, ei tule pettymystä, eikä tarvitse itkeä kun ei kelvannut!

Vierailija
278/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa niihin profiileihin aidot kuvat naamasta ja kropasta. Ei mitään kuvakulma kikkailuja ja 7 filtteriä. Sitten ne jotka etsii sporttista kumppania ei edes yritä mätsiä ihmisten kanssa, jotka ei sovi omaan makuun.

Jokainen ihminen saa asettaa standardit tulevalle kumppanille. Se on sitten oma riski jos jää yksin, mutta minkä hiton takia näistä täytyy kitistä jatkuvasti.

Minä voisin hyvin etsiä "urheilullista miestä" mikä minun tapauksessa tarkoittaa oikeasti urheilullista, hyväkuntoista, terveelliset elämäntavat omaavaa miestä (ei röökiä, alkoa satunnaisesti, ei roska ruokaa), jonka kroppa on urheilullinen = ei ylipainoa, on lihasta mutta ei ole hunks.

En pyydä tulevalta kumppanilta mitään mihin itse en pysty. Kannattaa ehkä omallakin kohdalla miettiä tätätkö itse omat kriteerisi.

Vierailija
279/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ongelma on se, että he kuvittelevat tuollaisella koodikielellä saavansa tietynlaisen naisen. Ulkonäköön liittyvät vaatimukset (oli ne sitten suoraan tai epäsuoraan esitettyjä) antavat aina tyhmän vaikutelman. Luuletteko oikeasti, että ne hoikat naiset sankoin joukoin ottavat yhteyttä, kun joku mies profiilissaan esittää vaatimuksen hoikkuudesta? Ei todellakaan, vaan se on red flag aivan kaikille naisille. Sitten kun yhdistetään tähän se, ettei mitään toiveita parisuhteen laadulle, yhteiselle tulevaisuudelle tai edes arvomaailmalle esitetä niin kumma juttu, kun ei niitä matcheja tule tai jos tuleekin niin vääränlaisilta naisilta.

Vierailija
280/364 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa niihin profiileihin aidot kuvat naamasta ja kropasta. Ei mitään kuvakulma kikkailuja ja 7 filtteriä. Sitten ne jotka etsii sporttista kumppania ei edes yritä mätsiä ihmisten kanssa, jotka ei sovi omaan makuun.

Jokainen ihminen saa asettaa standardit tulevalle kumppanille. Se on sitten oma riski jos jää yksin, mutta minkä hiton takia näistä täytyy kitistä jatkuvasti.

Minä voisin hyvin etsiä "urheilullista miestä" mikä minun tapauksessa tarkoittaa oikeasti urheilullista, hyväkuntoista, terveelliset elämäntavat omaavaa miestä (ei röökiä, alkoa satunnaisesti, ei roska ruokaa), jonka kroppa on urheilullinen = ei ylipainoa, on lihasta mutta ei ole hunks.

En pyydä tulevalta kumppanilta mitään mihin itse en pysty. Kannattaa ehkä omallakin kohdalla miettiä tätätkö itse omat kriteerisi.

Miksi pitäisi täyttää itse omat kriteerinsä? Minusta riittää, että kertoo millainen itse on, ja antaa sen vastapuolen päättää, täyttyvätkö siinä hänen kriteerinsä. Sitten voi itse katsoa niistä profiileista, että ketkä ovat omien kriteerien mukaisia. Kun kaikki swaippaavat oikealle sellaisia, jotka osuvat omiin toiveisiin, tulee sujuvasti sellaisia matcheja, joissa kummankin kriteerit täyttyvät. Outo ajatus, että pitäisi etsiä vain sellaisia ihmisiä, joiden kanssa kaikki ominaisuudet ovat samanlaisia.

Ja mitä tulee kuvakulmakikkailuihin ja filttereihin, niin nämähän näkyvät kuvasta. Miten tyhmä se sporttinen tyyppi oikein on, jos luulee oudon kuvakulman aiheuttamaa optista harhaa todellisuudeksi? No, toisaalta urheilijoita ei kai koskaan ole kauhean fiksuina pidettykään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi