Tinderissä mies kertoi etsivänsä sporttista naista
Tutustuin Tinderissä kolmekymppiseen mieheen ja hän kertoi, että hän toivoo naisen olevan sporttinen ja pitävänsä itsestään huolta henkisesti ja fyysisesti.
Kuvissa hänen vartalonsa näyttää ihan tavalliselta, ei miltään bodarilta. Kysyin sitten, että millaista liikuntaa hän itse harrastaa. Hän kertoi, että käy satunnaisesti uimahallissa ja kuntosalilla ja talvella pelaa jääkiekkoa. Jotenkin tuli sellainen fiilis, että ei hän itsekään ole mikään himourheilija, mutta toivoo naisen olevan suurin piirtein fitness-harrastaja (näin kärjistetysti sanoen).
Kommentit (364)
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä naisia kiukuttaa, kun mies asettaa naisille kriteerit. :DDD
Läskit miesvihaajat ei voi sietää miehiä, jotka asettaa naisille kriteerejä.
Sporttinen ja itsestään huolta pitävä ovat koodikieltä ja tarkoittavat sitä, että mies haluaa hoikan naisen.
Jos olet kokoa S, voit ilmoittautua treffiseuraksi, vaikka liikuntasi koostuisi kävelystä lähikauppaan ja takaisin.
Minä XL kokoinen taas tiedän, että en ole hänen etsimänsä, vaikka käyn kyllä salilla, uin ja joogaan ja lenkkeilen monta kertaa viikossa. En pahastu, kun en itse välitä kovin hoikista miehistä eikä urheiluharrastus ole mulle miehessä millään tavalla tärkeää.
Onko sellainen henkilö sporttinen, joka käy jooga-/pilatestunnilla kolme kertaa viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole läski tai miesvihaaja, kannustan miehiä olemaan suoria ja selväsanaisia toiveissaan.
Vierailija kirjoitti:
On se vaikeaa näiden kriteerilistojen kanssa. Itse olen jo yli 50-vuotias, seurustellut koko aikuisikäni ja naimisissakin olin lähes 20 vuotta. En osaisi sanoa yhdenkään ex-mieheni pituutta, painoa tai rasvaprosenttia, mistään BMI:stä puhumattakaan. Kyllä siinä parinmuodostuksessa keskityin ihan muihin seikkoihin, kuten samanlaisiin mielenkiinnon kohteisiin ja elämänarvoihin.
Ihmiset ovat lihavampia ja ulkonäkökeskeisempiä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän haluaa naisen, joka on hoikka. Todennäköisesti hän ei tarkoita fitness-harrastajaa.
Juuri näin. Ja todennäköisesti myös sellainen hoikka/laiha nainen kelpaa oikein hyvin, joka ei harrasta urheilua.
Osa miehistä on niin tyhmiä etteivät osaa itse kuvista katsoa, miellyttääkö naisen ulkonäkö. Jos osaisivat, he swaippaisivat hoikat ja hyvännäköiset oikealle ja muut vasemmalle. Mutta kun he ovat tyhmiä, heidän pitää kirjoittaa kriteerinsä koodikielellä ilmoitukseen.
Sitten tulee paha mieli, kun matchin takaa paljastuu joku skrode kuulantyöntäjänainen. Kun jokainen nainen swaipataan oikealle - tyhmä kun on, ei osaa tehdä sitä valikointia.
Ei ne kuvatkaan luotettavia ole. Siellä on hämmästyttävän paljon naisia, joiden kuvat ovat kymmenen vuoden takaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sellainen henkilö sporttinen, joka käy jooga-/pilatestunnilla kolme kertaa viikossa?
Riippuu painoindeksistä, siis jos mieheltä kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän haluaa naisen, joka on hoikka. Todennäköisesti hän ei tarkoita fitness-harrastajaa.
Juuri näin. Ja todennäköisesti myös sellainen hoikka/laiha nainen kelpaa oikein hyvin, joka ei harrasta urheilua.
Osa miehistä on niin tyhmiä etteivät osaa itse kuvista katsoa, miellyttääkö naisen ulkonäkö. Jos osaisivat, he swaippaisivat hoikat ja hyvännäköiset oikealle ja muut vasemmalle. Mutta kun he ovat tyhmiä, heidän pitää kirjoittaa kriteerinsä koodikielellä ilmoitukseen.
Sitten tulee paha mieli, kun matchin takaa paljastuu joku skrode kuulantyöntäjänainen. Kun jokainen nainen swaipataan oikealle - tyhmä kun on, ei osaa tehdä sitä valikointia.
Ei ne kuvatkaan luotettavia ole. Siellä on hämmästyttävän paljon naisia, joiden kuvat ovat kymmenen vuoden takaa.
Niin sitten toive sporttisesta naisesta takaa sen etteivät ne kuvillaan harhauttavat naiset kiinnostu?
Joku voi pitää itseään valtavan sporttisena, kun kävelee työmatkat puoli tuntia suuntaansa ja lisäksi käy joogassa pari kertaa viikossa.
Pikku vinkki. Jos kirjoitat noin, niin kuka tahansa mies häipyy heti ku pystyy vaikka jumppailisit kuinka.
Tietenki jokainen mies haluu hyvännäkösen niinku säki, mut sit kun on se epävarmuus, että onko toinen hyvännäkönen ja sit alotat tollasii paskajuttuja niinku selän takana puhumisen ja sen, että kirjotat tolleen ku yrittäisit häätää miehet.
Jos ei näytä haluavansa miehiä vaan on puhuva virallinen paperi, niin ei auta itkeskellä elämäänsä yrittäen hankkia vähän lisää massaa ja vähän paljastavammat salihousut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan me taas jälleen kerran kerrotaan teille, että asettakaa kunnon kriteerit älkääkä swaipatko kaikkia naisia oikealle. Sen lisäksi sanokaa asiat oikeilla termeillä eikä millään epämääräisillä kiertoilmauksilla.
Vierailija kirjoitti:
Turha siitä miehiä on syyttää, ettei nykyään saa sanoa suoraan etsivänsä hoikkaa kumppania, te ylipainoiset kun pahoitatte siitä mielenne. Mies on muut huomioonottava ja fiksu, kun käyttää pehmeää kiertoilmaisua jonka merkityksen kaikki kuitenkin käytännössä tuntevat. Jos te naiset kaipaatte suoraa puhetta, niin opetelkaa ensin kestämään sitä.
Minä olen ylipainoinen eikä minua haittaa yhtään, jos mies ilmoittaa hakevansa hoikkaa naista. Ihan sama sen suhteen, jos miehellä on muita vaatimuksia enkä minä niitä täytä, esimerkiksi lapsiasia tai lemmikkieläimet.
Ihana mies.
Tasa-arvon kannattaja.
Hakevathan xl-xxxxxll "lenkkeilyä ym salia harrastavat naisetkin" sellaista hunks tasoista mlestä.
Miksei tätä siis sallittaisi miehillekin?
Vierailija kirjoitti:
Sporttinen ja itsestään huolta pitävä ovat koodikieltä ja tarkoittavat sitä, että mies haluaa hoikan naisen.
Jos olet kokoa S, voit ilmoittautua treffiseuraksi, vaikka liikuntasi koostuisi kävelystä lähikauppaan ja takaisin.
Minä XL kokoinen taas tiedän, että en ole hänen etsimänsä, vaikka käyn kyllä salilla, uin ja joogaan ja lenkkeilen monta kertaa viikossa. En pahastu, kun en itse välitä kovin hoikista miehistä eikä urheiluharrastus ole mulle miehessä millään tavalla tärkeää.
Kannattaisko käydä vähän kovemmin, jos kaikesta harrastuksesta huolimatta olet silti läski?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, jotka esittävät vaatimuksia = nounou.
Miehet, jotka eivät esitä vaatimuksia = nounou.
Onko miehillä olemassa mitään muita vaatimuksia elämänkumppanille, kuin pinnallisia ulkonäkövaatimuksia?
Huhhoijakkaa taas. Älkää olko tekopyhiä. Jos olisi komea mies tai tavallinen mies niin suurin osa naisista valitsisi komean miehen joten lopettakaa se paskan jauhanta
Itse olen laiha, mutten sporttinen, niin vedän nämä miehet sivuun. Oletan että jos kertoo profiilissa etsivänsä toisessa asiaa x, niin nimenomaan etsii kumppania tähän toimintaan. Sporttista kumppania etsivä haluaa harrastaa sporttisia asioita kumppaninsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on hoikka, niin kyllä vain.
Se on kuulkaa ihan sama, mitä siihen deittiprofiiliin tarinoi. Jos kertoo ulkonäkömieltymyksistään, se on lähes poikkeuksetta väärin.
Minulle tuosta tulisi mieleen että toivoo naisen olevan hoikka, ja urheilusta pitävä, ei mikään himoliikkuja.
Ensin kannattaa aloittaa se liikunta. Liikuntaharrastuksen parista voi löytyä se oma kirittäjäkin.