Kehtaako ystävältä pyytää palkkaa muuttoavusta?
Monen päivän urakka, aamusta iltaan kun on sotkuinen perhe kyseessä. Palkkaa eivät maksa.
Kommentit (24)
Aion turvautua pelkästään kokeneeseen muuttoammattilaiseen. Ammattilaiselle maksan työstä palkan. Ei paikkakuntaa vaihdettaessa voi ravata eestaas päivätolkulla; koko homma tehdään tehokkaasti minimiajassa.
Ammattilainen ei varmasti peruuta keikkaa krapulan tai flunssan takia. Jos este jstn syystä ilmaantuisikin, korvaava henkilö tarjotaan heti tilalle.Tämäkin tieto vähentää stressiä.
Kaverimuuttojakin takana. Nämä helppoja saman kaupungin lähimuuttoja.
Palvelus palveluksesta + lounas.
Minusta rahan pyytäminen ystävältä on noh, hiukan mautonta.
Ole pyytänyt ystäviäni jokaiseen muuttoon. Mutta olen järjestänyt ne viikonlopulle ja olen tarjonnut ruokaa ja juomaa eikä kukaan ole koskaan valittanut eikä pyytänyt palkkaa. Meidän miesten välinen ystävyys on erilaista kun naisten. Me autamme toisiamme emmekä näe ystäviämme hyödyn hankinta kohteena
En kehtaisi, mutta en myöskään suostuisi tuollaiseen urakkaan. Olen ollut muutamalle ystävälle muuttoapuna, ja ne muutot olivat muutamassa tunnissa hoidettu, sellaisesta ruokapaikka on ok. Myös omat muutot on hoidettu päivässä talkoomeiningillä. Usean päivän muuttoon pitäisi mielestäni palkata ammattilaiset tai ainakin älytä itse tarjota rahapalkkaa auttajille.
Tämä .