Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaako ystävältä pyytää palkkaa muuttoavusta?

Vierailija
30.03.2025 |

Monen päivän urakka, aamusta iltaan kun on sotkuinen perhe kyseessä. Palkkaa eivät maksa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullinen muuttofirma👍🏻 helpoin ja tapahtuu, kun tilattu. Tulee samoihin hintoihin kuin muuttotalkoot= haetaan pizzaa, kaljaa, säretään tavaroita, kestää ikuisuuden, mennään kännäämään muuton jälkeen, herätään jostain ja pitää ajaa taksilla, ensin vanhaan osoitteeseen sit tajutaan, että muutettu ja säädetään lisää. Muutto venyy krapulassa jne. Karpularuokaa ja uudestaan loiventaville baariin..... KANNATTAAKO? 

Tämä .

Vierailija
22/24 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion turvautua pelkästään kokeneeseen muuttoammattilaiseen. Ammattilaiselle  maksan työstä palkan. Ei paikkakuntaa vaihdettaessa voi ravata eestaas päivätolkulla; koko homma tehdään tehokkaasti minimiajassa.

Ammattilainen ei varmasti peruuta keikkaa krapulan tai flunssan takia. Jos este jstn syystä ilmaantuisikin, korvaava henkilö tarjotaan heti tilalle.Tämäkin tieto vähentää stressiä. 

Kaverimuuttojakin takana. Nämä helppoja saman kaupungin lähimuuttoja.

Palvelus palveluksesta + lounas.

Minusta rahan pyytäminen ystävältä on noh, hiukan mautonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole pyytänyt ystäviäni jokaiseen muuttoon. Mutta olen järjestänyt ne viikonlopulle ja olen tarjonnut ruokaa ja juomaa eikä kukaan ole koskaan valittanut eikä pyytänyt palkkaa. Meidän miesten välinen ystävyys on erilaista kun naisten. Me autamme toisiamme emmekä näe ystäviämme hyödyn hankinta kohteena

Vierailija
24/24 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi, mutta en myöskään suostuisi tuollaiseen urakkaan. Olen ollut muutamalle ystävälle muuttoapuna, ja ne muutot  olivat muutamassa tunnissa hoidettu, sellaisesta ruokapaikka on ok. Myös omat muutot on hoidettu päivässä talkoomeiningillä. Usean päivän muuttoon pitäisi mielestäni palkata ammattilaiset tai ainakin älytä itse tarjota rahapalkkaa auttajille.