Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon 'sallitte' kumppaninne lihovan?

Vierailija
30.03.2025 |

Lisäksi, vaikuttaako kumppanin alkupaino siihen, miten paljon hänen on mahdollista lihoa, ilman että se vaikuttaa sinun haluun häntä kohtaan? 

Kysymys on kaikille, naisille ja miehille, mutta toivon että kerrot vastauksessa kumpi olet. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meh

Vierailija
2/20 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä voi toisen ihmisen puolesta päättää, eli ei ole minun sallimisista kiinni :D 

Mutta en halua miestä jolla on mahaa tai huono ryhti, enkä halua itsellenikään mahaa enkä huonoa ryhtiä.. eli sama vaatimus miehelle kuin itsellenikin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kg, kunhan ei näy kasvoissa. 

Vierailija
4/20 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioisin yleisesti että 5kg vielä rajojen sisällä. !0 kg jo huomattavaa röllykkää.

Vierailija
5/20 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään "sallimista"! Meillä kumpikin pitää huolta kunnostaan ja painostaan joten ei tarvitse miettiä asiaa. 

Molemmat olemme vielä kuuskymppisinä normaaalipainon rajoissa

Vierailija
6/20 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lihava kun tutustuttiin.

Oli lihava kun erottiin. 

En ajatellut tuota siis mitenkään ratkaisevana asiana. En itsekään ole yhtä kevyt kuin nuorena.

Vierailija
7/20 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan hän itse on tyytyväinen painoonsa, ei se mua liikuta onko laiha vai lihava. Olen itse lihava nainen ja naimisissa normaali painoisen miehen kanssa. Mies on suhteen aikana ollut myös lihavampi, mutta laihdutti leikkausta varten.

Vierailija
8/20 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaisin silti, vaikka painoa tulisi runsaastikin, mutta kyllä silloin jokin alkaisi olla todella pielessä ja pohtisin suhteen jatkoa, jos paino alkaisi lähennellä 200kg eli silloin olisi syytä epäillä, että onkohan meillä enää yhteisiä näkemyksiä elämänkulusta ja tuollaiseen sairaalloiseen painonnousuun alkaa todennäköisesti liittyä mt-ongelmiakin. Eli kyllä, jokin raja lihomisessakin on, mutta silloin on kyse jo äärimmäisyyksistä.

Vierailija
9/20 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvot kohdillaan..

Vierailija
10/20 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla näkyy jo 300 g. 

Vierailija
11/20 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin erotessa yhdeksi syyksi että olet lihonnut ja siitäkös raivo vasta saatiinkin alaiseksi HUOH!

M52

Vierailija
12/20 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja en todellakaan jättäisi kumppaniani, jos tämä lihoisi, mutta kieltämättä huomattava lihominen ei nyt varsinaisesti plussaa olisi 147-senttiselle, päärynävartaloiselle naiselle noin niin kuin ulkonäön puolesta.

Vierailija
13/20 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla näkyy jo 300 g. 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/erika-vikman-lomailee-uuden-kumppan…

Vierailija
14/20 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan katsoisi naista, joka lihoo.

NEEEEEEEEEEEEEXT!

Sorry. :) :) :)

Vierailija
15/20 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-20 kg molemmille tullut 25 vuodessa. En koskaan kommentoi vaimoni painoa, se ei olisi rakkautta. Olen suurten linjojen mies, en pikkuasioista nillittäjä.

Vierailija
16/20 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on aikuisen ihmisen oma asia. Kannattaa muistaa, ettei terveys ole kaikilla ikuista. Naapuri sai jonkun lääkityksen, joka lihotti 30 kiloa kolmessa kuukaudessa. Hänen puolisonsa tietenkin auttoi ja etsi hänelle kaupasta housuja jalkaan ja paitaa päälle. Onhan se hirveää jos joutuu kotinsa vangiksi liian pienien vaatteiden vuoksi.

Enemmän minua kiinnostaa se, että kuinka itse ja toinen voi henkisesti suhteessamme? Olemmeko läsnä henkisesti kun olemme yhdessä jne. 

Vierailija
17/20 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla laiha, mutta olisin huolissani miehen terveydestä, jos hän lihoisi hirveästi. 10 kg hänelle on tullutkin vuosien varrella, mutta nuorena oli turhankin laiha. Itse en ole lihonut. Mies on kyllä sanonut, ettei tykkäisi yhtään, jos lihoisin valaaksi. En uskalla kokeilla.

Vierailija
18/20 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihan selvä asia meille että pysytään normaalipainoisina/hoikkina. Kumpikaan ei ole halunnut ylipainoista kumppania, eikä halua. Ei kumpikaan haluta ylipainoista, puuskuttavaa perässälaahustajaa. Onneksi ollaan samoilla linjoilla, ja osataan itse pitää huoli että pysytään mitoissa, en itsekään sietäisi itseäni ylipainoisena. Luojan lykky ettei ole taipumusta lihomiseen. 

Vierailija
19/20 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun puoliso ei ole niin idiootti kun suurin osa täällä tuntuu olevan. 

Vierailija
20/20 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuommoisella ole väliä! Suhteen alussa laihduin 10 kg "vahingossa", mutta vuosia myöhemmin lihoin parissa vuodessa 15 kg lääkkeen takia. Ja mies lihoi korona-aikana toistakymmentä kiloa. Meillä on siitä huolimatta yhteiset mielenkiinnon kohteet yms, ei ne painosta riipu.