Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon suhtautuminen miehen naiskaveriin...

Vierailija
30.03.2025 |

Miten suhtautuisitte vaimona, jos mies ehdottaa lähtevänsä naispuoleisen kaverinsa kanssa kaksin parin yön kalastusreissulle? Siis tilanne, että vaimoa on kysytty jo ensisijaisesti, mutta ei halua lähteä, kun ei ole kiinnostunut kalastuksesta.

Tämän kymmenisen vuotta nuoremman naisen kanssa tutustuttu harrastuksen tiimoilta edellisenä kesänä. Vaimolle kerrottu avoimesti ja kyse on harrastuksesta, ei mistään sen kummemmasta.

Objektiivisesti ajateltuna tässä ei pitäisi olla mitään ihmeellistä, mutta voikohan kuitenkin herätä ns pahaa verta kun kyseessä on vastakkaisen sukupuolen edustaja?

Sinänsä älytöntä joutua tällaista nykypäivänä edes  miettimään, mutta jotenkin vaan tuli mieleen...

Kommentit (192)

Vierailija
41/192 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm oon nainen, meillä on sovittu, että jos alkaa vastakkaista sukupuolta olevan uuden tuttavan kanssa hengailemaan kahdestaan, niin näistä olisi sitten hyvä keskustella yhdessä. Ehkä jos tää tyyppi voisi teoriassa tulla meidän kotiin kahdeksi yöksi vieraaksi, niin sitten sen kanssa voi kumppani mennä reissuun pariksi yöksi?

Mulle käynyt niin, että elämään tuli kiva uusi varattu mies kaveriksi, joka tiesi että oon onnellisessa parisuhteessa ja kertoi itse miten paljon rakastaa tyttöystäväänsä. Ja sitten yritti lähes heti päästä pettämään kanssani. Mieheni ei sanonut tähän mitään paitsi, että hänellä oli pieniä epäilyksiä, että näin saattaisi käydä.

Vierailija
42/192 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nainen kuuma ja flirttaileva tyyli puhua miehille? Olisi kyllä red flag...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/192 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene mukaan?

Vierailija
44/192 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset mene mukaan?

Mieshän tässä on menossa, tai siis ehkä. Vaimoa ei ilmeisesti kiinnosta lähteä(?)

Vierailija
45/192 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni saisi lähteä, tosin ei siihen mun lupaa tarvita. Meillä on molemmilla sekä mies- että naispuolisia kavereita.

Vierailija
46/192 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nainen kuuma ja flirttaileva tyyli puhua miehille? Olisi kyllä red flag...

Ei. Tyyli ja olemus enemmän semmoinen harrastusorjentoitunut poikatyttö, tyyliin Janni Hussi tai Lotta Hintsa.

Ap

Vierailija
47/192 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on hyvä peitetarina! Ei haise vieraan akan tussu, kun onkii muutaman kalan peitteeksi. Kalan haju kuin kalan haju :D

Jos kukaan haisee kalalta ilman kalaa on kyse jostain, joka pitää lääkityksellä hoitaa. Kukaan terve ei haise kalalta luonnostaan.

Vierailija
48/192 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei mitään hämärää, paitsi mun mies on viimeinen ihminen, joka ikinä lähtis kalaan. Et sen puoleen kyllä ihmettelisin...

Vierailija
49/192 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon tilanteesta. Jos en olisi naista aiemmin tavannut, en olisi hirveän innoissani tuollaisesta reissusta. Jos taas nainen on yhteinen kaveri, riippuu vähän tyypistä, mutta selvästi vähemmän ongelmaa.

Esim. mieheni paras kaveri on nainen. He viettävät paljon aikaa kaksistaan, mutta myös meidän luonamme. Hän on myös lapsemme kummitäti. Tiedän satavarmasti, että naisesta ei ole mitään "uhkaa" avioliitollemme, joten jos he lähtevät kaksistaan reissuun niin senkus lähtee. 

Vierailija
50/192 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ok, että vaimo lähtee jonkun mieskaverinsa kanssa vaikkapa ulkomaille surffaamaan? 

Vierailija
51/192 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi epämukava olo, ellei olisi sisko kyseessä

Vierailija
52/192 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joissain suhteissa voi osoittautua ongelmaksi, varsinkin jos puoliso on epävarma. Minusta tuossa ei olisi mitään ongelmaa. 

Vierailija
53/192 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu paljon tilanteesta. Jos en olisi naista aiemmin tavannut, en olisi hirveän innoissani tuollaisesta reissusta. Jos taas nainen on yhteinen kaveri, riippuu vähän tyypistä, mutta selvästi vähemmän ongelmaa.

Esim. mieheni paras kaveri on nainen. He viettävät paljon aikaa kaksistaan, mutta myös meidän luonamme. Hän on myös lapsemme kummitäti. Tiedän satavarmasti, että naisesta ei ole mitään "uhkaa" avioliitollemme, joten jos he lähtevät kaksistaan reissuun niin senkus lähtee. 

Miehesi on uhka avioliitollesi, ei toiset naiset. 

Vierailija
54/192 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi minua. Tietysti saa olla kavereita myös vastakkaisesta sukupuolesta. 

Vierailija
55/192 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi olla väkevä sillintuoksu miehellä sormissa viikonlopunjäljiltä vaikka katiska kaikuisi tyhjyyttään.

Vierailija
56/192 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö voi yksin mennä kalastusreissulle.

Eikö ystävän kanssa voi mennä kalastusreissulle? 

Minusta kuulostaa kamalalta että moni täällä ei päästäisi miestään reissuun. Miksi? Eikö parisuhteessa riitä luotto? Olisi kamalaa olla niin epävarmassa suhteessa. 

Vierailija
57/192 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tuommosia ehdottele.Mies on ja liikkuu vaimon kanssa.

Aivan ihme touhuja.

Vierailija
58/192 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä ole omasta mielestä mustasukkainen. Mies on nytkin reissussa,  kylläkin poikaporukassa.

Niin suvaitsevainen ei kuitenkaankasn ole, että joku kalastusreissu toisen naisen kanssa olisi ok.  

Vierailija
59/192 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen lähdössä kalastelemaan vanhemman ukkomiehen kanssa? Jos oma mieheni tulisi tuollaista ehdottamaan, saisi saman tien valita lopullisesto joko minut tai sen kalakaverin. 

Vierailija
60/192 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta saisi mennä ja jäädä reissulleen mahdollisimman pitkäksi ajaksi. Mitä kauemmin viihtyisi siellä sen parempi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän