21 v hoikalla ja urheilullisella tyttärellä todettiin kakkostyypin diabetes
Olen ihmeissäni. Hän syö tosi terveellisesti, ei tupakoi, juo alkoholia tai muutenkaan mässäile, päinvastoin. Liikuntaa on harrastanut aina. Miten tämä oli muka itseaiheutettua?!
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä psykopaattien palstalla kaikki käännetään ja väännetään uhrin syyksi.
Kyllähän se on oma syy jos elimistö tekee tenän. Ihan siitä johtuu 2 tyypin diabetes mitä kurkusta on alas lapettu.
Ole idiootti hiljaa. Kyseessä voi ihan hyvin olla myös perintötekijät. Mitähän shaibaa sinä olet lappanut kurkustasi, kun aivotoimintasi on jo sakannut?
Katsoppas pahvi kun 2 tyypin diabetes diagonosoidaan vain ja ainoastaan verensokerista. Jos et syö hiilihydraatteja ei sokerit nouse yli diabetesrajan. Niin se vaan on että akuutti hiilihydraattimyrkytys paranee kun ei hiilihydraatteja syö - ei auta vaikka kuinka mesotte.
Voin kauhuksesi sanoa, että nostaa se proteiinikin verensokeria. Ai mistäkö tiedän? Tiedän siksi, että ykkösenä joudun kyttäämään sokereita alvariinsa ja olen huomannut, että esim. pala lohta tarvitsee aina pienen määrän pikainskaa. Koska sinä itse et ymmärrä asiasta näköjään hölkäsen pöläystä, voit vaieta, jos suinkin sinun älysi riittää edes siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se itse aiheutettua olekaan, miksi tuollaista kysyt? 2-tyypin diabetes on geneettinen ja periytyvä tauti. Hölmöläiset kuvittelee sen olevan jotakin muuta, mutta ei. Se on perinnöllinen tauti.
Geenit ei määrää lappamaan hiilihydraatteja kurkusta alas. Kyllä alkoholismikin on alkoholistin syy vaikka geenit altistaisi.
Niin. Jokohan pikkuhiljaa alkaisitte uskomaan, että nuo elinikäisten sairauksien tuputukset ovat HUIJAUKSIA? Lääketeollisuus on jäänyt aikojen saatossa vaikka kuinka monta kertaa valediagnostiikasta ja raja-arvojen laskemisesta, jotta saadan uhreja huijattua elinikäiseen "asiakkuuteen".
Tuota diapetes-paskaa myydään eli pakotetaan tällä hetkellä kaikista eniten raskaana oleville naisille, joiden ruokavalio ja verensokeri heittelehtii raskauden vuoksi. Nämä korppikotkat ovat sitten siinä ensinnäkin häiritsemässä raskautta ja tiosekseen lyömässä perser aisakajan tavion diapetesdiagnoosia äidille sekä lapselle, ja tästä saadaan kaksi eläinikäistä uhria.
Lopettakaa tuon pupun uskominen ja rehellisesti sanottuna tuo psykomaailmankuva eli tiede pitäisi ajaa suomesta pois kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on oma syy jos elimistö tekee tenän. Ihan siitä johtuu 2 tyypin diabetes mitä kurkusta on alas lapettu.
Ole idiootti hiljaa. Kyseessä voi ihan hyvin olla myös perintötekijät. Mitähän shaibaa sinä olet lappanut kurkustasi, kun aivotoimintasi on jo sakannut?
Katsoppas pahvi kun 2 tyypin diabetes diagonosoidaan vain ja ainoastaan verensokerista. Jos et syö hiilihydraatteja ei sokerit nouse yli diabetesrajan. Niin se vaan on että akuutti hiilihydraattimyrkytys paranee kun ei hiilihydraatteja syö - ei auta vaikka kuinka mesotte.
Voin kauhuksesi sanoa, että nostaa se proteiinikin verensokeria. Ai mistäkö tiedän? Tiedän siksi, että ykkösenä joudun kyttäämään sokereita alvariinsa ja olen huomannut, että esim. pala lohta tarvitsee aina pienen määrän pikainskaa. Koska sinä itse et ymmärrä asiasta näköjään hölkäsen pöläystä, voit vaieta, jos suinkin sinun älysi riittää edes siihen.
Diabetes 1 on täysin eri tauti että lopeta höpötys.
Vierailija kirjoitti:
Eikös kakkostyyppi(kin) ole myös vahvasti perinnöllinen? Ei siis missään nimessä aina mikään itse aiheutettu sairaus.
Minulla todettiin nyt 75 v. kakkonen. Tarkkaan kyseli lääkäri oliko vanhemmilla ja isovanhemmilla diabetesta. Mummulla todettiin vanhana oli yli 70 v. ja sama äidilläni. Nyt sitten minulla sama. Kukaan ei ole ollut lihava sohvalla makoilija. Minulla on nyt aika diabetologille, saa nähdä mitä se sanoo ja puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Eikös kakkostyyppi(kin) ole myös vahvasti perinnöllinen? Ei siis missään nimessä aina mikään itse aiheutettu sairaus.
Haima alkaa väsyä kakkostyypin diabeteksessa perinnöllisistä syistä. Ensin aterianjälkeinen insuliinintuotanto hiipuu.
Vierailija kirjoitti:
Aika monella nuorella näkee käsivarressa niitä sokerimittarin antureita, se pyöreä valkoinen. En tiedä onko diabetes lisääntynyt vai kiinnitetäänkö siihen enemmän huomiota. Ei kai sille mitään voi, pitää vain elää sen mukaan.
Niitä on nykyään todella paljon. Diabetes on muuten yleinen rokotteen sivuvaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kauhuksesi sanoa, että nostaa se
No ei kyllä pitäisi nostaa, mutta lieköhän sitten laitteetkin mitä näissä huijauksissa myydään, valheellisia?
Esimerkiksi korvavaikun poistamiseen tarkoitetuissa kotipakkauksissa on keltaista sisällä ihan sitä varten, että uhrit luulisivat niiden toimivan.
Suomalaiset uskovat lääketeollisuutta kuin jotain jumalaa, ja syytävät kaikki rahansa sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla todettiin nyt 75 v. kakkonen. Tarkkaan kyseli lääkäri oliko vanhemmilla ja isovanhemmilla diabetesta. Mummulla todettiin vanhana oli yli 70 v. ja sama äidilläni. Nyt sitten minulla sama. Kukaan ei ole ollut lihava sohvalla makoilija. Minulla on nyt aika diabetologille, saa nähdä mitä se sanoo ja puhuu.
Puppuahan se. Peru aika ja jatka elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Jokohan pikkuhiljaa alkaisitte uskomaan, että nuo elinikäisten sairauksien tuputukset ovat HUIJAUKSIA? Lääketeollisuus on jäänyt aikojen saatossa vaikka kuinka monta kertaa valediagnostiikasta ja raja-arvojen laskemisesta, jotta saadan uhreja huijattua elinikäiseen "asiakkuuteen".
Tuota diapetes-paskaa myydään eli pakotetaan tällä hetkellä kaikista eniten raskaana oleville naisille, joiden ruokavalio ja verensokeri heittelehtii raskauden vuoksi. Nämä korppikotkat ovat sitten siinä ensinnäkin häiritsemässä raskautta ja tiosekseen lyömässä perser aisakajan tavion diapetesdiagnoosia äidille sekä lapselle, ja tästä saadaan kaksi eläinikäistä uhria.
Lopettakaa tuon pupun uskominen ja rehellisesti sanottuna tuo psykomaailmankuva eli tiede pitäisi ajaa suomesta pois kokonaan.
Olet kyllä niin pihalla koko asiasta, että kannattaisi olla vaan hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista. Kaveri sai ykköstyypin diagnoosin vielä 29-vuotiaana. Sanottiin, että olethan sinä vähän vanha tähän, mutta ei tuo kakkosta voi olla.
Eri sairaudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haima alkaa väsyä kakkostyypin diabeteksessa perinnöllisistä syistä. Ensin aterianjälkeinen insuliinintuotanto hiipuu.
Tämäkin on ihan täyttä paskaa. Ne insuliinit on lähtökohtaisesti korkealla 2 tyypin diabeteksessa. Kyllähän se haima lopulta kärvähtää kun keho ei pysty hiilihydraattikuormaa hanskaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kakkostyyppi periytyy voimakkaasti. Erityisesti äidin puolelta.
Juurikin näin. Ihme että vielä 2025 luvulla suomalaiset hömötiaiset kuvittelee muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se itse aiheutettua olekaan, miksi tuollaista kysyt? 2-tyypin diabetes on geneettinen ja periytyvä tauti. Hölmöläiset kuvittelee sen olevan jotakin muuta, mutta ei. Se on perinnöllinen tauti.
Väärin. Kakkostyypin diabetes VOI olla perinnöllinen, mutta se ei välttämättä sitä ole. Hyvinkin monella se on puhtaasti elintapasairaus, joka paranee sillä, kun laittaa elintavat kuntoon. Tämä ei ole mustavalkoinen asia, vaan tauti voi olla JOKO perinnöllinen TAi omien valintojen seuraus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Ihme että vielä 2025 luvulla suomalaiset hömötiaiset kuvittelee muuta.
Kuvittelevat että voivat mättää hiilihydraatteja kurkustaan alas ilman määrää ja saavat sitten kys. taudin :D
Siitä vaan sitten kaurapuuroa ja lääkkeitä napaa kun homman olisi voinut hoitaa ruokavaliolla.
Syödään näitä jauheita, yrttiteetä yms. Saattaa haiman toiminta häiriintyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kuvitella mitään, kun tietää faktat. Se, että tauti periytyy, ei tarkoita, että kaikki sairastuneet ovat sen saaneet perintönä. Ihan oikeasti osalla kyse on 100% elintapasairaudesta. Tämän tietää jokainen, joka on vähänkään perehtynyt asiaan.
Perintötekijät altistaa eli määrittää toleranssin hiilihydraateille, mutta 'tauti' on hankittu syömällä liiallisesti hiilihydraatteja.