Mitä sanoa verukkeeksi kun ei haluakaan mennä sovittuun juttuun
Vahva tunne tuli, ettei pitäisi mennä. Sellainen mutu-tuntuma. Mutta sovittu juttu. Onko teille tullut tällaisia tilanteita vastaan?
Kommentit (10)
En alunperinkään sovi ihmisten kanssa sellaisia tapaamisia tai muita juttuja joihin ei kiinnostaisi mennä.
Miten olisi " pahoittelut , en ole tulossa/osallistumassa" .
Milloin suorasta puheesta tuli kiellettyä ?
"En haluakaan nyt tulla, katsotaan joskus toiste uudestaan."
Vierailija kirjoitti:
Flunssassa
Se on aina helpoin tapa sanoa sairastuneensa, niin et loukkaa ketään - ainankaan jos sinua uskotaan.
Tuollaisesta valmiiksi sovitusta menosta kun ei oikein voi sanoa, että ei nyt huvitakaan lähteä, ei ainakaan ilman että sinua pidetään porukan petturina ja jätetään pyytämättä jatkossa mukaan. Lähtökohtaisesti kannattaisi tietysti aina harkita, mihin ylipäätäån lupaa lähteä, jottei tuollaisia tilanteita tulisi.
Vierailija kirjoitti:
"En haluakaan nyt tulla, katsotaan joskus toiste uudestaan."
Tuollaiset tuuliviirit onkin todella mukavia, jotka ensin lupaa lähteä ja sitten viimetlngassa peruu tulossa. Itse en toista kertaa pyytäisi ja toisaalta, että älä edes lupaa lähteä semmoiseen, joka ei oikeasti kiinnosta, silloin olet paljon reilumpi.
Mä teen niin,kun tulis joku juttu jonne pitäs mennä ja en halua, niin menen pomon luokse varmistamaan mulle työvuoron sille päivälle niin en varmasti pääse.
Mikset vaan sano ettet pääse?