Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärrättekö, kuinka hieno asia Stubbin ja Trumpin tapaaminen on Suomen kannalta?

Vierailija
30.03.2025 |

Todella taitavaa ja aktiivista diplomatiaa presidentti Stubbilta! Kuka muu tähän pystyisi juuri nyt? Tätä Suomi tarvitsee tässä maailmantilanteessa. Oon niin ollut fiiliksissä, kun luen näitä uutisia. Oon ylpeä meidän presidentistämme.

Kommentit (207)

Vierailija
81/207 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eli olet pesunkestävä sosialisti joka rakastaa olla orja?

Minä en voi sietää orjuutta."

Ei, en ole sosialisti enkä mikään muukaan -isti. Haluan vaan ulos kaikki tummaihoiset ja musli

--6

Tuokin kertoo paljon miten metsäläisesti ajattelet.

Tiedän mitä ajattelet minusta.

Tiedoksi, että minä en äänestä.

Lakeja noudattavat ulkomaalaiset ovat tervetulleita Suomeen.

Sinä vihaat valkoisia ja suomalaisia, ja kannatat Suomen tuhoa.

Vain valkoiset ulkomaalaiset ovat tervetulleita Suomeen, jos he assimiloituvat. Tummaihoiset ulkomaalaiset eivät voi assimil

----

En vihaa. Sinä elät omassa ahtaassa kuplassasi.

Synnyin yrittäjäperheeseen ja pienestä lapsesta saakka olen nähnyt ihmisiä ympäri maailmaa.

Surullista miten suomalaiset vihaavat toisiaan ja vapaaehtoisesti halusivat mennä omaan, ahtaseen vankilaansa.

Vierailija
82/207 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo tosi paljon suomalaisten huonosta itsetunnosta, kun hehkutetaan jotain yksittäistä epävirallista vierailua.

Nyt pitäisi oppia luottamaan itseensä ja oman maahansa. Kuka muu meitä täällä auttaa ellemme itse. Muu apu on aina e

---

Höpö höpö. Ulkopolitiikkaan ei pidä lähteä tunteella mukaan. 

Euroopasta on tullut heikko. Jos et sitä ymmärrä, et ole seurannut aikaasi.

Maailma on muuttunut niin paljon, ettei paluuta entiseen enää ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/207 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo tosi paljon suomalaisten huonosta itsetunnosta, kun hehkutetaan jotain yksittäistä epävirallista vierailua.

Nyt pitäisi oppia luottamaan itseensä ja oman maahansa. Kuka muu meitä täällä auttaa ellemme itse. Muu apu on aina e

---

Mutta ei 500 miljoonaisen Eurooppa niin heikko ole että pitäs ulista 150 miljoonaisen slaavivaltiot pelossa, niin kuin Nyt tekee.

Herääkin kysymys kuka ja miksi on lietsonut Eurooppaan 'me kuollaan kaikki' hysterian

Vierailija
84/207 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä en koe niin

Länsimaalaisten ihmisten on täysin luontevaa olla vuorovaikutuksessa toisten länsimaalaisten ihmisten kanssa.

Erittäin normaalia.

Mikään ei ollut normaalia neuvosto - venäjän kanssa."

Et ilmeisesti edes ymmärrä koko termiä.

Suurinpiirtein kaikki olivat ok asian kanssa, kunnes trump alkoi nyt kunnolla sekoilemaan; ne on haukkuneet Euroopan, Kanadan, Ukrainan. Kehuneet Putinia etc.

Nyt täällä ei uskalleta sanoa,mitä mieltä oikeasti ollaan Yhdysvalloista. Se on tehnyt täyden käännöksen parin kk takaiseen 80 vuotta kestäneeseen Yhdysvaltojen olemassa oloon.

Trump sanoi juuri taas,että ottaa Grönlannin vaikka väkisin.

Ja Stubb hymyilee vieressä kuvassa.

Sekin on "suomettumista".

Vierailija
85/207 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän häiritsee tässä, että Trump kutsui Stubbin pelaamaan. Liekö hänellä ihan muut pelit ja omat säännöt mielessä?

Miksi juuri Stubbin, miksi juuri nyt? Ei ole ilmaisia lounaita, eikä edes aamiaisia.

Jäänmurtajista puhuttiin ja USA tarvitsee niitä, mutta ei kukaan luvannut, että Suomesta niitä tilaavat. Trumppi on sanonut paljon muutakin, joka ei pidä paikkaansa, tai myöhemmin sanoo "en muista enkä tiedä mitään".

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011133468.html

Vierailija
86/207 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi uutisoidaan taas isoista kaupoista. 

Vierailija
87/207 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan upeaa!

Meidän on parasta olla hyvissä väleissä USAn kanssa.

Hieno diili Suomen viennin ja rauhan kannalta.

Stubb osaa hoitaa diplomatian.

Aiemmin meidän oli parasta olla hyvissä väleissä venäjän kanssa ja ulkoministerin kaveerata Lavrovin kanssa. 

Nyt sitten näin. 

Itse toivoisin, että oltaisiin hyvissä väleissä ensisijaisesti muiden pohjoismaiden kanssa ja

----

Euroopasta tuli heikko verrattuna muihin mantereisiin.

Jäämme tänne yksin mikäli emme osaa hoitaa ulkomaansuhteitamme.

Jäisimme kokonaan yksin Venäjän ja Kiinan armoille. 

Parasta olla hyvissä suhteissa USAn kanssa.

Kukaan muu ei meitä auta.

Eurooppa "ryhtyi heikoksi". Kun yhdysvallat lupasi suojella sitä.

No se ei enää ole mitenkään varmaa. Joten Euroopan on noustava itse puolustamaan itseään. Meitä on paljon enemmänkin kuin jossain kuppaisessa venäjällä tai edes jenkeissä.

Vierailija
88/207 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb on kuin kultainen noutaja, joka juoksee eapsuttajalta toiselle, hän ei  aja Suomen asiaa vaan tyydyttää lähinnä oman egonsa palvontaa. Hän haluaa olla näkyvillä ja vaikuttajien mielissä, hän on suuri mielistelijä

Vierailija
89/207 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jäämme venäjän armoille" ja voi herran perse, miten venäjän lilliputti valtio voi uhata Eurooppaa, väestöä on kolmas osa ja puolustus budjetti puolet Euroopan vastaavasta

Vierailija
90/207 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa.

Enemmän olin mielissäni kun luin mm lindsay Grahamin olleen siellä golfkiwrroksella mukana. Ja magat eivät pidä siitä,koska ei ole magarepublikaani ja Ukrainan puolustaja.valittivat siitä truthin kommenteissa.

Periaatteessa kyllä v****aa,että pitää muka olla mielinkielin tuolle yli-ikäiselle vauvalle.

https://www.verkkouutiset.fi/a/alexander-stubbin-ja-donald-trumpin-kans…

Vierailija
91/207 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että Stubb on myynyt Suomen vesineen ja muine luonnonvaroineen, sekä ihmisineen ja eläimineen Trumpille markalla ja me voitettiin siinä.

Vierailija
92/207 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jäämme venäjän armoille" ja voi herran perse, miten venäjän lilliputti valtio voi uhata Eurooppaa, väestöä on kolmas osa ja puolustus budjetti puolet Euroopan vastaavasta

Joihinkin sotahystera vedätyspropaganda vaan uppoo. Se on samanlaista paskapullaa, kuin Trumpin kannattajien harhainen ajatusmaailma

Vierailija
93/207 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Mutta ei 500 miljoonaisen Eurooppa niin heikko ole että pitäs ulista 150 miljoonaisen slaavivaltiot pelossa, niin kuin Nyt tekee.

Herääkin kysymys kuka ja miksi on lietsonut Eurooppaan 'me kuollaan kaikki' hysterian

Samat,jotka lietsosi jenkeissä sen "venäjä pommittaa ydinaseilla" jos yhtään autetaan Ukrainaa.

Eli venäjä.

Itseäni harmittaa Ukrainan puolesta,että meni antamaan ne omat ydinaseensa pois; jenkit, Saksa? (Oliko se saksa?), venäjä lupasi ettei sinne hyökätä :(

Vierailija
94/207 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb antoi Trumpin voittaa golfissa. Samalla hierottiin paattikauppoja ja toppuuteltiin Venäjän nuolemista. Muistuteltiin, keitä ne oikeat liittolaiset ovat. Stubbilta hyvä veto. Ei ainakaan väärään suuntaan m

---

Sori siitä, mutta tämä on yksinkertaista puhetta : D

Ei Suomi määräile maailman suurvaltojen johtajia.  Usko tai älä.

Mutta upeaa että he näyttivät niin onnellisilta.

Vierailija
95/207 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmenet Suomi oli rähmällään itään, nyt sitten herra ties kuinka kauan länteen.

Vierailija
96/207 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dementikon kanssa tapaaminen ei merkkaa yhtään mitään

Oranssi ei huomenna muista kenen kanssa pelasi kolopalloa.

No edelleen huomenna hän on USA:n presidentti.

Vierailija
97/207 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh. Saataiskohan mekin siivu Grönlannista.

Vierailija
98/207 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat on housussa, mutta ei harmita -tyyppinen tilanne,

Vierailija
99/207 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Death of Stalin-elokuvan Stalin on Trump, mutta kuka on Stubb?

Vierailija
100/207 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niin kovin tyypillinen turvenuija. Näissä jutuissa kannattaa olla kylmän analyyttinen, eikä sokaistua pallon lyömisestä koloon tai kohteliaista sanoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi