Millä sanoilla aloitat työhakemuksen?
Esitteletkö itsesi, kerrotko, että olet hyvä tyyppi kyseiseen työpaikkaan vai mitä kirjoitat?
Kommentit (56)
Tervehdys.
Huomasin, että palkaatte ihmisiä töihin yritykseenne joka toimii varsin naisvaltaisella alalla. Tunnen itseni todella feminiiniseksi ja olenkin aloittanut prossessin jolla minusta tulee nainen. Sopisin mainiosti joukkoonne ja odotan jo malttamattomana tyttöjen saunailtoja.
T. Mauri 42v.
Hei. Olen..se ja se, haluan tulla teille töihin. Tällä hetkellä olen työtön ja siksi olen valmis uhraamaan aikani ja kaikki fyysiset voimavarani ollakseni teidän paras työntekijä. Ette pärjää ilman minua. Annan kaikkeni jos minut palkkaatte. Ettekä tule pettymään.
Armottomalla tykityksellä. Pitää kattokaas erottua jo heti ekalla lauseella.
No niin autistit, olen se joka pelastaa teidän paskafirmanne, joten korvat hörölle ja suu suppuun nyt kun kerron miten se tapahtuu!
: Työvoimaviranomaiset katsovat, että avoinna oleva paikka sopisi minulle, ja olisi suotavaa sitä hakea ....
Hei. Olet ahkera ja tulen ihmisten kanssa toimeen. Lisäksi olen hyvä tyyppi. T. Tero
Viistonnia kuussa, voin aloittaa maanantaina.
Eipä yleensä muuta ole tarvittu. Tosin summa vaihtelee ja aloituspäivä.
Vierailija kirjoitti:
Armottomalla tykityksellä. Pitää kattokaas erottua jo heti ekalla lauseella.
Et kuitenkaan esittänyt sitä aloituslausetta, mitä ketjussa haettiin? Mitenkähän on työllistymisesi mahdollisuudet..hmm..
Olen nöyrä kuin nikkarin höylä ja minut kannattaa siksi palkata.
Teen työtä työn ilosta, palkasta viis. Ylitöitä teen todella mielelläni ilman korvausta.
Viimeisimmän hakemukseni aloitin " Kiinteistösihteeri ilmoittautuu palvelukseen".
Sain paikan.
Kerron nimeni ja että haen paikkaa pakotetusti työvoitatoimiston toimesta.
En halua, että minua pidetään tyhmänä, kun haen tehtäviä, joihin ei ole riittävää pätevyyttä.
Tämä koskee siis noin 95% kaikista hakemuksista, onko toki paikkoja joihin yritän oikeasti.
Vähän tekoälyllä soveltaen. Ryyppämisen alkeet opin jo teininä Röllipeikolta ja Nassesedältä. Muumipeikoista sain sellaisia traumoja että jouduin mielisairaalaan kolmeksi vuodeksi. Tuon johdosta olen niin kömpelö kuin mäkkärin mainoksessa olevat teinit, vaikeuksia tuottaa että viinapullo ja tupakka pysyy käsissä. Sopiiko että viinakauppa reissulla poikkean teille kahville niin voidaan keskustella asiasta lisää ?
Muiccelis moiccelis