Millä sanoilla aloitat työhakemuksen?
Esitteletkö itsesi, kerrotko, että olet hyvä tyyppi kyseiseen työpaikkaan vai mitä kirjoitat?
Kommentit (56)
Aloitan sanoilla. Älä ihmeessä palkkaa minua! Ja jatkan siitä juurisyihin joiden vuoksi minua ei pidä palkata.
Yksi parhaimmista syistä on laittaa hakemukseen tieto "olen tällä hetkellä korvaushoidossa", ei varmasti tule valituksi.
Anteeksi, mutta on pakko hakea 4 kertaa kuussa joten haen avoinna olevaan paikkaanne...
Nyt voit AI n kautta hakea mallin.
Olen ihan mukava tyyppi ja edellisestä seksuaalirikostuomiostani on jo 8kk aikaa.. Tuolla kun aloitat, niin ei tule kutsua töihin.
Olen erittäin kiinnostunut työskentelemään yrityksessänne...
Nyt teitä todella onnestaa, kun olen tulossa teille töihin.
Sanoilla:"Kiitän tarjouspyynnöstänne, ja tarjoan teille pyytämänne toimeksiannon seuraavasti"
Pyydän kunnioittavasti tulla huomioiduksi avoimeksi ilmoitettua XXX-tehtävää täytettäessä.
Katkokävelyni vuoksi en pääse omin avuin työpaikalle, kuuluuhan Teillä taxikuljetus etuihin.
Haluan palkkaa vähintäin 10 000€/kk.
Mä laittaisin olisin erittäin kiinnostunut tarjotusta työtehtävästänne, ja millainen pomo teillä olikaan😜..
Saunan taakse mua ei viety joten onko pöydän alla vielä tilaa😉😉😂
Hei,
(Ja aloitan tekstin täytön vasta täältä todella alhaalta sivistyneisyyttäni korostaen)
Kerron alkuun vitsin n**keristä ja sammakosta.
En tee mitää työhakemuksia, kun en aijo tehdä mitään tämän pask... maan eteen.
En edes kierrätä, kun en käytä aikaani antaakseni ilmaista materiaalia tälle pask... ........
Kautta Mahtavan Azathothin, kun kuu on musta ja tähdet putoavat taivaalta, olen, kuin R'lhyehin unesta nouseva Cthulhu, valmis liittymään helvetilliseen legioonaanne. Olen työskennellyt monissa tehtävissä lasten ja nuorten parissa.
Heippatirallaa