Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä sanoilla aloitat työhakemuksen?

Vierailija
30.03.2025 |

Esitteletkö itsesi, kerrotko, että olet hyvä tyyppi kyseiseen työpaikkaan vai mitä kirjoitat?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa oli sana ja sana muovautui suosimaan minua tämän kirjallisen hakemuksen muodossa.

Vierailija
42/56 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen avoinna olevaa X työpaikkaa. Olen A.A ja tällä hetkellä työskentelen Y tehtävissä. Olen valmistunut (tutkinto ja vuosi). Minulla on työkemusta Z, Ä. Ö jne työtehtävistä. Työntekijänä olen..... Kerron mielelläni lisää, jos minut kutsutaan työhaastatteluun.

Ystävällisin terveisin A.A. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin nutipäät. Palkatkaas mut duuniin ni saadaa teiänki putiikki pärjäämään.

Vierailija
44/56 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laittaisin olisin erittäin kiinnostunut tarjotusta työtehtävästänne, ja millainen pomo teillä olikaan😜.. 

Meinaat että sun koulutuksella olet kiinnostunut siivoustyöstä, jossa sattuu olemaan keskelllä päivää 3 tunnin palkaton hyppytunti?

Vierailija
45/56 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron, että kirjoitan koska olen kiinnostunut paikasta....

Vierailija
46/56 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin vakavista mielen terveys ongelmista mutta en pääse eläkkeelle ja pitää hakea neljää paikkaa niin miten ois, voin yrittää miten pärjään siellä. Maanisena puuhaan liikaakin ja minulla on taipumus vaipua psykoosiin,  joten toivon että työturvallisuus ei ole teille se ykkös asia. Lepäilen myös  osastolla usein ja välillä minut haetaan sinne väkisin kesken työviikon. 

Vierailija
47/56 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran

Vierailija
48/56 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettelen syyt miksi olen pätevin ja liitän aina palkkatoiveen.

Vierailija
49/56 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, haenko tosissani vai onko kyseessä työkkäriä varten tehty hällä väliä -hakemus. En ikinä raportoi työkkäriin niitä työnhakuja, joihin olen hakenut tosissani (näitä on toki paljon), vaan laitan sinne vain sellaisia, joihin en ole hakenut vakavissani.

Vierailija
50/56 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terse!

Vierailija
51/56 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleelliset asiat listaan paperille ja mitä kysyykin niin olen valmis vastaamaan.

Vierailija
52/56 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haen avoinna olevaa X työpaikkaa. Olen A.A ja tällä hetkellä työskentelen Y tehtävissä. Olen valmistunut (tutkinto ja vuosi). Minulla on työkemusta Z, Ä. Ö jne työtehtävistä. Työntekijänä olen..... Kerron mielelläni lisää, jos minut kutsutaan työhaastatteluun.

Ystävällisin terveisin A.A. 

Juuri näin. Lyhyesti ja ytimekkäästi perusasiat eikä mitään pitkiä jaarituksia. Lisäksi on hyvä lukea ilmoitus huolellisesti ja yrittää muotoilla asiat siten, että osoittaa sopivansa paikan vaatimuksiin. Kaikki pitää mahtua yhdelle A4:lle. Olen rekrytoinut asiantuntijoita ja jotkut laittavat kirjeen ja CV:n toiset pelkän CV:n. Silloin kun haetaan erityisosaamista, CV on paljon tärkeämpi. Hyvä kirje voi olla hyvä lisä, mutta se ei ole pakollinen, jos on pitkä työhistoria. CV on paljon tärkeämpi. Uran alussa kirjeellä on suurempi merkitys.

Vierailija
53/56 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tertsa! Mitä duuninpätkää teillä siel olis muka? Olen kinnostunut firmastanne, koska olen paras alallanne, mikä se sitten onkin. Jne. Jatkakaa ite tästä! (Jos osaatte.)

Vierailija
54/56 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitan kirjeen laittamalla nimen ja puh numeron heti kirjeen alkuun, sen jälkeen kun ensin yrityksen palkkaavan henkilön nimi.jolle kirje osoitettu,käytän liikekirje tyylistä mallia.

sitten laitan haen paikkaa joka oli lehti ilmoituksessa tms. sitten laitan että olisin kiinnostunut tuleen tutustumaan yrityksen tiloihin ja haastatteluun.

aika usein oon päässyt työhön ja haastatteluun näillä konsteilla.

Vierailija
55/56 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kautta Mahtavan Azathothin, kun kuu on musta ja tähdet putoavat taivaalta, olen, kuin R'lhyehin unesta nouseva Cthulhu, valmis liittymään helvetilliseen legioonaanne. Olen työskennellyt monissa tehtävissä lasten ja nuorten parissa. 

Ihan loistava. Jos olisin rekry, olisit tuolla haastattelussa, sekä Lovecraftin että huumorin takia. Maailma hukkuu jo niihin avoimiin ja sosiaalisiin, wänkätkööt keskenään.

Vierailija
56/56 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkkärille ei saa mainita jos sait työn vaan vasta viikko sen jälkeen kun aloitit työn ilmoitus netin kautta ja haun lopetus.

syy työkkäri on joskus vienyt sen työpaikan tarjoomal ilmasta harjoittelijaa. tästä ollut myös lehdissä juttuja pirkanmaalla.!!!

eli työkkärille ette kerro haastattelusta,työpaikasta mitään. meet töihin ja vasta kun työ varma, katkaise työnhaku. laita toki kassan ja kelan ruudukkoon aloituspäivään työ.mut virkailijalle älä kerro.rupeevat pommittaan työnantajaa puheluilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän